Zou ze op vakantie zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goeiesmorregens deze morgen!
Is het al 4 uur?? :-P Zo maar even aan de cappuccino, even wakker worden.
Hummeltje is lekker in de weer in mn buik, niet te geloven, over 9 weken ben ik gewoon mama!
Waar is bitterend eigenlijk? Heb haar al zo'n tijd niet hier gezien...
Of ze is na die discussie over autorijden naar het ziekenhuis het zat hier?quote:
Nee joh, het liefste zou ik het meteen na de conceptie al op m'n voorhoofd plakkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef McLaura het volgende:
Spannend lijkt me dat, Fluug, om je mond te willen/moeten houden.
Ik weet niet wat het is, het voor me houden tot een bepaalde datum. Zodra ik het wist, wist iedereen het. Ik had zoveel medeleven gehad in ons traject dat ik mijn omgeving ook gelijk wilde laten weten dat het duimen geholpen had!
Ik denk dat dat anders is als je spontaan zwanger bent?
Hoe gaat het nu, Jones? Ik kom meerdere keren per dag spieken hoe het met jullie isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Pure Evil gefeliciteerd![]()
Gelukkig geen harde buiken meer sinds gister avond.
En kd, dus als het obvious & godzilla is mag het wel ?
Dan is het denk ik inderdaad fijner om aan mensen die heel dichtbij staan te vertellen. Daar kun je dan ook terecht als het wel mis gaat. Lijkt me dan ook prettiger om het dan wel kwijt te kunnen (vreugde als het gelukt is, maar ook verdriet) alleen dan niet direct aan een grote groep.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, het liefste zou ik het meteen na de conceptie al op m'n voorhoofd plakken![]()
Het voelt alleen echt als een enorme nederlaag als het dan mis gaat en je iedereen ook weer kunt vertellen dat het mis is gegaan. Dat is het dus meer... (ik deel ook liever vreugde dan verdriet wat dat betreft)
Das waar...en ik was het alweer 'vergeten' maar jij was diegene van de habituele mk.... lekker stom.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, het liefste zou ik het meteen na de conceptie al op m'n voorhoofd plakken![]()
Het voelt alleen echt als een enorme nederlaag als het dan mis gaat en je iedereen ook weer kunt vertellen dat het mis is gegaan. Dat is het dus meer... (ik deel ook liever vreugde dan verdriet wat dat betreft)
Nee joh, ik vergeet het zelf (gelukkig) ook wel eens! Ik WAS idd diegene van de habituele mk. Ik vind eigenlijk dat ik dat nu niet meer ben....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Das waar...en ik was het alweer 'vergeten' maar jij was diegene van de habituele mk.... lekker stom.
Gaan we gewoon vanuit jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is het denk ik inderdaad fijner om aan mensen die heel dichtbij staan te vertellen. Daar kun je dan ook terecht als het wel mis gaat. Lijkt me dan ook prettiger om het dan wel kwijt te kunnen (vreugde als het gelukt is, maar ook verdriet) alleen dan niet direct aan een grote groep.
Maar, die kleine friemel gaat nu gewoon blijven plakken hoor.
EENSCH!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, ik vergeet het zelf (gelukkig) ook wel eens! Ik WAS idd diegene van de habituele mk. Ik vind eigenlijk dat ik dat nu niet meer ben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |