quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat moet er wel geweldig uit zien, een stoomtrein die goederen doet. In 2011!
Speed 3? Sluit wel leuk aan, na een bus die niet meer kan stoppen en een cruiseboat die gekaapt is en niet meer onder controle is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:54 schreef Ireyon het volgende:
Er komt blijkbaar een 3D-film over de HSL, van de hand van Jan de Bont. Afgelopen zondag zijn er volop beelden geschoten.
Eh ja, dan vrees ik dat ik je teleur moet stellenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:21 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Speed 3? Sluit wel leuk aan, na een bus die niet meer kan stoppen en een cruiseboat die gekaapt is en niet meer onder controle is.
ik zie het nou al voor me, Jack die aan de Fyra loc hangt, en Annie Porter in een PRIO-ruituig waar een bom aanslag is geweest die half uit elkaar ligt, een een vliegtuigje met de bad-guy welke een broer is van de overleden figuur uit Speed 1 die samenwerkt met Geiger ofzo
Mijn god, zou een geweldig script kunnen zijn
Daar is toch heul geen bomaanslag voor nodig?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:21 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
..... in een PRIO-ruituig waar een bom aanslag is geweest die half uit elkaar ligt....
Z'n cabinedeur? Dat gebeurt wel vaker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Er rijdt net een sprinter weg en de machinist heeft de deur gewoon openstaan. Dat mag toch helemaal niet?
Volgens mij bestaan daar geen regels over.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh... ik dacht dus dat dat niet mocht. Nou ja
Ik ben ook wel eens uit een langzaam rijdende trein gesprongen toen ik een bus wilde halen. Dat was wel ten koste van een pijnlijke enkelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:32 schreef TeringHenkie het volgende:
Dat is nog niks, gister ontgrendelde de meester de deuren 3 seconden voordat de trein stilstond. De deuren vlogen open, en ik sprong uit een rijdende trein.
20 jaar geleden kon dat echt gewoon nog. Ben toen ook weleens heel stoer uit een rijdende trein gesprongen. En heel stoer op m'n kokosnoot geticheldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:32 schreef TeringHenkie het volgende:
Dat is nog niks, gister ontgrendelde de meester de deuren 3 seconden voordat de trein stilstond. De deuren vlogen open, en ik sprong uit een rijdende trein.
hij reed zeker aardig hard?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
20 jaar geleden kon dat echt gewoon nog. Ben toen ook weleens heel stoer uit een rijdende trein gesprongen. En heel stoer op m'n kokosnoot geticheld
En ook in het Duits (Nicht öffnen bevor der Zug hält) en Frans (Ne pas ouvrir avant l'arrêt du train).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
"Niet openen voor de trein stilstaat"
Nostalgie.
Net als "Op vol balkon liever niet roken".
"Bij bediend buffet is consumptie verplicht en kaartspelen verboden"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
"Niet openen voor de trein stilstaat"
Nostalgie.
Net als "Op vol balkon liever niet roken".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |