quote:
Op woensdag 3 augustus 2011 17:40 schreef Fruitmix het volgende:[..]
Je bekijkt de zaak verre van objectief. Of althans, misschien bekijk je het objectief, maar je uitingen hier zijn verre van dat ;-) Maakt natuurlijk helemaal niet uit, is juist leuk dat iedereen zo zijn mening heeft. Maar als je aan een echt objectief iemand zou vragen wie er as we speak het meest oneerlijk is, denk ik toch echt dat de meter naar Janet uitslaat. Maar dat is slechts mijn idee en mening

Maar ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen! Ga op vakantie dus heb de timer ingesteld! Wel een spannende cliffhanger zo voordat ik wegga (de aflevering van gisteravond nog gezien!).
Carly heb ik langer kunnen volgen, en het predicaat 'onbetrouwbare homewrecker' is al vergeven aan haar. Ik baseer mijn mening niet alleen op 1 of een paar uitzendingen.
Carly is altijd al een mannenverslindster geweest en die heeft dingen gedaan, ook zonder aanwijsbare legitieme reden, waarvoor men vroeger al met pek en veren door de straat gesleurd zou worden.
Ik ben het wel met je eens over de manier waarop ik mij verwoord, ik wind er geen doekjes om, want dat is zo vermoeiend geworden, dus misschien komt het er dan een beetje heftig uit.
Ik vind het ook leuk dat er verschillende meningen zijn, anders zou ik helemaal geen reden zien om iets te schrijven.
Over oneerlijkheid gesproken. Carly heeft een verleden vol van oneerlijkheid.
Janet, gelukkig ook geen heilige, anders zou ik haar echt saai vinden, heeft een misstap begaan, en niet omdat ze er naar op zoek is gegaan, en ze heeft er heel veel moeite mee. Ze heeft de nijging om zelfstandig te willen zijn en komt daardoor sneller alleen te staan.
Ze heeft een trots, wat ook niet altijd positief werkt in dit kader.
Als je je eenzaam en verraden voelt, ben je zwakker voor lieve gevoelens van het andere geslacht.
Ook Dusty is niet als een malle aan de gang gegaan. Dit was onvermijdelijk.
Je kunt ook stellen dat Janet haar eigen geluk opoffert om haar kind (we weten dat Janet blind is op haar kind) van de dood te redden.
Een ding is Janet zeker niet, en dat is egoïstisch.
Voor mij zou het ondenkbaar zijn dat mijn man op de bank van zijn ex slaapt. WTF, ik heb er geen woorden voor. Probeer je dat eens voor te stellen.
Er zijn momenten geweest dat ik Carly wel leuker vond, maar dan komt weer dat moment dat ze haar oude gewoontes weer oppakt en ik dan weer afhaak.
Het heeft mij zelfs gespeten dat Jack indertijd niet gekozen heeft voor Julia. Ik vond ze geweldig samen. Helaas moesten de schrijvers dat verpesten omdat Carly zo nodig weer in beeld moest komen.
Ook Lily heeft voor mij afgedaan (gelukkig was het niet de oude Lily

). Two-timer.
Dusty begon me gegeven moment ook te irriteren toen hij steeds weer de confrontatie met iedereen wilde opzoeken, maar hij is een non-emo-hunk met een hart van goud, en daar hou ik van.
Zelfs Holden is verworden tot een watje.
Toen Janet in de serie kwam was het een verademing. Bam, in your face, maar oh wat is ze lief, meelevend en vooral mooi en sexy.
Emily kon ik ook snel schieten, wat een egocentrisch gedrocht is dat.
Meg,.... ach Meg, ik had er heel veel van verwacht, maar achter een kerel aanlopen en jezelf zo goedkoop weggeven, nee, dat viel bar tegen.
Paul, beetje raar, maar ook wel een kerel die niet met zich laat sollen, echter loopt hij steeds in dezelfde val omdat hij niet leert van zijn fouten. Maar ik stond vaak wel aan zijn kant.
Brad kon ik eerst schieten omdat hij Jack dwars zat, maar later mocht ik hem wel. Hij was de liefde trouw, en daar hou ik ook van.
Henry, I love that guy (vooral door zijn van de afgelopen tijd, nu en tot het end).
Reid, so sexy.
Noah, beetje zeikertje.
Margo, een moeder uit duizenden met al haar fouten.
Thom, vooral vroeger, sexy.
Jack, een goede man, maar laat zich teveel bespelen en dat is jammer. Er zijn momenten geweest dat hij zijn rug recht hield, toen vond ik hem geweldig. Had vooral met hem te doen tijdens het gedoe met Brad. Heb menig traantje weggepinkt.