Ja weet ik, dat het geen opzet is ofzo hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De leeeeeeeeeedies hadden graag 'graag gedaan' gezegd nu, maar je had echt dikke vette mazzel dat je uit alle inzendingen gehaald bentHeel tof voor je
En zo heeft een 27-jarige zaadproducent ook zijn heel eigen problemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja weet ik, dat het geen opzet is ofzo hoorMaar het was wel echt heel gaaf, en kwam dus écht goed uit omdat het toch best een dilemma was
Whahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo heeft een 27-jarige zaadproducent ook zijn heel eigen problemen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben net even gaan spieken bij het overzicht van de maand juli. Zo ziet het er wel heel dik en vet uit ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
Cat, jij bent degene met de dikke vette prijs in juli hoor
Acherrum.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schat, waar zullen wij het eens over hebben? Overgangsproblemen, vaginale droogte, opvliegers?quote:
Ik vind het altijd extra leuk als het echt zo goed uitkomt als nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet ik, dat het geen opzet is ofzo hoorMaar het was wel echt heel gaaf, en kwam dus écht goed uit omdat het toch best een dilemma was
Ik ruik hier iets van 'vriendjespolitiek'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben net even gaan spieken bij het overzicht van de maand juli. Zo ziet het er wel heel dik en vet uit ja.![]()
Hoera hoeraquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:46 schreef Muis006 het volgende:
Greesje ik weet niet of je wil dat ik je feliciteer
Ik zing wel:
Zij leve nog, hoera hoera
Zij leve nog, hoera hoera
Zal ik het voor jou eens extra leuk maken en vast doorgeven wat mij heel erg goed zou uitkomen de komende maandenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd extra leuk als het echt zo goed uitkomt als nu
Daarom, zie [SC] #1445 Waar MikeyMo een wijf is en lever je lijstje op tijd inquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef Maes het volgende:
Ik ruik hier iets van 'vriendjespolitiek'
Nee hoor echt niet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef Maes het volgende:
[..]
koude aanvallen vallen die daar ook onder?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schat, waar zullen wij het eens over hebben? Overgangsproblemen, vaginale droogte, opvliegers?
Wat mij betreftquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:48 schreef Ynske het volgende:
koude aanvallen vallen die daar ook onder?
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef Maes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik het voor jou eens extra leuk maken en vast doorgeven wat mij heel erg goed zou uitkomen de komende maanden
Grijze haren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat mij betreftEn de onregelmatige cyclus (met opstartproblemen), afnemende libido, rimpels, verzakkingen; je kent het wel. De geneugten van de ouder wordende vrouw. I love 'em
Dat meent Maes niet hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Serieus?Nee toch?
Ik kan je zo linken naar het REV topic waarin staat dat voor mijn prijs het bedrijf de winnaar heeft uitgezocht. Anders had ik als crew al helemaal niet mogen meedoen.
Het is gewoon stomtoevallig dat er twee in deze SC deze maand wat wonnen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat mij betreftEn de onregelmatige cyclus (met opstartproblemen), afnemende libido, rimpels, verzakkingen; je kent het wel. De geneugten van de ouder wordende vrouw. I love 'em
quote:
Twee vrouwen op de kast; altijd leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Meen je dat nou?![]()
Serieus?Nee toch?
Ik kan je zo linken naar het REV topic waarin staat dat voor mijn prijs het bedrijf de winnaar heeft uitgezocht. Anders had ik als crew al helemaal niet mogen meedoen.
Het is gewoon stomtoevallig dat er twee in deze SC deze maand wat wonnen.
Dat denk ik ook niet maar het zou vervelend zijn als evt. meelezers een verkeerd beeld krijgen.quote:
Nog een reden om met pensioen te gaan! Ik loop echt al dagen te denken over een PM-metje aan jou & Senesta en aan Cat en Liesje...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Helaas, crew enzo
(Plus het feit dat de gehele PR-crew and then some kunnen zien in de tool of de winnaars eerlijk gekozen zijnDat weet jij wel, maar misschien de rest niet, dus even voor de zekerheid
)
Jij stemt sowieso altijd op mij, dus ik zit gewoon goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom, zie [SC] #1445 Waar MikeyMo een wijf is en lever je lijstje op tijd in
Dat s toch niet praktisch? Dan heb je altijd een trapje nodig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Twee vrouwen op de kast; altijd leuk
Most defquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Maes het volgende:
Jij stemt sowieso altijd op mij, dus ik zit gewoon goed
en een doos verse popcornquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat s toch niet praktisch? Dan heb je altijd een trapje nodig.
Ik ben lenig en Greys is langquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beter op de kast dan in de kastquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[/elies]quote:
ook die kun je uitlikkenquote:
Maar dan heb je nog een sleutelgaatje om aan te morrelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Met alle kwaaltjes die ik zojuist voorbij hoor komen is dat dus net zoiets als een stukje Sahara likken?quote:
Ja ja, ook Elies kun je uitlikken en ook dáár willen we geen foto's vanquote:
Nee dat kan niet, want dan moet ik misschien iets in die richting doen en ik ben er totaal niet geschikt voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een reden om met pensioen te gaan! Ik loop echt al dagen te denken over een PM-metje aan jou & Senesta en aan Cat en Liesje...
Het komt geleidelijk, dus je hebt nog alle tijd om bij te lerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Met alle kwaaltjes die ik zojuist voorbij hoor komen is dat dus net zoiets als een stukje Sahara likken?![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met alle kwaaltjes die ik zojuist voorbij hoor komen is dat dus net zoiets als een stukje Sahara likken?![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, ook Elies kun je uitlikken en ook dáár willen we geen foto's van
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het komt geleidelijk, dus je hebt nog alle tijd om bij te leren
Dan is het verdriet groot, erg grootquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
Op.
Moet ik weer tot morgen wachten.
Ik ga mijn verdriet maar versafari7uplighten.
Ik ook niet meer. Ik ben in een andere levensfase belandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef Maes het volgende:
Nee dat kan niet, want dan moet ik misschien iets in die richting doen en ik ben er totaal niet geschikt voor![]()
En de spieren soepel te houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het komt geleidelijk, dus je hebt nog alle tijd om bij te leren
Simpel antwoord:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een reden om met pensioen te gaan! Ik loop echt al dagen te denken over een PM-metje aan jou & Senesta en aan Cat en Liesje...
Je weet de vraag nog heul nie eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Simpel antwoord:
NEE![]()
Zo, dat bespaart je weer PM typen
En van die dingenquote:
Hoef ik niet meer te vragen; duidelijk ende helderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
En je wilde nog wel vragen of ze het fijn vonden als je je FOK!-pensioen nog even uitstelde
Waarom toch zo vroegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog
Greys, geniet nog even van je verjaarsuurtjes!
k ga met mn boek de mand in, morgen weer om 7 present @work
Mooi, heb je meer tijd voor FHF.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoef ik niet meer te vragen; duidelijk ende helder
Wat is het leven toch soms simpel
omdat ik dan om half 4 weg kan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom toch zo vroegIk moet er niet aan denken
wat wil je sjabloneren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
Heeft iemand hier verstand van sjabloneren of moet ik dan echt naar het klussen topic?
Wil je een muur doen of denk je meer aan CRE?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je sjabloneren?
zelf sjabloon maken of kopen?
Wat wil je sjabloneren / tamponeren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
Heeft iemand hier verstand van sjabloneren of moet ik dan echt naar het klussen topic?
Kopen maar ik kan niet echt mooie vinden en ze zijn ook niet groot genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je sjabloneren?
zelf sjabloon maken of kopen?
Waar is het voor bedoeld?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Maes het volgende:
Kopen maar ik kan niet echt mooie vinden en ze zijn ook niet groot genoeg
WAT wil je sjabloneren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Kopen maar ik kan niet echt mooie vinden en ze zijn ook niet groot genoeg
Ik vind het moedigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Ynske het volgende:
omdat ik dan om half 4 weg kan.
en t dan nog zo rustig is dat ik rustig kan opstarten en werken
en mn baas verlangt dat mensen vroeg aanwezig zijn
Jij en Liesje krijgen het zelfde PM-metje heurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Mooi, heb je meer tijd voor FHF.![]()
Wil je 40+ ook erbij doen?
En wat is 'iets'? Heb je een idee wat het moet worden??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef Maes het volgende:
Ik heb R beloofd iets op de muur te doen in haar nieuwe kamer.
Dan antwoord ik JAAAAA!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en Liesje krijgen het zelfde PM-metje heur
Dat je eigenlijk al met pensioen had gewild maar met zulke toffe collega-mods je het niet over je hart kunt verkrijgen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en Liesje krijgen het zelfde PM-metje heur
Iets van een bloemen rand ik ben slecht in paint anders maakte ik wel een voorbeeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat is 'iets'? Heb je een idee wat het moet worden??
Gewoon heel veel pruimen eten, je derriere richting muur draaien en drukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef Maes het volgende:
Bah Muis, bahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon heel veel pruimen eten, je derriere richting muur draaien en drukken.
Kan je je er niet vanaf maken met zo'n kant en klare muurstickerttt van IKEA?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Iets van een bloemen rand ik ben slecht in paint anders maakte ik wel een voorbeeld.
als je een stabiele hand hebt kun je *iets* ook uitsnijden in plastic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef Maes het volgende:
Zoek eens leuke plaatjes op i-net, dan gaan wij je vertellen hoe je het moet makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Maes het volgende:
Iets van een bloemen rand ik ben slecht in paint anders maakte ik wel een voorbeeld.
Uhhh.... nee, dat was eigenlijk niet de strekkingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Dat je eigenlijk al met pensioen had gewild maar met zulke toffe collega-mods je het niet over je hart kunt verkrijgen?Da's lief!
Jawellll! Dat zei je hier:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... nee, dat was eigenlijk niet de strekking![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoef ik niet meer te vragen; duidelijk ende helder
Wat is het leven toch soms simpel
*doet grote stap achteruit*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoek eens leuke plaatjes op i-net, dan gaan wij je vertellen hoe je het moet maken
Pimpampet!quote:
Jullie zagen niets. Helemaal niets.quote:
Naar de Gamma gaan voor zo'n klant en klaar ding ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Richting je auto?! Jij gaat helpen?! Wat lievvvv
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... nee, dat was eigenlijk niet de strekking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |