Whehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kleine daarbinnen schopt zo hard, dat Annicka (die op mijn schoot ligt te slapen) meebeweegt...
6wk+5. Tenminste.. zo omschrijf je die +5 dagen toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef Kyara het volgende:
PD, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Hoeveel weken ben je nu dan?
oude meuk? als in oude kleertjes en speelgoedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef Kyara het volgende:
KD![]()
Welkom superworm!
PD, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Hoeveel weken ben je nu dan?
Hier trouwens ook een moeder met kuren. Enerzijds heel lief en belangstellend maar aan de andere kant wil ze me ook vlees dat over de datum is voorschotelen en vind ze het raar dat ik daar moeilijk over doe.
En ik moet ook nog een manier bedenken om onder allerlei oude meuk uit te komen waar ik niet op zit te wachten.
Verder trouwens geen problemen met slapen, wel met wakker blijven![]()
Hoe gaat het met de LLM's? Een beetje te doen met deze warmte?
Susie, heb jij het enkels nog?
ik heb een maaltijdsalade gegeten, 1 croissant een toetje (had ik ook nog, fruchtetraumquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeeeh PD een goede echo gehad!! dat had ik gemist; sorrry!!! Gefeliciteerd!!dan kan je ook uit de kast binnenkort
Webkim; haha lijkt me ook zo raar in jouw geval, zo ineens wel zomaar, zonder hulp zwanger! een geschenk! ben heeeel benieuwd of de mannen ngo een broertje krijgen of heeeel misschien wel een zusjeook leuk!!
@Aoraki; het schiet op; 32 weken.. en dat van het slaaptekort is voor mij zo ontzettend herkenbaar! gelukkig slaapt Evie wel goed, maar beuhh ik heb sinds ik zwanger was; geen nacht normaal geslapen... en ben dus nog steeds moe moe moe... ondanks dat ik niet zo heel veel meer doe.
Hoop zo dat de balans zich na de geboorte weer hersteld...
KD; heb je nog warm eten gehad? of was je vol van al die lekker snacks?en morgen weer een buikfoto dus??? ben benieuwd!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |