Er zijn genoeg succesvolle verhalen van het krijgen van kindjes op iets latere leeftijd, Het hoeft op deze leeftijd helemaal niet de laatste kans te zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook wel zo, als je het echt wil dan moet je er wel NU voor gaan, want qua cijfertjes is het idd nu wel een beetje de laatste kans, hoe confronterend dat ook kan zijn. Maar goed, het is geen pakje boter natuurlijk. Dus het is niet zo dat je 'even' zegt; "nou doe maar dan!", en die beslissing maak je zeker niet alleen.
Tja. Ik heb een punctie laten doen, want in mijn familie komen open ruggetjes voor. En als mijn kind niet gezond was geweest, had ik het niet laten komen, hoe moeilijk ik dat ook had gevonden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Klopt, maar kun je er ook omgaan als je een 0,3% zwangerschap hebt?
Zeker als je wat ouder bent lijkt mij dat superzwaar, een kind in een medisch traject of met een verstandelijke handicap.
Dat haalde ik dus net weg, maar nee, ik zou het dan ook afbrekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja. Ik heb een punctie laten doen, want in mijn familie komen open ruggetjes voor. En als mijn kind niet gezond was geweest, had ik het niet laten komen, hoe moeilijk ik dat ook had gevonden...
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... dinges. Geen ideeMaar maakt dat uit dan
Ik denk dat ik dat ook zou doen. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat haalde ik dus net weg, maar nee, ik zou het dan ook afbreken
1 borrel? Sorry dan haak ik afquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuwwe maar gewoon een virtueel taartje gaan eten met Greys en strakkies een borreltje?
Nee okee, je kan tot je 50e met allerlei middeltjes en wonderdokters nog kinderen krijgen. Maar hoeveel NIET succesvolle verhalen zijn er? Die staan nl. niet allemaal in de krantquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Er zijn genoeg succesvolle verhalen van het krijgen van kindjes op iets latere leeftijd, Het hoeft op deze leeftijd helemaal niet de laatste kans te zijn.
Ik heb al abrikozenvlaai op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuwwe maar gewoon een virtueel taartje gaan eten met Greys en strakkies een borreltje?
Ik straks ook, omdat ze de mooiste en de liefste 38-jarige van de hele wereld isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik proost nog even op Greys sowieso
Indrinken FTW.quote:
Goed idee. Zware kost zo voor een verjaardag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Het gaat niet alleen om nadenken en bespreken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, iddMaar dan zou ik denk ik liever heel hard nadenken en bespreken ipv het al als "niet gebeurend" laten zijn
Willen we het weten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
En had ik al verteld hoe FOK me van een hels dilemma heeft gered?
Dát sowieso.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik straks ook, omdat ze de mooiste en de liefste 38-jarige van de hele wereld is
En waar blijft onze taart danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om nadenken en bespreken.
Want er is idd nog wel e.e.a. te bespreken.
Maar ook het realistisch zijn. Als je er al voor gaat en kunt gaan, dan heb je statistisch gezien maar heel weinig kans per maand. Kan zomaar een jaar duren. Of langer. En als ik dan ga tellen durf ik het niet meer aan. Dus dan kan ik praten tot ik een ons weeg, maar dat haalt dan weinig meer uit. Het gaat meer een kwestie worden van aan het idee wennen en er proberen niet meer hysterisch van te worden
Ander onderwerp
Ik ben jarig
Je wil dat verhaal vast aan ons kwijt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
En had ik al verteld hoe FOK me van een hels dilemma heeft gered?
Anders zeg ik dat niet héquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je wil dat verhaal vast aan ons kwijt.
Als je een dirty bit had dan was je ernstig fout bezigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik liep dus rond met mn dirty bit, en er was geen douche te bekennen....
Geek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik straks ook, omdat ze de mooiste en de liefste 38-jarige van de hele wereld is
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik wilde je eerst een ezelsoor sturen Greys, maar dat kan niet zegt de bakker
... en? En?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
beginnen in the shelter en als GC is afgelopen naar FF gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk, en huivert. Dit is het schema voor Donderdag voor Pukkelpop.
[ afbeelding ]
En wat zien we daar op de Main Stage om 23:00, maar ook in The Shelter om 23:05?
Noes dat kan niet, dan mis ik de helft van de Foo's. Sowieso geniale opening. En een festivalshow van 2 uur is sowieso al een unicum bijnaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
beginnen in the shelter en als GC is afgelopen naar FF gaan
Ja ja ja, gelukkig heb je FOK!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noes dat kan niet, dan mis ik de helft van de Foo's. Sowieso geniale opening. En een festivalshow van 2 uur is sowieso al een unicum bijna
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Het kan alleen maar je eigen overweging zijn.
komende dinsdag naar Good Charlotte gaan, en dan de Foo's op Pukkel kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noes dat kan niet, dan mis ik de helft van de Foo's. Sowieso geniale opening. En een festivalshow van 2 uur is sowieso al een unicum bijna
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
komende dinsdag naar Good Charlotte gaan, en dan de Foo's op Pukkel kijken
De leeeeeeeeeedies hadden graag 'graag gedaan' gezegd nu, maar je had echt dikke vette mazzel dat je uit alle inzendingen gehaald bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en de leeeeeeeedies van de PR, en die dude die me dan PM'de. Die is ook wel ok dan.
Wij leeeeeeeeeeeeeeedies hebben er niets mee te maken volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en de leeeeeeeedies van de PR, en die dude die me dan PM'de. Die is ook wel ok dan.
Waitwhut? Heeft Ll 'ne dikke vette prijs gewonnen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De leeeeeeeeeedies hadden graag 'graag gedaan' gezegd nu, maar je had echt dikke vette mazzel dat je uit alle inzendingen gehaald bentHeel tof voor je
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De leeeeeeeeeedies hadden graag 'graag gedaan' gezegd nu, maar je had echt dikke vette mazzel dat je uit alle inzendingen gehaald bentHeel tof voor je
GMTAquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij leeeeeeeeeeeeeeedies hebben er niets mee te maken volgens mij
Het was dat ik alle uitslagen aan het verzamelen was en je naam zag, anders had ik het niet geweten
Kaartjes voor een showquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhut? Heeft Ll 'ne dikke vette prijs gewonnen?![]()
Feli!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |