Uiteraard. Je punt weer terugquote:
Edwin van der Sarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:08 schreef Dopekoe het volgende:
Noem alle spelers met meer dan 100 interlands voor het nederlands elftal
Voetbal natuurlijk....quote:
Natuurlijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voetbal natuurlijk....
Anders had ik nederlands hockeyelftal neergezet...
Gast, niet miepen om maar te willen miepen.quote:
stand deel 2348quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Edwin van der Sar
Frank de Boer
Philip Cocu
Giovanni van Bronckhorst
Miepen? Ik stel die vraag omdat dit de AKQ is en niet de VKQ. Aangezien er meer sporten zijn met een elftal is die vraag toch niet raar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gast, niet miepen om maar te willen miepen.
Als jij alle hockeydames en -heren had genoemd die meer dan 100 caps hebben, dan had je het punt vast ook wel gekregen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Miepen? Ik stel die vraag omdat dit de AKQ is en niet de VBQ. Aangezien er meer sporten zijn met een elftal is die vraag toch niet raar?
Ik had er al 3quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij alle hockeydames en -heren had genoemd die meer dan 100 caps hebben, dan had je het punt vast ook wel gekregen...
Ik kan niet eens 1 speler opnoemen die momenteel speelt in het nationale elftal hockeyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Miepen? Ik stel die vraag omdat dit de AKQ is en niet de VKQ. Aangezien er meer sporten zijn met een elftal is die vraag toch niet raar?
Mooi, dan moet ik die vraag dus onthouden voor een volgende ronde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 speler opnoemen die momenteel speelt in het nationale elftal hockey
Las gister dat Teun de Nooijer weer terug isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 speler opnoemen die momenteel speelt in het nationale elftal hockey
Het is een vraag over het Nederlands Elftal, dat zou op zich al genoeg moeten zijn, maar het was ook nog eens een vraag na een voetbalvraag. Kom op hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Miepen? Ik stel die vraag omdat dit de AKQ is en niet de VKQ. Aangezien er meer sporten zijn met een elftal is die vraag toch niet raar?
Zegt me niets...quote:
Is goed joh. Ik zal er vanaf nu vanuit gaan dat elke sportvraag, zonder specifieke definitie, over voetbal gaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is een vraag over het Nederlands Elftal, dat zou op zich al genoeg moeten zijn, maar het was ook nog eens een vraag na een voetbalvraag. Kom op he.
Danielle de Bruijn inddquote:
Lekker blijven miepen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is goed joh. Ik zal er vanaf nu vanuit gaan dat elke sportvraag, zonder specifieke definitie, over voetbal gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |