Tuurlijk! Zo is Greys! Altijd graag het middelpunt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Oh dit zal Greys zó leuk vinden, zo in de belangstelling staan!![]()
.
Gefeli Greys!.
Ik had gisteren vlaai, telt dat ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
Best wel onbeschoft eigenlijk dat we een dag na dr verjaardag nog steeds geen taart hebben gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come To Daddy
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:41 schreef XIIY het volgende:
GefeliciteerdIk geef toe: ze is best wel vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:41 schreef XIIY het volgende:
GefeliciteerdGebeurt de beste hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had gisteren vlaai, telt dat ook?
Arretjescake dan?quote:
Nee.quote:
Niet haten op mijn vlaai en arretjescake.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.
Ezelsoren. En anders slagroom vanille shit.
De rest is bullshit
Ik kan ook op slagbomen bij Shabu Shabu gaan haten? Of op wasabi?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet haten op mijn vlaai en arretjescake.
OMG. Hell just froze over.quote:
Saldotekortquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef Qwea het volgende:
Een raadseltje...
Je bent uit eten geweest met een groepje... je staat geparkeerd in de parkeergarage... dan ga je weg, stap je in je auto... ga je voor de slagbomen staan en geeft de slagboommeterschermdinges aan "restbedrag 6 euro" rara wat is dit?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef Qwea het volgende:
Een raadseltje...
Je bent uit eten geweest met een groepje... je staat geparkeerd in de parkeergarage... dan ga je weg, stap je in je auto... ga je voor de slagbomen staan en geeft de slagboommeterschermdinges aan "restbedrag 6 euro" rara wat is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |