te dom om serieus te nemen? = 9 vd 10 x trolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:44 schreef minister. het volgende:
[..]
ik vraag om een slotje terwijl ik hier genoeg aandacht krijg ookal is het negatief en dan ben ik een troll?
Eerder nog te onervaren, hij neemt alles letterlijk en serieus, na een tijdje posten kom je er wel achter hoe het werkt vrind: in het dagelijkse leven bijten diverse Fokkers op hun lip en houden zich in, hier kunnen ze lekker los gaan en lekker ongenuanceerd hun gal spruien, met name in KLB.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:47 schreef probeer het volgende:
[..]
te dom om serieus te nemen? = 9 vd 10 x trol
dus, ja, of gewoonweg dom.
Inhoudelijk reageren is overigens ook niet echt jouw sterkste punt hè, ik quote dan misschien gedeeltelijk (omdat dat nu eenmaal makkelijker en duidelijker is bij zo een maf lange OP), maar er staat toch nog wat serieus' en inhoudelijks tussen.quote:
hoezo is toch zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja leuk, Troll maar ergens anders
Waarschijnlijk weet je zelf niet eens hoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef minister. het volgende:
[..]
denken slim te reageren door gedeeltelijk te qouten
denken dat een normale 5 puntige ster hetzelfde is als de 6 puntige davidsterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:59 schreef Raap het volgende:
Dit soort topics openen met een jodenster als schermafbeelding
quote:Ik lurk al een paar dagen mee op FOK! en ik merk een heel groot gebrek aan respect tegenover mensen met andere cultuur/geloof.
Hebben ze Eindhoven maar uit schaamte weggelaten ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
Nou ik zal je helpen TS:
[ afbeelding ]
Lekker respectloos tegen Nederlanders, maar het mag omdat slecht gedrag van allochtoon jegens autochtoon niet onder discriminatie valt nietwaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Gulmez het volgende:
terechte klacht turken gastvrije mensen altijd schoenen uit, waarom schoenen aan houden als je thuis bentdan neem je al die troep van buiten mee snap er ook niks van
quote:alleen klb zijn allemaal toffe gasten is meer getroll dan dat ze het menen.![]()
Nopes, dat zijn gewoon de 20 gemeenten met de meeste Marokkanen neem ik aan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hebben ze Eindhoven maar uit schaamte weggelaten ofzo?
respect voor nederlanders, ik bedoel het juist goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lekker respectloos tegen Nederlanders, maar het mag omdat slecht gedrag van allochtoon jegens autochtoon niet onder discriminatie valt nietwaar?
[..]
Je generaliseert enorm. Ik heb me later vertellen dat in de Koran staat dat je andersgelovige met rust moet laten. Ik geloof echt niet dat de gemiddelde moslim onrespectvol naar je is. Jij roept net zo snel 'zie je wel die moslims' als sommige marokanen 'zie je wel, discriminatie'.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen respect voor mensen die respect voor mij hebben. En die regel pas ik op iedereen toe, het kan me niet schelen of ie donkerbruin, geel, moslim of jood is. Als je respectloos met je omgeving om gaat, moet je niet raar op kijken als die omgeving je zo terug behandelt. Daar hebben die kutmarokkaantjes (en dan bedoel ik tuig) nog wel eens last van. Altijd discriminatie roepen terwijl ze zelf de grootste klootzak uithangen. Daar heb ik problemen mee.
Zelfde geldt voor geloof en moslims hebben nogal de neiging om je als stront te behandelen als je aangeeft dat geen moslim bent. En dan generaliseer ik niet eens.
Ah okee, ik snapte het al niet, ik vond je in een ander topic juist een relaxte turkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
respect voor nederlanders, ik bedoel het juist goed.
Dit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb geen respect voor mensen die mijn levensvisie niet respecteren.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:07 schreef probeer het volgende:
[..]
denken dat een normale 5 puntige ster hetzelfde is als de 6 puntige davidster
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |