Zo nam ik niets mee voor het onderzoek, maar kreeg direct een kamer en mocht blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Toch maar het regenpak meeslepen vanmiddag.
Oei!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo nam ik niets mee voor het onderzoek, maar kreeg direct een kamer en mocht blijven.
ja.... dat was leuk gisteren, 1 dag zomerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Toch maar het regenpak meeslepen vanmiddag.
wat heb je eigenlijk Piet? heb ik gemist denk..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo nam ik niets mee voor het onderzoek, maar kreeg direct een kamer en mocht blijven.
nou zeg, gelukkig niet!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei!![]()
Maar ik ben niet ziek. Als het erg was, hadden ze wel gebeld.
oooh wat heb ik daar een zin in.. nu alweer een paar dagen achter elkaar is hij aan het mopperen net na zijn 3 weken buitenland. had daar alsjeblieft geblevenquote:
Kun je op een tafel zitten - een stevige tafel bedoel ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
Heb ik weer. Gisteren tijdens het klussen m'n knie een beetje verdraaid. Ik dacht dat ik er alleen last van had met bepaalde bewegingen (op de grond zitten en opstaan), en dat het vandaag wel over zou zijn, maar het voelt nu nog niet goed, ook niet tijdens het fietsen. Morgen ga ik een week door Nederland fietsen, maar als het vandaag niet heel veel beter wordt, dan wordt dat dus treinen.
Da's irritantquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
Heb ik weer. Gisteren tijdens het klussen m'n knie een beetje verdraaid. Ik dacht dat ik er alleen last van had met bepaalde bewegingen (op de grond zitten en opstaan), en dat het vandaag wel over zou zijn, maar het voelt nu nog niet goed, ook niet tijdens het fietsen. Morgen ga ik een week door Nederland fietsen, maar als het vandaag niet heel veel beter wordt, dan wordt dat dus treinen.
FFT drinkt niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ontslag nemen en zijn whisky meenemen.
Dag!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan ze het wel meenemen. Voor jou bv.
edit: dag Krakke![]()
kGa nu echt wat doen. tot later.
vandaag wordt dat lastig. Ik ben de hele dag op pad. Ik heb er met lopen overigens geen last van, dan voel ik veel meer de spierpijn van gisteren. Het is een bepaalde beweging die zeer doet, zit helaas ook in het fietsen. Ik heb het wel eens eerder gehad en toen ging het vrij snel over. Een hele dag zo'n knie belasten durf ik echter niet aan als ik er toch nog wat last van heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kun je op een tafel zitten - een stevige tafel bedoel ik.
Of op het aanrecht en een kastje open. Of de burostoel (veel) hoger zetten.
En dan met het been schommelen/ bungelen : recht naar voren/achteren binnen de pijngrens.
Ieder uur een 5 minuten herhalen...
Extreem buigen en strekken vermijden.
och Vork... lekkere timingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:54 schreef freecell het volgende:
Ai Vork
Dat is balen! Slecht getimed!
quote:"Na ruim vijf weken op de Griekse eilanden ben ik vrijdag op de VU begonnen met het nakijken van het hertentamen FSA.De correctie komt vandaag af. Morgen wordt uiterlijk 12.00 uur de uitslag op blackboard gezet."
Dat is nu juist het probleem, dat weten ze nog niet. Onderzoeksresultaten zijn allemaal negatief, ze kunnen niets vinden. Intussen ben ik wel zo ziek dat ze me volpompen met antibiotica en dexamethason, opiumderivaten en nog meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk Piet? heb ik gemist denk..
Slappe hapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Werd gisterenavond opeens heel verkouden, de 50 kinderen op mijn werk gisteren krijgen mooi de schuld van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |