-1 Quyzx_quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Frank is zijn voornaam.
Puntje daarvoor?
Euh... verkeerde topic vriendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
Als jullie een online wedstrijd spellen (snelle wedstrijd voor klassement), met welke club spelen jullie dan ?
Ik speel zelf vooral met Tottenham, Chelsea en FC Porto ....
SAquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef ß het volgende:
gaat 's werelds hoogste toren bouwen. Het contract voor de bouw van de één kilometer hoge wolkenkrabber werd dinsdag getekend.
welk land?
Zit je wel in het goede topic?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
Als jullie een online wedstrijd spellen (snelle wedstrijd voor klassement), met welke club spelen jullie dan ?
Crap.... dat is al de zoveelste keer dat me dat gebeurtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... verkeerde topic vriend
[..]
SA
Stand deel 2348quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef ß het volgende:
gaat 's werelds hoogste toren bouwen. Het contract voor de bouw van de één kilometer hoge wolkenkrabber werd dinsdag getekend.
Welke sport?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
Nee man, wijn natuurlijk!quote:
Kikker ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:20 schreef lubje25 het volgende:
Geen wijn of voetbal vraag, ook niet over sandwichspread
Had je de hint nodig?quote:
hoe vaak is deze vraag al voorbij geweest vandaag, jongens?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef ß het volgende:
welk land?
neen, ik log net inquote:
lol, nee. Ik mag hopen iemand met wat meer mentale bagage, want zijn baan is iets verantwoordlijkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie?
AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Ook een stuk makkelijker dat de tweede vraag. Wat mij betreft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef Homdeck het volgende:
Waarom zo snel een nieuwe vraag? Die man is Spekman.
Stand deel 2348quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef Homdeck het volgende:
Waarom zo snel een nieuwe vraag? Die man is Spekman.
Lijkt me dat jij een nieuwe vraag stelt en die andere open blijft staan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Stand deel 2348quote:
Wat isquote:is een Britse elektro-popband, die een aantal top tien hits heeft gescoord in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en in Nederland in de vroege jaren tachtig van de 20e eeuw.
Bezetting:
Alison Moyet - zangeres
Vince Clarke - synthesizers
staat je pc in de badkamer?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:43 schreef Iridal het volgende:
![]()
Tot over een week ofzo, ik ga de badkamer verbouwen
quote:
Beetje jaren 80 synthpop nerd geweet.quote:
Nope.quote:
Neem een glaasje wijn!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:43 schreef Iridal het volgende:
![]()
Yep. En een nogal homovriendelijke band. Hits: abba cover take a chance on me, en sometimesquote:
Veel succes met je tegeltjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:43 schreef Iridal het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:46 schreef Iridal het volgende:
[..]
Ook
Nee, maar ga andere dingen doen, even een andere tijdsbesteding dus
Zeker.quote:
Right said lubjequote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef Wasknijper21 het volgende:
Jelle Brandt Corstius![]()
Joris Luyendijk![]()
Freek de Jonge?![]()
Was bij mij ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef Homdeck het volgende:
Was er nog 1 na Luyendijk? Dat heb ik verdrongen dan.....
Nee, daarna zelfs nog.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:36 schreef Homdeck het volgende:
of bedoel je die serie met kijkers? Paul de Leeuw dan.
Fair enough, je weet wie het moet zijn. Margriet van der Linden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef Homdeck het volgende:
Joris Luyendijk
Margriet .....![]()
Jelle brandt corstius![]()
kut weet de naam van die van Opzij niet meer
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Homdeck het volgende:
Zit nu met Bas Heijne in mijn kop. Maar dat was toch eerder?
In 2008 presenteerde Heijne het televisieprogramma Zomergasten van de VPRO.[1]quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Wasknijper21 het volgende:
Bas Heijne heeft toch nooit Zomergasten gepresenteerd?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:36 schreef Homdeck het volgende:
of bedoel je die serie met kijkers? Paul de Leeuw dan.
Hoe dan ook, één van deze antwoorden is goed. Ik ga het nog even na...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Homdeck het volgende:
Zit nu met Bas Heijne in mijn kop. Maar dat was toch eerder?
Wie?quote:(Bergen aan Zee, 16 december 1946) is een Nederlands auteur die in 1983 debuteerde met de novelle Nathan Sid. Hij is ook bekend als televisiepresentator.
Stand deel 2348quote:
Stand deel 2348quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |