abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100260508
Augustus:
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
07 september 2011: Mevr_Mus(Jongetje)
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 november 2011: Miss-Jones25 (Meisje)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix

04 februari 2012: Klumsy
11 februari 2012: CrazyMoon
16 februari 2012: klavertje-4

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Webkim op 03-08-2011 09:05:35 ]
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:50:32 #2
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100260671
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 07:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goeiesmorregens deze morgen!
Is het al 4 uur?? :-P Zo maar even aan de cappuccino, even wakker worden.
Hummeltje is lekker in de weer in mn buik, niet te geloven, over 9 weken ben ik gewoon mama!

Waar is bitterend eigenlijk? Heb haar al zo'n tijd niet hier gezien...
Zou ze op vakantie zijn?
Rayen 2½ jaar!
pi_100260829
Lief Modje ( of webkimals jij dat ook kan...) mag ik ook in de OP?
4 februari 2012 ( Tweeling )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100260846
mornings ;)

idd Bitterend... hmmm ik heb ook geen idee eigenlijk....

Webkim; het zou toch wat zijn; een meid!!! En het is in elk geval een wonderkindje, nu al!!! O+

Susie en Tap; suc6 met werken vandaag beide; hoop dat het beter gaat dan gister.. :Y

KD 29 weken!!! *O* *O* *O*

Beregd, HB en Piglet? nog nieuws daar???

Ik mag straks weer voor een checkup komen :) ik heb de 37 weken gewoon bijna binnen hoor :Y gaat goed komen! (ik heb steeds gezegd 10 augustus; dus dat duurt nog een weekje).
en vanaf van8 0 uur mag ik thuis bevallen *O* das ook best een jompel waard.

@webkim; vrouwtje theelepel mag uit de OP; die is inmiddels lekker aan het genieten van dr zoontje Seth O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100260865
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:50 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Zou ze op vakantie zijn?
Of ze is na die discussie over autorijden naar het ziekenhuis het zat hier? :? Daarna haar niet meer gezien.

Wat een werk om alles bij te lezen zeg. Heb het in stukjes opgedeeld. En nu heb ik geen idee meer op wie ik wilde reageren...

Hier gaat alles goed. Volgens mij heb ik gister en eergister heel even de baby gevoeld. Als een soort trillende spier in m'n buik. :? Herkenbaar?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100260870
BJ, wat fijn dat je waarschijnlijk gewoon lekker thuis gaat bevallen. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100260879
Zo, OP bijgewerkt, Klumsy en ik erin, VT eruit. Ik wist natuurlijk van Seth, maar ben nog niet helemaal wakker hoor. :) Ik ben pas helemaal eind-eind-eind van de middag aan de beurt voor de echo, pfff...

BJ, van harte met je 37 weken: een bijna afgebakken baby al!
Hardloper.
IG @webkim
pi_100260897
Webkim, gaat lekker daar, hopelijk vandaag goed nieuws bij de gyn!

En ik hoop voor jullie dat het snel 5 uur is.. Al mag het hier wel rustig gaan, want heb nog genoeg te doen. Of snel, en effectief, werkt ook..
pi_100260901
nou morgen pas hoor ;) maar geloof dat dat zeker moet lukken :D

en ik ga vanmiddag in de duimmodus voor je echo hoor!! spannend!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:09:33 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100260906
Zo en de eerste ochtendmisselijkheid is gesignaleerd hier... Wel maf, heb ik eigenlijk nooit eerder last van gehad... (had meestal avondmisselijkheid zodat, how convenient, Martijn kon koken :+ )

Enfin, kan natuurlijk nog net zo hard aan de BBQ van gisteravond liggen, dat weten we morgenochtend dus waarschijnlijk.

Ik heb zo'n moeite met m'n mond houden tegen familie enzo, gister was m'n moeder jarig en werd er veel gesproken over m'n schoonzusje die nu 11 weken is, moest echt bijna het puntje van m'n tong eraf bijten om niet op te springen en 'ik ook, ik ook' te roepen :') Toch probeer ik het nog een klein beetje voor mezelf te houden. (behalve dan de vrienden die het meest dichtbij staan, m'n directe collega en m'n moeder :P )

Oeh BJ, je gaat gewoon de 37 weken halen hoor :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100260984
Spannend lijkt me dat, Fluug, om je mond te willen/moeten houden.

Ik weet niet wat het is, het voor me houden tot een bepaalde datum. Zodra ik het wist, wist iedereen het. Ik had zoveel medeleven gehad in ons traject dat ik mijn omgeving ook gelijk wilde laten weten dat het duimen geholpen had!

Ik denk dat dat anders is als je spontaan zwanger bent?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_100261006
Nou het topic nog terug in de reeks ;)

BJ, je gaat het gewoon halen!
En 10 aug is een mooie datum ;)

Soempie, dat heb ik wel eerder gehoord van mensen, zo'n twitch.. Hier was het meer kriebels, vlindertjes in mijn buik bij de 1e. Nr2 gooide er gelijk een karatetrap in :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:17:18 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100261013
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef McLaura het volgende:
Spannend lijkt me dat, Fluug, om je mond te willen/moeten houden.

Ik weet niet wat het is, het voor me houden tot een bepaalde datum. Zodra ik het wist, wist iedereen het. Ik had zoveel medeleven gehad in ons traject dat ik mijn omgeving ook gelijk wilde laten weten dat het duimen geholpen had!

Ik denk dat dat anders is als je spontaan zwanger bent?
Nee joh, het liefste zou ik het meteen na de conceptie al op m'n voorhoofd plakken :')

Het voelt alleen echt als een enorme nederlaag als het dan mis gaat en je iedereen ook weer kunt vertellen dat het mis is gegaan. Dat is het dus meer... (ik deel ook liever vreugde dan verdriet wat dat betreft)
pi_100261015
Iemand vroeg of we al wisten hoe te doen met werktijden..
Ik ga na de bevalling wekelijks een snipperdag op nemen (bijna) een jaar lang, zoveel uur heb ik nog staan (en dan heb ik ook nog uren over om vakantie op te nemen) iedereen in het bedrijf heeft de vraag gekregen uren op te maken of uit te laten betalen, en deze regeling is goedgekeurd bij mij gelukkig..
Verder gaat m'n man een halve dag in de week thuis werken (verspreid over een hele dag en evt zelfs in de avond uren al wat) en hij neemt dan een halve dag ouderschapsverlof op..

Verder werk ik op onregelmatige tijden (ook avonden en weekenden) dus dat m'n man gewoon thuis is en hoeven we voor die tijden geen opvang te regelen.

Als ik m'n snipperuren opgebruikt heb (niet helemaal op natuurlijk) kijk ik verder of ik ouderschapsverlof wil opnemen of dat ik dat op een later tijdstip ga doen (als m'n man z'n ouderschapsverlof is afgelopen) maar das iets wat tzt bekeken gaat worden..

Hier vannacht redelijk geslapen. Ligt wel iets beter die molton met ingebouwd antileklaag. ;)
Is nog steeds wel wat zweterig maar wel wat minder (en het was gewoon ook wel erg warm vannacht) door de warmte zelf wel een paar keer wakker geworden maja ik moet natuurlijk ook plassen 's nachts dus da heb ik maar gecombineerd..

Nu even m'n collega's opzoeken en ff lekker dobberen in het water (werk op een subtropisch zwembad) dus da gaat wel een leuke ochtend worden beetje bij kletsen e.d.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:21:35 #15
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100261082
BJ, wat heerlijk dat je gewoon bijna thuis mag bevallen!

Pfew, slapen ging hier al tijden slecht, maar nu is het echt dramatisch! Zoonlief was vanacht zo actief dat ik er steeds wakker van werd / niet van kon slapen. Als hij zo druk is vraag ik me altijd af wat 'ie in hemels aan allemaal aan het doen is daarbinnen :D
Oude (on)bekende.
pi_100261111
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Pure Evil gefeliciteerd *O*
Gelukkig geen harde buiken meer sinds gister avond.
En kd, dus als het obvious & godzilla is mag het wel ?
Hoe gaat het nu, Jones? Ik kom meerdere keren per dag spieken hoe het met jullie is
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_100261128
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nee joh, het liefste zou ik het meteen na de conceptie al op m'n voorhoofd plakken :')

Het voelt alleen echt als een enorme nederlaag als het dan mis gaat en je iedereen ook weer kunt vertellen dat het mis is gegaan. Dat is het dus meer... (ik deel ook liever vreugde dan verdriet wat dat betreft)
Dan is het denk ik inderdaad fijner om aan mensen die heel dichtbij staan te vertellen. Daar kun je dan ook terecht als het wel mis gaat. Lijkt me dan ook prettiger om het dan wel kwijt te kunnen (vreugde als het gelukt is, maar ook verdriet) alleen dan niet direct aan een grote groep.

Maar, die kleine friemel gaat nu gewoon blijven plakken hoor. :Y
pi_100261133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Das waar...en ik was het alweer 'vergeten' maar jij was diegene van de habituele mk.... lekker stom.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:25:43 #19
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100261165
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:24 schreef McLaura het volgende:

[..]

Das waar...en ik was het alweer 'vergeten' maar jij was diegene van de habituele mk.... lekker stom.
Nee joh, ik vergeet het zelf (gelukkig) ook wel eens! Ik WAS idd diegene van de habituele mk. Ik vind eigenlijk dat ik dat nu niet meer ben....

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:24 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dan is het denk ik inderdaad fijner om aan mensen die heel dichtbij staan te vertellen. Daar kun je dan ook terecht als het wel mis gaat. Lijkt me dan ook prettiger om het dan wel kwijt te kunnen (vreugde als het gelukt is, maar ook verdriet) alleen dan niet direct aan een grote groep.

Maar, die kleine friemel gaat nu gewoon blijven plakken hoor. :Y
Gaan we gewoon vanuit ja :Y
pi_100261199
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nee joh, ik vergeet het zelf (gelukkig) ook wel eens! Ik WAS idd diegene van de habituele mk. Ik vind eigenlijk dat ik dat nu niet meer ben....

EENSCH!
pi_100261246
Mevr mus, leuk, zo'n stuiterbal.. Moet zeggen dat het (gelukkig) niet altijd iets zegt over het gedrag later. Chris was ook druk in mijn buik, maar erbuiten helemaal niet. Al sliep/slaapt hij wel woelig :P

Hier is het plan, dat ik na de geboorte, als mijn studie klaar is, ik vol aan het werk ga. Denk 4 dagen, en manlief gaat thuispapa-en en zijn eigen bedrijfje verder uitbouwen.. Dan hoeft de kleine max 2 dagen naar de opvang..
pi_100261964
Over werken: Ik blijf vooralsnog gewoon 4 dagen werken, 32 uur per week. Manlief heeft net het bedrijf van zn pa overgenomen dus we moeten ff kijken hoe die balans is volgend jaar, dan hebben we wat kijk op de totale financien in een jaar. Manlief werkt nu 6 dagen in de week, maar had het er al over om dit waarschijnlijk terug te brengen naar 5. We gaan het zien.
Onze ukkepuk gaat 2 dagen naar het kinderdagverblijf, en 2 dagen naar opa en oma (mijn schoonouders). Daar ging ik alleen mee akkoord omdat ze bij het bedrijf van mijn man wonen, dus mijn man is altijd in de buurt. Dus dan vind ik het niet erg als ukkie 4 dagen opgevangen wordt.

Gisteren begon m'n rugpijn rond een uurtje of 11, nu heb ik er al zo'n half uur last van. Hmmm... nouja. Nog een paar dagen, ik overleef het wel.
Tralalalaaa
pi_100262050
Ik werk nu 36 uur, maar ben nog in twijfel over wat ik wil.. 32 uur, 27 uur, 24 uur.. haha keuzes ;) Vind het ook maar lastig omdat ik nog geen idee heb wat me gaat overkomen en hoe ik me na de geboorte met ons kindje in ons leven ga voelen op werkgebied.. Met mijn manager afgesproken zo'n week of 8 voor het aflopen van mijn verlof aan te geven wat mijn plannen zijn... Dus heb nog ff :D
pi_100262142
Webkim hopelijk een mooie echo vanmiddag!
Ik mag vrijdag weer voor een echo :)
Hoe vaak moeten jullie gemiddeld voor een echo? Ik heb elke 3 weken een echo tot week 22-24 em daarna elke 2 weken, vind het best vaak ( niet erg trouwens :) ) maar dat schijnt normaal te zijn bij een tweeling

flugeltje, knap dat je het voor je hebt kunnen houden! lijkt me niet gemakkelijk op zo een moment

M Jones, ik heb je verhaal terug gelezen, erg heftig allemaal! Hopelijk blijft je meisje nog even lekker zitten... :*
pi_100262203
Ik werk nu 32 uur ( nouja zit voor 2 uur per dag in de ziektewet op het moment wegens de hele dag misselijk zijn en tussentijds een bloeding gehad dus doe het wat rustiger aan ) Maar ben er nog niet uit wat ik straks wil gaan doen, twijfel nog een beetje over 2 of 3 dagen werken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')