quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:33 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
joh
Nee... ik zal concreter zijn: kun je mij een specimen dan wel exemplaar van die statistieken doen toekomen?
ja want ik ben de sukkel die op het grootste forum van Nederland huilie komt lopen doen over hoe gemeen en respectloos sommige mensen tegen elkaar zijn, en hoe oneerlijk en erg ik dat allemaal wel niet vindquote:
ik bedoel dat hen geen echte moslims zijn en jullie dit niet als reden kunnen gebruiken om moslims te bashenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef probeer het volgende:
[..]
ja want ik ben de sukkel die op het grootste forum van Nederland huilie komt lopen doen over hoe gemeen en respectloos sommige mensen tegen elkaar zijn, en hoe oneerlijk en erg ik dat allemaal wel niet vind
en dan wel even vermelden dat iedereen die jij als nep-moslim ziet, gaat branden in de hel. kudos!
wow, fuck, meest duidelijke statistiek ooit!quote:
Er staat dutch language in de URL. Dat zal dus ongetwijfeld iets met taal te maken hebben, en niet hoe 'goed' of slecht ze zich gedragen.quote:
als zij erin geloven zijn ze moslim.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef minister. het volgende:
[..]
ik bedoel dat hen geen echte moslims zijn en jullie dit niet als reden kunnen gebruiken om moslims te bashen
moeilijk he inzicht
yep. Ik kan niet anders dan je gelijk geven.quote:
doe nou niet alsof wij t niet snappen, rotjochquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:40 schreef minister. het volgende:
JULLIE VRAGEN OM STATISTIEKEN OVER CRIMINALITEIT IN NEDERLAND EN IK POST EEN GRAFIEK.
DAN GAAT HET OVER TAAL JA JONGENS HOOG NIVEAU!!
dat is geen bron, dat heet een link.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:41 schreef minister. het volgende:
http://www.dutch.ac.uk/st(...)el/images/fig2_3.gif
hier de bron
jullie doen alsofquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:41 schreef probeer het volgende:
[..]
doe nou niet alsof wij t niet snappen, rotjoch
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:41 schreef probeer het volgende:
[..]
dat is geen bron, dat heet een link.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:40 schreef minister. het volgende:
JULLIE VRAGEN OM STATISTIEKEN OVER CRIMINALITEIT IN NEDERLAND EN IK POST EEN GRAFIEK.
DAN GAAT HET OVER TAAL JA JONGENS HOOG NIVEAU!!
ik vraag om een slotje terwijl ik hier genoeg aandacht krijg ookal is het negatief en dan ben ik een trollquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:36 schreef minister. het volgende:
Alles wat mensen op Fok! zeggen serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer het nog eens:
Ik lurk al een paar dagen mee op FOK! en ik merk een heel groot gebrek aan respect tegenover mensen met andere cultuur/geloof.Zolang je geen regels overtreed met betrekking tot geweld jegens een ander, bepaalt een individu in deze rechtstaat zelf nog altijd wat ie respecteerd en wat niet. Zelf vind ik ook dat je het moet respecteren daar niet van, maar je kan het natuurlijk niet afdwingen.quote:Ik neem als voorbeeld een actuele gebeurtenis: het ramadan.
FOK!kers zien het als onzin en zeggen dat arme mensen ook niet na zonsondergang zoveel eten, maar daar draait het toch helemaal niet om. Meeste moslims die vasten hebben gewoon eten thuis maar toch eten ze niks uit medelijden voor armen en/of discipline voor het beheersen van je zelf.
Daar heb ik als individu respect voor en het moet ook niet anders zijn.Oh nee?quote:moslims zeggen toch ook niet: wat zijn die niet-moslims vies omdat ze thuis met hun schoenen aan lopen(voor mensen die dat doen)
Ken jij 'echt moslims' joh?quote:En voor mensen die klagen over moslims welke vragen voor medelijden hebben ze gelijk maar ik ken echte moslims en die vragen geen medelijden voor wat ze doen omdat ze het vanuit hun hart doen maakt niet uit in welke situatie.
Duidelijk.quote:klacht: Mensen die elkaar niet respecteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tevens ben ik geen moslim of buitenlander en ik stem ook niet links
Een heer met stijl
denken slim te reageren door gedeeltelijk te qoutenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alles wat mensen op Fok! zeggen serieus nemen
[..]
Zolang je geen regels overtreed met betrekking tot geweld jegens een ander, bepaalt een individu in deze rechtstaat zelf nog altijd wat ie respecteerd en wat niet. Zelf vind ik ook dat je het moet respecteren daar niet van, maar je kan het natuurlijk niet afdwingen.
[..]
Oh nee?
[..]
Ken jij 'echt moslims' joh?
[..]
Duidelijk.
Voor anderen bepalen wat ze denken, je fout in je reactie op mij, je andere reacties in dit topic en je gehele OPquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef minister. het volgende:
[..]
denken slim te reageren door gedeeltelijk te qouten
te dom om serieus te nemen? = 9 vd 10 x trolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:44 schreef minister. het volgende:
[..]
ik vraag om een slotje terwijl ik hier genoeg aandacht krijg ookal is het negatief en dan ben ik een troll?
Eerder nog te onervaren, hij neemt alles letterlijk en serieus, na een tijdje posten kom je er wel achter hoe het werkt vrind: in het dagelijkse leven bijten diverse Fokkers op hun lip en houden zich in, hier kunnen ze lekker los gaan en lekker ongenuanceerd hun gal spruien, met name in KLB.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:47 schreef probeer het volgende:
[..]
te dom om serieus te nemen? = 9 vd 10 x trol
dus, ja, of gewoonweg dom.
Inhoudelijk reageren is overigens ook niet echt jouw sterkste punt hè, ik quote dan misschien gedeeltelijk (omdat dat nu eenmaal makkelijker en duidelijker is bij zo een maf lange OP), maar er staat toch nog wat serieus' en inhoudelijks tussen.quote:
hoezo is toch zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja leuk, Troll maar ergens anders
Waarschijnlijk weet je zelf niet eens hoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef minister. het volgende:
[..]
denken slim te reageren door gedeeltelijk te qouten
denken dat een normale 5 puntige ster hetzelfde is als de 6 puntige davidsterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:59 schreef Raap het volgende:
Dit soort topics openen met een jodenster als schermafbeelding
quote:Ik lurk al een paar dagen mee op FOK! en ik merk een heel groot gebrek aan respect tegenover mensen met andere cultuur/geloof.
Hebben ze Eindhoven maar uit schaamte weggelaten ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
Nou ik zal je helpen TS:
[ afbeelding ]
Lekker respectloos tegen Nederlanders, maar het mag omdat slecht gedrag van allochtoon jegens autochtoon niet onder discriminatie valt nietwaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Gulmez het volgende:
terechte klacht turken gastvrije mensen altijd schoenen uit, waarom schoenen aan houden als je thuis bentdan neem je al die troep van buiten mee snap er ook niks van
quote:alleen klb zijn allemaal toffe gasten is meer getroll dan dat ze het menen.![]()
Nopes, dat zijn gewoon de 20 gemeenten met de meeste Marokkanen neem ik aan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hebben ze Eindhoven maar uit schaamte weggelaten ofzo?
respect voor nederlanders, ik bedoel het juist goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lekker respectloos tegen Nederlanders, maar het mag omdat slecht gedrag van allochtoon jegens autochtoon niet onder discriminatie valt nietwaar?
[..]
Je generaliseert enorm. Ik heb me later vertellen dat in de Koran staat dat je andersgelovige met rust moet laten. Ik geloof echt niet dat de gemiddelde moslim onrespectvol naar je is. Jij roept net zo snel 'zie je wel die moslims' als sommige marokanen 'zie je wel, discriminatie'.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen respect voor mensen die respect voor mij hebben. En die regel pas ik op iedereen toe, het kan me niet schelen of ie donkerbruin, geel, moslim of jood is. Als je respectloos met je omgeving om gaat, moet je niet raar op kijken als die omgeving je zo terug behandelt. Daar hebben die kutmarokkaantjes (en dan bedoel ik tuig) nog wel eens last van. Altijd discriminatie roepen terwijl ze zelf de grootste klootzak uithangen. Daar heb ik problemen mee.
Zelfde geldt voor geloof en moslims hebben nogal de neiging om je als stront te behandelen als je aangeeft dat geen moslim bent. En dan generaliseer ik niet eens.
Ah okee, ik snapte het al niet, ik vond je in een ander topic juist een relaxte turkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
respect voor nederlanders, ik bedoel het juist goed.
Dit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb geen respect voor mensen die mijn levensvisie niet respecteren.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:07 schreef probeer het volgende:
[..]
denken dat een normale 5 puntige ster hetzelfde is als de 6 puntige davidster
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |