Zo nam ik niets mee voor het onderzoek, maar kreeg direct een kamer en mocht blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Toch maar het regenpak meeslepen vanmiddag.
Oei!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo nam ik niets mee voor het onderzoek, maar kreeg direct een kamer en mocht blijven.
ja.... dat was leuk gisteren, 1 dag zomerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Toch maar het regenpak meeslepen vanmiddag.
wat heb je eigenlijk Piet? heb ik gemist denk..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo nam ik niets mee voor het onderzoek, maar kreeg direct een kamer en mocht blijven.
nou zeg, gelukkig niet!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei!![]()
Maar ik ben niet ziek. Als het erg was, hadden ze wel gebeld.
oooh wat heb ik daar een zin in.. nu alweer een paar dagen achter elkaar is hij aan het mopperen net na zijn 3 weken buitenland. had daar alsjeblieft geblevenquote:
Kun je op een tafel zitten - een stevige tafel bedoel ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
Heb ik weer. Gisteren tijdens het klussen m'n knie een beetje verdraaid. Ik dacht dat ik er alleen last van had met bepaalde bewegingen (op de grond zitten en opstaan), en dat het vandaag wel over zou zijn, maar het voelt nu nog niet goed, ook niet tijdens het fietsen. Morgen ga ik een week door Nederland fietsen, maar als het vandaag niet heel veel beter wordt, dan wordt dat dus treinen.
Da's irritantquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
Heb ik weer. Gisteren tijdens het klussen m'n knie een beetje verdraaid. Ik dacht dat ik er alleen last van had met bepaalde bewegingen (op de grond zitten en opstaan), en dat het vandaag wel over zou zijn, maar het voelt nu nog niet goed, ook niet tijdens het fietsen. Morgen ga ik een week door Nederland fietsen, maar als het vandaag niet heel veel beter wordt, dan wordt dat dus treinen.
FFT drinkt niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ontslag nemen en zijn whisky meenemen.
Dag!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan ze het wel meenemen. Voor jou bv.
edit: dag Krakke![]()
kGa nu echt wat doen. tot later.
vandaag wordt dat lastig. Ik ben de hele dag op pad. Ik heb er met lopen overigens geen last van, dan voel ik veel meer de spierpijn van gisteren. Het is een bepaalde beweging die zeer doet, zit helaas ook in het fietsen. Ik heb het wel eens eerder gehad en toen ging het vrij snel over. Een hele dag zo'n knie belasten durf ik echter niet aan als ik er toch nog wat last van heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kun je op een tafel zitten - een stevige tafel bedoel ik.
Of op het aanrecht en een kastje open. Of de burostoel (veel) hoger zetten.
En dan met het been schommelen/ bungelen : recht naar voren/achteren binnen de pijngrens.
Ieder uur een 5 minuten herhalen...
Extreem buigen en strekken vermijden.
och Vork... lekkere timingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:54 schreef freecell het volgende:
Ai Vork
Dat is balen! Slecht getimed!
quote:"Na ruim vijf weken op de Griekse eilanden ben ik vrijdag op de VU begonnen met het nakijken van het hertentamen FSA.De correctie komt vandaag af. Morgen wordt uiterlijk 12.00 uur de uitslag op blackboard gezet."
Dat is nu juist het probleem, dat weten ze nog niet. Onderzoeksresultaten zijn allemaal negatief, ze kunnen niets vinden. Intussen ben ik wel zo ziek dat ze me volpompen met antibiotica en dexamethason, opiumderivaten en nog meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk Piet? heb ik gemist denk..
Slappe hapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Werd gisterenavond opeens heel verkouden, de 50 kinderen op mijn werk gisteren krijgen mooi de schuld van me
I know! Ik werd ook echt boos op mezelfquote:
Erg leuk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
Zo boodschappen weer in huis. Kratje jupilerbier gehaald
. Is in de aanbieding bij AH
.
Leuke column van Alexander Klöpping trouwens. http://www.nrcnext.nl/col(...)gst-voor-het-nieuwe/
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
Zo boodschappen weer in huis. Kratje jupilerbier gehaald
. Is in de aanbieding bij AH
.
daar vertrouwen we maar opquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:21 schreef Vork het volgende:
Ik heb al besloten om morgen met de fiets in de trein te reizen. Ik hoef dan zondag pas weer een echt lang stuk te fietsen. Tegen die tijd zal het toch wel over zijn.
hmm raar, een collega heeft dit ook. Zit al 3 weken thuis en af en aan naar zhuis.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem, dat weten ze nog niet. Onderzoeksresultaten zijn allemaal negatief, ze kunnen niets vinden. Intussen ben ik wel zo ziek dat ze me volpompen met antibiotica en dexamethason, opiumderivaten en nog meer.
De bijeffecten zijn wel dat ik me lekker voel.
Jakkes, Piet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is nu juist het probleem, dat weten ze nog niet. Onderzoeksresultaten zijn allemaal negatief, ze kunnen niets vinden. Intussen ben ik wel zo ziek dat ze me volpompen met antibiotica en dexamethason, opiumderivaten en nog meer.
Juist!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Of je hebt het gewoon heel goed gedaan Steer
Steer en zelfvertrouwen...tsja...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef Sarabi het volgende:
QFT! FTW! WZZ!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Daarom zeggen wij het evenquote:
Zoals alles in het levenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom zeggen wij het even
Bah, krijg een heel ongemakkelijk gevoel als ik over de het komend half jaar nadenk
We moeten gaan beslissen waar we willen gaan wonen, er zijn twee opties en beide zijn onzeker
Wat zijn de opties?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom zeggen wij het even
Bah, krijg een heel ongemakkelijk gevoel als ik over de het komend half jaar nadenk
We moeten gaan beslissen waar we willen gaan wonen, er zijn twee opties en beide zijn onzeker
Ja precies, dat moet ik eigenlijk ook maar gewoon accepteren en genieten zolang het duurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies, dat moet ik eigenlijk ook maar gewoon accepteren en genieten zolang het duurt
De opties:Ik zou voor optie 1 kiezen. Meer voordelen dan nadelen. Als het huis verkocht wordt heb je nog 3 maanden om iets nieuws te zoeken. Plus dat je iets minder bovenop (letterlijk) jouw ouders zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Andere baan zoeken, ben je wel continue aan het solliciteren eigenlijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:42 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh wat heb ik daar een zin in.. nu alweer een paar dagen achter elkaar is hij aan het mopperen net na zijn 3 weken buitenland. had daar alsjeblieft gebleven
Staan er dingen op kweek?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga met G. mee in dit gevalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou voor optie 1 kiezen. Meer voordelen dan nadelen. Als het huis verkocht wordt heb je nog 3 maanden om iets nieuws te zoeken. Plus dat je iets minder bovenop (letterlijk) jouw ouders zit.
[..]
Ja precies, dat moet ik eigenlijk ook maar gewoon accepteren en genieten zolang het duurt
De opties:Luister naar Stereo. Zo *ver* mogelijk van je ouders vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Het lijken me toch wel serieus goeie oefeningen en Anne weet waar ze over praatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:57 schreef Vork het volgende:
vandaag wordt dat lastig. Ik ben de hele dag op pad. Ik heb er met lopen overigens geen last van, dan voel ik veel meer de spierpijn van gisteren. Het is een bepaalde beweging die zeer doet, zit helaas ook in het fietsen. Ik heb het wel eens eerder gehad en toen ging het vrij snel over. Een hele dag zo'n knie belasten durf ik echter niet aan als ik er toch nog wat last van heb.
Ik beslis morgen en in het ergste geval wordt mijn eerste etappe per trein. Fiets mee en dan zie ik het wel.
ik zou soms best dichterbij ze willen wonen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Luister naar Stereo. Zo *ver* mogelijk van je ouders vandaan.
[..]
De opties:Waarom kan het huis zomaar verkocht worden trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Interessante film Peequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
Voor vanavond heb ik deze film: http://www.imdb.com/title/tt0968264/
Ha, beetje Law and Order in de oude Amerikatijdquote:
En nu ik je toch spreekquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, beetje Law and Order in de oude AmerikatijdGezien tijdens een sneak van een paar weken geleden.
Vanavond heb ik ook weer tijd voor een filmpje, maar alleen Smurfen 3D draait nieuw
Ben benieuwdquote:
me 2quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou voor optie 1 kiezen. Meer voordelen dan nadelen. Als het huis verkocht wordt heb je nog 3 maanden om iets nieuws te zoeken. Plus dat je iets minder bovenop (letterlijk) jouw ouders zit.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk ook dat ie er gewoon niks van snapt hoor, steer
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit hier in een iglo... de baas heeft de vrieskist (lees airco) weer open gezet.
lijk ik potverdorie op een eskimo ofzo?
Hoe verklaar je anders die vislucht? En die mensen heten inuit, niet eskimoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit hier in een iglo... de baas heeft de vrieskist (lees airco) weer open gezet.
lijk ik potverdorie op een eskimo ofzo?
dat snap ik want sparen is ook belangrijk.. kan je vriend wel sparen met waar jullie nu wonen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijkzeker nu mijn stufi ook wegvalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net een vest geleend van iemand en zit hier met opgetrokken schouders te kleumen..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zijn geld telde ik al meequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat snap ik want sparen is ook belangrijk.. kan je vriend wel sparen met waar jullie nu wonen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben morgen snotverkouden.... god wat is het ijzig koud hier en heb al 2 truien met mouwen aan. zegt baas dat ik maar nog meer aan moet trekken.Wat heb jij toch een fijne baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net een vest geleend van iemand en zit hier met opgetrokken schouders te kleumen..
Gelukkig heb je een vest nu!
dat wordt opletten als je heel graag wilt blijven. anders zou ik toch voor optie 2 gaan, tot je meer verdient en je een nieuw leuk huisje ziet. dat iedere maand heel erg moeten opletten en niks onverwachts kunnen is niet leuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn geld telde ik al mee
De ene maand komen we 50 euro te kort en de volgende houden we een paar honderd euro over.
Maar goed nu verlies ik 90 euro aan stufi, gelukkig ga ik wel 4 uur per maand meer werken dus heft dat elkaar weer een heel eind op.
ja het gaat al wat beter nu met vest. wel hoofdpijn van de kou net.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een fijne baas
Gelukkig heb je een vest nu!
Die maanden gingen we wel gewoon uit eten en naar de bios, dus leuke dingen zitten er gelukkig bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat wordt opletten als je heel graag wilt blijven. anders zou ik toch voor optie 2 gaan, tot je meer verdient en je een nieuw leuk huisje ziet. dat iedere maand heel erg moeten opletten en niks onverwachts kunnen is niet leuk.
ooooh ja dat zei je nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die maanden gingen we wel gewoon uit eten en naar de bios, dus leuke dingen zitten er gelukkig bij
En we hebben wel een spaarrekening voor mocht er iets kapot gaan ofzo.
Gelukkig hebben we nog helemaal niets van de spaarrekening nodig gehad toen we samen gingen wonen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooooh ja dat zei je niet
optie 1 is back
Okquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:29 schreef Memento-Mori het volgende:
steeeheer
http://www.lumiere.nl/fil(...)please?dt=2011/08/03
ik wil deze zien (of een andere)
Steer tussen allemaal mensen die even groot zijn als hij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zit nu bij Smurfen 3D met echt heeeel veel kinderen en ouders
dat klinkt als helquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok
Hahaha zit je daar echt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok
The horror, the horror ( kijk, dat was nu een citaat uit een echt goede film)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok
Waarom kijkt men dit soort bagger? Waarom in godsnaam? Is er niemand meer die eisen stelt aan films.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:29 schreef Memento-Mori het volgende:
steeeheer
http://www.lumiere.nl/fil(...)please?dt=2011/08/03
ik wil deze zien (of een andere)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:41 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, ik geloof dat het maar goed is dat de coloscopie mislukte....Gadver, sterkte, kan je niet eerder terecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Nou, ik geloof dat het maar goed is dat de coloscopie mislukte....OeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok
Nee, dit was al spoed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gadver, sterkte, kan je niet eerder terecht?
Toen ik eind maart een echo voor mijn darm kreeg, heeft die meneer ook naar mijn nieren gekeken, "omdat ik er toch was".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Bah, Krakke. Hebben ze niet meteen een echo gemaakt van de nieren?
Lein is even ontzettend fok-moequote:
Dus nog maar een keer op aandringen bij de uroloog?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:51 schreef krakkemieke het volgende:
Toen ik eind maart een echo voor mijn darm kreeg, heeft die meneer ook naar mijn nieren gekeken, "omdat ik er toch was".Daar was niks op te zien.
Heb je nou deze week vrijdag dat gesprek?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein is even ontzettend fok-moeIk kom wel een keer terug hoor, alleen heb ik even geen zin en geen fut om te posten
Nou, ik geloof dat het maar goed is dat de coloscopie mislukte....Huh WFT? Da's nie bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akelig hoor meis.
Ik duik weer onder mn steen, tot een volgende keer![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:55 schreef golfer het volgende:
Heb je nou deze week vrijdag dat gesprek?
Volgens deze arts is het niet iets wat snel groeit, dus dan zat het er in maart ook al. Ik verwacht dus geen nieuws van nog een echo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus nog maar een keer op aandringen bij de uroloog?
Tot ziens en ik duim vrijdag voor je!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huh WFT? Da's nie bestAkelig hoor meis.
Ik duik weer onder mn steen, tot een volgende keer
Want deze baby heet Jaydenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
Kai. Mooie naam.
Beter dan Jadens en de -(e)y namen en wat er allemaal verzonnen wordt tegenwoordig
De ene helft was varkensvet, de andere rundvet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ziekenhuis eten, zou een rundergehakt krijgen, maar het was een spons van half om half, en welke helft van wat kwam is me een raadsel, maar hier zat geen rundvlees in, iig niet veel.
Nee, chocolat chip cookies zijn arm aan kcal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef Vork het volgende:
Je hoeft zo te horen in elk geval niet bang te zijn dat je aankomt daar in dat ziekenhuis.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, chocolat chip cookies zijn arm aan kcal.
Beetje jammer weerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Weer een baby in de familie van mijn vriend, zijn nichtje is bevallen van een zoon
en ik moest meteen aan een post van Borisz van afgelopen maandag denken
[..]
Want deze baby heet Jayden
Het zoontje van Danny heet toch ook zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:41 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer weer. Die naam staat ook op 4 in de amerikaanse voornamenlijst
.
Si. Maar goed die verkast ook naar een Vinexwijk dus dat past wel bij elkaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zoontje van Danny heet toch ook zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn dat prima namen verder.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik waardeer jullie medeleven heel erg. Maar ik weet nog niks en verdom het om er dan al wakker van te liggen. Bovendien ben ik zo'n krakende wagen. Het jeukt, het doet pijn en je kan er 100 mee worden.quote:
Nog niets.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Piet staat er iets op kweek qua bacteriën?
Ja, ik vond het wel typischquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Beetje jammer weer. Die naam staat ook op 4 in de amerikaanse voornamenlijst
.
Waarom niet? En als ik vragen mag, wat voor klachten heb je dan?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
Si. Maar goed die verkast ook naar een Vinexwijk dus dat boeit niet meer.
Trouwens ik keek vandaag een stukje open dag van Ajax. Pa en Ma kregen een tweeling en hoe noemde hij zijn koters?Pas op met die eerste naam heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn dat prima namen verder.
Ik denk ook niet meteen aan het ergste... met mijn werk kijk ik sowieso nergens meer van op.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ik waardeer jullie medeleven heel erg. Maar ik weet nog niks en verdom het om er dan al wakker van te liggen. Bovendien ben ik zo'n krakende wagen. Het jeukt, het doet pijn en je kan er 100 mee worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart.quote:
Klinkt als mijn pa met colitis, weken in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Apart.
Je krijgt het hele scala aan virus & bacteriebestrijders, maar ze weten niet wat het eigenlijk is.. klinkt zo raar![]()
Vreselijk hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:51 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt als mijn pa met colitis, weken in het ziekenhuis.
Ik weet niet wat Piet heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vreselijk he
Maar Piet heeft aanhoudende griepverschijnselen toch?
Op die scan kunnen ze geen colitis zien. En sinds het laxeren voor de mislukte coloscopie voel ik me beter dan ooit. Therapeutische diagnose dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:51 schreef freecell het volgende:
Hmmm Kraks
Maar met je darmen was alles goed? Geen colitis?
Das ook wazig, je zou toch denken dat daar ergens iets kraakt..
Vandaag mensen op bezoek gehad die ik vaker op bezoek moet hebben
Ze zetten me aan het denken en dat is goed
En wiens fout is dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Oh fijn, ik mail naar een adres wat niet werkt.Dus alles is vertraagd.
Aan het denken zetten is goed! Ik ben er dol op. ik pieker teveel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:51 schreef freecell het volgende:
Hmmm Kraks
Maar met je darmen was alles goed? Geen colitis?
Das ook wazig, je zou toch denken dat daar ergens iets kraakt..
Vandaag mensen op bezoek gehad die ik vaker op bezoek moet hebben
Ze zetten me aan het denken en dat is goed
Dom van die mevrouw dus. Een foutief mailadres op een visitekaartje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
Niet mijn fout, staat op haar kaartje.
Ik soms ook, maar sommige denken-dingen zijn alleen maar okquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aan het denken zetten is goed! Ik ben er dol op. ik pieker teveel.
Eerder werkte het wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dom van die mevrouw dus. Een foutief mailadres op een visitekaartje.
Hmm.Ja.Voor nu is het beter. Maar dat laxeren is ook niet goed om het zelf te doen. Teveel druk in de darm.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:04 schreef freecell het volgende:
Kraks: Mijn vader had ook darmproblemen die grotendeels opgelost waren na zo'n laxeer dinges. Je wordt toch even gereset!
Ik heb nu naar het goeie adres gemaild wat er aan de hand is. En dat ik misschien een afspraak ga verzetten, voor het ziekenhuis.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dom van die mevrouw dus. Een foutief mailadres op een visitekaartje.
Ik stress niet,want ik weet niks.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:22 schreef Isabeau het volgende:
HooooiRegen
En gewoon lekkere regen
Ik heb echt heerlijk gegeten en het was gewoon een samenraapsel van wat er nog in de koelkast was![]()
Krak, klinkt wel een beetje eng, maar kan echt van alles zijn, dus ik hoop dat je niet te veel stresst
Sarabi, ik zou niet boven je ouders' winkel gaan wonen
Piet, ik vind het ook wel vaag dat er niets bekend is over wat er precies met je aan de hand is en dat er ook geen kweken worden ingezet. Zo kan je nooit gericht bestrijden.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet wat Piet heeft.
Piet, wat heb je?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Ziek was ik al, stoned ben ik ook, wat prettig is, maar komt ook door de opiaten. Hierdoor voel ik me ook beter.
Lig trouwens in isolatie, heerlijk rustig. Krijg een hele batterij aan chemie en heb de indruk dat de specialist zich meer zorgen maakt dan ik. Op zich zou dat een reden moeten zijn dat ik daar eens over na moet denken, maar ik weet dat het een infectie is, en geen kanker, dus dan denk ik, kom ik wel weer overheen.
Moiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:56 schreef krakkemieke het volgende:
Jij zorgtype Bluezz!Ook aan hormonaal en erfelijk is wel wat te doen. En je hebt nog meer. Als het je beperkt, zou ik toch verder zoeken.
Nou ja, legio mensen die stressen omdat je ze vertelt dat er 'iets afwijkends' op de scan is gevonden en dat er nader onderzoek moet worden gedaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik stress niet,want ik weet niks.![]()
Ik stresste dat mijn moeder gestressed was, maar dat viel mee.
Wot!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Ross heeft vanmorgen ook een beker groene smurrie opgedronken en vond het wel te doen
Jouw keus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moi![]()
Ik blijf lekker uit het medische circuit, ik werk er liever
Nou! Ik noemde nog dat het er uitzag als een toverdrankje! En Ross zei iets als: zien toverdrankjes er dan zo uit? En toen zei ik: nou, het leek wel fluorescerend dus jaquote:
Snap ik, het was wel een verrassing die even moest bezinken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, legio mensen die stressen omdat je ze vertelt dat er 'iets afwijkends' op de scan is gevonden en dat er nader onderzoek moet worden gedaan.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou! Ik noemde nog dat het er uitzag als een toverdrankje! En Ross zei iets als: zien toverdrankjes er dan zo uit? En toen zei ik: nou, het leek wel fluorescerend dus ja
Nee, je klaagt niet, je vertelt waar je last van hebt soms. En dus probeer ik te vertellen dat het misschien beter kan en dat je dat verdient.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups![]()
En ik probeer niet teveel te klagen hier toch![]()
Ja het is een drankje waardoor Jason elke dag gaat douchen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik noemde nog dat het er uitzag als een toverdrankje! En Ross zei iets als: zien toverdrankjes er dan zo uit? En toen zei ik: nou, het leek wel fluorescerend dus ja
Dat is liefquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, je klaagt niet, je vertelt waar je last van hebt soms. En dus probeer ik te vertellen dat het misschien beter kan en dat je dat verdient.
Zoals ik zei: dat is jouw keus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is liefEn ik denk niet dat het veel beter kan.
Bovendien ben ik te lui en te makkelijk om me in allerlei therapieën te storten
Dat zie ik nog niet gebeurenquote:
Mijn buurvrouw van 28 heeft Bechterew. Ze had allang klachten en godzijdank weet ze het nu. Nu kan ze er aan werken. Ze krijgt nu infusen met eh biologicals ofzo en ze kan in de zorg blijven werken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
therapieën![]()
Nouja, glaasje wijn 's avonds werkt ook.
Zen, eigenwijs, lui?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zie ik nog niet gebeurenRoss is altijd erg Zen.
Edwin! Oquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef golfer het volgende:
Toch wel grappig, die afscheidswedstrijd voor Edwin van der Sar met zoveel bekende en beroemde spelers.![]()
*kippenvel*
@ Steer En nee, een glaasje wijn werkt niet altijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw van 28 heeft Bechterew. Ze had allang klachten en godzijdank weet ze het nu. Nu kan ze er aan werken. Ze krijgt nu infusen met eh biologicals ofzo en ze kan in de zorg blijven werken.
Maar ik heb niet van de erge ziektes hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
Zoals ik zei: dat is jouw keus.
Maar het kan de moeite waard zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik heb niet van de erge ziektes hoorIk heb ook geen erge ziektes. Maar het kan je wel erg beperken enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als het beter kan....
Ik zeg niet dat je het verkeerd doet. Maar ik heb een opleving, dat ik me niet neer wil leggen bij pijnstillers.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Whut?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Op dit moment heb ik kracht naar kruis. Maar jullie mogen best een kaarsje branden hoor.
Eh, 1x per jaar ofzo? Dan wel ontdooien en alles boenen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:15 schreef AnneX het volgende:
Even een hh vraag: hoe vaak maken jullie de koelkast schoon?
en hoe minimaal / uitgebreid dan?
Ik ben niet van het bijhouden, dan is het nodig .quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eh, 1x per jaar ofzo? Dan wel ontdooien en alles boenen.
Maandelijks ongeveer.Vooral tegen luchtjes en smaakjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:15 schreef AnneX het volgende:
Even een hh vraag: hoe vaak maken jullie de koelkast schoon?
en hoe minimaal / uitgebreid dan?
Wat akelig! Sterkte!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef Sarabi het volgende:
Na 1 maand niet gewerkt te hebben krijg ik opeens weer alle 'roddels' mee
Mijn oud kapster is op 26 jarige leeftijd overledenkrijg je dat tussen neus en lippen door te horen en moet je nog een uurtje werken
Nou... vandaag minimaal 3 uur bezig geweest om koel + vries leeg te halen - alle planken eruit om te soppen met sodaoplossing en heet water - de kast zelf - de deurrubbers - etc.etc.etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
AnneX waarom vraag je dat? Je doet het vast vaker dan wij?
Sjonge, Sarabi wat een naar nieuws.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef Sarabi het volgende:
Na 1 maand niet gewerkt te hebben krijg ik opeens weer alle 'roddels' mee
Mijn oud kapster is op 26 jarige leeftijd overledenkrijg je dat tussen neus en lippen door te horen en moet je nog een uurtje werken
Heul verstandig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moi![]()
Ik blijf lekker uit het medische circuit, ik werk er liever
Als je het vaker doet wordt ie niet zo smerig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou... vandaag minimaal 3 uur bezig geweest om koel + vries leeg te halen - alle planken eruit om te soppen met sodaoplossing en heet water - de kast zelf - de deurrubbers - etc.etc.etc.
Drie uur ! Dat doe ik niet zo vaak. Eerlijk gezegd was het voor het eerst zó uitgebreid.
Het leek wel sporten.
En toen vroeg ik mij af hoe andere mensen hh.
Ja, zo doe ik het ook. 1 x per jaar of meer. Meestal als het vriest.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou... vandaag minimaal 3 uur bezig geweest om koel + vries leeg te halen - alle planken eruit om te soppen met sodaoplossing en heet water - de kast zelf - de deurrubbers - etc.etc.etc.
Drie uur ! Dat doe ik niet zo vaak. Eerlijk gezegd was het voor het eerst zó uitgebreid.
Het leek wel sporten.
En toen vroeg ik mij af hoe andere mensen hh.
Ach , ik zie het maar als een nieuwe start.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het vaker doet wordt ie niet zo smerig.
Ook verbrand misschien?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:49 schreef freecell het volgende:
*krab*
Hmmm, die allergische wat-dan-ook-ofzo van mij gaat harder jeuken
Raarheid!
Nee, eten was niet lekker, was rundergehakt beloofd, maar het was half om half, maar wat die helften waren? Half varken, half brood? Het was letterlijk de oude grap, bal gehakt met brood en zuur.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach , ik zie het maar als een nieuwe start.
Heb je een beetje goeie dag gehad vandaag ? koorts wise en dinner wise ?
Drama niet maar als je iemand jarenlang elke maand ziet en ze is van jouw leeftijd dan schrik je er toch wel vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:41 schreef freecell het volgende:
Oud kapster is toch ook weer niet zo dichtbij dat het uur daarna werken nog een probleem is?
Anne: ongeveer eens per 3 of 4 maanden
Heb je vannacht erg gezweet? Dan heb ik vaak zoiets.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef freecell het volgende:
Welnee.
Het is echt 1 plekje met felrode puntjes op de voorkant van mijn hals.
Ow, en het jeukt
En tussen de puntjes is het niet rood.
Dat snap ik. En ik ben zo perfectionistisch dat dit al een vooruitgang voor mij is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef AnneX het volgende:
AnneX,het kan me werkelijk niet schelen wanneer ik wat schoonmaak. Ik heb een beperkte energie, dus ik heb schijt aan wat wie denkt!
Prima Krakke.
Moet je weten dat wij vroeger op de ok ie-de-re week de koelkasten en alle - alle - alle andere kasten moesten schoonmaken volgens schema.
Dus vanmorgen viel mij even vies tegen ( van mijzelf) . Letterlijk en figuurlijk.
Hmmm, jouw ziekenhuis is vast ver weg?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, eten was niet lekker, was rundergehakt beloofd, maar het was half om half, maar wat die helften waren? Half varken, half brood? Het was letterlijk de oude grap, bal gehakt met brood en zuur.
Waar is het brood?
Dat zit er in!
En het zuur?
Dat krijg je vanzelf!
En had weer koorts,
Gelukkig kwam er bezoek met een overlevings pakket en eet nu aardbeien.
nopequote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je vannacht erg gezweet? Dan heb ik vaak zoiets.
Lig je in Duitsland of in Nederland in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, eten was niet lekker, was rundergehakt beloofd, maar het was half om half, maar wat die helften waren? Half varken, half brood? Het was letterlijk de oude grap, bal gehakt met brood en zuur.
Waar is het brood?
Dat zit er in!
En het zuur?
Dat krijg je vanzelf!
En had weer koorts,
Gelukkig kwam er bezoek met een overlevings pakket en eet nu aardbeien.
Ok, we wachten allebei af.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef freecell het volgende:
Nee
Ow, dan zou ik ook zo hard lachen
En Piet,als je het wilt vertellen, wat voor infectie heb je dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Lig je in Duitsland of in Nederland in het ziekenhuis?
En heeft jouw man geen infectieverschijnselen?
DOE NIET pleasequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke verder zoekt op niergezwellen.
Ja hoor. De heel slechte dingen heb ik toch niet. Ik heb alleen lastige dingen, jeuk, pijn, krakende wagen.quote:
Dat is nog niet bekendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En Piet,als je het wilt vertellen, wat voor infectie heb je dan?
NLquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Lig je in Duitsland of in Nederland in het ziekenhuis?
En heeft jouw man geen infectieverschijnselen?
En morgen ga ik fysio's bellen voor triggerpoint therapie.quote:
Beetje jammer,ik heb geen prostraat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
De specialist waar ik maandag heenga is een specialist in de prostaat!
Die sub specialisten tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beetje jammer,ik heb geen prostraat.
Misschien is dat wel het bultje op de nier? eureka.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beetje jammer,ik heb geen prostraat.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef AnneX het volgende:
Misschien is dat wel het bultje op de nier? eureka.
Dudevan! Morgen weer naar huisquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Oei, sterkte met het bultje krakke. Hopelijk valt het mee.
Hoera! En dan ook al snel de Fransozen weer inleveren.quote:
God nee, het had zelfs niet één dag langer moeten duren. Ik wil mijn leven terug.quote:
of bedreigdquote:
de beste keeper aller tijdenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef golfer het volgende:
Toch wel grappig, die afscheidswedstrijd voor Edwin van der Sar met zoveel bekende en beroemde spelers.![]()
*kippenvel*
Dat nou ook weer niet, maar wel zeker de beste keeper van de laatste 15 jaar.quote:
Dan was die poster van z'n hoofd al een stuk langer dan zijn hele lichaam is.quote:Marc Overmars zag ik.. heeelp, mijn zusje was vroeger fan van em en toen we nog in een kamer sliepen met zn 2-en hing er een poster van 1.60m lang en 1.20m breed van alleen zijn hoofd... nog nachtmerries als ik daaraan denk
Gezellig MeMoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
dat was weer een leuke avond
gegeten bij de chinees, toen bij de ridderronde gekeken, toen in de hotelkamer van ouders gebadderdterwijl zij in de bar zaten en tot slot daar samen een drankje gedaan
ze zijn al paar keer in een jaar hier nu geweest dus dan heb je t wel gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gezellig MeMoVinden ze Maastricht een leuke stad (kan me haast niet voorstellen van niet)?
ja ik zie die kop nog voor mequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar wel zeker de beste keeper van de laatste 15 jaar.
[..]
Dan was die poster van z'n hoofd al een stuk langer dan zijn hele lichaam is.
Ik krijg anders geen genoeg van die stad hoor, hoe vaak ik er ook geweest ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn al paar keer in een jaar hier nu geweest dus dan heb je t wel gezienen ik moest de ochtenden werken, dus gister waren ze naar Aken en vandaag naar Luik en 's avonds samen gegeten en met mij op stap
zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik krijg anders geen genoeg van die stad hoor, hoe vaak ik er ook geweest ben.
Maar leuk dat ze leuke uitstapjes maken.
Ah doe! Heerlijk daar. Ik voel me er altijd in het buitenland. Wij hadden het er vanavond nog over met vrienden die ook op het eiland zijn nu: willen we nu een boerderijtje, of toch nog even een paar jaar in Maastricht wonen? Lastige keuze.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
M'trich is een mooie en leuke stad.![]()
Misschien in onze vakantie maar eens een paar dagen met overnachting doen.
Lid worden van verenigingen? Die zijn er nl. ook voor niet-studentenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zal het wel lastig vinden om student af te zijn, hoe maak je vrienden als je geen student met bijbehorende vereniging meer bent
Beterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Vannacht goed kunnen slapen, dat waardeer ik zeer
Je gaat dan toch nog steeds wel dansen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zal het wel lastig vinden om student af te zijn, hoe maak je vrienden als je geen student met bijbehorende vereniging meer bent
Wat P zegt. ik ben hier ong. 7 jaar geleden komen wonen, geen werk, geen vriendjes, geen familie, alleen golfer & poesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:32 schreef Stereotomy het volgende:
En ik voel dat ik nog niet 'klaar' ben hier in Maastricht maar dat ik aan de andere kant wel graag weg wil en een jaartje buitenland wil doen. Vind het lastig om mijn nieuwe vrienden hier weg te doen, maar dat vond ik ook toen ik hier naartoe moest verhuizen.
Vergeet vooral de vage kennissen nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat P zegt. ik ben hier ong. 7 jaar geleden komen wonen, geen werk, geen vriendjes, geen familie, alleen golfer & poesen inmiddels ken ik echt veul mensen, zowel op koor, als op werk, als op straat
en heb ik ook nog vriendjes, kinderen en familie her en der verspreid over het land waar we mee afspreken. Gaat vanzelf joh, en komt goed! Je weet hoe notsociaal ik ben
![]()
dat wil ik ook gaan doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
M'trich is een mooie en leuke stad.![]()
Misschien in onze vakantie maar eens een paar dagen met overnachting doen.
salsa, of een sport zoals tennis (vereniging/club). maar de mensen in de buurt waar je gaat wonen leer je vast ook wel kennen en daar zullen ook leuke contacten tussen zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:32 schreef Stereotomy het volgende:
En ik voel dat ik nog niet 'klaar' ben hier in Maastricht maar dat ik aan de andere kant wel graag weg wil en een jaartje buitenland wil doen. Vind het lastig om mijn nieuwe vrienden hier weg te doen, maar dat vond ik ook toen ik hier naartoe moest verhuizen.
zo leuk als je klein bent en nog zin in school hebtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:46 schreef freecell het volgende:
OJee
Leander net: 'ik wil ook wel naar school!'
Dat horen ze niet te zeggen voor ze 3,5 zijnHij mag pas volgend jaar na de vakantie
gezellig! Hopelijk zit het weer mee!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:18 schreef borisz het volgende:
Na mijn verjaardag een midweekje weg. Huisje in Zeeland is geboekt
.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef Stereotomy het volgende:
goeiemorgen trouwens, 14 uur geslapen
Jij slaapt sowieso prutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zou ik nooit kunnen, hoeveel slaaptekort ook..
Veel aan je hoofd of geluiden/licht die je wakker maken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo kun je dat wel noemen ja. Slaap is niet mn beste vriend.
vreselijk moeilijk!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:32 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het bultje op de nier? eureka.
geen idee eigenlijk.. geen geluiden iig.. gewoon niet kunnen slapen als ik wil of doodmoe ben, te snel en te vaak zomaar wakker worden en dan ook een uur wakker blijven en de volgende dag helemaal verrot zijn. ik zit gewoon nogal apart in elkaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel aan je hoofd of geluiden/licht die je wakker maken?
oeh lekker, waar was je op vakantie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vreselijk moeilijk!
En ik mis Maastricht nog iedere dag!allemaal, hoe is het met iedereen hier? Ik ben weer terug van 2 weken vakantie, en zit nu bij de schoonouders op het terras...
we hebben een week gezeild aan de Bodensee, een zeilcursus gedaan. Omdat het daar slecht weer was (wie immer als ik daar ben!) zijn we daarna doorgereden naar Toscane. En daar scheen de zon!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeh lekker, waar was je op vakantie?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef Stereotomy het volgende:
goeiemorgen trouwens, 14 uur geslapen
Toscanequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:
we hebben een week gezeild aan de Bodensee, een zeilcursus gedaan. Omdat het daar slecht weer was (wie immer als ik daar ben!) zijn we daarna doorgereden naar Toscane. En daar scheen de zon!![]()
![]()
![]()
Nu zit ik nog in het Zwarte Woud, dus dat is ook nog een beetje vakantie. Al is een week bij de schoonfamilie ook wel lang en hard werken en veel Duuts spreken!
Echt?quote:
Krak had gelezen over je bult(je)quote:
Ja, ik deed rond 20:00 uur gister (daar stond Fok nog op tenminstequote:
Je hebt de laatste tijd ook flink doorgebuffeld en daarnaast ook nog een druk sociaal leven gehad met als hoogtepunt het familiebezoek van afgelopen weekend, dus logisch dat al die vermoeidheid een keertje omgezet is geworden in lekker doorslapen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik deed rond 20:00 uur gister (daar stond Fok nog op tenminste) 'even mijn ogen dicht' op bed en toen ik wakker werd was het helemaal donker
nam niet de moeite om uit bed te stappen en bleef
tot ik een tweede keer wakker werd, en dat was 10:00
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:30 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.omroepbrabant.(...)d+Groeiend+Best.aspx
Dat gaan we vanavond meemakenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehehe.![]()
Hoe was jouw tapas-eten trouwens bij die tent in Haarlem?
Ah, oke. Ik dacht dat je al geweest was. Ben benieuwd.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd ook flink doorgebuffeld en daarnaast ook nog een druk sociaal leven gehad met als hoogtepunt het familiebezoek van afgelopen weekend, dus logisch dat al die vermoeidheid een keertje omgezet is geworden in lekker doorslapen.
De vraag alleen is: voel je je nu wat uitgerust?
Oh ja, ik werd ook nog om 6:30 wakkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
je was ook om 6.30 wakker of heb je geslaap-post steer?
Wel, je ziet er nog vruchtbaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:20 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Komt een piepklein babietje in een couveuse voor echo van het hartje op de poli, met onbekende kinderarts en ass. loop ik naar ze toe om weg te wijzen etc etc, geeft de kinderarts mij een hand omdat ze denkt dat ik de moeder ben
Ze lagen dubbel hier
Bluezz heeft een beproefd eigen quiche-deeg recept, maar die kan ik nu niet posten, want ze zit op haar werk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef AnneX het volgende:
even snel ... wie heeft er een beproefd deeg recept voor een quiche.
Anders doe ik altijd Danone croissantdeeg, is toch wel moddervet denk ik zo.
Dan ben ik nu even uithuizig.
iLees het graag strakjes.
Gevonden:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Staat in fok kookboek! Roomboterkaaskorst zou je kunnen vervangen door gewone margarine.
Ga jij je eens heel erg schamen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Staat in fok kookboek! Roomboterkaaskorst zou je kunnen vervangen door gewone margarine.
Klopt, maar als je zoals ik lactose-intolerant bent is plantaardige margarine als vervangend middel toch wel heel erg fijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga jij je eens heel erg schamen!
Margarine is net zo vet als roomboter, maar bevat kunstmatig geharde vetten en is daarmee veel ongezonder. Bovendien is boter lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |