quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:46 schreef Goddelijker het volgende:
Iedereen doet wel eens iets waarna je bij jezelf denkt van: Hmm, was misschien toch niet zo heel slim... Kan gebeuren.
Maar om dan meteen allemaal de Moraalridder te gaan uithangen... Iemand die zoiets doet is niet veilig bezig, maar iemand die té voorzichtig rijdt ook niet...
Ik heb ook wel eens een hele hoekerige inhaalmanoeuvre gemaakt, omdat iemand niet door reed.quote:
Jup, ik ken ze ook maar al te goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een hele hoekerige inhaalmanoeuvre gemaakt, omdat iemand niet door reed.
Ik weet dat mijn inhaalmanoeuvre niet goed was, maar soms doe je zo'n manoeuvre en bedenk je achteraf pas dat het niet zo handig was.
Backfire postquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:57 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie 'dom': een enorm trage vrachtwagen inhalen voor het stoplicht. Maar dan wel over het voorsorteervak voor linksaf, door rood (voor linksaf dan, ik ging rechtdoor en dat was groen), en aan de overkant van de kruising over een verdrijvingsvlak. Weliswaar was de weg leeg voor me...maar toen ik m'n binnenspiegel keek zag ik een politieauto drie auto's achter me zitten die me nog niet eerder was opgevallen.
Dat kan wel eens een heel duur ritje geweest zijn
Whaha, die kerel met die knuppel, en al die scooter paupersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef Mikkie het volgende:
Over gevaarlijk weggedrag gesproken trouwens:
Hier zitten ook wel wat mongolen tussen. Los van de mensen die vanuit het niets ergens tegenaan rijden en het grote aantal spookrijders, is het bizar om te zien hoe slecht sommige mensen hun spiegels gebruiken...
toch doen ze dat vrij makkelijk.... kamaraad had he vorig jaar ook, agent in burgerauto die zag dat hij verdrijvingsvlak meepakte.... gewoon een boete op kentekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef L0we het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt. Als ze het zien proberen ze je echt wel eerst staande te houden, ze zullen niet zomaar een boete op kenteken sturen.
Dat zou zomaar kunnen. Lekker goedkoop, maar ik zou er niet voor kiezen, want ook in de auto ruik je die lucht enorm... Eén voordeel: je eet geheid niet meer snel frietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik reed vorige week door België achter een oude Britse bus van Mercedes. Dat ding stonk naar een frituurpan. Zou dat ding op afgeroomd frituurvet hebben gereden?
Toen ik erachter weg was, was de geur ook weg.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoeveelheid gas bij wegrijden van stoplicht kan altijd mis gaan. Zelfs na 5,5jaar heb ik het nog wel eens.
Je moet gewoon meer rijden, dan komt het vanzelf wel goed.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoeveelheid gas bij wegrijden van stoplicht kan altijd mis gaan. Zelfs na 5,5jaar heb ik het nog wel eens.
Je moet gewoon meer rijden, dan komt het vanzelf wel goed. Spreek bv af met vrienden on naar evenementen te gaan. Sportwedstrijden, vakantie etc. Dan komt het vertrouwen vanzelf denk ik. Al ben ik nooit onzeker geweest behalve de eerste keren met mijn ouders.
Inderdaad, ik moet gewoon meer schijt krijgen aan de mensen om me heen. Nouja, in de zin van dat ik moet denken dat ik alles lekker in m'n eigen tempo doe.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:24 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
![]()
![]()
En vooral denken; dikke neus, ik sta vooraan bij het stoplicht, en doe alles op me dooie gemak.
Nou, ik denk -kut, ben ik 't toch eens met mikkie- dat je eerst eens wat rij ervaring op moet gaan doen. Je kunt nu echt nog niet autorijden. Je kunt volgens je examinator nu een auto besturen in het verkeer op een zodanige manier die niet gevaarlijk is voor je medeweggebruikers. Maar dat betekent dus niet dat je kunt autorijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, ik moet gewoon meer schijt krijgen aan de mensen om me heen. Nouja, in de zin van dat ik moet denken dat ik alles lekker in m'n eigen tempo doe.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik denk -kut, ben ik 't toch eens met mikkie- dat je eerst eens wat rij ervaring op moet gaan doen. Je kunt nu echt nog niet autorijden. Je kunt volgens je examinator nu een auto besturen in het verkeer op een zodanige manier die niet gevaarlijk is voor je medeweggebruikers. Maar dat betekent dus niet dat je kunt autorijden.
Iedereen is welkomquote:Aan de andere kant. Je kunt ook een keer bij Mikkie in de auto stappen, dan sta je bij hem, gezien jouw angst en zijn trucs op de weg doodsangsten uit, en dan ben je daarna blij dat je het weer zelf kunt doen, want dan denk je 'ik kan dus wel beter rijden dan die malloot'. Dan stap je met wat meer zelfvertrouwen de auto in, in plaats van met angst
Ah joh, als hij er plezier in heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef Kriegel het volgende:
Laat die gozer nou 'ns met rust, CoolGuy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |