Ja prima toch?! Succesquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:20 schreef maen het volgende:
heerlijk weer om tentamen te gaan maken...
haha ja! dankjequote:Op maandag 8 augustus 2011 08:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja prima toch?! Succes
Minder heerlijk weer om naar Renkum te fietsenEn ik wil en moet eigenlijk leren
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389059/langid=43quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma? Ben benieuwd..
Dankje, maar eens kijken na woensdag. Ben benieuwdquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:39 schreef Xenomyst het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389059/langid=43
De aflevering komt hier binnekort online
alsof dat zo vervelend isquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:25 schreef PilgrimSands het volgende:
Datum: donderdag 18 augustus
Tijd: 20.30
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium
- Placeholder
Niet aanwezig:
- Xenomyst
- ieniminimuis
- PilgrimSands
Later:
- maen (waarschijnlijk)
Dan ben ik al naar Lowlands.
zit wat inquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Een meet met ons is veel leuker dan Lowlands natuurlijk!
Hoe ging je tentamen?
Dat klinkt heel positiefquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef maen het volgende:
[..]
zit wat in
uh ja, viel wel mee eigenlijkbleek makkelijk tentamen te zijn, dus misschien heb ik m nog wel gehaald ook
Vertel dat aan de mevrouw waar ik vanochtend was die als de dood was dat haar parket krom ging staan door waterquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:23 schreef maen het volgende:
[..]
haha ja! dankje
wat het fietsweer betreft is het eigenlijk nog helemaal zo slecht niet geweest...
ja, mijn broek is net droog van het naar tentamen fietsen vanochtend...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef jappas het volgende:
[..]
Vertel dat aan de mevrouw waar ik vanochtend was die als de dood was dat haar parket krom ging staan door water. Ik was zeiknat van een klein stukje fietsen
. Slippers van haar (overleden) man aan enzo..
Opgelostquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:10 schreef placeholder het volgende:
Als jij het geen probleem vindt kan je wel bij mij blijven slapen. Moet je wel een matje meenemen enzo. Er blijft nog iemand slapen, dus gezellig wordt het vast...
Cool dat je zo makkelijk mensen bij je laat slapen in je nieuwe kamerquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:10 schreef placeholder het volgende:
Als jij het geen probleem vindt kan je wel bij mij blijven slapen. Moet je wel een matje meenemen enzo. Er blijft nog iemand slapen, dus gezellig wordt het vast...
Betekent wel dat je donderdag bij de meet moet komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef Saxofoontje het volgende:
Oeh, dat zou wel makkelijk geregeld zijnIk stuur je wel even een pm om verder te kijken!
haha eigenlijk wel hoor! Ik ben wel benieuwd naar onze nieuwe aanwinsten hierquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Betekent wel dat je donderdag bij de meet moet komenNee grapje, dat moet je helemaal zelf weten
We moeten ze ontgroenen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef maen het volgende:
[..]
haha eigenlijk wel hoor! Ik ben wel benieuwd naar onze nieuwe aanwinsten hier
nee, ik ga voor blauw dit keerquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Psst, jij neemt de tonduese en de paarse haarverf mee toch?
dan verzinnen we voor jou wel even wat andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:52 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik heb m'n haar al eens eerder knalblauw gehad. Dus mij krijg je niet.
Succesquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef maen het volgende:dan verzinnen we voor jou wel even wat anders
niet werken dus vandaagquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef maen het volgende:
even iets anders: Jappas/reflectionne, weten jullie toevallig hoe het zit met ziekmelden bij Opella? Ik kan die papieren even niet vinden, maar ik vermoed dat ik ze nodig ga hebben... Heb verkeerde beweging gemaakt en nu onwijs pijn in mijn enkel/voet, hoop dat het morgen over is anders wordt het lastig werken...
edit: nevermind, gevonden. Moet voortaan wat beter zoeken...intussen nog steeds vet veel pijn
![]()
Mannen gaan kaal, maar wel alleen als ze dat erg vinden!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:52 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik heb m'n haar al eens eerder knalblauw gehad. Dus mij krijg je niet.
Geluk bij een ongeluk zeker! Niet moeilijk nee? Gisteren zaten ze tegen mij te klagen dat er zoveel zieken waren (ik wilde eerder naar iemand toe en die moest ik zelf maar bellen want zij waren zo druk!)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:32 schreef maen het volgende:
[..]
niet werken dus vandaagze deden gelukkig niet erg moeilijk.
Geluk bij een ongeluk, kan ik wel fijn de hele dag studeren...
ze zeiden gelijk 'oh nou dan gaan we meneer en mevrouw even bellen'. Helemaal niet vragen of het toch echt niet ging enzo. Viel me mee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk zeker! Niet moeilijk nee? Gisteren zaten ze tegen mij te klagen dat er zoveel zieken waren (ik wilde eerder naar iemand toe en die moest ik zelf maar bellen want zij waren zo druk!)
Tsja, dat is wel lullig natuurlijk maarja, je kan er weinig aan doen. Hoe gaat het met je voet??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:59 schreef maen het volgende:
[..]
ze zeiden gelijk 'oh nou dan gaan we meneer en mevrouw even bellen'. Helemaal niet vragen of het toch echt niet ging enzo. Viel me mee!
voel me nu trouwens wel beetje schuldig dat ik nu "gewoon" zit te leren, en die mensjes mss geen hulp krijgen...
Vast wel toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef maen het volgende:
zouden ze dan geen vervanger gezocht hebben voor mij?
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Opella qua service dus 't zou me niks verbazen dat ze gewoon geen hulp krijgen. Hoe gaat het leren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:14 schreef maen het volgende:
weet niet, ze zeiden alleen dat ze meneer en mevrouw wel even zouden bellen..
nee he, ik zie nu hele andere kant van ze..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Opella qua service dus 't zou me niks verbazen dat ze gewoon geen hulp krijgen. Hoe gaat het leren?
Goed bezig! Toch alle 6 gewoon halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef maen het volgende:
[..]
nee he, ik zie nu hele andere kant van ze..
leren gaat wel, mss haal ik deze morgen wel!
bij jou?
nou alle 6 zou wel heeeel erg mooi zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Goed bezig! Toch alle 6 gewoon halenLeren doe ik nu niet, stressen voor m'n sollicitatie (over anderhalf uur) wel
Je bent goed bezig nu.. Dus wie weetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:31 schreef maen het volgende:
[..]
nou alle 6 zou wel heeeel erg mooi zijn!
maar alvast heel veel succes! Je kunt het!
jup, nu kun je alles herkansen. Ook nog van vorige jarenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef placeholder het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die hertentamens? Kun je nou alle tentamens van het hele jaar nu inhalen?
Heb trouwens een mooi 2 persoons bankje op de kop getikt. Morgen meteen naar Wageningen brengen. Dan is m'n kamer echt bijna klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |