Een bruine basis is altijd goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Maes het volgende:
Ik ben bang dat stickers niet blijven zitten het is een beetje ruwe muur.
Echt vaste hand heb ik niet dus ik moet met een slimme oplossing komen. Verven kan ik wel heel goed.
Eigenlijk blijft alleen de oplossing van Muis over
Ik zou het je niet geven.quote:
In je piejamabroekje. Ik vind het zo schattigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Schoon![]()
En nu ga ik ff een wijntje inschenken en buiten denken aan die mooie en jarige Greys![]()
Met het hondje is het superquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Hoest met je Hondje eigenlijk Muis?
En met de oogjes?
Beterder?
Voor mij welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh zelf schilderen, dat is niet zo een hele moeilijke toch?
Fijn dat je ogen het weer doen Muisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met het hondje is het superhij is wel vaak stout dus we zijn wat strenger tegen hem gaan doen
Met mijn ogen is het een heel stuk beter, ik zie ook al weer bijna helemaal goed.
Hoe is het met jou?
Morgen heul veel regen, hoorde ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaah fijn dat je weer kan zien !
Met mij gaat het altijd goed hoor
Ik hoop dat het morgen weer warm is, kunnen de honden weer gaan plonzen bij Vodafooooon![]()
Ik wist niet eens dat ze daar water hadden
Fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaah fijn dat je weer kan zien !
Met mij gaat het altijd goed hoor
Ik hoop dat het morgen weer warm is, kunnen de honden weer gaan plonzen bij Vodafooooon![]()
Ik wist niet eens dat ze daar water hadden
Als de muur echt grof is, dan is het vrij moeilijk om het op de muur te doen. Maar in dat geval is de oplossing: een smalle strook triplex laten zagen (van de benodigde hoogte), mooi gladschuren en gronden, lakken, tekening overzetten met overtrekpapier en dan met de kleine kwast inkleurenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan in een rechte lijn naar beneden
Ik wil het wel voor je doen hoor (volgende week; mag van jou toch niet hoerensloerenquote:
Wat is ie leuk Muisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was geen vraag, maar een mededeling![]()
Ja hequote:
De kleine gaat naar een vriendin van me als ze terug komt uit Amerika, die spookt hier al 16 weken vrolijk rond dus het is nu ook de perfecte tijd! Moeder gaat pas weg als de kleine ook weg is, want een huisgenoot van me is al verhuisd en de kat is van hem jammer genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Hoi
Gaan je katten voorgoed weg? En waarheen?
Volgens mij is er spray die je maar één keer goed hoeft te gebruiken in huis.
Maar had je dat niet al gemerkt dan denk je 'als je huis onder zal zitten'?
Maar als je je huis daarna twee weken afgesloten laat broeien, kan het geen kwaad even lekker rond te spuitenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je katten geen vlooien hebben hoef je ook niet te sprayen
Ik zou het gewoon even bij de dierenwinkel vragenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef livalo het volgende:
En als ik de enorme kieren in de gangen/kamers zie lijkt het me sterk als we geen enkele vlooi in huis hebben.
Dat welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar als je je huis daarna twee weken afgesloten laat broeien, kan het geen kwaad even lekker rond te spuiten
Uit de kattenbak eten, internetsnoeren doorknagen, aan de deur krabbelen, vrouwtje geen nachtrust gunnen; het gebruikelijkequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
En is hij stout ja? Wat doet hij allemaal?
Je vergeet iets met tettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uit de kattenbak eten, internetsnoeren doorknagen, aan de deur krabbelen, vrouwtje geen nachtrust gunnen; het gebruikelijke
Het regent hier nu alquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Morgen heul veel regen, hoorde ik.
En onweer hier en daar. Hopen dat ze het weer eens mis hebben
Is misschien wel het slimst ja, hoopte alleen 't via internet te kunnen bestellen omdat we nogal een stuk moeten naar de dierenwinkel en ik ook midden in een verhuizing zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon even bij de dierenwinkel vragen
Op de bank slapen (hij heeft 2 mandjes, hij kan op de poef waar zijn deken ligt, en hij mag op de stoel van mijn vader), met je sokken aan de haal gaan, onkruid uit de emmer tuinafval vissen, wegrennen, en als je het uit zijn bek pakt en terug aan het leggen bent snel nieuw onkruid pakken (x5quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa nu zie ik de foto's van Muis ook!
Net wilden ze niet laden.
Wat is ie toch cute!![]()
En is hij stout ja? Wat doet hij allemaal?
Volgens mij hadden wij dezequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef livalo het volgende:
Is misschien wel het slimst ja, hoopte alleen 't via internet te kunnen bestellen omdat we nogal een stuk moeten naar de dierenwinkel en ik ook midden in een verhuizing zit. Maar is denk ik wel 't slimst ja. M'n huisgenoot zegt dat 'ie het wel merkt als 'ie gaat slapen, dan springen de vlooien nog wel eens op 'm.
. Ben blij dat ik de katten heb afgeleerd om op m'n bed te springen zeg
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op de bank slapen (hij heeft 2 mandjes, hij kan op de poef waar zijn deken ligt, en hij mag op de stoel van mijn vader), met je sokken aan de haal gaan, onkruid uit de emmer tuinafval vissen, wegrennen, en als je het uit zijn bek pakt en terug aan het leggen bent snel nieuw onkruid pakken (x5)
Het is meer ondeugend dan echt stout, maar dadelijk escaleert het
Ik kan alleen niet goed boos op hem worden en volgens mij weet ie dat
Als je midden in een verhuizing zit maakt het toch niet uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Is misschien wel het slimst ja, hoopte alleen 't via internet te kunnen bestellen omdat we nogal een stuk moeten naar de dierenwinkel en ik ook midden in een verhuizing zit. Maar is denk ik wel 't slimst ja. M'n huisgenoot zegt dat 'ie het wel merkt als 'ie gaat slapen, dan springen de vlooien nog wel eens op 'm.
. Ben blij dat ik de katten heb afgeleerd om op m'n bed te springen zeg
.
Nee, altijd aan de lange lijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Durven jullie hem los te laten lopen trouwens als je in het bos bent ofzo?
Ik wil hier mooi weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is morgen mooi weer, alleen niet in Nederland
Idd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als het 20 augustus maar mooi weer is
Wat is er ook alweer op 20 aug?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als het 20 augustus maar mooi weer is
Oh dat vind ik altijd zo zielig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef Oognip het volgende:
De mensen van het appartement wonen onder ons appartement en die hebben een kat, DIK jonguh! Echt niet normaal zo dikhij kan amper nog lopen, zijn lijf is veel te zwaar voor zijn poten
ik schat hem wel 10 tot 15 kilo en dat voor een htk-kat.
Thanks!quote:
Juist wel, want de tijd die ik nog over heb (ik verhuis naar een grotere kamer in het studentenhuisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je midden in een verhuizing zit maakt het toch niet uit?
*duimt heel hard*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft vandaag de tweede spuit gehad.
Binnen twee minuten stonden we weer buiten en hij begon al te spinnen toen hij de dierenarts zag.![]()
En sinds we weer terug zijn, heeft ie zich ook niet meer verstopt.
Uhu dat kan inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er ook alweer op 20 aug?
[..]
Oh dat vind ik altijd zo zielig.
Maar misschien heeft hij een stofwisselingsziekte ofzo..
Doe dag van het hondenforum die ik samen met iemand organiseer.En wij gaan daar ook kamperen van vrijdag tot zondag.quote:
Ook bij jou op straat lopen alle honden los als ze een blokje om gaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Is het echt zo gek om je honden los te laten lopen?
Ik ken echt niemand die ze aangelijnd uitlaat![]()
Trustenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, probleem.... we hebben een vleermuis in de convectorput zittenIn huis... binnen dus
Baloe loopt ook op straat losquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook bij jou op straat lopen alle honden los als ze een blokje om gaan?
Of bedoel je alleen bij bos/veld wandelingen enzo?
En wat leuk van die complimenten
Bink loopt ook vaak los in het parkje hier aan de overkant (meer een strook groen dan echt een parkjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe loopt ook op straat los
Baloe gaat echt zelden tot nooit aan de riem. Ik heb dat ding nooit bij me zelfs
Baloe heeft dat gelukkig niet. Ik moet hier 1 normale straat over die vrij rustig is en dan de drukke straat. Hij doet netjes zit en wacht. Vanmiddag op het strand ook, geen riem om gehad. Hij bleef netjes in de buurt. Soms ff op mijn vingers fluiten als ie te ver ging en dan kwam ie weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink loopt ook vaak los in het parkje hier aan de overkant (meer een strook groen dan echt een parkje) maar als ze een kat ziet aan de overkant van de weg is ze weg. En dan komt ze heus weer terug, maar dan is ze wel de weg al over en dan zal je nèt zien...
Als je de hond 100% strak onder ápel hebt kan dat best. Overigens, kanttekening, baloe loopt nooit op die fietspaden naast de weg zeg maar. Maar gerust dat hij oversteekt zonder riem e.d.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind het gewoon niet slim om een hond langs de weg los te laten lopen, maar goed.. moet iedereen zelf weten. Ik laat Diaz alleen een stukje waar alleen een fietspad is loslopen. Als we bij de plek komen waar weer auto's zijn, moet hij aan de lijn.
In losloopgebieden, veldjes enz.. lopen ze altijd los.
Dat is geweldig, dat je er 100% van uit kunt gaan dat hij luistertquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe heeft dat gelukkig niet. Ik moet hier 1 normale straat over die vrij rustig is en dan de drukke straat. Hij doet netjes zit en wacht. Vanmiddag op het strand ook, geen riem om gehad. Hij bleef netjes in de buurt. Soms ff op mijn vingers fluiten als ie te ver ging en dan kwam ie weer.
Vroeger liep die wel altijd aan de riem. Trekken, ect. Nu zonder riem loopt ie braaf naast of mee
Baloe wilde 1x zomaar een hele drukke straat over steken, omdat ie van vuurwerk schrok. Maar toen MM keihard schreeuwde "BALOE! NEE! HIER!" bleef die abrupt staan
1ap·pel het; o -s 1 (jur) hoger beroep: ~ aantekenen; in ~ gaan 2 (mil) sein tot verzamelen: ~ blazen 3 verzameling vd troepen waarbij de namen worden afgeroepen om te zien wie er zijn 4 oproep tot steun: ik doe een ~ op de kiezersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je de hond 100% strak onder ápel hebt kan dat best. Overigens, kanttekening, baloe loopt nooit op die fietspaden naast de weg zeg maar. Maar gerust dat hij oversteekt zonder riem e.d.
Als je het niet aandurft moet je het ook gewoon niet doen idd. En 100%... niks is 100% natuurlijk. Maar 99.99999999999999999% weet ik zeker dat ie niks doet. Ja, voor fietsers langslopen, want dat is kewlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is geweldig, dat je er 100% van uit kunt gaan dat hij luistert
Bij Bink is dat 95% en door die 5% (katten aan de overkant of een enge grote hond in de verte waardoor Bink omkeert en terug naar huis gaat zonder stoppen) durf ik het hier niet aan.
In het bos, bij het strandje enzo loopt ze wel altijd los
Aardappel smaardappelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
1ap·pel het; o -s 1 (jur) hoger beroep: ~ aantekenen; in ~ gaan 2 (mil) sein tot verzamelen: ~ blazen 3 verzameling vd troepen waarbij de namen worden afgeroepen om te zien wie er zijn 4 oproep tot steun: ik doe een ~ op de kiezers
Baloe ook. Ik doe mijn hand zo dat mijn duim naar benee staat en de binnenkant van mijn hand voor hem zichtbaar is. Dan weet ie dattie moet wachten. Op het moment dat ik 1x knip met mijn vingers gaat ie zitten. Als ik mijn hand dan weghaal, dan weet ie dat ie mag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Karel en Billy steken alleen over op commando.
Billy zou aangelijnd wel met zn duffe kop zo de straat oplopen denk ik, maar als ie los is dan let ie supergoed op![]()
Hij mag niet zitten, dat heb ik m nooit aangeleerd omdat ie eerst showpotentie had en dan is dat niet zo handig, maar ik hou mn hand omlaag en dan doet ie touch en blijft ie met zn neus tegen mn hand staan, tot ik vrij geef, en dan rent ie over
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Billy kan dat ook allemaal pas sinds Sjon dr is trouwens, daarvoor was ie ook een ongeleid projectiel, maar hoe stouter Sjon is hoe harder Billy zn best doet om te pleasen, de sloeber
Ja maar doe je dan in het begin zelf je hand tegen de neus bedoel ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Ja BoeBoe met snoepjes, Billy met blij de hemel inprijzen
Vervang snoepjes even door zalmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Ja BoeBoe met snoepjes, Billy met blij de hemel inprijzen
Hij liep door de convectorputquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
En fladdert het of zit het stil?
Hebbie een schepnet?
Ik liet zien dat ik wat in mijn hand had... dan ging die er aan ruiken, dan deed ik hem weer dicht... en dan gaf ik het commando "Baloe, touch!" en als die dan met zijn snuit tegen mijn hand ging, ging mijn hand open en ging ik hem belonenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar doe je dan in het begin zelf je hand tegen de neus bedoel ik
Maar als je onderweg bent heb je toch ook geen zalm bij je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik liet zien dat ik wat in mijn hand had... dan ging die er aan ruiken, dan deed ik hem weer dicht... en dan gaf ik het commando "Baloe, touch!" en als die dan met zijn snuit tegen mijn hand ging, ging mijn hand open en ging ik hem belonen
300x oefenen met zalm... is prima optie. Totdat ie doorheeft dat er geen zalm meer inzit, dan kun je de boom in
Het was de bedoeling dattie het ooit zonder zalm zou doen, maar dat vertikt iequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je onderweg bent heb je toch ook geen zalm bij je?
Of doet ie het inmiddels dus wel zonder zalm?
@Elies: wat een dag wat een dag!![]()
Had een van de katten die vleermuis dan dus in huis los gelaten?
Ik ga maar wat flessen water inslaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef Qwea het volgende:
ik hoef in ene geen kraanwater meer dankzij dat topic
zit het ook inquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ga maar wat flessen water inslaan![]()
*tikt*quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Joh, lekker aandachtshoeren Greys![]()
Word je zelf niet een beetje moe van je ik wil niet aandachtshoeren?
![]()
GEWOON LEKKER ZEGGEN WAT JE KWIJT WIL MUPPET!
Tik m aan ouwe
Huh?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Bij de weg , dr wordt heul niet geblaft in dat filmpie, das ganzengegak
Altijd die gore ganzen jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:16 schreef Greys het volgende:
Owja, rond de 28 seconden dacht ik dat er geblaft en gegakt tegelijk werd
Maar idd alleen de ganzen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:54 schreef Maes het volgende:
Boor![]()
Dat 'soort' katten is altijd zo bezig met de inrichting hè
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie een man was dan werd ie kappert hoor
Randstad ganzen zijn kleinerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Die ganzen zijn al twee keer zo groot als mijn chinezen dus je moet denk ik aan de Bril Maesje
Minstensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Randstad ganzen zijn kleinerOké 4x zo groot dan
quote:
Dank je wel voor je lieve kaartje!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is Boor toch een hilarisch beest
Moest hem in een hokkie stoppen omdat ie een roesje kreeg. Duursema zelf was er niet eensquote:
Je deed het niet expresquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:19 schreef Qwea het volgende:
Ik ben écht een domme hoer.
Ik ging zijn klit achter zijn oor wegknippen, knip ik vol door zijn huid heenHij is nu bij de DA, moet gehecht worden. Kan hem om 15u ophalen weer
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Aw, mocht je er wel bij blijven tot ie sliep?
Bah, wat vreselijk naar toch.
Nee, maar toch voel ik me zó onwijs kut. Dat is echt niet voor te stellenquote:
Ik vind het nog het stomste dat ik er niet bij kon blijven. Ik denk ze hechten hem ff en ik kon hem weer meenemenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou me ook echt echt zwaar klote voelen Qwea, bah
Ow lieverd, ik kan het me voorstellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar toch voel ik me zó onwijs kut. Dat is echt niet voor te stellen
Hij niet misschien, maar ik wel. Beest moet weer onnodig lijden nu. En die stomme sukkel piepte niet eens normaal. En ipv dat ie nou hapt als een idioot... maar hij blijft mooi liggen terwijl ik hem in z'n oor knipquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow lieverd, ik kan het me voorstellen.
Maar het gaat mij vast ook een keer overkomen
Je zorgt zó ontiegelijk goed voor Boe dat hij het je vast niet kwalijk neemt als je heel erg per ongeluk een keertje fout knipt.
Ik moest net ook wel even lichtelijk janken. Belt mij zus, vertel ik het die :quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Boooooh ja, ik zou echt janken hoor, arme jij
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:33 schreef Greys het volgende:
Ja leuk zo'n nieuwe kattenbak, maar how d'ya like my new apartment?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nou, kom hoor. Ik ben ook wel echt gewoon een domme snol. Welke mongool knipt nou een heel stuk vel stuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:55 schreef Greys het volgende:
Lekker medelevend ook van je zus en MM.
Alsof zij nooit eens iets per ongeluk fout doen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:06 schreef Greys het volgende:
Boor wilde net uit de hondendrinkbak drinken, maar Biet stond in de weg.
Dan maar er onderdoor
[ afbeelding ]
Terwijl Boor eindelijk zijn doel bereikt had...
[ afbeelding ]
... ging Beetle even redecoraten
[ [url=http://gyazo.com/50166e052486d0c6edfeb68cea2ec721.png[img]
Bad, baddddddd doggy
(Wat zei je ook alweer over dat handgebaar, oh-oh?)
[img]http://gyazo.com/eb42e34e0bccb267d79b2b5f139aceb7.png]afbeelding[/url] ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Frits zn antwoord daarop was trouwens
Fuck you asshole!
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:20 schreef Greys het volgende:
Gaat het een beetje Qtje?
Zoiets kan echt gebeuren hoor, overkomt de beste.
Het is kut en zielig, maar jij voelt je rotter nu dan Boe waarschijnlijk.
Nog even en hij is weer thuis en dan kan je hem verzieken om het goed te maken
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Volgende week weer, jeminee, mss gaat het wennen zo![]()
Talk to the paw:
[ afbeelding ]
Ja, hoi. Ik, hi hiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:07 schreef Qwea het volgende:
Ja nou, kom hoor. Ik ben ook wel echt gewoon een domme snol. Welke mongool knipt nou een heel stuk vel stuk.
Ja, dat is waar. Maar knippen is knippenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Nou bij jezelf is stukken minder erg dan bij je lieve hondje
Gedaan en gefilmt!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou schop MM ff onder zn kloten van me wil je?
Soesjes mag ie nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja Qutje, je moet ff snel haring gaan halen en soesjes
Jawel hoor. MM bleef kut doen dus ik heb hem in zijn zak geslagenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:20 schreef Greys het volgende:
Gaat het een beetje Qtje?
Zoiets kan echt gebeuren hoor, overkomt de beste.
Het is kut en zielig, maar jij voelt je rotter nu dan Boe waarschijnlijk.
Nog even en hij is weer thuis en dan kan je hem verzieken om het goed te maken
Godskolere, wat duurde het lang voordat er iets gebeurdequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel hoor. MM bleef kut doen dus ik heb hem in zijn zak geslagen
http://mikeymo.nl/VIDEO0004.3gp
Ik ben nog op mijn werk en heb maar niet gekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Godskolere, wat duurde het lang voordat er iets gebeurde
Maar goed gelukt hoor
Ja, sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar goed gelukt hoor
Ik raakte alleen niet goed genoeg. Want anders had ie wel op de vloer gelegenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar goed gelukt hoor
Straf moet zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel hoor. MM bleef kut doen dus ik heb hem in zijn zak geslagen
http://mikeymo.nl/VIDEO0004.3gp
Te vroeg gevraagd dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:47 schreef Greys het volgende:
Nou graag naar de tandarts gaat hem niet worden ben ik bang
Volgende week wortelkanaalbehandeling.
Van een kies waar ik nul komma nul last van heb, dus dat gaat niet helpen tegen de pijn die ik nu van een andere kies heb. Snappen jullie het nog?
En drie weken dáárna moet ik weer terug. Enz. enz. Jubel ende jottem.
Ik ga even het oud papier wegbrengen en zo plaats maken voor die huuuuuuuge nieuwe kattenbak.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Volgende week weer, jeminee, mss gaat het wennen zo![]()
Talk to the paw:
[ afbeelding ]
Is een laag krukje bij het bed zetten iets? Dan kan hij er in kleine stapjes opquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip kan niet meer op bed springen.
Ik durf eigenlijk niet vanwege de nageltjes maar ik heb hem er maar zelf opgetild.
Het werkt wel pijnstillend heb ik het idee, maar dat deed de metacam ook. Maar het geeft geen verbetering.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is een laag krukje bij het bed zetten iets? Dan kan hij er in kleine stapjes op
Wat zielig. Hij lijkt er wel baat bij te hebben als ie net een injectie krijgt en gelijk een dag later niet meer. Hoe lang kijkt de DA het aan?
Sorry.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat filmpje valt toch ietwat tegen Qwea
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:48 schreef indaha het volgende:
Geweldig Boor en Biet en het appartement![]()
Gaat Boor nu in de nieuwe kattenbak?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hij had alleen nog even moeten wachten tot er ook korrels in zaten en de kap er OP zat ipv er onder
[ afbeelding ]
Jee is dat alles?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry.
Nou, We hebben besloten :
Boeboe mag de hele dag zolang hij blieft, dus ook de hele week of het hele jaarop de bank. Want dat vindt hij zo lekker liggen. Matras gaat vannacht van BoeBoe mee naar boven dan mag die daar naast het bed op snurken. Ik heb pangafilet gehaald en zalm. Straks nog ff langs de Jumper wat anders halen.
Arm diertje.
Goed, goed, ik haat straks wel biefstuk ook nog.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jee is dat alles?
Zwakke afkoperij hoor
Hoi!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys ik als lurker geniet intens van de foto's van je beestenschare![]()
Mijn freggel doet dat ook trouwens. Het piest het lekkerst als de bak net helemaal leeg en schoon is en er nog geen nieuwe korrels in gedaan zijn
Wat heeft die biefstuk je nou weer misdaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed, goed, ik haat straks wel biefstuk ook nog.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat heeft die biefstuk je nou weer misdaan?
En waarom haat je m straks pas en niet nu al?quote:
Ik zou serieus mailenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
ZOOPLUS, JULLIE SCHREVEN DAT DE HOND NIET IN DEZE KATTENBAK KON KOMEN![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
sjat ap!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En waarom haat je m straks pas en niet nu al?
I do not get you you crazy ass bitch
Ik zou het serieus, no shit, proberenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Zouden ze humor hebben daar?
Of zou ik dan zo'n mailtje met "mevrouw dan moet u wel de kap er op doen" terug krijgen?
Waarom moet je nou gelijk weer scheldenquote:
Die Boorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hij had alleen nog even moeten wachten tot er ook korrels in zaten en de kap er OP zat ipv er onder
[ afbeelding ]
Bitch niet tegen mij omdat jij loopt te falen vandaag he!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom moet je nou gelijk weer schelden
Het is te overduidelijk hea?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bitch niet tegen mij omdat jij loopt te falen vandaag he!
Neeeeeeee ik wist niet meer waar ik m gelaten had, als ik m tegenkom gaat ie dr als eerste omheen, okquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is te overduidelijk hea?
Heb je mijn condoom al es gebruikt?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ben zo een ecosukkel die regenwater opslaat buiten he, en daar dan de planten mee geeft als het droog is en zulks. En het water uit de droger doe ik daar altijd bij en zo, want verspilling is ook maar zonde.
Totdat ik gisteren op het journaal een item over muggen zag, en waarom dr nu een muggenplaag aan komt en zo.
Ik heb gelijk al mn waterbakken omgepleurd buiten![]()
Ja echt he, ik kreeg dr helemaal jeuk van, weg dr meequote:
Voor BoeBoe meerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, wat sneu van Baloe....en voor Qut.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt he, ik kreeg dr helemaal jeuk van, weg dr mee![]()
Straks nog ff wat dettol over het balkon strooien, fuck dat millieu
Ja, ik kan me zo goed voorstellen hoe ze zich voelt. Niet te schuldig over voelen hoor Qwea! Het is heel sneu maar niet met opzet gedaan en hij zal je er echt niet minder lief door vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, wat sneu van Baloe....en voor Qut.![]()
Boh, kom jij maar es kennis maken met BoeBoequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zo goed voorstellen hoe ze zich voelt. Niet te schuldig over voelen hoor Qwea! Het is heel sneu maar niet met opzet gedaan en hij zal je er echt niet minder lief door vinden.
Wat ben je ook een kutwijfquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Niet schuldig over voelen Qutje, je knipte gewoon een gat in je hond, boeie![]()
Maar ik laf je toch wel hoor, ondanks dat je gaten in je BoeBoe maaktquote:
vondtdtdtdtdtdtttttdtdddddddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik laf je toch wel hoor, ondanks dat je gaten in je BoeBoe maakt
Dan zou ik hem terug sturenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
Hmz, het is echt een faal kattenbak
Want er zitten geen klemmen aan, om de kap op de onderbak te houden. Dus als Beetle straks een beetje hendig is, zet hij zijn kop onder dat uitstekende gedeelte, duwt hem omhoog en voila, toegang
En Boor moet wel heel diep buigen om er in te kunnen komen
Het is een lerp van een ding, maar toch is die ingang wel erg laag zo, die moet echt slangenbochten maken om er in te kunnen komen, ik zie het hem nog niet doen
Laat ik de oude nog maar even niet weggooien
Ik snap niet zo goed dat allll die mensen die er reageerden op Zooplus zo positief warenquote:
Whahahahahahahahahahahahaha wat een faaldag heb jij zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
kak kutzooi
Dus ik zo op msn naar oh-oh :
Qwea - says
http://www.zooplus.nl/sho(...)njas/regenjas/105982
zou het wat zijn?
MM vermoord me, maar boeie
Hoor Ik mike roepen : VERKEERDE SCHERM KUT! O wee als je hem dat aan doet!
Maar STEL dat wonder boven wonder Biet niet zo snugger is om die kap op te duwen, dan is het wel weer een uitkomst want dan is het de enige bak waar hij niet in kan komen om die zooi op te vreten. Ik bedacht me net dat ik er ook iets zwaars op zou kunnen zetten voorlopig, dan lukt het hem sowieso niet (had ik net ook al kunnen bedenken natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou je kan hem toch sowieso terugsturen?
Dat zou ik dan doen hoor, want het klinkt als niks.
Ja, echt hoor. Ik word er schijtziek vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahaha wat een faaldag heb jij zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eens met dt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, echt hoor. Ik word er schijtziek van
quote:[b]Op woensdag 3 augustus 2011 14:47
En ik heb Boor 1 minuut geleden via een S-bocht door die ingang gepropt en die ging zowaar irect zitten zeiken in dat ding, dus wie weet verrast ie me dat ie het gaat snappen
Ik denk : ik doe het es zonder!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet eens met dt?
![]()
Maar hey, je snapt wel de SET puzzles
Ja, alsof hij nooit anders gedaan had!quote:
Qwea Saysquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha Qut, vraag es of MM zelf met een jasje aan geboren is?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Greys, je deed een Oognip hoor, van faalkattenbak naar jubelkattenbak in 2 posts
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alsof hij nooit anders gedaan had!![]()
Nu hopen dat hij de andere kant op ook nog snapt
Ik verbaasde mezelf ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Greys, je deed een Oognip hoor, van faalkattenbak naar jubelkattenbak in 2 posts
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verbaasde mezelf ook
Maar jubelen is nog iets te vroeg, ik heb alleen een oplossing bedacht voor het gebrek aan klemmen. Denk ik. Hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |