Ja dag, ik bedoelde dus niet die zak die zn ouders direkt na zn geboorte over zn lelijk bakkes trokken hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea Says
oh-oh wil weten of de natuur jou wel een jasje heeft gegeven
Mikey says
ja
Qwea - says
bullshit
Heenweg?quote:
Ik weet niet wáár onderquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus![]()
Wat doet Boor het leuk in de nieuwe bak![]()
Kun je de bak niet ergens onder zetten, zodat Beetlede kap niet kan opdrukken?
JF, wat heb je gedaan Q!quote:
Ja ik had het gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Oh fucking hell, wat een horror dit
Dochter van rijke ouders heeft een bom om haar nek. Al zes uur.
Tienermeisje in Sydney dreigt opgeblazen te worden
Bij vorige keren dat zoiets voor kwam liep het niet goed afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik had het gezienApart verhaal
Saw!quote:
quote:
Oh dat ligt er aan als je na een Ingetje altijd brak wakker wordt of nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelenbezoek is net weg en vanavond uit eten...
Zal ik nog een ingetje doen of niet
Meestal nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat ligt er aan als je na een Ingetje altijd brak wakker wordt of niet
Whehehe, die kaart had ik maaanden geleden al es gezien en toen wist ik al dat dat jouw birfdeejkaart zou gaan wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:54 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Iedereen bedankt voor de felicitiaties!
En WW bedankt voor de kaart!![]()
![]()
Mn moeder zit heel lang naar de voorkant te kijken, kijkt er dan in en roept meteen: "wat een mooi handschrift!"
Ja mam, was ook het eerste dat ik zag
En nogmaals eenvoor Qwea en Baloe
Ja, de stakkerquote:
Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb geld gehad, chocola, een balkon-droogmolen, een vlaggenstok, vlaggenstokhouder en vlag, champignon-kweekbakje, bloemenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, die kaart had ik maaanden geleden al es gezien en toen wist ik al dat dat jouw birfdeejkaart zou gaan worden![]()
En wat een handschriftje he?![]()
![]()
Hebbie al leuke dootjes gehad?
Wat een leuke cadeautjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb geld gehad, chocola, een balkon-droogmolen, een vlaggenstok, vlaggenstokhouder en vlag, champignon-kweekbakje, bloemen
Nou idd!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Wat een bijzonder topic:
...niertje gezocht!
Wat fijn al die afleiding iddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben gister ook verwend door mijn mama, die was hier logeren.
Nu is mijn neefje van 13 hier en vrijdag en zaterdag komen twee vriendinnen.
Ook wel lekker, die afleiding.
Neefje neemt me morgen mee lunchen bij de bakker bart.
Ja, ik was er echt blij mee, had niks gevraagd en toch van alles gekregen dat ik wildequote:
Ik hou m'n beide nieren liever voor als een naaste eentje nodig mocht hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd!
Ik weet alleen niet of ik dat zou durven voor een vreemde
ja, zoiets heb ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hou m'n beide nieren liever voor als een naaste eentje nodig mocht hebben.
Maar liever hou ik ze gewoon allebei
Doe maar nuquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Feeeeeeeeeli Tombo!
![]()
![]()
Zal ik de verlossende PM nu sturen of nog even wachten?![]()
Ow, oeps, mijn laatste afspraak van de werkdag loopt net binnen!quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, oeps, mijn laatste afspraak van de werkdag loopt net binnen!
Misschien wel ook!quote:
Ik ook niet, maar ik vind het wel een heel knap topicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd!
Ik weet alleen niet of ik dat zou durven voor een vreemde
Ik vind het echt bijzonder hoe ze ermee omgaatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het wel een heel knap topic
Oeh, ik heb een stukje gemist ergens ben ik bangquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip gaat vanavond nog mee naar huis, dan laten we de laatste prik nog een dag inwerken.
En morgenavond weer terug.
WJ heeft net extra lekker voer voor 'm gehaald.
DA. Dexomethasol werkt nog niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik heb een stukje gemist ergens ben ik bang
Morgenavond weer terug, waarheen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
DA. Dexomethasol werkt nog niet.
Heeft het morgenavond nog niks gedaan, kunnen ze niks meer doen en is het einde Jip ben ik bang.
Doe maar niet neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wilde iets zeggen over bejaard enzo, laat ik het maar niet doen![]()
![]()
Ik duim heel hard voor jullie en Jip dat het aanslaat!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:21 schreef DanseMacabre het volgende:
We hebben nog tot morgenavond.
Al zou de eerste spuit al binnen 48 uur moeten werken.
En daar zitten we nu al bijna aan.
WJ heeft ook al grijze haren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Net even mijn haar gefurrrrrft.
Ik mag dan wel 38 zijn, wil niet zeggen dat ik er ook zo uit moet zien dan.
Want dat deed ik wel met al die grijze haren
Owquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:21 schreef DanseMacabre het volgende:
We hebben nog tot morgenavond.
Al zou de eerste spuit al binnen 48 uur moeten werken.
En daar zitten we nu al bijna aan.
Verwen hem maar lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
BoeBoe zijn wond
[ afbeelding ]
Hij ligt nu met MM op de bank tv te kijken.
Ik ook nog nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys ben jij echt zo grijs?
Ik nog steeds niet, ik hoop niet dat t eind dit jaar ineens gaat beginnen
Ik wist niet dat konijnen ook geknipt moesten wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Konijn vandaag uit de vakantieopvang, en hij heeft een korte coupe! Ze hebben hem eens flink onder handen genomen met zijn lange haren
Samen duimen dan maar. Jip is zo'n schatje. Daar steek ik absoluut wel een kaarsje voor aan.quote:
mwah, hij staat nu al met een zuiver wierrookje. En omdat ik geen god ben spreek ik alleen de wens uit dat ie geen pijn meer heeft, hoewel ik zo ontzettend hoop dat ie geen pijn meer hoeft te hebben bij leven en welzijn.quote:
Morgen? ik ga ook een kaarsje voor Jip aanstekenquote:
Nee, ze hebben hem vaak geborsteld zodat er veel haren uitkomen (meer dan dat ik gewend ben te doen). Hij heeft echt heel lang haarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat konijnen ook geknipt moesten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwah, hij staat nu al met een zuiver wierrookje. En omdat ik geen god ben spreek ik alleen de wens uit dat ie geen pijn meer heeft, hoewel ik zo ontzettend hoop dat ie geen pijn meer hoeft te hebben bij leven en welzijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem vaak geborsteld zodat er veel haren uitkomen (meer dan dat ik gewend ben te doen). Hij heeft echt heel lang haar
Zo ziet hij er ongeveer uit, maar dan nog wat erger
[ afbeelding ]
En nu ziet hij er ongeveer wel zo uit.Hoe heet hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Snuf.quote:
Jip is een lieve katquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat is er met Jip aan de hand? Praat me bij!
En wat is er met dat laatste redmiddel dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Jip is een lieve katdie een tijdje geleden een goed huisje heeft gevonden bij Dance Macabre en haar vriend WJ en de teckel Oscar
Helaas is gebleken dat hij veel pijn heeft doordat zijn achterkant niet meer functioneert waarschijnlijk door vroeger letsel
Hij heeft pijnstillers gehad die niet hielpen en nu heeft hij een laatste redmiddel gekregen en we duimen hier allemaal dat het aanslaat want anders is er niets meer aan te doen
Ja dat is normaal als je van je huisdier houdt en hier in dit topic zijn we dol op dieren van elke maat en soort (akelige insecten uitgezonderd in mijn gevalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Snuf.
Heel origineel, ik weet het, maar mijn zusje heeft de naam bedacht. Alleen mijn zusje vond het hebben van konijnen niet meer leuk en toen heb ik 'm overgenomen. Er zijn ook al twee vrouwtjes "versleten". Een toen mijn zusje ze/'m nog had (Snuffeltje), en later ook nog een (Hopla). Die laatste was echt zo leuk, het was heel emotioneel toen ze stierf
Ik hou er ook niet van, maar toen we aan het kamperen waren en er steeds insecten in de voortent zaten en niet meer weg konden, begon ik ze te vangen en buiten weer los te laten. NoManda zei nog:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is normaal als je van je huisdier houdt en hier in dit topic zijn we dol op dieren van elke maat en soort (akelige insecten uitgezonderd in mijn geval)
Wie was dat ook alweer hier, die een enorme spin onder de tuinset had gevonden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is normaal als je van je huisdier houdt en hier in dit topic zijn we dol op dieren van elke maat en soort (akelige insecten uitgezonderd in mijn geval)
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer hier, die een enorme spin onder de tuinset had gevonden?![]()
Nee, even serieus, ik vind de meeste dieren ook erg leuk. Behalve honden, daar heb ik eigenlijk erg weinig mee. Ik vind de meeste vies, lawaaiig en ik heb minder met al die "zielige koppen" dan de meeste mensen. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, en het is ook slechts mijn mening
Ik ben normaal ook best wel een schijtbak, maar het wordt beter met de jaren. Dus misschien ben ik op mijn 60ste wel fearlessquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee insecten vind ik echt vies, ik wilde vroegah ook niet in het bos spelen, al die vieze beestjes
Tegen die tijd kan je niet meer in het bos spelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook best wel een schijtbak, maar het wordt beter met de jaren. Dus misschien ben ik op mijn 60ste wel fearless
Maar dat duurt bij mij nog zo langquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook best wel een schijtbak, maar het wordt beter met de jaren. Dus misschien ben ik op mijn 60ste wel fearless
Dat mag je vinden, er zijn hier ook mensen die dol op honden zijn en bijvoorbeeld niets met katten hebben , maar als er iets mee is toch meeleven met dier en baasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer hier, die een enorme spin onder de tuinset had gevonden?![]()
Nee, even serieus, ik vind de meeste dieren ook erg leuk. Behalve honden, daar heb ik eigenlijk erg weinig mee. Ik vind de meeste vies, lawaaiig en ik heb minder met al die "zielige koppen" dan de meeste mensen. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, en het is ook slechts mijn mening
O ja niet vergeten ,ook een kaarsje en duimen voor Bob en sterkte voor jouquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef Maes het volgende:
Ik duim ook mee voor Jip![]()
Q het was gewoon jouw dag niet, op naar de volgendeWil je nog een keer voor me Baloe omhelsen, ik weet dat ie het niet zo leuk vindt maar mij lijkt het geweldig.
Bob mag niet meer eten voor morgen, de operatie. Ik heb vanmiddag nog even met de DA gebeld. Ik moest het allemaal nog een keer horen wat er precies gaat gebeuren. Ik ben best wel nerveus.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan je niet meer in het bos spelen
Voor Bobje duimen we ook. Zat er net aan te denken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef Maes het volgende:
Q het was gewoon jouw dag niet, op naar de volgendeWil je nog een keer voor me Baloe omhelsen, ik weet dat ie het niet zo leuk vindt maar mij lijkt het geweldig.
Bob mag niet meer eten voor morgen, de operatie. Ik heb vanmiddag nog even met de DA gebeld. Ik moest het allemaal nog een keer horen wat er precies gaat gebeuren. Ik ben best wel nerveus.
Heb je het niet naar je zin dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Ynske het volgende:
pfff best erg dat ik nu alweer verder aan t zoeken ben qua werk
tis wel gezellig, maar niet iets waar ik me jaren zie zittenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je het niet naar je zin dan?
Dan is dat toch niet erg.
O ik dacht dat het je wel beviel waar je nu zat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Ynske het volgende:
pfff best erg dat ik nu alweer verder aan t zoeken ben qua werk
ja, liefst in de richting van communicatie/media/cultuur dat soort zaken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
O, je zoekt in een andere richting werk en waar ben je naar op zoek?
Ik heb een vet aandoenlijk filmpje en nog aandoenlijker foto'squote:
Ja laat zien danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een vet aandoenlijk filmpje en nog aandoenlijker foto's
Ik ga speciaal voor jou dikdik een kusje geven en een knuffelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef Maes het volgende:
Tuurlijk ben je nerveus! Gaan ze gewone narcose of gas narcose doen? En geloof me, met Bob komt het goedquote:Bob mag niet meer eten voor morgen, de operatie. Ik heb vanmiddag nog even met de DA gebeld. Ik moest het allemaal nog een keer horen wat er precies gaat gebeuren. Ik ben best wel nerveus.
Ja dat zal in Limburg wel niet zo heel erg gemakkelijk te vinden zijn lijkt me, maar ik hoop dat je snel iets naar je zin vindquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, liefst in de richting van communicatie/media/cultuur dat soort zaken.
maar goed, daar ligt t ook niet voor op t oprapen
richting van mn studie, is wel fijn om daar meer mee te kunnen doen
op zich valt t wel mee, kan hier natuurlijk de grens altijd over. en de randstad is ook geen vetpotje. tis geluk hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat zal in Limburg wel niet zo heel erg gemakkelijk te vinden zijn lijkt me, maar ik hoop dat je snel iets naar je zin vind
Ik heb geen idee wat voor narcose, dat heb ik dan weer niet gevraagdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou dikdik een kusje geven en een knuffelThnx babe
[..]
Tuurlijk ben je nerveus! Gaan ze gewone narcose of gas narcose doen? En geloof me, met Bob komt het goed
bij die berg in de buurt ben ik opgegroeidquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
Hallo
wij zijn vandaag naar kasteelruine en fluweelgrot in Valkenburg geweest, was erg leuk en mooi!Daarna nog op de hoogste berg van Nederland geweest met de auto: Keutenberg en net lekker uiteten bij een griek geweest
Jip, ik duim voor je en Q kom op je met foto's en filmpjes
Griekquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
Hallo
wij zijn vandaag naar kasteelruine en fluweelgrot in Valkenburg geweest, was erg leuk en mooi!Daarna nog op de hoogste berg van Nederland geweest met de auto: Keutenberg en net lekker uiteten bij een griek geweest
Jip, ik duim voor je en Q kom op je met foto's en filmpjes
Dan woonde jij prachtigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij die berg in de buurt ben ik opgegroeid
Jep het weer was best ok. We hadden net zo goed wel naar het Gaiapark kunnen gaan, maar dat gaan we nu waarschijnlijk morgen doenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:27 schreef indaha het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
Hallo
Valkenburg is altijd leuk, was het weer nog een beetje redelijk?
Wehehe, Oognip speelt toerist in onze achtertuin.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij die berg in de buurt ben ik opgegroeid
Wat een lieverd is het toch ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
http://www.mikeymo.nl/VIDEO0005.3gp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe, Oognip speelt toerist in onze achtertuin.![]()
Het is wel mooi daar, hopelijk hadden jullie een beetje lekker weer.
Haha ja inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe, Oognip speelt toerist in onze achtertuin.![]()
Het is wel mooi daar, hopelijk hadden jullie een beetje lekker weer.
Ik vind hem nog wel veel hijgen. En hij stinkt uit zijn smoeltje. Niet te harden gewoonquote:
Ik hoop echt dat prednoral helpt voor Jip!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
We zijn weer thuis.
De dierenarts wilde toch nog tabletten meegeven.
Hij krijgt nu prednoral en over een week moeten we terugkomen.
Als er dan nog geen verbetering is, is het echt echt klaar.
Da's van die zalm natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
Ik vind hem nog wel veel hijgen. En hij stinkt uit zijn smoeltje. Niet te harden gewoon
Niet alles verloren dus maar echt hoopvol klinkt het ook niet. Arme Jip.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
We zijn weer thuis.
natuurlijk de standaard dingen als 3landenpunt, gaiapark, mondoverde als je ook van apart aangelegde tuinen houd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad
Heb je nog leuke tips om te doen voor ons?we hebben al een redelijke planning maar we hebben nog 1 dagje over.
Hopelijk gaat dat goed en snel aanslaan dan! We duimen gewoon doorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
We zijn weer thuis.
quote:
Dan gaan we door met kaarsjes en duimenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
We zijn weer thuis.
Waar denk je dat ik net vandaan kom, trutquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
WAAROM REAGEERT NIEMAND IN DAT GREYS TOPIC?!
Ja, nou sorry hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik net vandaan kom, trut
BEN IK NIEMANDquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
Ja, jij ruikt alleen Baloe maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
Ja, nou sorry hoorJezus, net alsof ik dat kan ruiken ofzo.
3 landenpunt zijn we een tijdje geleden geweest, gaiapark doen we morgen en de zandsculpturen zijn er inderdaad op dit moment. Dat is misschien nog wel een leuke om naar toe te gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
natuurlijk de standaard dingen als 3landenpunt, gaiapark, mondoverde als je ook van apart aangelegde tuinen houd.
kasteel hoensbroek met de zandsculpturen (ik meen tenminste dat die er nu nog zijn)
ff verder denken hoor
Jochie toch, noem je dit al bitchen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Begin ik me net thuis te voelen in F&F, zijn jullie weer aan het bitchen![]()
Ik ga anders weer terug naar ESF en TRV hoor
waar zitten jullie ergens?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
3 landenpunt zijn we een tijdje geleden geweest, gaiapark doen we morgen en de zandsculpturen zijn er inderdaad op dit moment. Dat is misschien nog wel een leuke om naar toe te gaan.
Verder gaan we nog dagje maastricht doen, komt mijn moeder vrijdag langs (mijn verjaardag) en blijft slapen en gaan we lekker wandelen in Zuid-Limburg en hier nog lekker in de buurt
Gelukkig maar,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip spoort echt niet.
Als we bij de dierenarts zijn heeft ie echt zoiets vanwe
zijn
weer
bij
de
dierenarts.
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik zeg het alvast ver van tevoren zodat ik mijn punt heb gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jochie toch, noem je dit al bitchen?
Wie is hier aan het bitchenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
ja hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zitten er trouwens ook (andere) mannen in F&F?
Ja ik moet mijn laptopkalender eens bijwerkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zijn wel veel mensen in dezelfde week jarig hier trouwens.
Ik pas in november, 25
Aha, ik heb geen insiders infoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Wie is hier aan het bitchendit is nog liefde met gevoel want Qwea houdt ervan om streng toegesproken te worden
Ooh, die ken ik al van ESFquote:
14 novemberquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn laptopkalender eens bijwerken
En Pagan en APKquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zitten er trouwens ook (andere) mannen in F&F?
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vrouwen kunnen gewoon goed bitchen
Vergeet onze motormuis Barbaaf nietquote:
Staat genoteerdquote:
O ja zeker niet vergetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vergeet onze motormuis Barbaaf niet
En MikeyMo. Maar die lurkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vergeet onze motormuis Barbaaf niet
Ah neequote:
Het valt best mee op het momentquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ach jee nee tochquote:
quote:
Wat naar zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
Ze is vanmiddag opgenomen, ze had niet het calicivirus. Waarschijnlijk had ze darmklachten en slikproblemen en daardoor een longinfectie opgelopen. Ze is vanavond in een shock geraakt en ze hebben besloten haar te laten gaan.
De mensen die geinteresseerd waren in beide gaan nu op zoek naar een ander kitten
Dus nu pakken ze Oscar ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
Ze is vanmiddag opgenomen, ze had niet het calicivirus. Waarschijnlijk had ze darmklachten en slikproblemen en daardoor een longinfectie opgelopen. Ze is vanavond in een shock geraakt en ze hebben besloten haar te laten gaan.
De mensen die geinteresseerd waren in beide gaan nu op zoek naar een ander kitten
Nee niet omdat ie ziek was. Ze hadden juist een paar keer mailcontact met elkaar en leefden heel erg met ze mee, maar ze waren eerst geinteresseerd in Emma, later pas in Oscar. Dus ik denk nu dat ze Oscar alleen niet leuk genoeg vinden, maar ze kennen hem niet eens. Maar goed moeten ze lekker zelf weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef Rewimo het volgende:
Waarom willen ze Oscar niet? Omdat ie ziek was?
Hoe oud wordt je? 12?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zijn wel veel mensen in dezelfde week jarig hier trouwens.
Ik pas in november, 25
He bah, altijd naar als het zo afloopt, zeker als je ze al langer bij je had.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
Maak me fucking geeeeeeeilquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Wie is hier aan het bitchendit is nog liefde met gevoel want Qwea houdt ervan om streng toegesproken te worden
En die noemt hij zijn dirty bit.quote:
Hoe is ie tegen jou?quote:
Same as always. Aandachtsschooierig, en little old grumpyquote:
Stomquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:56 schreef Oognip het volgende:
Nee niet omdat ie ziek was. Ze hadden juist een paar keer mailcontact met elkaar en leefden heel erg met ze mee, maar ze waren eerst geinteresseerd in Emma, later pas in Oscar. Dus ik denk nu dat ze Oscar alleen niet leuk genoeg vinden, maar ze kennen hem niet eens. Maar goed moeten ze lekker zelf weten.
Dat kon je er dan weer niet uitknippen. Faal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same as always. Aandachtsschooierig, en little old grumpy
Nothing changed there
Ik denk dat ik daarvoor wat dieper had moeten knippen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kon je er dan weer niet uitknippen. Faal.
Oscar is helemaal gezond weerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Emma dood?
Wat erg!![]()
Gaan ze nou Oscar wel testen of die wél dat virus heeft dan?
Want daar zaten ze met Emma dus ook fout.
Sterkte Oognip
Jij mag niet meer knippen voorlopigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarvoor wat dieper had moeten knippen.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij mag niet NOOIT meer knippen voorlopig
Ja stom hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
StomOscar is leuk, ze weten niet wat ze missen
Biedt aan zijn schaamhaar te knippenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef nokwanda het volgende:
Biedt aan zijn schaamhaar te knippen
Gelukkig maar. Hij si al die tijd samen met zijn zusje geweest. Alleen is zo sneu.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja stom heMorgen verhuist ie wel naar beneden waar hij nieuwe vriendjes krijgt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Biedt aan zijn schaamhaar te knippen
Dan gaat ie het vast niet redden met 9 hechtingenquote:
Zo groot issie niet hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan gaat ie het vast niet redden met 9 hechtingen
Q is creatief genoeg johquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef nokwanda het volgende:
Alleen zo lullig dat je dan zelf tekort komt. Hoe ga je dat oplossen?
Dan maken we met z'n allen wel een pretpakketquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Q is creatief genoeg johDie vindt daar wel wat op.
Het is nou niet dat er geen andere penissen zijn in de wereldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef nokwanda het volgende:
Alleen zo lullig dat je dan zelf tekort komt. Hoe ga je dat oplossen?
Goed dat je dat erbij zetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Man zich meldt
EDIT: Gewoon in het algemeen dus he.
Nou, alsjeblieft dan:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef Qwea het volgende:
Het is nou niet dat er geen andere penissen zijn in de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Vanwege mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef Qwea het volgende:
Fuck, ik ging 4 semi orgasmes maken... die klapten erinnnnn
Maar jij bent dan ook een hot momma!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik was vanmorgen bij een nieuwe klant en ze flirtte wel zo erg met me
Tombojarigjetje!quote:
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombojarigjetje!![]()
Hebbu lekker gegeten?
Feli! En een mentale aai voor peukquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
We gingen op de bonnefooi, eerst naar een sushi-restaurant maar daar was geen plek, dus toen naar een grand cafe
Dank je welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Feli! En een mentale aai voor peuk
Acherrum! Geen sushi.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
We gingen op de bonnefooi, eerst naar een sushi-restaurant maar daar was geen plek, dus toen naar een grand cafe
Het was lekker en gezellig, ondanks dat!quote:
Leven na de sushi!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was lekker en gezellig, ondanks dat!
Ik had carpaccioquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leven na de sushi!![]()
Wat had je op je bordje?
Carpaccio is njam.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had carpaccio
En het was heul lekker
Shabu doet vreemde dingen met een mens.quote:
Ja nou, hea. I rest my casequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shabu doet vreemde dingen met een mens.
Had ik al eens gezegd dat ik je laf?quote:
Ooh fuck me. Not that shit again.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat ik je laf?
Je moet er toch echt aan geloven.quote:
Nou, je fucken vind ik een stapje te ver, helemaal met shitquote:
Serieus? Doe es niet zo preuts manquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, je fucken vind ik een stapje te ver, helemaal met shit
Ik val ook al niet op vrouwenquote:
Wel netjes in een bakje of in het toilet he?quote:
Dat zal wel een reden hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het punt is, ik ben er de enige
Noes, das gemeen!quote:
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Geen verkeerd woord over ESF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |