Zo nam ik niets mee voor het onderzoek, maar kreeg direct een kamer en mocht blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Toch maar het regenpak meeslepen vanmiddag.
Oei!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo nam ik niets mee voor het onderzoek, maar kreeg direct een kamer en mocht blijven.
ja.... dat was leuk gisteren, 1 dag zomerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Toch maar het regenpak meeslepen vanmiddag.
wat heb je eigenlijk Piet? heb ik gemist denk..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo nam ik niets mee voor het onderzoek, maar kreeg direct een kamer en mocht blijven.
nou zeg, gelukkig niet!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei!![]()
Maar ik ben niet ziek. Als het erg was, hadden ze wel gebeld.
oooh wat heb ik daar een zin in.. nu alweer een paar dagen achter elkaar is hij aan het mopperen net na zijn 3 weken buitenland. had daar alsjeblieft geblevenquote:
Kun je op een tafel zitten - een stevige tafel bedoel ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
Heb ik weer. Gisteren tijdens het klussen m'n knie een beetje verdraaid. Ik dacht dat ik er alleen last van had met bepaalde bewegingen (op de grond zitten en opstaan), en dat het vandaag wel over zou zijn, maar het voelt nu nog niet goed, ook niet tijdens het fietsen. Morgen ga ik een week door Nederland fietsen, maar als het vandaag niet heel veel beter wordt, dan wordt dat dus treinen.
Da's irritantquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
Heb ik weer. Gisteren tijdens het klussen m'n knie een beetje verdraaid. Ik dacht dat ik er alleen last van had met bepaalde bewegingen (op de grond zitten en opstaan), en dat het vandaag wel over zou zijn, maar het voelt nu nog niet goed, ook niet tijdens het fietsen. Morgen ga ik een week door Nederland fietsen, maar als het vandaag niet heel veel beter wordt, dan wordt dat dus treinen.
FFT drinkt niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ontslag nemen en zijn whisky meenemen.
Dag!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan ze het wel meenemen. Voor jou bv.
edit: dag Krakke![]()
kGa nu echt wat doen. tot later.
vandaag wordt dat lastig. Ik ben de hele dag op pad. Ik heb er met lopen overigens geen last van, dan voel ik veel meer de spierpijn van gisteren. Het is een bepaalde beweging die zeer doet, zit helaas ook in het fietsen. Ik heb het wel eens eerder gehad en toen ging het vrij snel over. Een hele dag zo'n knie belasten durf ik echter niet aan als ik er toch nog wat last van heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kun je op een tafel zitten - een stevige tafel bedoel ik.
Of op het aanrecht en een kastje open. Of de burostoel (veel) hoger zetten.
En dan met het been schommelen/ bungelen : recht naar voren/achteren binnen de pijngrens.
Ieder uur een 5 minuten herhalen...
Extreem buigen en strekken vermijden.
och Vork... lekkere timingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:54 schreef freecell het volgende:
Ai Vork
Dat is balen! Slecht getimed!
quote:"Na ruim vijf weken op de Griekse eilanden ben ik vrijdag op de VU begonnen met het nakijken van het hertentamen FSA.De correctie komt vandaag af. Morgen wordt uiterlijk 12.00 uur de uitslag op blackboard gezet."
Dat is nu juist het probleem, dat weten ze nog niet. Onderzoeksresultaten zijn allemaal negatief, ze kunnen niets vinden. Intussen ben ik wel zo ziek dat ze me volpompen met antibiotica en dexamethason, opiumderivaten en nog meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk Piet? heb ik gemist denk..
Slappe hapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Werd gisterenavond opeens heel verkouden, de 50 kinderen op mijn werk gisteren krijgen mooi de schuld van me
I know! Ik werd ook echt boos op mezelfquote:
Erg leuk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
Zo boodschappen weer in huis. Kratje jupilerbier gehaald
. Is in de aanbieding bij AH
.
Leuke column van Alexander Klöpping trouwens. http://www.nrcnext.nl/col(...)gst-voor-het-nieuwe/
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
Zo boodschappen weer in huis. Kratje jupilerbier gehaald
. Is in de aanbieding bij AH
.
daar vertrouwen we maar opquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:21 schreef Vork het volgende:
Ik heb al besloten om morgen met de fiets in de trein te reizen. Ik hoef dan zondag pas weer een echt lang stuk te fietsen. Tegen die tijd zal het toch wel over zijn.
hmm raar, een collega heeft dit ook. Zit al 3 weken thuis en af en aan naar zhuis.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem, dat weten ze nog niet. Onderzoeksresultaten zijn allemaal negatief, ze kunnen niets vinden. Intussen ben ik wel zo ziek dat ze me volpompen met antibiotica en dexamethason, opiumderivaten en nog meer.
De bijeffecten zijn wel dat ik me lekker voel.
Jakkes, Piet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is nu juist het probleem, dat weten ze nog niet. Onderzoeksresultaten zijn allemaal negatief, ze kunnen niets vinden. Intussen ben ik wel zo ziek dat ze me volpompen met antibiotica en dexamethason, opiumderivaten en nog meer.
Juist!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Of je hebt het gewoon heel goed gedaan Steer
Steer en zelfvertrouwen...tsja...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef Sarabi het volgende:
QFT! FTW! WZZ!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Daarom zeggen wij het evenquote:
Zoals alles in het levenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom zeggen wij het even
Bah, krijg een heel ongemakkelijk gevoel als ik over de het komend half jaar nadenk
We moeten gaan beslissen waar we willen gaan wonen, er zijn twee opties en beide zijn onzeker
Wat zijn de opties?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom zeggen wij het even
Bah, krijg een heel ongemakkelijk gevoel als ik over de het komend half jaar nadenk
We moeten gaan beslissen waar we willen gaan wonen, er zijn twee opties en beide zijn onzeker
Ja precies, dat moet ik eigenlijk ook maar gewoon accepteren en genieten zolang het duurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies, dat moet ik eigenlijk ook maar gewoon accepteren en genieten zolang het duurt
De opties:Ik zou voor optie 1 kiezen. Meer voordelen dan nadelen. Als het huis verkocht wordt heb je nog 3 maanden om iets nieuws te zoeken. Plus dat je iets minder bovenop (letterlijk) jouw ouders zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Andere baan zoeken, ben je wel continue aan het solliciteren eigenlijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:42 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh wat heb ik daar een zin in.. nu alweer een paar dagen achter elkaar is hij aan het mopperen net na zijn 3 weken buitenland. had daar alsjeblieft gebleven
Staan er dingen op kweek?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga met G. mee in dit gevalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou voor optie 1 kiezen. Meer voordelen dan nadelen. Als het huis verkocht wordt heb je nog 3 maanden om iets nieuws te zoeken. Plus dat je iets minder bovenop (letterlijk) jouw ouders zit.
[..]
Ja precies, dat moet ik eigenlijk ook maar gewoon accepteren en genieten zolang het duurt
De opties:Luister naar Stereo. Zo *ver* mogelijk van je ouders vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Het lijken me toch wel serieus goeie oefeningen en Anne weet waar ze over praatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:57 schreef Vork het volgende:
vandaag wordt dat lastig. Ik ben de hele dag op pad. Ik heb er met lopen overigens geen last van, dan voel ik veel meer de spierpijn van gisteren. Het is een bepaalde beweging die zeer doet, zit helaas ook in het fietsen. Ik heb het wel eens eerder gehad en toen ging het vrij snel over. Een hele dag zo'n knie belasten durf ik echter niet aan als ik er toch nog wat last van heb.
Ik beslis morgen en in het ergste geval wordt mijn eerste etappe per trein. Fiets mee en dan zie ik het wel.
ik zou soms best dichterbij ze willen wonen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Luister naar Stereo. Zo *ver* mogelijk van je ouders vandaan.
[..]
De opties:Waarom kan het huis zomaar verkocht worden trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Interessante film Peequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
Voor vanavond heb ik deze film: http://www.imdb.com/title/tt0968264/
Ha, beetje Law and Order in de oude Amerikatijdquote:
En nu ik je toch spreekquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, beetje Law and Order in de oude AmerikatijdGezien tijdens een sneak van een paar weken geleden.
Vanavond heb ik ook weer tijd voor een filmpje, maar alleen Smurfen 3D draait nieuw
Ben benieuwdquote:
me 2quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou voor optie 1 kiezen. Meer voordelen dan nadelen. Als het huis verkocht wordt heb je nog 3 maanden om iets nieuws te zoeken. Plus dat je iets minder bovenop (letterlijk) jouw ouders zit.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk ook dat ie er gewoon niks van snapt hoor, steer
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit hier in een iglo... de baas heeft de vrieskist (lees airco) weer open gezet.
lijk ik potverdorie op een eskimo ofzo?
Hoe verklaar je anders die vislucht? En die mensen heten inuit, niet eskimoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit hier in een iglo... de baas heeft de vrieskist (lees airco) weer open gezet.
lijk ik potverdorie op een eskimo ofzo?
dat snap ik want sparen is ook belangrijk.. kan je vriend wel sparen met waar jullie nu wonen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijkzeker nu mijn stufi ook wegvalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net een vest geleend van iemand en zit hier met opgetrokken schouders te kleumen..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zijn geld telde ik al meequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat snap ik want sparen is ook belangrijk.. kan je vriend wel sparen met waar jullie nu wonen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben morgen snotverkouden.... god wat is het ijzig koud hier en heb al 2 truien met mouwen aan. zegt baas dat ik maar nog meer aan moet trekken.Wat heb jij toch een fijne baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net een vest geleend van iemand en zit hier met opgetrokken schouders te kleumen..
Gelukkig heb je een vest nu!
dat wordt opletten als je heel graag wilt blijven. anders zou ik toch voor optie 2 gaan, tot je meer verdient en je een nieuw leuk huisje ziet. dat iedere maand heel erg moeten opletten en niks onverwachts kunnen is niet leuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn geld telde ik al mee
De ene maand komen we 50 euro te kort en de volgende houden we een paar honderd euro over.
Maar goed nu verlies ik 90 euro aan stufi, gelukkig ga ik wel 4 uur per maand meer werken dus heft dat elkaar weer een heel eind op.
ja het gaat al wat beter nu met vest. wel hoofdpijn van de kou net.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een fijne baas
Gelukkig heb je een vest nu!
Die maanden gingen we wel gewoon uit eten en naar de bios, dus leuke dingen zitten er gelukkig bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat wordt opletten als je heel graag wilt blijven. anders zou ik toch voor optie 2 gaan, tot je meer verdient en je een nieuw leuk huisje ziet. dat iedere maand heel erg moeten opletten en niks onverwachts kunnen is niet leuk.
ooooh ja dat zei je nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die maanden gingen we wel gewoon uit eten en naar de bios, dus leuke dingen zitten er gelukkig bij
En we hebben wel een spaarrekening voor mocht er iets kapot gaan ofzo.
Gelukkig hebben we nog helemaal niets van de spaarrekening nodig gehad toen we samen gingen wonen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooooh ja dat zei je niet
optie 1 is back
Okquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:29 schreef Memento-Mori het volgende:
steeeheer
http://www.lumiere.nl/fil(...)please?dt=2011/08/03
ik wil deze zien (of een andere)
Steer tussen allemaal mensen die even groot zijn als hij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zit nu bij Smurfen 3D met echt heeeel veel kinderen en ouders
dat klinkt als helquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok
Hahaha zit je daar echt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok
The horror, the horror ( kijk, dat was nu een citaat uit een echt goede film)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok
Waarom kijkt men dit soort bagger? Waarom in godsnaam? Is er niemand meer die eisen stelt aan films.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:29 schreef Memento-Mori het volgende:
steeeheer
http://www.lumiere.nl/fil(...)please?dt=2011/08/03
ik wil deze zien (of een andere)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:41 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, ik geloof dat het maar goed is dat de coloscopie mislukte....Gadver, sterkte, kan je niet eerder terecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:41 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, ik geloof dat het maar goed is dat de coloscopie mislukte....OeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok
Nee, dit was al spoed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gadver, sterkte, kan je niet eerder terecht?
Toen ik eind maart een echo voor mijn darm kreeg, heeft die meneer ook naar mijn nieren gekeken, "omdat ik er toch was".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Bah, Krakke. Hebben ze niet meteen een echo gemaakt van de nieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |