Ik hoop 't maar, ze stonden tussen 2 70 borden in op de hoek van een kruispunt. Ik reed ongeveer 80 toen ik langs hun heen reed ofzo, was toch al te laat met afremmenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:49 schreef Mikkie het volgende:
Als je bij een lasercontrole niet staande bent gehouden heb je over het algemeen niks te vrezen. Ze pakken daarbij alleen de excessen.
Mijn auto heeft echt 1 km/u tellerafwijking als ik hem met TomTom of een GPS-app op mijn telefoon vergelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:45 schreef Piles het volgende:
Ah joh, met correctie en tellerafwijking kost het je zeker minder dan 50 euro
GPS/TomTom is ook niet echt betrouwbaar als snelheidsmeter natuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn auto heeft echt 1 km/u tellerafwijking als ik hem met TomTom of een GPS-app op mijn telefoon vergelijk.
Hey kijk, daar is de moraalridderquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef Kriegel het volgende:
Laat die gozer nou 'ns met rust, CoolGuy.
Maar natuurlijk geeft dat een stuk kortzichtigheid aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, als hij er plezier in heeft. Geeft ook wel een stuk kortzichtigheid en rigiditeit aan
. Ik durf te wedden dat als ik 'm ooit onderweg tegenkom, hij me niet 'herkent', hoewel hij wellicht anders denkt.
Doe effe normaal man, als er iemand geen moraalridder is ben ik het wel. Punt is dat we het nu wel weten, hij is dom en hypocriet bezig geweest, klaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey kijk, daar is de moraalridder![]()
Het subtiele verschil tussen sarcasme, en gewoon een geintje (zoals in die laatste post) wordt door jou niet echt opgepikt he
Geloof me, dan heb je helemaal niks te vrezen. Meestal pakken ze dan alleen 90+ of soms zelfs 100+, en die halen ze meteen van de weg. Ze hebben echt geen tijd om alle kentekens op te schrijven en de snelheid erbij. Dan zetten ze wel een flitswagen neer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik hoop 't maar, ze stonden tussen 2 70 borden in op de hoek van een kruispunt. Ik reed ongeveer 80 toen ik langs hun heen reed ofzo, was toch al te laat met afremmen. Merk 't vanzelf wel.
lolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geloof me, dan heb je helemaal niks te vrezen. Meestal pakken ze dan alleen 90+ of soms zelfs 100+, en die halen ze meteen van de weg. Ze hebben echt geen tijd om alle kentekens op te schrijven en de snelheid erbij. Dan zetten ze wel een flitswagen neer.
Ik vreet m'n lul op als je hier een bon van krijgt.
Of jij dat merkte of niet interesseert mij werkelijk geen zier. Ik bedoelde die laatste post als geintje. Of jij of de hele wereld dat gemerkt heeft, verandert helemaal niks aan dat ik 't wel zo bedoelde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Doe effe normaal man, als er iemand geen moraalridder is ben ik het wel. Punt is dat we het nu wel weten, hij is dom en hypocriet bezig geweest, klaar.
Leuk dat je het als geintje bedoelt, maar dat was dus niet te merken, en volgens mij ligt dat niet aan mij. Subtiliteit bestaat niet op internet, een post is geen gesproken woord.
Als jij iets tegen een ander zegt is het toch wel verrekt handig als diegene het ook begrijpt, en niet alleen jij. Anders kun je net zo goed niks zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of jij dat merkte of niet interesseert mij werkelijk geen zier. Ik bedoelde die laatste post als geintje. Of jij of de hele wereld dat gemerkt heeft, verandert helemaal niks aan dat ik 't wel zo bedoelde.
uhm...we zijn op fok hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als jij iets tegen een ander zegt is het toch wel verrekt handig als diegene het ook begrijpt, en niet alleen jij. Anders kun je net zo goed niks zeggen.
Hoezo niet? Dat is gewoon een meting van jou tov sattellieten, en zowel mijn TomTom als telefoon geven altijd dezelfde waarden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
GPS/TomTom is ook niet echt betrouwbaar als snelheidsmeter natuurlijk
Ik hoop maar dat mijn teller wel een afwijking heeft, want hou er wel rekening mee op de snelweg
Das wel een goeie jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tijdens rijlessen vond ik het op rotondes moeilijk om óók naar de fietspaden te kijken, terwijl ik me daar nu gewoon van bewust ben en daardoor rotondes veel sneller kan nemen.
Dat had ik met C. Die rijd trouwens ook veel te weinig en is heel onzeker. Terwijl ze het best kanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb er in iets meer dan 2 jaar 30.000 km op zitten, ben vanaf dag 1 alleen in de auto gestapt en overal naartoe gereden. En ik denk dat dat wel meewerkt aan je (zelf)vertrouwen.
Alleen de eerste keer dat mijn vriendin in mijn auto reed nadat ze haar rijbewijs had gehaald was ik wel even zenuwachtig.
Dit! Maar goed, dat mag ook wel na 11 jaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Heb zelf nergens last meer van, ritje Duitsland, waarom niet? Binnensteden, parkeeruitdagingen.
Ik ben zo'n 2,5 jaar verder sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald.. +/- 25.000 kilometer geloof ik. Heb voor stage ook nog best wat afgereden maar dat kan ik niet echt schattenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit! Maar goed, dat mag ook wel na 11 jaar. Wel jammer dat ik nooit echt het aantal kilometers heb bijgehouden, behalve dan van de auto die ik sinds vorig jaar heb (32.000) en van m'n huidige job (3050 in de laatste twee weken
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |