Hm. Geen idee. Maar dan zou ie dat toch overal moeten doen, dus bij elke snelheid?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij electronisch gestuurd is die naald, en dat de opnemer net tussen de 139,4 en de 139,5 meet, dat is een verschil tussen 139 en 140. Het kan zijn dat hij op die manier blijft klapperen .
[..]
Lees mn post nog eens ;-). Das mijn teller die zo danst...
Ik reed achteruit tegen een auto die in mijn dode hoek stond, had hem totaal niet gezien. Terwijl het een felrode auto was. Alleen bij mij was er lak van mijn meegespoten stootstrip af, die andere auto had niks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef L0we het volgende:
[..]
De eerste en enige keer dat ik wat raakte was een nummerbord, met mn trekhaak...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:59 schreef Purdey het volgende:
Ik heb een keer met haaks achteruit parkeren de auto van de buurvrouw geschampt. Daar parkeerde ik gewoon echt tegenaan, heel gebroederlijk
M'n pa had al heel vaak gezegd 'Je moet in je linkerspiegel kijken' dus zat ik heel autistisch de hele tijd daarin te kijken, en toen ik ineens een raar, schavend geluid hoorde, stond ik tégen haar auto geparkeerd. En daarna moest ik weer optrekken, waardoor ik wéér met mijn auto langs haar auto schaafde. Wonder boven wonder geen enkele schade
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:59 schreef Purdey het volgende:
Ik heb een keer met haaks achteruit parkeren de auto van de buurvrouw geschampt. Daar parkeerde ik gewoon echt tegenaan, heel gebroederlijk
M'n pa had al heel vaak gezegd 'Je moet in je linkerspiegel kijken' dus zat ik heel autistisch de hele tijd daarin te kijken, en toen ik ineens een raar, schavend geluid hoorde, stond ik tégen haar auto geparkeerd. En daarna moest ik weer optrekken, waardoor ik wéér met mijn auto langs haar auto schaafde. Wonder boven wonder geen enkele schade
Gewoon laten bij de kennis die je hebt . Ik ga het verder ook niet uitleggen want het boeit je geen drol vermoedelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Niet miepen Piles, jij zou toch een groot voorstander moeten zijn van een auto wissel bij ons
[..]
Ik heb géén idee waar je het verder over hebt qua chippen, pk's en andere details. Maar de eerste zin snap ik helemaal!
Deze is mooi http://www.autotrack.nl/tweedehands/ford/fiesta/7639940
Klopt helemaal. Ik kijk bij auto's naar een aantal dingen zoals km-stand, schade, jaartal, vermogen. Maar stiekem vind ik de kleur en dergelijke veel belangrijker. Ik was met het kopen van mijn micra niet eens geïntresseerd in een blik onder de motorkap. Het had me waarschijnlijk niet eens opgevallen als er geen motorblok in had gelegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Gewoon laten bij de kennis die je hebt . Ik ga het verder ook niet uitleggen want het boeit je geen drol vermoedelijk
daar hebben ze niks aan gedaan...... maar hij lijkt ook minder te worden... Heb nu van schoonvader wel remmenreiniger gehad, maar nu lijkt het probleem over? Ik kijk het nog ff aan, en ff horen of de bevriende monteur alweer aan het werk is, die moet het allemaal maar eens nakijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:56 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Heb je de handrem ook na laten kijken? Ik neem aan dat de garage de boel ook heeft schoongemaakt & gesmeerd? Dat is het grootste probleem bij 'plakkende' remmen. Daarnaast moeten je huidige voeringen nog eventjes zetten, waardoor ze wat minder goed zouden kunnen remmen. Dat remverschil is vreemd, dat zou niet moeten mogen.
Mja, een dealer verkoopt met een bepaalde garantie en die moet er, los van de inkoopprijs nog wat aan overhouden. Waarschijnlijk is de restwaarde bij inruil nihil, afhankelijk van de staat en de km-stand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik kijk bij auto's naar een aantal dingen zoals km-stand, schade, jaartal, vermogen. Maar stiekem vind ik de kleur en dergelijke veel belangrijker. Ik was met het kopen van mijn micra niet eens geïntresseerd in een blik onder de motorkap. Het had me waarschijnlijk niet eens opgevallen als er geen motorblok in had gelegen
Zit net eens te kijken wat ik voor mijn Micra zou kunnen vragen. Maar er wordt doorgaans bij dealers nog 2500,-/2750,- voor gevraagd, en ik heb er vorig jaar 2250,- voor betaald. Het zou niet eens heel gek zijn om alsnog dat er voor te vragen volgens mij.
Of is het verstandiger de micra in te ruilen bij een garage waar ik iets anders koop eventueel?
Zag het in de autoweek ja , ziet er een stuk beter uit dan zijn voorganger. Alleen zal er wel weer een flink prijskaartje aan gaan hangen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:59 schreef Kriegel het volgende:
Over leuk vinden gesproken, kom ik er dus net achter dat er een nieuwe Kever aan zit te komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy shit, het is ineens geen wijvenbak meer! Tof karretje wel, volgens die impressie rijdt ie ook nog eens veel beter dan die mislukte New Beetle. En ja, dit alles was allang bekend maar ik zie het nu pas.
Enige kritiek die ik zelf nu kan bedenken is dat ze het opnieuw niet hebben aangedurfd om er een heckmotor in te zetten, voor het authentieke. Maar ja, goed, dat is nu eenmaal niet meer van deze tijd.
Het dubbele + 19%.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:15 schreef Kriegel het volgende:
In Engeland volgens dat artikel vanaf iets minder dan £15.000, wat op zich wel meevalt, maar ik heb geen idee hoe zich dat hier zal vertalen.
Ik heb het getest inmiddels bij verschillende snelheden. Bij alles t/m 139km/u doet ie dit niet. Als ik 'm op 150 zet doet ie 't ook niet. 't Is blijkbaar echt alleen maar bij 140km/uquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef L0we het volgende:
[..]
En als je de CC 1 km hoger zet? Heb je het probleem dan nog steeds? .
In de autoweek staat deze auto inderdaad. Als ik me goed kan herinneren wordt de auto 'scherp' in de markt gezet, en moet ie minder kosten dan een Golf. Ik dacht dat 't zo geschreven stond. Want, de vorige Kever was te duur en daar zou VW van geleerd hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou rekenen op ergens tussen 25 en 30k.
Waar je al een tijd op zit te wachten? Als in, als ie daadwerkelijk komt, dan schaf ik 'm aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:25 schreef Kriegel het volgende:
Ha, ik zou het wel weten. Ik heb in de regel niets met VW maar de Kever altijd ontzettend charmant gevonden. Als dit dan eindelijk een geslaagde moderne opvolger is, iets waar ik al een tijd op zit te wachten, weet ik wel waar m'n voorkeur naar uitgaat. En dat is niet naar een Golf CDXLVIII.
Ah ja. Ik heb zelf helemaal niks met de kever, en de 'New Beetle' vond ik al helemaal niks, maar deze nieuwe versie vind ik toch wel wat aantrekkelijker, al zou ik 'm zelf nooit nemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:55 schreef Kriegel het volgende:
Dat zal niet direct lukken, maar ik zou 'm gewoon graag in het straatbeeld zien bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |