-1 Quyzx_quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Frank is zijn voornaam.
Puntje daarvoor?
Euh... verkeerde topic vriendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
Als jullie een online wedstrijd spellen (snelle wedstrijd voor klassement), met welke club spelen jullie dan ?
Ik speel zelf vooral met Tottenham, Chelsea en FC Porto ....
SAquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef ß het volgende:
gaat 's werelds hoogste toren bouwen. Het contract voor de bouw van de één kilometer hoge wolkenkrabber werd dinsdag getekend.
welk land?
Zit je wel in het goede topic?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
Als jullie een online wedstrijd spellen (snelle wedstrijd voor klassement), met welke club spelen jullie dan ?
Crap.... dat is al de zoveelste keer dat me dat gebeurtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... verkeerde topic vriend
[..]
SA
Stand deel 2348quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef ß het volgende:
gaat 's werelds hoogste toren bouwen. Het contract voor de bouw van de één kilometer hoge wolkenkrabber werd dinsdag getekend.
Welke sport?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
Nee man, wijn natuurlijk!quote:
Kikker ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:20 schreef lubje25 het volgende:
Geen wijn of voetbal vraag, ook niet over sandwichspread
Had je de hint nodig?quote:
hoe vaak is deze vraag al voorbij geweest vandaag, jongens?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef ß het volgende:
welk land?
neen, ik log net inquote:
lol, nee. Ik mag hopen iemand met wat meer mentale bagage, want zijn baan is iets verantwoordlijkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |