Ja dag, ik bedoelde dus niet die zak die zn ouders direkt na zn geboorte over zn lelijk bakkes trokken hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea Says
oh-oh wil weten of de natuur jou wel een jasje heeft gegeven
Mikey says
ja
Qwea - says
bullshit
Heenweg?quote:
Ik weet niet wáár onderquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus![]()
Wat doet Boor het leuk in de nieuwe bak![]()
Kun je de bak niet ergens onder zetten, zodat Beetlede kap niet kan opdrukken?
JF, wat heb je gedaan Q!quote:
Ja ik had het gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Oh fucking hell, wat een horror dit
Dochter van rijke ouders heeft een bom om haar nek. Al zes uur.
Tienermeisje in Sydney dreigt opgeblazen te worden
Bij vorige keren dat zoiets voor kwam liep het niet goed afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik had het gezienApart verhaal
Saw!quote:
quote:
Oh dat ligt er aan als je na een Ingetje altijd brak wakker wordt of nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelenbezoek is net weg en vanavond uit eten...
Zal ik nog een ingetje doen of niet
Meestal nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat ligt er aan als je na een Ingetje altijd brak wakker wordt of niet
Whehehe, die kaart had ik maaanden geleden al es gezien en toen wist ik al dat dat jouw birfdeejkaart zou gaan wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:54 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Iedereen bedankt voor de felicitiaties!
En WW bedankt voor de kaart!![]()
![]()
Mn moeder zit heel lang naar de voorkant te kijken, kijkt er dan in en roept meteen: "wat een mooi handschrift!"
Ja mam, was ook het eerste dat ik zag
En nogmaals eenvoor Qwea en Baloe
Ja, de stakkerquote:
Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb geld gehad, chocola, een balkon-droogmolen, een vlaggenstok, vlaggenstokhouder en vlag, champignon-kweekbakje, bloemenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, die kaart had ik maaanden geleden al es gezien en toen wist ik al dat dat jouw birfdeejkaart zou gaan worden![]()
En wat een handschriftje he?![]()
![]()
Hebbie al leuke dootjes gehad?
Wat een leuke cadeautjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb geld gehad, chocola, een balkon-droogmolen, een vlaggenstok, vlaggenstokhouder en vlag, champignon-kweekbakje, bloemen
Nou idd!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Wat een bijzonder topic:
...niertje gezocht!
Wat fijn al die afleiding iddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben gister ook verwend door mijn mama, die was hier logeren.
Nu is mijn neefje van 13 hier en vrijdag en zaterdag komen twee vriendinnen.
Ook wel lekker, die afleiding.
Neefje neemt me morgen mee lunchen bij de bakker bart.
Ja, ik was er echt blij mee, had niks gevraagd en toch van alles gekregen dat ik wildequote:
Ik hou m'n beide nieren liever voor als een naaste eentje nodig mocht hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd!
Ik weet alleen niet of ik dat zou durven voor een vreemde
ja, zoiets heb ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hou m'n beide nieren liever voor als een naaste eentje nodig mocht hebben.
Maar liever hou ik ze gewoon allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |