quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:33 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
joh
Nee... ik zal concreter zijn: kun je mij een specimen dan wel exemplaar van die statistieken doen toekomen?
ja want ik ben de sukkel die op het grootste forum van Nederland huilie komt lopen doen over hoe gemeen en respectloos sommige mensen tegen elkaar zijn, en hoe oneerlijk en erg ik dat allemaal wel niet vindquote:
ik bedoel dat hen geen echte moslims zijn en jullie dit niet als reden kunnen gebruiken om moslims te bashenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef probeer het volgende:
[..]
ja want ik ben de sukkel die op het grootste forum van Nederland huilie komt lopen doen over hoe gemeen en respectloos sommige mensen tegen elkaar zijn, en hoe oneerlijk en erg ik dat allemaal wel niet vind
en dan wel even vermelden dat iedereen die jij als nep-moslim ziet, gaat branden in de hel. kudos!
wow, fuck, meest duidelijke statistiek ooit!quote:
Er staat dutch language in de URL. Dat zal dus ongetwijfeld iets met taal te maken hebben, en niet hoe 'goed' of slecht ze zich gedragen.quote:
als zij erin geloven zijn ze moslim.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef minister. het volgende:
[..]
ik bedoel dat hen geen echte moslims zijn en jullie dit niet als reden kunnen gebruiken om moslims te bashen
moeilijk he inzicht
yep. Ik kan niet anders dan je gelijk geven.quote:
doe nou niet alsof wij t niet snappen, rotjochquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:40 schreef minister. het volgende:
JULLIE VRAGEN OM STATISTIEKEN OVER CRIMINALITEIT IN NEDERLAND EN IK POST EEN GRAFIEK.
DAN GAAT HET OVER TAAL JA JONGENS HOOG NIVEAU!!
dat is geen bron, dat heet een link.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:41 schreef minister. het volgende:
http://www.dutch.ac.uk/st(...)el/images/fig2_3.gif
hier de bron
jullie doen alsofquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:41 schreef probeer het volgende:
[..]
doe nou niet alsof wij t niet snappen, rotjoch
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:41 schreef probeer het volgende:
[..]
dat is geen bron, dat heet een link.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:40 schreef minister. het volgende:
JULLIE VRAGEN OM STATISTIEKEN OVER CRIMINALITEIT IN NEDERLAND EN IK POST EEN GRAFIEK.
DAN GAAT HET OVER TAAL JA JONGENS HOOG NIVEAU!!
ik vraag om een slotje terwijl ik hier genoeg aandacht krijg ookal is het negatief en dan ben ik een trollquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:36 schreef minister. het volgende:
Alles wat mensen op Fok! zeggen serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer het nog eens:
Ik lurk al een paar dagen mee op FOK! en ik merk een heel groot gebrek aan respect tegenover mensen met andere cultuur/geloof.Zolang je geen regels overtreed met betrekking tot geweld jegens een ander, bepaalt een individu in deze rechtstaat zelf nog altijd wat ie respecteerd en wat niet. Zelf vind ik ook dat je het moet respecteren daar niet van, maar je kan het natuurlijk niet afdwingen.quote:Ik neem als voorbeeld een actuele gebeurtenis: het ramadan.
FOK!kers zien het als onzin en zeggen dat arme mensen ook niet na zonsondergang zoveel eten, maar daar draait het toch helemaal niet om. Meeste moslims die vasten hebben gewoon eten thuis maar toch eten ze niks uit medelijden voor armen en/of discipline voor het beheersen van je zelf.
Daar heb ik als individu respect voor en het moet ook niet anders zijn.Oh nee?quote:moslims zeggen toch ook niet: wat zijn die niet-moslims vies omdat ze thuis met hun schoenen aan lopen(voor mensen die dat doen)
Ken jij 'echt moslims' joh?quote:En voor mensen die klagen over moslims welke vragen voor medelijden hebben ze gelijk maar ik ken echte moslims en die vragen geen medelijden voor wat ze doen omdat ze het vanuit hun hart doen maakt niet uit in welke situatie.
Duidelijk.quote:klacht: Mensen die elkaar niet respecteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tevens ben ik geen moslim of buitenlander en ik stem ook niet links
Een heer met stijl
denken slim te reageren door gedeeltelijk te qoutenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alles wat mensen op Fok! zeggen serieus nemen
[..]
Zolang je geen regels overtreed met betrekking tot geweld jegens een ander, bepaalt een individu in deze rechtstaat zelf nog altijd wat ie respecteerd en wat niet. Zelf vind ik ook dat je het moet respecteren daar niet van, maar je kan het natuurlijk niet afdwingen.
[..]
Oh nee?
[..]
Ken jij 'echt moslims' joh?
[..]
Duidelijk.
Voor anderen bepalen wat ze denken, je fout in je reactie op mij, je andere reacties in dit topic en je gehele OPquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef minister. het volgende:
[..]
denken slim te reageren door gedeeltelijk te qouten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |