Een bruine basis is altijd goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Maes het volgende:
Ik ben bang dat stickers niet blijven zitten het is een beetje ruwe muur.
Echt vaste hand heb ik niet dus ik moet met een slimme oplossing komen. Verven kan ik wel heel goed.
Eigenlijk blijft alleen de oplossing van Muis over
Ik zou het je niet geven.quote:
In je piejamabroekje. Ik vind het zo schattigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Schoon![]()
En nu ga ik ff een wijntje inschenken en buiten denken aan die mooie en jarige Greys![]()
Met het hondje is het superquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Hoest met je Hondje eigenlijk Muis?
En met de oogjes?
Beterder?
Voor mij welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh zelf schilderen, dat is niet zo een hele moeilijke toch?
Fijn dat je ogen het weer doen Muisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met het hondje is het superhij is wel vaak stout dus we zijn wat strenger tegen hem gaan doen
Met mijn ogen is het een heel stuk beter, ik zie ook al weer bijna helemaal goed.
Hoe is het met jou?
Morgen heul veel regen, hoorde ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaah fijn dat je weer kan zien !
Met mij gaat het altijd goed hoor
Ik hoop dat het morgen weer warm is, kunnen de honden weer gaan plonzen bij Vodafooooon![]()
Ik wist niet eens dat ze daar water hadden
Fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaah fijn dat je weer kan zien !
Met mij gaat het altijd goed hoor
Ik hoop dat het morgen weer warm is, kunnen de honden weer gaan plonzen bij Vodafooooon![]()
Ik wist niet eens dat ze daar water hadden
Als de muur echt grof is, dan is het vrij moeilijk om het op de muur te doen. Maar in dat geval is de oplossing: een smalle strook triplex laten zagen (van de benodigde hoogte), mooi gladschuren en gronden, lakken, tekening overzetten met overtrekpapier en dan met de kleine kwast inkleurenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan in een rechte lijn naar beneden
Ik wil het wel voor je doen hoor (volgende week; mag van jou toch niet hoerensloerenquote:
Wat is ie leuk Muisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was geen vraag, maar een mededeling![]()
Ja hequote:
De kleine gaat naar een vriendin van me als ze terug komt uit Amerika, die spookt hier al 16 weken vrolijk rond dus het is nu ook de perfecte tijd! Moeder gaat pas weg als de kleine ook weg is, want een huisgenoot van me is al verhuisd en de kat is van hem jammer genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Hoi
Gaan je katten voorgoed weg? En waarheen?
Volgens mij is er spray die je maar één keer goed hoeft te gebruiken in huis.
Maar had je dat niet al gemerkt dan denk je 'als je huis onder zal zitten'?
Maar als je je huis daarna twee weken afgesloten laat broeien, kan het geen kwaad even lekker rond te spuitenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je katten geen vlooien hebben hoef je ook niet te sprayen
Ik zou het gewoon even bij de dierenwinkel vragenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef livalo het volgende:
En als ik de enorme kieren in de gangen/kamers zie lijkt het me sterk als we geen enkele vlooi in huis hebben.
Dat welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar als je je huis daarna twee weken afgesloten laat broeien, kan het geen kwaad even lekker rond te spuiten
Uit de kattenbak eten, internetsnoeren doorknagen, aan de deur krabbelen, vrouwtje geen nachtrust gunnen; het gebruikelijkequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
En is hij stout ja? Wat doet hij allemaal?
Je vergeet iets met tettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uit de kattenbak eten, internetsnoeren doorknagen, aan de deur krabbelen, vrouwtje geen nachtrust gunnen; het gebruikelijke
Het regent hier nu alquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Morgen heul veel regen, hoorde ik.
En onweer hier en daar. Hopen dat ze het weer eens mis hebben
Is misschien wel het slimst ja, hoopte alleen 't via internet te kunnen bestellen omdat we nogal een stuk moeten naar de dierenwinkel en ik ook midden in een verhuizing zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon even bij de dierenwinkel vragen
Op de bank slapen (hij heeft 2 mandjes, hij kan op de poef waar zijn deken ligt, en hij mag op de stoel van mijn vader), met je sokken aan de haal gaan, onkruid uit de emmer tuinafval vissen, wegrennen, en als je het uit zijn bek pakt en terug aan het leggen bent snel nieuw onkruid pakken (x5quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa nu zie ik de foto's van Muis ook!
Net wilden ze niet laden.
Wat is ie toch cute!![]()
En is hij stout ja? Wat doet hij allemaal?
Volgens mij hadden wij dezequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef livalo het volgende:
Is misschien wel het slimst ja, hoopte alleen 't via internet te kunnen bestellen omdat we nogal een stuk moeten naar de dierenwinkel en ik ook midden in een verhuizing zit. Maar is denk ik wel 't slimst ja. M'n huisgenoot zegt dat 'ie het wel merkt als 'ie gaat slapen, dan springen de vlooien nog wel eens op 'm.
. Ben blij dat ik de katten heb afgeleerd om op m'n bed te springen zeg
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op de bank slapen (hij heeft 2 mandjes, hij kan op de poef waar zijn deken ligt, en hij mag op de stoel van mijn vader), met je sokken aan de haal gaan, onkruid uit de emmer tuinafval vissen, wegrennen, en als je het uit zijn bek pakt en terug aan het leggen bent snel nieuw onkruid pakken (x5)
Het is meer ondeugend dan echt stout, maar dadelijk escaleert het
Ik kan alleen niet goed boos op hem worden en volgens mij weet ie dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |