Ik ook niet meer. Ik ben in een andere levensfase belandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef Maes het volgende:
Nee dat kan niet, want dan moet ik misschien iets in die richting doen en ik ben er totaal niet geschikt voor![]()
En de spieren soepel te houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het komt geleidelijk, dus je hebt nog alle tijd om bij te leren
Simpel antwoord:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een reden om met pensioen te gaan! Ik loop echt al dagen te denken over een PM-metje aan jou & Senesta en aan Cat en Liesje...
Je weet de vraag nog heul nie eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Simpel antwoord:
NEE![]()
Zo, dat bespaart je weer PM typen
En van die dingenquote:
Hoef ik niet meer te vragen; duidelijk ende helderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
En je wilde nog wel vragen of ze het fijn vonden als je je FOK!-pensioen nog even uitstelde
Waarom toch zo vroegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog
Greys, geniet nog even van je verjaarsuurtjes!
k ga met mn boek de mand in, morgen weer om 7 present @work
Mooi, heb je meer tijd voor FHF.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoef ik niet meer te vragen; duidelijk ende helder
Wat is het leven toch soms simpel
omdat ik dan om half 4 weg kan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom toch zo vroegIk moet er niet aan denken
wat wil je sjabloneren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
Heeft iemand hier verstand van sjabloneren of moet ik dan echt naar het klussen topic?
Wil je een muur doen of denk je meer aan CRE?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je sjabloneren?
zelf sjabloon maken of kopen?
Wat wil je sjabloneren / tamponeren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
Heeft iemand hier verstand van sjabloneren of moet ik dan echt naar het klussen topic?
Kopen maar ik kan niet echt mooie vinden en ze zijn ook niet groot genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je sjabloneren?
zelf sjabloon maken of kopen?
Waar is het voor bedoeld?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Maes het volgende:
Kopen maar ik kan niet echt mooie vinden en ze zijn ook niet groot genoeg
WAT wil je sjabloneren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Kopen maar ik kan niet echt mooie vinden en ze zijn ook niet groot genoeg
Ik vind het moedigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Ynske het volgende:
omdat ik dan om half 4 weg kan.
en t dan nog zo rustig is dat ik rustig kan opstarten en werken
en mn baas verlangt dat mensen vroeg aanwezig zijn
Jij en Liesje krijgen het zelfde PM-metje heurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Mooi, heb je meer tijd voor FHF.![]()
Wil je 40+ ook erbij doen?
En wat is 'iets'? Heb je een idee wat het moet worden??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef Maes het volgende:
Ik heb R beloofd iets op de muur te doen in haar nieuwe kamer.
Dan antwoord ik JAAAAA!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en Liesje krijgen het zelfde PM-metje heur
Dat je eigenlijk al met pensioen had gewild maar met zulke toffe collega-mods je het niet over je hart kunt verkrijgen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en Liesje krijgen het zelfde PM-metje heur
Iets van een bloemen rand ik ben slecht in paint anders maakte ik wel een voorbeeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat is 'iets'? Heb je een idee wat het moet worden??
Gewoon heel veel pruimen eten, je derriere richting muur draaien en drukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef Maes het volgende:
Bah Muis, bahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon heel veel pruimen eten, je derriere richting muur draaien en drukken.
Kan je je er niet vanaf maken met zo'n kant en klare muurstickerttt van IKEA?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Iets van een bloemen rand ik ben slecht in paint anders maakte ik wel een voorbeeld.
als je een stabiele hand hebt kun je *iets* ook uitsnijden in plastic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef Maes het volgende:
Zoek eens leuke plaatjes op i-net, dan gaan wij je vertellen hoe je het moet makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Maes het volgende:
Iets van een bloemen rand ik ben slecht in paint anders maakte ik wel een voorbeeld.
Uhhh.... nee, dat was eigenlijk niet de strekkingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Dat je eigenlijk al met pensioen had gewild maar met zulke toffe collega-mods je het niet over je hart kunt verkrijgen?Da's lief!
Jawellll! Dat zei je hier:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... nee, dat was eigenlijk niet de strekking![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoef ik niet meer te vragen; duidelijk ende helder
Wat is het leven toch soms simpel
*doet grote stap achteruit*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoek eens leuke plaatjes op i-net, dan gaan wij je vertellen hoe je het moet maken
Pimpampet!quote:
Jullie zagen niets. Helemaal niets.quote:
Naar de Gamma gaan voor zo'n klant en klaar ding ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Richting je auto?! Jij gaat helpen?! Wat lievvvv
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... nee, dat was eigenlijk niet de strekking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |