SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie?
AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Ook een stuk makkelijker dat de tweede vraag. Wat mij betreft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef Homdeck het volgende:
Waarom zo snel een nieuwe vraag? Die man is Spekman.
Stand deel 2348quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef Homdeck het volgende:
Waarom zo snel een nieuwe vraag? Die man is Spekman.
Lijkt me dat jij een nieuwe vraag stelt en die andere open blijft staan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Stand deel 2348quote:
Wat isquote:is een Britse elektro-popband, die een aantal top tien hits heeft gescoord in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en in Nederland in de vroege jaren tachtig van de 20e eeuw.
Bezetting:
Alison Moyet - zangeres
Vince Clarke - synthesizers
staat je pc in de badkamer?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:43 schreef Iridal het volgende:
![]()
Tot over een week ofzo, ik ga de badkamer verbouwen
quote:
Beetje jaren 80 synthpop nerd geweet.quote:
Nope.quote:
Neem een glaasje wijn!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:43 schreef Iridal het volgende:
![]()
Tot over een week ofzo, ik ga de badkamer verbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |