SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:26 schreef Poit het volgende:
Ik word ook een jaartje ouder.. (en ik zat mobiel)
Anyhow... Slecht nieuws wat betreft Viefje.. Een belachelijk klein onderdeel moet voor veel te veel geld geïmporteerd worden uit Japan...
Enkeltje sloop ben ik bang
En jij vergeet het topic in de reeks te hangenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:26 schreef Poit het volgende:
Anyhow... Slecht nieuws wat betreft Viefje.. Een belachelijk klein onderdeel moet voor veel te veel geld geïmporteerd worden uit Japan...
viefjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:26 schreef Poit het volgende:
Reeks? Wat zijn dat voor nieuwerwetse zakenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:46 schreef Solique het volgende:
[..]
En jij vergeet het topic in de reeks te hangen
Het komt wel goed schatje :quote:
quote:
Arme wij...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
* Lotje-Plusone doet met je mee, onze arme autootjes!
Wel tof die 20 games gratis iddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:22 schreef koei het volgende:
Over 1 of 2 dagen krijg ik mn 3dsVoor 179 euro plus de 20 gratis games
Woar voor 179 dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:22 schreef koei het volgende:
Over 1 of 2 dagen krijg ik mn 3dsVoor 179 euro plus de 20 gratis games
Zou de nieuwe prijs moeten zijn, rond de 180 euroquote:
Ja true, je moet voor 23.59 inloggen op de eshopquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:17 schreef Reintji het volgende:
Klopt, maar die 20 games krijg je alleen wanneer je voor de 12e een 3DS koopt.
These free games are available to anyone who owns a Nintendo 3DS system and uses a wireless broadband Internet signal to connect to the Nintendo eShop at least once before 11:59 p.m. Eastern time on Aug. 11. These users will automatically be registered in the Nintendo 3DS Ambassador program.
De adviesprijs van 179,- gaat pas de 12e in. Dus Koei heeft mazzel of deelt ons niet in de 3DS vreugde
Gooi er met een schoen naar!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Holy fuck, er loopt hier een enorm insectenbeest over de muur
Ja ga mijn pumps niet tegen de muur gooienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gooi er met een schoen naar!
Indien je verwacht raak te kunnen gooien, dan raad ik aan om er één van Fruit te pakken!
quote:
quote:
Hahaha ' I'm wearing a Victoria Secret bra with a little bit of lift, and by a little bit I mean a lotta bit'quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ets_over_tieten.html
![]()
quote:
Stel dat je met je pumps of naaldhakken dat beest met de hak had geraakt, dan heb je je roeping gemist. ninjalot ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ga mijn pumps niet tegen de muur gooien
Maar we hebben ook witte, grof afgewerkte muren dus ik mag geen beesten meer doodmeppen
Ik heb heb nu netjes buiten gezet!
Mogguh en thx!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:38 schreef koei het volgende:
bij 12game.com reintji! Ze hebben alleen enkel nog maar zwartdus ik ga nog een mooie stickerset bestellen!
Lotjequote:
Sharquote:
Jaquote:
:Hey Solquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Lotje![]()
Op wat voor nieuws wacht je?
oorsmeerquote:
Je huisje blijft bijna klaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel vanochtend verslapen, gister hele dag geschilderd dus was doodmoe eind van de avond
maar bijna klaar
hoe is alles hier? heb ik nog wat gemist?
oh, dan heb ik weinig nieuws te meldenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
:Hey Sol
Ik wacht op een leuk of sappig nieuwtje, daar heb ik vandaag wel zin in![]()
Waar komt je naam Solique eigenlijk vandaan?
Waarom dan niet Solid snakequote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Je huisje blijft bijna klaar
Ons?
[..]
oh, dan heb ik weinig nieuws te melden
Solique komt van de game Metal Gear Solid
Zo noem ik dat beest is mijn ava altijdquote:
Het is een mengsel van Solid en Liquid > Soliquiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom dan niet Solid snake
Een mengsel van een solid en een liquid is een suspensiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is een mengsel van Solid en Liquid > Soliqui
Alleen omdat veel buitenlanders het te Gay uitspraken heb ik de i vervangen voor een e > Solique
Ooooh tuurlijk, dat had ik nog wel kunnen bedenkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo noem ik dat beest is mijn ava altijd
Ben al fan van dat ezeltje sinds ik heel klein ben (niet dat ik nu groot ben trouwens)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een mengsel van een solid en een liquid is een suspensie
Dus eigenlijk had je Suspension ipv Solique moeten heten
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ooooh tuurlijk, dat had ik nog wel kunnen bedenken
De leukste van alle karakters, hij is tenminste niet zo over de top happy als alle anderen. Nouja dat konijn is ook niet zo happy, maar dat is gewoon een zeikerdquote:
Was niet zo thuis in de chemische termen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wij zijn niet weg geweestquote:
Fail van Reinquote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De leukste van alle karakters, hij is tenminste niet zo over de top happy als alle anderen. Nouja dat konijn is ook niet zo happy, maar dat is gewoon een zeikerd
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit er wat leuks tussen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm weer een paar R5 movies uit, we kunnen weer eens wat downloaden
X-Men, Bad Teacher en Monte Carlo (al is die laatste iets voor de vrouwtjes denk ik)quote:
Hmm, x-men al gezien (en vond hem behoorlijk tofjensquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
X-Men, Bad Teacher en Monte Carlo (al is die laatste iets voor de vrouwtjes denk ik)
Nja Bad Teacher twijfel ik sowieso over, MC download ik wel voor het vrouwtjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, x-men al gezien (en vond hem behoorlijk tofjens)
Bad Teacher en MC lijken me niks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
X-men was best aardig inderdaadZij is wel behoorlijk nice in die film jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind hem tof hoor, misschien nog wel leuker dan de voorgaande trilogy.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Tof, moet hem ook nog kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Zij is wel behoorlijk nice in die film ja
Maar ik vind hem tof hoor, misschien nog wel leuker dan de voorgaande trilogy.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Tof, moet hem ook nog kijken
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Beter toch juist?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef Poit het volgende:
Hot damn.. Dat moet vast een foutje zijn..
Ben overgestapt van KPN ADSL naar Xs4all adsl, eigenlijk hetzelfde pakket en m'n download snelheid is van 1.2 MB naar 2 MB gegaan
Ja, absoluut, maar voor ik het weet ga ik er aan wennen en ben ik teleurgesteld als ze de snelheid weer naar beneden zettenquote:
Dan zou ik het evt navragenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, absoluut, maar voor ik het weet ga ik er aan wennen en ben ik teleurgesteld als ze de snelheid weer naar beneden zetten
Welk abo heb je nu bij XS4All dan? en hoewel je in principe hetzelfde netwerk gebruikt is het netwerk van XS4All een stuk beter dan dat van KPN.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, absoluut, maar voor ik het weet ga ik er aan wennen en ben ik teleurgesteld als ze de snelheid weer naar beneden zetten
En het modem is ook een stuk beter. Ik zat eerst bij KPN en toen ik vanmorgen wakker werd zag ik dat op speedtest.net als provider xs4all stond, ook toen was m'n downloadsnelheid hoger dan normaal (nog met het oude modem).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Welk abo heb je nu bij XS4All dan? en hoewel je in principe hetzelfde netwerk gebruikt is het netwerk van XS4All een stuk beter dan dat van KPN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |