SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Stiekem blauwe krachten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef nathan3020 het volgende:
Ik ging volgens mij door het slotje.
Schande!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef Martijn93 het volgende:
Hee je hebt de topictitel niet aangepast!!!
Ik heb het gecheckt bij GlowMouse (de Developer) en hij heeft het ook nog niet eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef nathan3020 het volgende:
Ik ging volgens mij door het slotje.
Nu nog een motorpakquote:
Ik heb het al vaker gezien. Het kan blijkbaar als je precies op hetzelfde moment post. Net zoals beide goud winnen met een wedstrijd als je precies op hetzelfde moment finishtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb het gecheckt bij GlowMouse (de Developer) en hij heeft het ook nog niet eerder meegemaakt.
Je ben de eerste blijkbaar.
Een X minder?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heb ik al, alleen niet in bovenstaande maat (gelukkig).
Maatje barbiepop dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja en een S in plaats van een L.
Doe eens een fotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja, minus al het roze.
Tijntje tijntje toch dit valt me tegen.quote:
Probeer ik een keertje te flirten krijg je dit. Ik zit hier in dit topic om te leren flirten en zelfvertrouwen te krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tijntje tijntje toch dit valt me tegen.
Is goed! Foto's zijn vast ook offtopic, dus helaas Tijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Crutch het volgende:
Oke, wel weer een beetje ontopic, sorry ik weet het ik begon ook te SC'en.![]()
Maar goed.
Je hebt een fobo, je kan mij een PM/DM sturenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is goed! Foto's zijn vast ook offtopic, dus helaas Tijn.
Ga jij mijn motordate een beetje zitten afpakken zeker? Dat kan ik heul niet toestaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Probeer ik een keertje te flirten krijg je dit. Ik zit hier in dit topic om te leren flirten en zelfvertrouwen te krijgen
Volgens mij heb je hem aardig afgeschrokken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga jij mijn motordate een beetje zitten afpakken zeker? Dat kan ik heul niet toestaan.
Vechten?
quote:
Epicnessquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb het gecheckt bij GlowMouse (de Developer) en hij heeft het ook nog niet eerder meegemaakt.
Is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga jij mijn motordate een beetje zitten afpakken zeker? Dat kan ik heul niet toestaan.
Vechten?
Die extra hoofdletter in "die" moet je bij m'n naam gebruiken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef Crutch het volgende:
DIe supersoep kan ook wel een kinnebakslaag gebruiken.
Sorry ik was een pissenquote:
Zo doen we dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat hij zijn blauwe krachten niet misbruikt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
Gezellig hier. Die meet gaat helemaal goed komen.Over de locatie hoeven we niet meer te discuzeuren, dat wordt een vechtkooi.
Zo? -> Iupersoep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die extra hoofdletter in "die" moet je bij m'n naam gebruiken.
Ik wou net zeggen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
Gezellig hier. Die meet gaat helemaal goed komen.Over de locatie hoeven we niet meer te discuzeuren, dat wordt een vechtkooi.
Die blauwe krachten zijn in de ring één tegen één niets waard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat hij zijn blauwe krachten niet misbruikt.
Nadat iedereen verslagen is, worden de vrouwen in de kooi losgelaten, gaat de kooi op slot en mag de winnaar zijn gang gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja
De winnaar mag de vrouwen meenemen?
True, gelukkig kan ik bedwelmende scheten laten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die blauwe krachten zijn in de ring één tegen één niets waard.
Vind je? Klinkt als een glijmiddel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klinkt nog best redelijk eigenlijk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vind je? Klinkt als een glijmiddel.
Ik weet niet of ik wel wil winnen dat overleef je nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nadat iedereen verslagen is, worden de vrouwen in de kooi losgelaten, gaat de kooi op slot en mag de winnaar zijn gang gaan.
Okay, bij deze kom ik niet naar de meet uit zelfbehoud.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nadat iedereen verslagen is, worden de vrouwen in de kooi losgelaten, gaat de kooi op slot en mag de winnaar zijn gang gaan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay, bij deze kom ik niet naar de meet uit zelfbehoud.
Bij het zien van die smiley moest ik gelijk aan hem denken. Zit er een beetje ingebakken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom quote je mij bij die vraag? Geen idee.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef minibeer het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Halcon bedoelde dat de winnaar tegen de vrouwen moet vechten
Ik zag maar een leuke vrouw zaterdag maar die werd ingepikt door Sjonnies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Trouwens om even niet te SC-en:
Iemand nog versierd? Genoeg goed uitziende vrouwen op straat met dit weer.
(I know, cliche-post)
Mijn geld is op de meet is sowieso geen mogelijkheid meer denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay, bij deze kom ik niet naar de meet uit zelfbehoud.
Ik weet niet, misschien vind Halcon vrouwen molestreren wel vee leukerquote:
Dat had je al eens gepost toch? Maar vandaag dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag maar een leuke vrouw zaterdag maar die werd ingepikt door Sjonnies.
Verder hing er een wijf tegen mij op een gegeven moment.
Dat komt omdat je nu nog zo zacht en knuffelig bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Verder hing er een wijf tegen mij op een gegeven moment.
Heb je geen studenten OV?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn geld is op de meet is sowieso geen mogelijkheid meer denk ik.
Gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:36 schreef Crutch het volgende:
Genoeg leuke vrouwen ja, maar weinig geflirt o.i.d.
Ja vandaag heb ik de hele dag op de redactie en de studio gehangen dus ik had niet echt tijd om te versieren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien vind Halcon vrouwen molestreren wel vee leuker
[..]
Dat had je al eens gepost toch? Maar vandaag dan?
Mietje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel wil winnen dat overleef je nooit
Uhm, er komt wel een wapenstok aan te pas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef minibeer het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Halcon bedoelde dat de winnaar tegen de vrouwen moet vechten
Waar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vandaag heb ik de hele dag op de redactie en de studio gehangen dus ik had niet echt tijd om te versieren.
Maar ik heb toch genoten op de heen en terug weg, god bless the weather.
Ik ben 17.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vandaag heb ik de hele dag op de redactie en de studio gehangen dus ik had niet echt tijd om te versieren.
Maar ik heb toch genoten op de heen en terug weg, god bless the weather.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uhm, er komt wel een wapenstok aan te pas.
Techniek gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:40 schreef minibeer het volgende:
[..]Ach, de studio klinkt ook leuk. Gedraaid?
Amsterdam FM.quote:
Ik hoor nu officieel bij de club.quote:
De kunst van het loslaten van je ex #171quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Raggingbull het volgende:
yihooee yahaa... we zijn weer vrijgezel....![]()
Kusje op je bolletje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Raggingbull het volgende:
nee dank je zo ben ik dan weer net niet... kben alleen de laatste 3/4 weke genoeg mensen verlore zegmaar eerst mar es bier drinke morge weer werken tot het weekend en dan eens rustig denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex #171
Goed bezig man. Kun je alle tips uit deze reeks weer eens toepassen in de kroeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Raggingbull het volgende:
Ik dacht dat je het misschien van je af wilde posten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
nee dank je zo ben ik dan weer net niet... kben alleen de laatste 3/4 weke genoeg mensen verlore zegmaar eerst mar es bier drinke morge weer werken tot het weekend en dan eens rustig denken
Uhu... als ik een christelijk wijf wil hebbe wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed bezig man. Kun je alle tips uit deze reeks weer eens toepassen in de kroeg.
Wat wil je dan? Een Moslima? Of een bosjesvrouw?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Uhu... als ik een christelijk wijf wil hebbe wel ja
Oh dan moet ik hier dus weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Uhu... als ik een christelijk wijf wil hebbe wel ja
Nee maar toch bedankt... ik ken de meeste mensen hier wel een beetje:P Als ik wat kwijt wil post ik er 1 pagina vol mee en kben wel weer klaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het misschien van je af wilde posten.
Een gewone normale meid is prima... Geen zin om 2x per zondag naar de kerk te moeten als ik eens bij me vriendin ben een weekendje.. 1x is genoeg....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een Moslima? Of een bosjesvrouw?
Een heidense meid dus. Maarreh kut manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Een gewone normale meid is prima... Geen zin om 2x per zondag naar de kerk te moeten als ik eens bij me vriendin ben een weekendje.. 1x is genoeg....
Of niet. Het is natuurlijk niet voor niets uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een heidense meid dus. Maarreh kut man.
Gelovig is prima... Alleen google maar op elspeet (voor toch wel vreemd taalgebruik gewijzigd) das mij toch iets te overdreven christelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een heidense meid dus. Maarreh kut man.
Nou, nou, wat een taal. Daar ben je toch zelf bij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gelovig is prima... Alleen google maar op elspeet gereformeerd pokke dorp...
De reden: Ik werkte te veel. Had te weinig tijd voor haar etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of niet. Het is natuurlijk niet voor niets uit.
Je woonde nog niet samen, toch? Als dat in het pré-samenwonentijdperk al begint, kun je er maar beter mee kappen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
De reden: Ik werkte te veel. Had te weinig tijd voor haar etc.
Neu kben 17 dus wat dat betreft nog een heel leven voor mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je woonde nog niet samen, toch? Als dat in het pré-samenwonentijdperk al begint, kun je er maar beter mee kappen inderdaad.
Wijven die niet begrijpen dat er gewerkt moet worden om brood op de plank te krijgen:
Wijven die niet begrijpen dat er meer is in het leven dan werk en een partner
De leeftijd blijft zakken hier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu kben 17 dus wat dat betreft nog een heel leven voor me![]()
Alleen ik verdien niet veel per uur en wil straks wel graag een rijbewijs hebben. En ook nu af en toe eens kunnen geniete van het leven.
Dat en investeren in nuttige zaken zoals een rijbewijs. Als ze dat niet begrijp, dan is het ook geen geschikt samenwoonmateriaal. Ook zou het zonde zijn als je nu jaren je vrije tijd aan haar zou hebben besteed, om er vervolgens rond je 30e een keer achter te komen dat ze het toch niet helemaal is voor je...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu kben 17 dus wat dat betreft nog een heel leven voor me![]()
Alleen ik verdien niet veel per uur en wil straks wel graag een rijbewijs hebben. En ook nu af en toe eens kunnen geniete van het leven.
Why? kwas hier al op me 16e nog zo ongeveer rond het 11de topic ofzo van deze serie da ik vrolijk binnen kwam met richard in de schijnwerpersquote:
maar hij weet toch al hoe het moet(in ieder geval een begin)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed bezig man. Kun je alle tips uit deze reeks weer eens toepassen in de kroeg.
Nou daarna kwam ik met mijn 17 jaar en Newbie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:01 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Why? kwas hier al op me 16e nog zo ongeveer rond het 11de topic ofzo van deze serie da ik vrolijk binnen kwam met richard in de schijnwerpers
meisjes op me werk?? nee was ik niet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar hij weet toch al hoe het moet(in ieder geval een begin)
@ragingbull
hoe had je de vorige geschaakt? je had het elke keer over een bepaald meisjes op je werk ofzoiets een tijdje terug.
world of warcraft?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:05 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
meisjes op me werk?? nee was ik niet..
en dit meisje had ik gewoon geschaakt via een online game en dan maar eens elkaar lere kenne via de pc(msn etc.) toen maar eens elkaar ontmoeten enzo.. En dat voelde meteen al super goed de eerste keer. Kben niet zo'n ster in het versieren in de kroeg. Alleen internet doet wonderen.
Gewoon bij haar thuis en nee niet wow gewoon 1 of andere random rare game.. je moet roeien met de riemen die je hebt... Ookal praat ik makkelijker via internet de eerste stap moet een keer komen en door elkaar van te voren te leren kennen gaat die makkelijker. Probeer jij dat eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
world of warcraft?
en waar ging je meeten? was het op de openbare weg, in een achterstandswijk? of wist je iets beters?
Jij bent al de derde gast van mijn leeftijd die via internet zijn vriendin heeft ontmoet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:05 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
meisjes op me werk?? nee was ik niet..
en dit meisje had ik gewoon geschaakt via een online game en dan maar eens elkaar lere kenne via de pc(msn etc.) toen maar eens elkaar ontmoeten enzo.. En dat voelde meteen al super goed de eerste keer. Kben niet zo'n ster in het versieren in de kroeg. Alleen internet doet wonderen.
Beter kan niet. (Behalve misschien bij jou thuis)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gewoon bij haar thuis en nee niet wow gewoon 1 of andere random rare game.. je moet roeien met de riemen die je hebt... Ookal praat ik makkelijker via internet de eerste stap moet een keer komen en door elkaar van te voren te leren kennen gaat die makkelijker. Probeer jij dat eens.
Zo raar is het niet hoor, je vindt via teh 1nt0rw0bs vaak nog sneller mensen die een beetje dezelfde interesses hebben als jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent al de derde gast van mijn leeftijd die via internet zijn vriendin heeft ontmoet.
Misschien moet ik het maar proberen ofzo.![]()
Als ze een leuk meisje is heloef je er niet voor te schamenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Nou als je 17 ik bij je thuis niet altijd een geweldig plan.
Ik wil echt niet dat mijn moeder zo'n meisje meteen ontmoet.
Ik hou heel veel vrienden over aan het internet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo raar is het niet hoor, je vindt via teh 1nt0rw0bs vaak nog sneller mensen die een beetje dezelfde interesses hebben als jij.
Ik schaam me niet voor haar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ze een leuk meisje is heloef je er niet voor te schamen
Zegguh heloef, kun je wel normaal met je ouders praten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor haar.
Maar eerder voor het vragen uurtje wat er dan gaat komen.
Ik stel haar wel voor als ik ga trouwen ofzo.
Met mijn ma kan ik prima praten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zegguh heloef, kun je wel normaal met je ouders praten?
Ik zei altijd: "Pap, Mam er komt dan en dan een meisje, maar het is nog niets serieus hoor."
Nou jaaaaaah, wat is dit nou voor vluchtgedrag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Met mijn ma kan ik prima praten.
Maar ik heb gewoon geen zin in een vaag gesprek later.
Dus dan doe ik wel als het een gewone vriendin is ofzo.
Oh jij kent mijn moeder niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef Crutch het volgende:
Wedden dat je moeder dan heel lief is en vanalles aanbiedt om te maken?
"Kopje thee?", "Heb je al gegeten?", "Zal ik ijsjes halen?"
Ik kom langs, wanneer schikt het?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij kent mijn moeder niet.
Er kwam hier dus gisteren een vriendin langs.
Moeder heeft dat kind volgestopt met eten en drinken.
Mijn moeder behandelt iedereen die ik meeneem hier naar toe als haar eigen kinderen.
Ze zou heel trots zijn en blij vooral.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou jaaaaaah, wat is dit nou voor vluchtgedrag?
Je hebt geen idee hoe trots ze zouden zijn.
Anyway, ik ken je ouders verder niet.
Ik heb donderdag wel tijd.quote:
Vond ik ook lastig en ik was ook 17 toen ik mijn eerste vriendinnetje had, maar had het gelukkig wel van tevoren verteld en geen last gehad van mijn ouders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zou heel trots zijn en blij vooral.
Maar ik weet niet ik vind het sowieso vreemd om ooit te gaan vertellen: Ma ik heb een vriendin.
Heb die zin in mijn hele leven nooit hoeven gebruiken.
Ik vertel het wel van te voren als het gebeurd ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vond ik ook lastig en ik was ook 17 toen ik mijn eerste vriendinnetje had, maar had het gelukkig wel van tevoren verteld en geen last gehad van mijn ouders.
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vertel het wel van te voren als het gebeurd ja.
Maar niet te snel want ik weet al natuurlijk wat vraag 1 is: wanneer komt ze langs?
Haha vroeger ook wel meegemaakt. En als het niets werd, moest je helemaal gaan uitleggen waarom het mis gingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vertel het wel van te voren als het gebeurd ja.
Maar niet te snel want ik weet al natuurlijk wat vraag 1 is: wanneer komt ze langs?
Dat zie ik zo voor me gebeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha vroeger ook wel meegemaakt. En als het niets werd, moest je helemaal gaan uitleggen waarom het mis ging
Ik wel geen zin in.quote:
quote:
Echt mijn ma is daar echt het type voor.quote:
Je kent mijn moeder niet ik zie het haar zo doen.quote:
Ik vind het lief van haar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kent mijn moeder niet ik zie het haar zo doen.
Mag ik even puberen aub?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vind het lief van haar.
Diewas voor jou bedoeld omdat je je gedraagt als een puber, maar dat kan ik je niet kwalijk nemen. Ik ben ook zo jong geweest.
Dat zeg ik toch heboefje, ik neem het je niet kwalijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik even puberen aub?
Ik zie het gewoon niet zo zitten straks dat is alles.
loefjeboefje, heboefje wat is dat toch steeds.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch heboefje, ik neem het je niet kwalijk.
Goede vraag, ik heb hem al weken niet meer gezien sinds onderstaande post, maar er gaat een gerucht dat hij nog steeds meeleest ondanks dat hij niet meer postquote:
Jij bent de eerste die naar me vraagt sinds ik 'weg' ben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:31 schreef benzin het volgende:
....
Als jullie me weg willen en ik jullie zo irriteer, dan ga ik wel. De meeste van jullie begrijpen het toch niet, de enigste reden dat ik hier nog zat waren de uitzonderingen daarop![]()
Ik word niet begrepen, beledigd en beschuldigd.
Ik ben helemaal niet expres onaardig, vervelend of onbegripvol geweest tegen jullie en daarom vind ik het extra vervelend dat er zulke opmerkingen worden gemaakt die ik niet op die manier heb verdiend.
....
Bij mij komen er ook nooit meisjes, ik praat ook eigenlijk nooit met mijn ouders over meisjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zegguh heloef, kun je wel normaal met je ouders praten?
Ik zei altijd: "Pap, Mam er komt dan en dan een meisje, maar het is nog niets serieus hoor."
Nou gisteren was een meisje maar ja dat is mijn vriendin niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bij mij komen er ook nooit meisjes, ik praat ook eigenlijk nooit met mijn ouders over meisjes
O, kut man, ik dacht dat je gewoon op vakantie was en daarom niet postte. Ik denk ook eigenlijk dat deze topicreeks niet echt helpt voor iedereen. Tips geven kan bijna iedereen wel, een vastgeroest leefpatroon veranderen is iets heel anders en ik weet niet of een topicreeks daarbij van veel nut is (het blijft natuurlijk leuk om te posten, en helemaal nutteloos is het denk ik ook weer niet, maar het helpt de meeste mensen gewoon niet genoeg).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Goede vraag, ik heb hem al weken niet meer gezien sinds onderstaande post, maar er gaat een gerucht dat hij nog steeds meeleest ondanks dat hij niet meer post
[..]
Jij bent de eerste die naar me vraagt sinds ik 'weg' ben.
Ik hoorde hier toch al niet helemaal thuis, dus ik neem het jullie niet echt kwalijk. Ergens snap ik wel dat mijn moeilijkheden op jullie overkomen als gezeur.
De afgelopen weken ben ik bezig geweest met opruimen en mijn kamer aanpassen, wat ik al een lange tijd wilde doen, en ben even aan het kijken hoe ik dingen beter kan organiseren. Ik wil sowieso opgeruimd en georganiseerd het nieuwe studiejaar in, zodat ik wat meer tijd over houd, die ik kan besteden aan andere dingen.
Ik heb het zeker nog niet makkelijk op het moment, vanmiddag nog barstte ik bijna in tranen uit omdat ik foto's heb gezien op Facebook van een meisje dat ik erg leuk vond met haar nieuwe vriendjeMaar ik heb me er nu alweer redelijk overheen gezet en het gaat wel weer.
Laatste dagen wilde ik ook gaan proberen om een beetje te gaan bewegen, maar heb daar tot nu toe nog niet de motivatie voor kunnen vinden. Hopelijk kan ik die motivatie daarvoor alsnog vinden.
Ik hoop sowieso dat ik mijn leven de komende tijd een beetje op orde kan krijgen. Ik heb nu het idee dat ik dat in elk geval ga proberen, ik hoop dat ik die (gematigde) positiviteit een beetje kan vast houden.
Verder zal ik niet al teveel zeggen. Ik heb zeker een groot probleem met versieren, maar ook met vrouwen in het algemeen en mezelf. Mijn problemen overstijgen dit topic een beetje en ik denk dat ik het maar een tijdje probeer om het hier niet teveel over mij te laten gaan.
Wel een leuk meisje?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou gisteren was een meisje maar ja dat is mijn vriendin niet.
Ja harstikke leuke meid, heb er anderhalf uur achteraan gelopen in Primark maar goed ze kwam helemaal uit Zevenaar voor mij dus ik had er maar mee ingestemd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wel een leuk meisje?
Ik bedenk net dat ik eigenlijk überhaupt geen mensen bij mij uitnodig.
Ok danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja harstikke leuke meid, heb er anderhalf uur achteraan gelopen in Primark maar goed ze kwam helemaal uit Zevenaar voor mij dus ik had er maar mee ingestemd.
na-apert.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:37 schreef minibeer het volgende:
(leuk, al die duimpjes als pi trouwens, heb ik nu ook maar gedaan)
quote:
Dankje. Ik moest dit gewoon eens doen. Heb mijn kamer zo rustig mogelijk gemaakt omdat ik hoop dat dat helpt om alles op een rij te zetten en geestelijk wat minder vermoeid te raken door alles om me heen. Ook heb ik eindelijk alle posters weg gedaan die op mijn kamer hingen. Dit waren allemaal posters die mijn ouders mooi/leuk vonden, ik heb daar nooit echt iets over te zeggen gehad. Het is tijd dat ik stapje voor stapje zelf de controle over mijn leven ga nemen en niet altijd alles van anderen af laat hangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:36 schreef Crutch het volgende:
Anyway, goed dat je bezig bent jezelf te organiseren en als je wilt bewegen kan ik je aanraden om te gaan hardlopen.
Verder hoop ik dat je hier nog wat tips en motivatie kunt vinden m.b.t het op je gemak voelen tussen vrouwen en eventueel het versieren, maar voel je alsjeblieft niet onwelkom als men zo hier en daar eens uit de slof schiet omdat je iets moeilijk vindt om aan jezelf te veranderen.
Ah kut man. Heb jij het uitgemaakt of zij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Raggingbull het volgende:
Dat is de eerste concrete stap die je hebt gezet. Goed idee om de posters te verwijderen en van je eigen kamer jou kamer te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje. Ik moest dit gewoon eens doen. Heb mijn kamer zo rustig mogelijk gemaakt omdat ik hoop dat dat helpt om alles op een rij te zetten en geestelijk wat minder vermoeid te raken door alles om me heen. Ook heb ik eindelijk alle posters weg gedaan die op mijn kamer hingen. Dit waren allemaal posters die mijn ouders mooi/leuk vonden, ik heb daar nooit echt iets over te zeggen gehad. Het is tijd dat ik stapje voor stapje zelf de controle over mijn leven ga nemen en niet altijd alles van anderen af laat hangen.
zeker als dat gebeurt onder het idee van "Die is ook al zo lang vrijgezel, dan zetten we die twee kanslozen wel bij elkaar". Dat je elkaar ook nog leuk/aantrekkelijk moet vinden speelt niet mee want die standaard moet je maar compleet laten varen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen die je proberen te koppelen.Vervelend.
Ik heb een groot deel van alles zelf gedaan sowiesoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is de eerste concrete stap die je hebt gezet. Goed idee om de posters te verwijderen en van je eigen kamer jou kamer te maken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van alles zelf gedaan sowiesoOverduidelijk heb ik geen verftalent, maar om een of andere reden ben ik zelfs trots op de fouten die ik gemaakt heb.
![]()
Ik wil wat meer controle over mijn leven, maar ik vind het wel heel lastig omdat ik niet goed weet wat ik ermee moet en het helemaal niet gewend ben om *zelf* beslissingen te moeten nemen.
Ben wel blij dat ik dat gedaan heb
Ja inderdaad, dat geeft zo'n lekker gevoel! alsof je nuttig bent en niet nutteloos zoals je je altijd voelt (altans zo voel ik me altijd). Had vroeger ook altijd decoratie (posters, potjes, dingetjes) in me kamer staan puur van me moeder uit. Woon nu op mezelf en het is echt wennen hoor! me muren zijn nog steeds leeg want om eerlijk te zijn weet ik het niet echt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van alles zelf gedaan sowiesoOverduidelijk heb ik geen verftalent, maar om een of andere reden ben ik zelfs trots op de fouten die ik gemaakt heb.
![]()
Ik wil wat meer controle over mijn leven, maar ik vind het wel heel lastig omdat ik niet goed weet wat ik ermee moet en het helemaal niet gewend ben om *zelf* beslissingen te moeten nemen.
Klinkt als moderne ouders, heb je geluk mee als je opgroeidquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Mijn ouders hadden nooit problemen met vrouwelijk bezoek. Kreeg soms de vraag of ze het ontbijt wel of niet ging halen
Me ouders zijn heel makkelijk met als gevolg dat iedereen zich heel snel thuis voelde.
Kwamen verder geen vragen. Soms opmerking van, dat is echt een leuke spontane meid. Maat verder niks.
Krijg nu soms nog wel eens van me pa de vraag of ik iemand heb of niet. Of dat het puur voor de sex is.
Ik weet dat je antie hulp bent Benzin, maar voor bovenstaande zou heel misschien een EMDR behandeling goed kunnen werken.?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zo bang voor vrouwen omdat ik als puber behoorlijk veel pijn ben gedaan en (on)bewust associeer ik vrouwen met die pijn. Als ik in situaties met vrouwen terecht kom dan herinner ik me die pijn. Ik probeer ze daarom te vermijden. Die door angst gedreven omgang met vrouwen maakt dat ik onhandig doe wat soms leidt tot gênante en pijnlijke ervaringen; uiteraard houdt dit die cirkel en dat gedrag ook weer mooi in stand.
.
Me ouders zwaren heel makkelijk in veel dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:22 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Klinkt als moderne ouders, heb je geluk mee als je opgroeid
Mee eens. Ik heb ook een voorkeur voor dans boven sport, en al helemaal boven sportscholen/workout/fitness.quote:
Daarin zit een groot deel van het plezier in het leven (zelf aan het stuur zitten van je eigen leven geeft een vrij gevoel en bevordert de levenslust)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Geweldig dat je aan verschillende dingen werkt! Het is het "in het nu leven" wat mensen het gelukkigst maakt. Het maakt je ook het meest succesvol met vrouwen. Je gaat haar niet vergelijken met eventueel iets uit het verleden, en verder boeit het je dan niet of het goed of slecht afloopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje. Ik moest dit gewoon eens doen. Heb mijn kamer zo rustig mogelijk gemaakt omdat ik hoop dat dat helpt om alles op een rij te zetten en geestelijk wat minder vermoeid te raken door alles om me heen. Ook heb ik eindelijk alle posters weg gedaan die op mijn kamer hingen. Dit waren allemaal posters die mijn ouders mooi/leuk vonden, ik heb daar nooit echt iets over te zeggen gehad. Het is tijd dat ik stapje voor stapje zelf de controle over mijn leven ga nemen en niet altijd alles van anderen af laat hangen.
Ik hoop ook dat ik daar nog wat over kan leren. Ik zou me graag meer op mijn gemak voelen rond vrouwen, ook omdat het soms mijn leven een stuk moeilijker maakt.
Ik ben zo bang voor vrouwen omdat ik als puber behoorlijk veel pijn ben gedaan en (on)bewust associeer ik vrouwen met die pijn. Als ik in situaties met vrouwen terecht kom dan herinner ik me die pijn. Ik probeer ze daarom te vermijden. Die door angst gedreven omgang met vrouwen maakt dat ik onhandig doe wat soms leidt tot gênante en pijnlijke ervaringen; uiteraard houdt dit die cirkel en dat gedrag ook weer mooi in stand.
Eigenlijk is het voor die vrouwen ook niet eerlijk dat ik ze meteen op een hoopje gooi en bij voorbaat al zo doe.
Ook kan ik gewoon wel wat hulp gebruiken omdat ik ook niet weet hoe ik met vrouwen om moet gaan.
Maar ondanks dat ik om die reden blijf meelezen moet ik ook aan andere dingen werken.
Vrouwen vinden het aantrekkelijk als mannen keuzes kunnen makenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Mooie post!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:09 schreef zusterclivia het volgende:
Dansen maakt gelukkig
Dansen is gezond, maakt gelukkig en verbetert je seksleven. En iedereen kan het. Het gaat namelijk vooral om creatief bewegen. Met dansen train je verschillende spiergroepen en door het ritmisch bewegen maak je je hoofd leeg.
Geluk
Iemand die minstens eenmaal per week danst, heeft een grotere kans op een gelukkig en evenwichtig leven. Wil je een gelukkige relatie? Dan moet je regelmatig uit dansen gaan met je partner. Met dansen maak je endorfine aan. Deze stof zorgt voor een gevoel van geluk.
Snelheid
Met dansen kun je je snelheid trainen. Maar dan moet je wel op muziek dansen. Je reageert namelijk op de ritmes. Het is dus belangrijk dat je een goed reactievermogen hebt.
Uithouding
Je traint ook je uithoudingsvermogen. Wanneer je een avondje gaat dansen, beweeg je al snel twee uur op de vloer. Als je dat intensief genoeg doet, ben je aan het eind van de avond fit.
Coördinatie
Je coördinatie train je doordat je niet alleen met je benen danst, maar ook je armen, buik, handen en hoofd gebruikt. Je ledematen moeten namelijk een vloeiende beweging maken.
Geheugen
De choreografie bij dansen zorgt voor een intensieve oefening van het geheugen. Je moet goed nadenken wanneer je welke bewegingen moet maken. Daarnaast train je je gevoel voor timing. De bewegingen moeten exact op de muziek worden geplaatst.
Afvallen
Een danser verbrandt evenveel kilocalorieën als iemand die wandelt, zwemt of fietst. Volgens de Britse dokter Vincent Forte is dansen zelfs gezonder dan aerobics of jogging. Doe je aan salsa of een andere actieve dans, dan merk je na een paar weken de eerste resultaten.
Bloeddruk
Positief is ook, dat je met dansen nooit te hard traint. Je gaat zweten en je hartslag versnelt. Maar dat is alleen maar positief, omdat je daarmee letterlijk je hart en je longen rekt. Hierdoor daalt je bloeddruk en verbetert de bloedcirculatie.
Botten
De zijdelingse bewegingen die je met dansen maakt, versterken je scheenbeen, kuitbeen, en dijbeenbot. Dat zijn de botten die ons gewicht dragen. Ouderen die regelmatig dansen, hebben minder last van osteoporose.
Seks
Onderzoekers van de University of Sydney ontdekten dat dansers sneller, vaker en bevredigender aan hun seksuele trekken komen. Ze vinden bovendien sneller een vaste partner.
http://www.gezondheidsnet.nl/bewegen/artikelen/525/dansen-maakt-gelukkig
w.s. wel eens eerder gepost
Ik ook, net zoals wandelen of fietsen leuk, maar ik hoef er niet halfdood bij neer te vallen...dat idee trekt mij totaal niet. En als je veel of regelmatig uitgaat naar dance-events (gewoon tussen de massa gaat staan meedansen) dan kom je toch best aan een groot aantal uren van topsport...win- win, sporten, goede muziek en onder de mensenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb ook een voorkeur voor dans boven sport, en al helemaal boven sportscholen/workout/fitness.
En zo is het maar netquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verder vind ik het goed dat je zegt dat het niet eerlijk is als je zo over elke vrouw denkt. Vrouwen zijn lief en hebben het beste met je voor. Als je dit verwacht van een vrouw, dan gedraagt ze zich er ook meestal naar. Zo niet, dan filtert ze zich er automatisch uit, win-win eigenlijk.
Nouja om eerlijk te zijn is het CP....maar sta er wel voor 100% achter hoorquote:
Geen zorgen, niks mis met een beetje CP.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:31 schreef zusterclivia het volgende:
Nouja om eerlijk te zijn is het CP....maar sta er wel voor 100% achter hoor
Als ik iemand mee naar huis neem, dan krijg ik standaard te horen "Zet hem maar op tafel, laat hem een rondje draaien en dan beoordelen wij hem". En dan vinden ze zichzelf heel erg grappig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Mijn ouders hadden nooit problemen met vrouwelijk bezoek. Kreeg soms de vraag of ze het ontbijt wel of niet ging halen
Me ouders zijn heel makkelijk met als gevolg dat iedereen zich heel snel thuis voelde.
Kwamen verder geen vragen. Soms opmerking van, dat is echt een leuke spontane meid. Maat verder niks.
Krijg nu soms nog wel eens van me pa de vraag of ik iemand heb of niet. Of dat het puur voor de sex is.
Ik had al gezien dat je een bron erbij had gezet. Het is de bijdrage zelf die telt!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:31 schreef zusterclivia het volgende:
Nouja om eerlijk te zijn is het CP....maar sta er wel voor 100% achter hoor
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen zorgen, niks mis met een beetje CP.![]()
Ja dat is de motor in mijn levenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat je een bron erbij had gezet. Het is de bijdrage zelf die telt!!
Ook een fan van dancemuziek zie ik? Nice.
Zaterdag was ik ook in het Amsterdamse bos, het was gaaf!! We kwamen binnen toen Gabriel & Dresden draaiden en we zijn tot het einde gebleven. We stonden vooral buiten rechts voor het podium.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:54 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Heb ik soms iets dubbelzinnigs gepost met de letters CP of maakt de inhoud van de post dit los?
[..]
Ja dat is de motor in mijn levenAfgelopen zaterdag nog even staan stampen in het Amsterdamse bos. Heerlijk, na een week van werken losgaan op een dansvloer.
Zeker weten dat dit ook belangrijk is....mannen met die zachte slappe armen zijn nu niet het voorbeeld van "krachtuitstraling" zolang je natuurlijk nog wel in de mouwen van je overhemd past, trouwens de armen van vrouwen zijn ook mooier wanneer deze licht getraind zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Oh, ik vind dansen heel goed, maar ik vind krachttraining ook heel belangrijk.
Nou ja zeg haha Ik was vooral in de ASOT tent te vinden bij de back to back's lekker direct knallen in setjes van halfuur. Nou tot het eind blijven is me niet gelukt deze keer, mede ook omdat ik zelf inmiddels aan het afbouwen ben zeg maar qua feesten een beesten...achja de leeftijd héquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zaterdag was ik ook in het Amsterdamse bos, het was gaaf!! We kwamen binnen toen Gabriel & Dresden draaiden en we zijn tot het einde gebleven. We stonden vooral buiten rechts voor het podium.
Oh enorm verschillend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een vraag aan ook_gek en Myraela, wat voor types vallen jullie op?
Heerlijk is dat inderdaad, ik begin er al mee op donderdagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:54 schreef zusterclivia het volgende:
na een week van werken losgaan op een dansvloer.
Okay, maar waarom speel je altijd met mensen zoals socios and FOKKU?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh enorm verschillend.
Qua uiterlijk wat langere en bredere mannen. Geen blondjes. Ouder, rond de 25. Levenswijze, open mensen, geen beperkte burgerlijke saaie zakken. Zelfverzekerd en een beetje dominant zijn. Intelligentie is echt een must, maar hoeft niet altijd vanuit een opleidingsniveau te komen. En verder, tsja, ik weet niet echt.
Socios is tof, overigens niet zelfverzekerd of dominant, maar gewoon zo onwijs lief en slim. En knap.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Okay, maar waarom speel je altijd met mensen zoals socios and FOKKU?
Waarom alleen maar aan ons 2en?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een vraag aan ook_gek en Myraela, wat voor types vallen jullie op?
Was meer geinteresseerd in in jullie twee, vanwege wat posts die ik van jullie heb gelezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom alleen maar aan ons 2en?
Maar uhm even denken.
Verzorgt uiterlijk, eigen stijl qua kleding. Moet zeker humor hebben en niet op haar mondje gevallen zijn.
Lang leven de lol maar als het moet wel serieus kunnen zijn.
Zelfstandig en haar eigen leventje leven, niet afhankelijk van mij zijn.
Intiligent, dus wel een gesprek op niveau kunnen hebben.
En uhm tja weet voor de rest niet. Ik val op hele verschillende types.
Ongeveer dat ja. Zorgt nogal voor awkward situaties als bekend is dat het gevoel er bij de ene wel is en bij de ander helemaal niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:41 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zeker als dat gebeurt onder het idee van "Die is ook al zo lang vrijgezel, dan zetten we die twee kanslozen wel bij elkaar". Dat je elkaar ook nog leuk/aantrekkelijk moet vinden speelt niet mee want die standaard moet je maar compleet laten varen.
Socios vind ik ook tof, ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Socios is tof, overigens niet zelfverzekerd of dominant, maar gewoon zo onwijs lief en slim. En knap.
Wie is FOKKU?
En wat viel je op in bv mijn post dan dat je meer geintereseert bent in bv mij dan in anderen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Was meer geinteresseerd in in jullie twee, vanwege wat posts die ik van jullie heb gelezen.
Ik kan geen conclusie uithalen. Ik probeer zo een mentale imago te maken van wat voor soort personen jullie zijn. Sorry dat ik het zo lomp vroeg, maar waar ik nu ben is het heel vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat viel je op in bv mijn post dan dat je meer geintereseert bent in bv mij dan in anderen?
En wat doe je nu met deze info?
Ga je er nog een conclussie uit halen?
Oh joh maak je niet druk. Je mag me alles vragen en op veel dingen geef ik antwoordquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik kan geen conclusie uithalen. Ik probeer zo een mentale imago te maken van wat voor soort personen jullie zijn. Sorry dat ik het zo lomp vroeg, maar waar ik nu ben is het heel vroeg in de ochtend.
Relaxte gast en ook aardig, je doet wel stoer en schept beetje op wat als overcompensatie eruit kan zien, maar dat is normaal want je bent nog jong.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh joh maak je niet druk. Je mag me alles vragen en op veel dingen geef ik antwoord
Maar vertel, wat voor persoon denk je dan dat ik ben
Haha ja, die back to back sets waren ook geweldig! Daar gelukkig ook wat van meegenomen, Veracocha - Carte Blanche enz echt super om dat weer zo te horen!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Nou ja zeg haha Ik was vooral in de ASOT tent te vinden bij de back to back's lekker direct knallen in setjes van halfuur. Nou tot het eind blijven is me niet gelukt deze keer, mede ook omdat ik zelf inmiddels aan het afbouwen ben zeg maar qua feesten een beesten...achja de leeftijd hé![]()
Maar het is hopelijk een terugkerend feestGoede sfeer altijd op trancefeesten.
Nu ik! Nu ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Relaxte gast en ook aardig, je doet wel stoer en schept beetje op wat als overcompensatie eruit kan zien, maar dat is normaal want je bent nog jong.
Dat is mijn idee van je.
Het is niet eerlijk om dat vooroordeel te hebben, maar mijn vooroordeel heeft wel een soort basis denk ik. In mijn visie van de wereld zijn de meeste vrouwen juist niet lief en moet je zoeken naar die paar exemplaren die dat wel zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:24 schreef firefly3 het volgende:
Verder vind ik het goed dat je zegt dat het niet eerlijk is als je zo over elke vrouw denkt. Vrouwen zijn lief en hebben het beste met je voor. Als je dit verwacht van een vrouw, dan gedraagt ze zich er ook meestal naar. Zo niet, dan filtert ze zich er automatisch uit, win-win eigenlijk.
Als je in je hoofd denkt dat ze je niet leuk gaat vinden, gaat ze je ook niet leuk vinden. Als je in je hoofd weet dat ze je leuk gaat vinden, is de kans veel groter dat ze je leuk gaat vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk om dat vooroordeel te hebben, maar mijn vooroordeel heeft wel een soort basis denk ik. In mijn visie van de wereld zijn de meeste vrouwen juist niet lief en moet je zoeken naar die paar exemplaren die dat wel zijn.
Wat ik niet eerlijk is is dat ik bij voorbaat elke vrouw zo zie, terwijl als je goed zoekt er vast lieve te vinden zijn. Helaas heb ik er tot nu toe maar weinig ontmoet.
Ik hoop dat ze me ooit op een dag het tegendeel zullen bewijzen, dat hoop ik echt
Eigenlijk is het geen kwestie van een uitzondering vinden die wel lief is. Elke, ofja bijna elke vrouw heeft iets liefs in zich. Het is alleen niet het eerste wat ze laten zien, dat is vaak een wat bitchy arrogantie, zeker tegenover mannen die wat onzekerder zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk om dat vooroordeel te hebben, maar mijn vooroordeel heeft wel een soort basis denk ik. In mijn visie van de wereld zijn de meeste vrouwen juist niet lief en moet je zoeken naar die paar exemplaren die dat wel zijn.
Wat ik niet eerlijk is is dat ik bij voorbaat elke vrouw zo zie, terwijl als je goed zoekt er vast lieve te vinden zijn. Helaas heb ik er tot nu toe maar weinig ontmoet.
Ik hoop dat ze me ooit op een dag het tegendeel zullen bewijzen, dat hoop ik echt
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geen kwestie van een uitzondering vinden die wel lief is. Elke, ofja bijna elke vrouw heeft iets liefs in zich. Het is alleen niet het eerste wat ze laten zien, dat is vaak een wat bitchy arrogantie, zeker tegenover mannen die wat onzekerder zijn.
Dat is net zoiets als dat mensen niet slecht zijn, omdat ze slechte dingen doen. Je moet er doorbreken, doorheen kijken, dat lukt alleen met een beetje geduld of een zelfverzekerde uitstraling.
Waarom doen vrouwen dat dan? Is het leuk om juist tegen onzekere mannen zo te doen? Ik denk dat je ze daarmee alleen maar verder de put in traptquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
Elke, ofja bijna elke vrouw heeft iets liefs in zich. Het is alleen niet het eerste wat ze laten zien, dat is vaak een wat bitchy arrogantie, zeker tegenover mannen die wat onzekerder zijn.
Volgens mij ben jij erg nuchter, geef je veel om je omgeving (alsin, sociaal endergelijke, niet het onzekere erbij willen horen), wil je het naar je zin hebben maar heb je wel duidelijke principes en doelen waar je je toch aan blijft houden. Soort onafhankelijk, verstandig maar relaxt iemand.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:55 schreef Crutch het volgende:
Validatierondje?
Zeg het maar wie ben ik?
Klopt wel aardig ja, maar wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij erg nuchter, geef je veel om je omgeving (alsin, sociaal endergelijke, niet het onzekere erbij willen horen), wil je het naar je zin hebben maar heb je wel duidelijke principes en doelen waar je je toch aan blijft houden. Soort onafhankelijk, verstandig maar relaxt iemand.
Hoe ver zit ik ernaast?
quote:niet het onzekere erbij willen horen
Weer een smiley die er totaal niet bij past Benzin.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen dat dan? Is het leuk om juist tegen onzekere mannen zo te doen? Ik denk dat je ze daarmee alleen maar verder de put in trapt
Dat je wel om de mensen om je heen geeft, je wilt dat het goed met mensen gaat, graag helpt en je omgeving echt op jou terug zou kunnen vallen. Maar ik denk niet dat je iemand bent die zichzelf inhoud of veranderd omdat je omgeving het zou willen, dus uit onzekerheid. Denk dat je altijd heel erg bij jezelf blijft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klopt wel aardig ja, maar wat bedoel je hiermee?
[..]
Geen idee. Ik zou zelf ook erg hard ontkennen dat ik het doe, maar stiekem beoordeel ik ook mensen erg snel. En daarbij kiezen we niet bewust de onzekere mensen uit, maar die voelen het, terwijl een zelfverzekerd iemand dat dus veel minder heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen dat dan? Is het leuk om juist tegen onzekere mannen zo te doen? Ik denk dat je ze daarmee alleen maar verder de put in trapt
Oh oke.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je wel om de mensen om je heen geeft, je wilt dat het goed met mensen gaat, graag helpt en je omgeving echt op jou terug zou kunnen vallen. Maar ik denk niet dat je iemand bent die zichzelf inhoud of veranderd omdat je omgeving het zou willen, dus uit onzekerheid. Denk dat je altijd heel erg bij jezelf blijft.
Vrouwelijke player. Niet dat ik geloof dat je makkelijk bent ofzo, maar ik heb het idee dat je het leuk vindt om je charmes uit te testen.quote:
Heb geen idee of het klopt. Maar stoer en opscheppen? Neuh dat niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Relaxte gast en ook aardig, je doet wel stoer en schept beetje op wat als overcompensatie eruit kan zien, maar dat is normaal want je bent nog jong.
Dat is mijn idee van je.
Haha, sorry ook_gek, maar ik K_W wel een beetje gelijk geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb geen idee of het klopt. Maar stoer en opscheppen? Neuh dat niet.
En je vind me jong? Dat is aardig van je
Dat is mijn idee. Kan er totaal naast liggen. Bij Myraela ook trouwensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb geen idee of het klopt. Maar stoer en opscheppen? Neuh dat niet.
En je vind me jong? Dat is aardig van je
Iets met evolutionair voordeel ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Hecht veel waarde aan vriendschap, je hebt daar ook alles voor over. Je vrienden kunnen je dag en nacht bellen voor de kleinste dingen. Staat altijd klaar met je ongezoute advies en mening.quote:
Sorry, daar zou ik aan werken. Ik gebruik emoticons onbewust vaak zoals ik uitdrukkingen van emoties in het echt gebruik; ik gebruik vaak een glimlach als ik een opmerking maak waarvan ik bang ben dat ik iemand beledig of als ik iets minder erg wil laten lijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Weer een smiley die er totaal niet bij past Benzin.
Maar waarom zou je dan sowieso eerst een bitchy kant aan mensen laten zien?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou zelf ook erg hard ontkennen dat ik het doe, maar stiekem beoordeel ik ook mensen erg snel. En daarbij kiezen we niet bewust de onzekere mensen uit, maar die voelen het, terwijl een zelfverzekerd iemand dat dus veel minder heeft.
Je kan het zo bekijken, maar dat is te diepgaand en heeft geen bewijs.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iets met evolutionair voordeel ofzo
Tja wanneer ben je stoer?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, sorry ook_gek, maar ik K_W wel een beetje gelijk geven.
Hoe komt het dan dat onzekere mannen zo overkomen? Want ik ben als je eenmaal door die onzekerheid en verlegenheid heen prikt een heel erg aardige jongen die nog trouwer is dan een hond. Hoe kan ik meer op die manier overkomen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat ik denk dat het is, is dat onzekere mannen eigenlijk niet onzeker overkomen, maar asociaal en niet te vertrouwen. Maar veel vrouwen doen dat ook niet.
True, merk ik ook weleens bij mezelf. Als je niets tegen iemand zegt lijkt het een beetje alsof je hem of haar te min vindt om tegen te praten. Maar ik denk dat er ook wel een evolutionair iets aan zit hoor. Onzekerheid vinden de meeste vrouwen echt niet sexy, dacht ik zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je kan het zo bekijken, maar dat is te diepgaand en heeft geen bewijs.
Wat ik denk dat het is, is dat onzekere mannen eigenlijk niet onzeker overkomen, maar asociaal en niet te vertrouwen. Maar veel vrouwen doen dat ook niet.
Ik denk dat het ook wel meevalt. Het wordt je vaak ontlokt door firefly.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja wanneer ben je stoer?
En opscheppen, daar kan ik inkomen. Ik gebruik in een discussie of reactie veel
Voorbeelden van uit mijn eigen ervaringem. En dat kan overkomen als opscheppen.
In het dagelijks leven gebeurd dat veel minder.
In het dagelijks leven vinden een aantal mensen me arrogant. Maar vaak komt dat uit misgunning of jaloers gedrag.
Wat het is met onzekere mensen (niet alleen mannen) is dat ze in sociale gelegenheden geforceerd dragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat onzekere mannen zo overkomen? Want ik ben als je eenmaal door die onzekerheid en verlegenheid heen prikt een heel erg aardige jongen die nog trouwer is dan een hond. Hoe kan ik meer op die manier overkomen?
Ja, ze hebben zelfs onderzoek daarover gedaan:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
True, merk ik ook weleens bij mezelf. Als je niets tegen iemand zegt lijkt het een beetje alsof je hem of haar te min vindt om tegen te praten. Maar ik denk dat er ook wel een evolutionair iets aan zit hoor. Onzekerheid vinden de meeste vrouwen echt niet sexy, dacht ik zo.
Laten we het er op houden dat ik me niet beter voel dan de gemiddelde user, uitzondering daar gelaten. Maar dat heeft met gedrag te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel meevalt. Het wordt je vaak ontlokt door firefly.
Dat geloof ik best.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik me niet beter voel dan de gemiddelde user, uitzondering daar gelaten. Maar dat heeft met gedrag te maken.
Maar jij noemt me jong, hoe oud ben jij danquote:
Check.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat het is met onzekere mensen (niet alleen mannen) is dat ze in sociale gelegenheden geforceerd dragen.
Check. Ik heb heel veel moeite om vrouwen aan te kijken, bij gesprekken lukt het soms half, maar in de meeste gevallen lukt dat me compleet niet.quote:Onzekere mannen ontwijken oogcontact met de meeste vrouwen, bijvoorbeeld. Een vrouw die niet echt veel weet over dat soort mannen denkt dat hij gewoon asociaal is en geen contact met haar wilt.
Dat komt niet echt vaak voor, maar ook check.quote:Of als ze tegen je praat, dan reageer je heel gesloten en je kijkt een beetje weg, ze krijgt het gevoel dat jij niet met haar om wil gaan.
Niet helemaal waar K_W, een vrouw zal misschien ook wel denken dat hij verlegen is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat het is met onzekere mensen (niet alleen mannen) is dat ze in sociale gelegenheden geforceerd dragen.
Onzekere mannen ontwijken oogcontact met de meeste vrouwen, bijvoorbeeld. Een vrouw die niet echt veel weet over dat soort mannen denkt dat hij gewoon asociaal is en geen contact met haar wilt.
Of als ze tegen je praat, dan reageer je heel gesloten en je kijkt een beetje weg, ze krijgt het gevoel dat jij niet met haar om wil gaan.
Ze voelt zich dan beledigd.
Ik ben ook jongquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar jij noemt me jong, hoe oud ben jij dan
Ja, maar de vrouwen die dat wel denken zullen hem niet haten of zoiets. Hooguit gaan ze hunzelf bezig houden met de mannen die niet verlegen zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niet helemaal waar K_W, een vrouw zal misschien ook wel denken dat hij verlegen is.
Daar zit wat in ja, maar ik denk dat er van haten geen sprake is. Teleurstelling, zo zou ik het noemen,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar de vrouwen die dat wel denken zullen hem niet haten of zoiets. Hooguit gaan ze hunzelf bezig houden met de mannen die niet verlegen zijn.
Dat denk ik dan. Want anders zou ik niet snappen waarom een vrouw een verlegen man zou haten als zij precies snapt dat hij gewoon onzeker en verlegen is en verder geen slechte bedoelingen heeft.
Ik ben bijna 31quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben ook jong. 23. Maar ik doe ook stoer soms (onbewust of bewust). Hoort een beetje bij het leeftijd. Ik doe niet meer zo actief mee, maar toen ik nog actief mee deed, waren er veel trolls die mij en andere mensen ging aanvallen. En dan moet je stoer doen of opschepperig overkomen zodat ze hun bek houden en je niet gaan proberen te denigreren.
Bijvoorbeeld:
Troll: "HA! Keep_walking jij bent ook een loser die in deze topic post en de hele tijd zielig doe. Bang dat jij FOREVER ALONE EN MAAGD dood gaat"
Ik: "Ewa mattie, ik heb meer chicks gehosseld dan dat jij puisten heb op je kop!!! BOO-YAH"
^Dat interpreteren mensen ook als stoerdoenderij, terwijl het eigenlijk een soort van zelfverdediding is.
Ja, inderdaad, maar lekker laten gaan is totaal niet mijn filosofie. Ook niet IRL. Mijn ervaring is dat als je lekker laat gaan, mensen het eerder zien als een zwakte dan als een kracht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben bijna 31maar bedankt dat je me jong vind whehe
Tja stoer stoer, het is meer reageren op iets dat niet klopt. Aan de hand van een voorbeeld geef jij daar op een reactie. Dat is denk ik niet stoer.
Al kan je ook zeggen, lekker laten gaan ipv reageren.
Hahaha, vrouwelijke player, zelf nooit zo gezien, maar ik snap wel wat je bedoeld. Heb gewoon geen behoefte aan vastigheid, vermaak me prima, ben niet bezig zonder emoties of gevoelens, dus niet alleen spel, maar wel een hoop te ontdekken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Vrouwelijke player. Niet dat ik geloof dat je makkelijk bent ofzo, maar ik heb het idee dat je het leuk vindt om je charmes uit te testen.
Vind je trouwens ook heel lief en empathisch voor mensen.
Ja, inderdaad. Benzine heeft het idee dat vrouwen hem bij voorbaat niet mogen, terwijl dat misschien helemaal niet zo is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja, maar ik denk dat er van haten geen sprake is. Teleurstelling, zo zou ik het noemen,
Daarmee is er nog geen man overboord; als man zou je nog een move kunnen maken.
Wellicht dat ze verrast is.
Ik heb het idee dat jij nog niet zo heel lang bezig bent met ontdekken en alles.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, vrouwelijke player, zelf nooit zo gezien, maar ik snap wel wat je bedoeld. Heb gewoon geen behoefte aan vastigheid, vermaak me prima, ben niet bezig zonder emoties of gevoelens, dus niet alleen spel, maar wel een hoop te ontdekken.
Het is een snelle methode om te kijken of je wel goed genoeg bent voor haar. Dit kan ze bewust of onbewust doen. Een knappe vrouw wordt soms tientallen keren per dag benaderd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Precies!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iets met evolutionair voordeel ofzo
herkenbaar, laten gaan is over je heen laten lopen. Direct tegen in gaan. Weten ze direct wie en wat ze voor zig hebben!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar lekker laten gaan is totaal niet mijn filosofie. Ook niet IRL. Mijn ervaring is dat als je lekker laat gaan, mensen het eerder zien als een zwakte dan als een kracht.
dat was vroeger zo toen ik thuis woonde. Maar vandaag de dag is er weinig verranderd. Op het puntje dat me moeder onlangs is overleden danquote:Ik ging er trouwens van uit dat je jong was, omdat je over je ouders aan het praten was. Hoe je met meisjes thuis kwam en hoe ze daarop reageerde. 31 is ook jong trouwens.
Je goede persoonlijkheid vanaf moment 1 (het liefst altijd) naar buiten gooien. Dit kan alleen als je je niet druk maakt over de "uitkomst" van een interactie met een vrouw. Als je al een goede persoonlijkheid hebt zul je op deze manier veel succes boeken op de korte termijn zelfs. Ik wens je niet alleen veel succes, maar vooral veel plezier alvast!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Check.
[..]
Check. Ik heb heel veel moeite om vrouwen aan te kijken, bij gesprekken lukt het soms half, maar in de meeste gevallen lukt dat me compleet niet.
Maar dat maakt me niet asociaal en zegt ook niet dat ik geen contact wil. Dat is dan een inschattingsfout van hen.
[..]
Dat komt niet echt vaak voor, maar ook check.
Maar met al die dingen is het vooral zo dat ze oordelen zonder me te kennen en zonder mijn goede intenties te zien. Het is niet eerlijk dat er niet de moeite wordt gedaan om door die onzekere laag heen te kijken.
Is er niet een manier om hier beter in te worden?
Klopt wel, eerst was ik juist heel erg bang voor de mening van mensen, voelde ik me extreem beoordeeld en dacht ik ook vantevoren al te weten dat mensen mij niet mochten of niet zouden accepteren omdat ik geen knap slank modepopje ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij nog niet zo heel lang bezig bent met ontdekken en alles.
Ergens ben jij uit een schil gekropen en ben je sociale dingen gaan doen, gok ik.
Ik vind je wel heel lief.
Ik snap hem. Kan mezelf ook daarin herkennen voor een gedeelte.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt wel, eerst was ik juist heel erg bang voor de mening van mensen, voelde ik me extreem beoordeeld en dacht ik ook vantevoren al te weten dat mensen mij niet mochten of niet zouden accepteren omdat ik geen knap slank modepopje ben.
Maar ongeveer het laatste jaar heb ik juist enorm gemerkt dat mensen mij makkelijk accepteren als ik mezelf openstel. Dat ik degene was die beoordeelde, door te denken dat andere oordeelde, beter, door te denken te weten wat andere oordeelde. Okay, respect als iemand die zin snapt.
Jij bent anders ook niet eerlijk bezig dat je niet eens de moeite neemt vrouwen jou te laten leren kennen en ze van te voren al afschrijft als bitches. Werk daar eerst eens aan, zeuren dat het allemaal zo oneerlijk is is erg onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:51 schreef benzin het volgende:
Maar met al die dingen is het vooral zo dat ze oordelen zonder me te kennen en zonder mijn goede intenties te zien. Het is niet eerlijk dat er niet de moeite wordt gedaan om door die onzekere laag heen te kijken.
Jij ging er standaard vanuit dat mensen een negatief oordeel over jou hadden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:46 schreef Myraela het volgende:
Dat ik degene was die beoordeelde, door te denken dat andere oordeelde, beter, door te denken te weten wat andere oordeelde. Okay, respect als iemand die zin snapt.
Okay, zo kort had ik het ook wel kunnen opschrijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij ging er standaard vanuit dat mensen een negatief oordeel over jou hadden.
Gossiepossie.
Ik snap hem en je heb gelijk daarin het werkt ook die kant op.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:46 schreef Myraela het volgende:
Maar ongeveer het laatste jaar heb ik juist enorm gemerkt dat mensen mij makkelijk accepteren als ik mezelf openstel. Dat ik degene was die beoordeelde, door te denken dat andere oordeelde, beter, door te denken te weten wat andere oordeelde. Okay, respect als iemand die zin snapt.
Maar zo'n "blijk van begrip" erover dan weer nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij ging er standaard vanuit dat mensen een negatief oordeel over jou hadden.
Gossiepossie.
Nja, dat doe ik toch niet zo erg? Wat mij betreft mogen ze me allemaal leren kennenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet eerlijk bezig dat je niet eens de moeite neemt vrouwen jou te laten leren kennen en ze van te voren al afschrijft als bitches. Werk daar eerst eens aan, zeuren dat het allemaal zo oneerlijk is is erg onaantrekkelijk.
Verwacht je van een meisje dat ze poeslief voor je is terwijl je geen fuck uitvoert om wat van je leven te maken dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat doe ik toch niet zo erg? Wat mij betreft mogen ze me allemaal leren kennen![]()
Ik vind wel dat zij degenen zijn die nu iets moeten bewijzen na zo lang zo gemeen tegen me te zijn geweest.
En Tibet vind dat China hem met rust moet laten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat doe ik toch niet zo erg? Wat mij betreft mogen ze me allemaal leren kennen![]()
Ik vind wel dat zij degenen zijn die nu iets moeten bewijzen na zo lang zo gemeen tegen me te zijn geweest.
Gewoon lief/aardig is genoeg. Ik ben altijd aardig, zorgzaam en respectvol en tot nu toe hebben zich bijna alleen gemene meisjes zich aangediend. Ik vind dat ik het verdien om aardig behandelt te worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verwacht je van een meisje dat ze poeslief voor je is terwijl je geen fuck uitvoert om wat van je leven te maken dan?
Aangediend? Of verwacht je automatisch van ze (op afstand) dat ze gemeen zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Gewoon lief/aardig is genoeg. Ik ben altijd aardig, zorgzaam en respectvol en tot nu toe hebben zich bijna alleen gemene meisjes zich aangediend. Ik vind dat ik het verdien om aardig behandelt te worden.
(En ik vind dat ik toch een klein beetje ben begonnen met iets van mijn leven te maken, maar dat ter zijde)
Oh dus omdat een paar vrouwen "gemeen" zijn geweest tegen je moeten alle vrouwen maar opeens lief gaan doen tegen je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef benzin het volgende:
Je kan hem ook proberen te helpen als je het allemaal zo goed voor elkaar hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dus omdat een paar vrouwen "gemeen" zijn geweest tegen je moeten alle vrouwen maar opeens lief gaan doen tegen je?
Je krijgt wat je verdiend, succes er mee.
Jij was ook de geem die van mening was dat het leven gemeen was toch, en dat mensen zoals ik geluk hadden bla bla
Bla
Succes met je rechter handje kusje
Mep! Doe eens niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dus omdat een paar vrouwen "gemeen" zijn geweest tegen je moeten alle vrouwen maar opeens lief gaan doen tegen je?
Jij was ook de geem die van mening was dat het leven gemeen was toch, en dat mensen zoals ik geluk hadden bla bla
Bla
Succes met je rechter handje kusje
Proberen te helpen? Iedereen hier probeert of heeft hem proberen te helpen. Maar niks is goed, luisteren ho maar nee janken en miepen over hoe oneerlijk alles maar is. Daar is hij goed in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je kan hem ook proberen te helpen als je het allemaal zo goed voor elkaar hebt.
Oh god, ik zeg eens waar het op staat en iedereen is opeens in paniek.quote:
Wat hij moet doen is een keer boos worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Proberen te helpen? Iedereen hier probeert of heeft hem proberen te helpen. Maar niks is goed, luisteren ho maar nee janken en miepen over hoe oneerlijk alles maar is. Daar is hij goed in.
Je krijgt wat je verdiend. Lekker niks doen is niks krijgen. Simpel.
Het is top dat hij nu eindelijk iets ondernomen heeft. Het is een heel klein stapje de goede kant op. En dat is top en dat meen ik serieus!
Maar direct weer terug kruipen in het oude wachtende patroon. Kom op zeg. Ja de vrouwen moeten zich maar eens naar mij toe bewijzen. Kom op zeg, blijf dan maar lekker janken in je hoekje.
[..]
Oh god, ik zeg eens waar het op staat en iedereen is opeens in paniek.
Nee laten we lekker lieve dingen tegen hem gaan zeggen. Top lekker aanmoedigen dat gedrag. Daar komt hij vast verder mee.
Ik gun hem het beste maar dit kansloze gedrag gaat hem niet helpen. En wat wij ook zeggen hij slaat toch alles innde wind.
Afwachten tot vrouwen eens lief tegen hem doen, zich bewijzen. Prima kin omhoog borst voor uit en stug volhouden! Krijg je inderdaad dat geen wat je verdiend, helemaal niks en lekker met je rechter handje spelen. Meer zit er dan niet in.
Nja, op de middelbare school heb ik wat dat betreft heel veel te verduren gehad; de laatste jaren is het inderdaad meer de verwachting. (Die waarschijnlijk klopt aangezien meisjes nooit moeite doen om me zelfs maar aan te kijken.)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef Crutch het volgende:
Aangediend? Of verwacht je automatisch van ze (op afstand) dat ze gemeen zijn?
Nee. Één, of een paar tegenvoorbeelden zouden wat mij betreft voorlopig genoeg zijn. En het gaat om meer dan een paar vrouwen die *gemeen* tegen me zijn geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
Nou, tot nu toe krijg ik minder dan ik verdien dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
Dat heb ik een keer gezegd ja, maar dat bedoelde ik genuanceerder. Tuurlijk maakt het uit wat je doet en is succes voor een deel an jezelf te danken. Maar uiteindelijk speelt geluk een belangrijke rol. Nochtans laat dat me een beetje in de steek ja en dat doet mij pijn omdat ik vind dat ik heel mijn leven altijd klaar sta voor anderen en nog nooit iets slechts gedaan heb. Soms lijkt het of l het geluk bij de verkeerde mensen terecht komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
Bla
Dankje hoor.quote:Succes met je rechter handje kusje
Inderdaad, het is een paradox. Als je er te bewust van bent, dan speel je het inplaats van dat het van je kern komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:37 schreef minibeer het volgende:
Het is volgens mij ook niet zo makkelijk dat je ervoor kiest om sommige dingen te doen, veel dingen doe je uit je onderbewuste, als je ervoor kiest dingen te doen komt het vaak gemaakt over.
A: Zoiets hoef je maar één keer te doen, als dat niet werkt niet blijven doordrammenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Oh god, ik zeg eens waar het op staat en iedereen is opeens in paniek.
Waarom niet? Nu ga ik expres elke keer op hem reageren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:52 schreef Maanvis het volgende:
we zouden toch niet meer reageren op benzin?
Ik blijf de gedachten van " ik verdien / ik heb recht op x" heel apart vinden. Waar komt dat toch vandaan? Helemaal als je er zelf 0,0 voor uitvoert, en dan gaan klagen / verbaasd als je het niet krijgt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gebrek aan inzicht of teveel negatieve ervaringen in het verleden of gewoon onwetendheid...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:58 schreef hasjman het volgende:
[..]
Ik blijf de gedachten van " ik verdien / ik heb recht op x" heel apart vinden. Waar komt dat toch vandaan? Helemaal als je er zelf 0,0 voor uitvoert, en dan gaan klagen als je het niet hebt?
In wat voor wereld leven deze mensen?
Denk jij nou echt dat je de enige bent?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, op de middelbare school heb ik wat dat betreft heel veel te verduren gehad; de laatste jaren is het inderdaad meer de verwachting. (Die waarschijnlijk klopt aangezien meisjes nooit moeite doen om me zelfs maar aan te kijken.)
Het is vooral zo dat ik in het echt nog nooit een tegenvoorbeeld heb ontmoet die me heeft laten zien dat omgaan met vrouwen ook een positieve en leuke ervaring kan zijn.
[..]
Nee. Één, of een paar tegenvoorbeelden zouden wat mij betreft voorlopig genoeg zijn. En het gaat om meer dan een paar vrouwen die *gemeen* tegen me zijn geweest.
Ik wil gewoon behandeld worden op een manier die ik verdien. Dat is alles.
[..]
Nou, tot nu toe krijg ik minder dan ik verdien dus.
Denken dat je iets niet verdiend, is jezelf minderwaardig denken en heeft nogsteeds een verband met jezelf de schuld geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan ook gewoon een soort van zelf-onderhoud zijn. Stel je hebt ECHT een kut leven, kan je beter denken dat je het niet verdiende in plaats dat het je eigen schuld is.
komt volledig door je eigen houden en gedachte over vrouwen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, op de middelbare school heb ik wat dat betreft heel veel te verduren gehad; de laatste jaren is het inderdaad meer de verwachting. (Die waarschijnlijk klopt aangezien meisjes nooit moeite doen om me zelfs maar aan te kijken.)
Ga je weer, iemand anders moet wat bewijzen. Voor al lekker niks zelf doen.quote:Het is vooral zo dat ik in het echt nog nooit een tegenvoorbeeld heb ontmoet die me heeft laten zien dat omgaan met vrouwen ook een positieve en leuke ervaring kan zijn.
is het verleden laat rusten boeit niet meer.quote:Nee. Één, of een paar tegenvoorbeelden zouden wat mij betreft voorlopig genoeg zijn. En het gaat om meer dan een paar vrouwen die *gemeen* tegen me zijn geweest.
gaat niet gebeuren met schuld bij een ander leggen, klagen en afwachten. Door je gedrag en houding krijg je nu precies wat je verdiend.quote:Ik wil gewoon behandeld worden op een manier die ik verdien. Dat is alles.
ga je weer ligt wederom aan een ander. Maar zeker niet aan jou. Respect krijg je niet, dat moet je verdienen. Op dit moment heb ik nul respect voor je. Pas als je actief je zelf gaat verranderen, en als is het maar proberen verdien je respect! Maar boven genoemde verdiend nul respect in mijn ogen!quote:Nou, tot nu toe krijg ik minder dan ik verdien dus.
geluk bestaat in dit verhaal niet! Je moet je eigen geluk creeren! Afwachten tot het niet komt is geen optie. Je legt weer de schuld bij een externe factor. In dit geval geluk.quote:Dat heb ik een keer gezegd ja, maar dat bedoelde ik genuanceerder. Tuurlijk maakt het uit wat je doet en is succes voor een deel an jezelf te danken. Maar uiteindelijk speelt geluk een belangrijke rol. Nochtans laat dat me een beetje in de steek ja en dat doet mij pijn omdat ik vind dat ik heel mijn leven altijd klaar sta voor anderen en nog nooit iets slechts gedaan heb. Soms lijkt het of l het geluk bij de verkeerde mensen terecht komen.
weer ewn externe factor als oorzaak van hoe je nu bent. Kut excuus!quote:Als ik als tiener iets meer geluk had gehad dan was mij heel veel ellende bespaart geweest en was ik nu een normaal persoon geweest. Ik heb echt dikke pech gehad, en dat goed maken kost veel tijd en inzet.
Hey ik geef toch aan dat ik het top vind dat hij kleine dingen heeft verranderd. Kleine stapjes zijn uit eindelijk grote stappen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
A: Zoiets hoef je maar één keer te doen, als dat niet werkt niet blijven doordrammen
B: Benzin heeft een hele tijd niet gereageerd door dit soort opmerkingen, issie terug met wat verandering, ga je weer lopen zieken.
Nee, ook_gek. Gewoon niet doen. Het is niet jouw missie om 'm te veranderen. Mocht dat wel het geval zijn dan faal je daar behoorlijk in.
precies. Laat het een drijfveer zijn. Ik kreeg op de middelbare ook te horen (van leraren notabene) dat ik geluk moest hebben als ik het MBO zou halen (ondanks dat ik de hoogste cijfers van de klas had altijd).... ik heb dus wel mooi HBO afgerond (cum laude) en ik wil nog een keer uni gaan doen. Daarbij heb ik dus altijd die drijfveer gehad. Ok dit staat een beetje los van het topic versieren, maar zelfontwikkeling is daar dan wel weer een wezenlijk onderdeel van.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
komt volledig door je eigen houden en gedachte over vrouwen.
En man ga jij de slechte tijd van de basisschool je leven laten bepalen?
Doe je het weer, ja maar vroeger op school dit dat. Kap daar mee. Is gebeurd kan je niks meer aan doen. Jij laat je leven leiden door het verleden in de negatieve zin.
Gebruik het eens positief, laat het een drijfveer zijn om al die mogolen te bewijzen dat jij zoveel beter bent, dat jij alles kan zijn wat jij zef wil!
[..]
"If you talk like a loser, you will become a loser."quote:Ga je weer, iemand anders moet wat bewijzen. Voor al lekker niks zelf doen.
Ipv zelf ondervinden. En al ga je 10x op je bek de 11de keer niet. Maar afwachten gaat helemaal niks bewijzen en oplossen.
[..]
de rest is eigenlijk een herhaling van wat daar al stond. Wat kan ik nog meer quoten? "Een beter milieu begint bij jezelf" denk ik dan maar. Waar milieu natuurlijk van alles kan zijn.quote:[..]
Whut?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey ik geef toch aan dat ik het top vind dat hij kleine dingen heeft verranderd. Kleine stapjes zijn uit eindelijk grote stappen!
En ik zie geen missie in hem. Maar als hij na eindelijk positieve stapjes direct weer in het negatieve valt reageer ikndaa op.
Lekker lief praten tegen hem is gewoon oneerlijk naar hem toe. Lekker dat gedrag aanmoedigen.
Ik zeg waar het op staat zonde slap gelul. Kunnen er ook geen misverstanden uit voort komen.
Het klopt dat ik het ook wat minder hard zeg tegen hem. Maar zo ben ik niet. Moet hij en de rest maar accepteren.
Iemand met een uitgesproken mening die nergens doekjes im wind en het recht voor z'n raap zegt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Whut?En wie de fuck denk jij dat jij bent?
Je bent 31 toch? Gedraag je ook je leeftijd.
Deze man.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:34 schreef Supersoep het volgende:
Good cop, bad cop.
Benzin moet, zoals K_W zegt, een keer boos worden. Maar dat is hem dan ook al 20x gezegd in die exacte woorden. Ga Courage_Wolf stripjes bekijken, wordt boos, ga relativeren. Wat dan ook. Maar ga niet steeds zielig doen.
Sommige mensen halen het niet in dit leven. Weet je waarom? Omdat je niet zomaar standaard dingen ''verdiend''. Qua relaties zal je er echt zelf iets van moeten maken. Als je steeds in cirkels zielig gaat lopen doen, ben je er dus zo een die nooit zal slagen.
Dat is nu juist de boodschap die hem duidelijk moet worden. Een dosis ''man the fuck up''. Grotere kans dat je hem boos krijgt door gefundeerd harder te reageren dan andersom.
Ja, beter dat je nu zo snel mogelijk boos wordt, voordat je iets dat waar je spijt van krijgt. Stel je ontmoet een meisje tijdens uitgaan of zoiets, die gemeen tegen je doet (en bewust gemeen), gewoon uitschelden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:34 schreef Supersoep het volgende:
Good cop, bad cop.
Benzin moet, zoals K_W zegt, een keer boos worden. Maar dat is hem dan ook al 20x gezegd in die exacte woorden. Ga Courage_Wolf stripjes bekijken, wordt boos, ga relativeren. Wat dan ook. Maar ga niet steeds zielig doen.
Sommige mensen halen het niet in dit leven. Weet je waarom? Omdat je niet zomaar standaard dingen ''verdiend''. Qua relaties zal je er echt zelf iets van moeten maken. Als je steeds in cirkels zielig gaat lopen doen, ben je er dus zo een die nooit zal slagen.
Dat is nu juist de boodschap die hem duidelijk moet worden. Een dosis ''man the fuck up''. Grotere kans dat je hem boos krijgt door gefundeerd harder te reageren dan andersom.
Hij is een stuk slimmer dan hij zich soms voordoet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:34 schreef Supersoep het volgende:
Good cop, bad cop.
Wie benzin of ss?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is een stuk slimmer dan hij zich soms voordoet.
wil niet zeiken ofzo hoor. maar wat Supersoep daar zegt is gelijk aan hetgeen ook_gek zegt. Alleen van ook_gek kan het niet, maar van supersoep wel?quote:
Supersoep.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat die vrouw regelmatig heeft zitten huilen en zielig doen, voordat ze heeft behaald wat ze wilde behalen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:
Benzin ik zal je een perfect voorbeeld geven!
Ik ken een vrouw die misbruikt is in haar jeugd meerdere jaren.
Ze krijgt een relatie, in die relatie is ze keer op keer geslagen tot in het extreme.
Heb haar nooit horen klagen over wel of geen geluk. Ze had maar 1 doel! Een eigen winkel, eigen leventje en een vriend die haar behandeld zoals zij dat verwacht.
Ze heeft er heel veel voor moeten doen. Maar ze heeft nu alles waar ze vroeger van droomde. Elke tegenslag heeft ze overwonnen en staat nu steviger in haar schoenen dan een gemiddeld persoon.
Als zij was gaan afwachten of zeuren dat ze een slechte jeugd gehad heeft of het ontbreken van geluk, had ze dit alles niet gehad.
Alles is mogelijk maar je moet wel het lef hebben om het te proberen en te doen!
Als je hier té hard reageert, trap je op tere zieltjes. Ik ben ook wel eens op m'n vingers getikt. Sinds de influx van zachtaardige users geef ik dus ook nauwelijks lang advies meer voor zulke personen en daarom denkt heloef dat ik niet intelligent ben. Zoiets.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wil niet zeiken ofzo hoor. maar wat Supersoep daar zegt is gelijk aan hetgeen ook_gek zegt. Alleen van ook_gek kan het niet, maar van supersoep wel?
"Kanker op met je gezeur!"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wil niet zeiken ofzo hoor. maar wat Supersoep daar zegt is gelijk aan hetgeen ook_gek zegt. Alleen van ook_gek kan het niet, maar van supersoep wel?
Je hebt niet altijd even intelligent gepost nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je hier té hard reageert, trap je op tere zieltjes. Ik ben ook wel eens op m'n vingers getikt. Sinds de influx van zachtaardige users geef ik dus ook nauwelijks lang advies meer voor zulke personen en daarom denkt heloef dat ik niet intelligent ben. Zoiets.
Wat doe jij dan in hemelsnaam op FOK!?quote:
Hoeft ook niet meer zozeer in dit topic. Het is een beetje lachen, geinen, dollen geworden. Intelligent ben ik wel wanneer het moet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd even intelligent gepost nee.
Naar wat ik begrijp (en correct me if i'm wrong) loopt Benzin hier al jaren mee en is er aan de hele situatie niets veranderd (op de kleine stapjes na van deze / vorige week). Mijn mening is dat er dan geen excuus meer is om lief te doen tegen omdat die aanpak klaarblijkelijk niet werkt. Iets "met wie niet horen wil moet maar voelen"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je hier té hard reageert, trap je op tere zieltjes. Ik ben ook wel eens op m'n vingers getikt. Sinds de influx van zachtaardige users geef ik dus ook nauwelijks lang advies meer voor zulke personen en daarom denkt heloef dat ik niet intelligent ben. Zoiets.
Ik ben buiten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in hemelsnaam op FOK!?
Ga naar buiten vriend.
Ook een beetje het reden waarom ik ben gestopt. Ik vind het wel een goede topic, maar het veranderd nooit snel genoeg. Ik hoop wel dat deze topic langzaam maar zeker zijn effect zal hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meer zozeer in dit topic. Het is een beetje lachen, geinen, dollen geworden. Intelligent ben ik wel wanneer het moet.
Ben ik al gewend, bij mijn harde reactie trap ik op veel zieltjes en tenen. Boeit me niet, boodschap komt wel aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Oh tuurlijk wel en daar is niks mis mee. Maar blijcen klagen en niks doen ook niet met een advies die iemand geeft, daar gaat het mis. En krijg je wat je verdiend. Helemaal niks.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat die vrouw regelmatig heeft zitten huilen en zielig doen, voordat ze heeft behaald wat ze wilde behalen.
Dat gedoe van zielig doen is slecht is niet waar. Hij moet juist klagen en zielig doen en troost zoeken totdat hij weer lekker voelt. Hij moet alleen niet stil zitten.
Daarom helpt jouw tactiek ook met niks. Iemand de zich kut voelt, moet dat kunnen uiten. Enige manier om vooruitgang te boeken.
Tegelijkertijd moet hij niet stil zitten. Hij moet eraan werken en zijn best doen en weten dat het een gevecht is.
Precies. Waar jij helemaal gestopt was, ben ik maar een beetje meegegaan in het off-topic gedoe vaak. Tijddoden enzovoort. Mannetjes zoals Iwannabehigh in het gareel houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ook een beetje het reden waarom ik ben gestopt. Ik vind het wel een goede topic, maar het veranderd nooit snel genoeg. Ik hoop wel dat deze topic langzaam maar zeker zijn effect zal hebben.
Ik heb altijd een regel klagen mag als je er niks aan kan doen of er al wat aandoet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Jawel, maar ik denk dat mensen deze reeks gebruiken om te klagen of steun te zoeken, en in hun eigen vrije tijd zoeken ze uit wat het beste voor hen werkt.
Mensen verranderen niet snel, maar er zijn veel kleine en soms grote succesjes behaald. Dus dit topic bewijst wel zijn doelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ook een beetje het reden waarom ik ben gestopt. Ik vind het wel een goede topic, maar het veranderd nooit snel genoeg. Ik hoop wel dat deze topic langzaam maar zeker zijn effect zal hebben.
Jij hebt geen enkel idee hoeveel pijn ze me hebben gedaan. Ik laat liever al mijn tanden trekken zonder verdoving dan daar weer doorheen te moeten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
Je baseert je hele vrouwenangst op een stelletje puberende meisjes?
Ik zeg ook niet dat anderen het niet moeilijk hebben, ik zeg alleen dat ik het ongelofelijk moeilijk heb en daar zelf ook heel slecht mee kan omgaan.quote:Komop, stop eens met je zelfmedelijden. Jij straalt uit dat je onzeker bent, jij laat duidelijk zien dat je er mee zit, dat betekend niet dat andere het zoveel makkelijker hebben.
Waarom heb ik er geen recht op? Ik vind dat ik altijd mijn best heb gedaan voor andere mensen, ik heb nog nooit iets slechts gedaan. Ik wil gewoon graag dat anderen mij eens zouden behandelen zoals ik hun behandel.quote:Jij hebt nergens recht op. Jij verdiend lieve meisjes niet meer alleen omdat ze vroeger niet lief voor je waren. Ze zullen niet spontaan op je af komen rennen om te laten zien hoe lief ze wel niet zijn.
Ik had alle mannen (of vrouwen for that matter) anders ook wel kunnen afschrijven. Je moet mensen een kant geven en dat doe je op dit moment niet eens. Je wilt een meisje die laat zien dat er wel goede tussen zitten, maar je sluit jezelf totaal af voor enig contact, hoe wil je dat dan gaan zien?
Jup. Daarom wil ik ook mijn best gaan doen om weer mee te doen. Niet zo actief als vroeger, maar gewoon blijven volgen en af en toe advies geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen verranderen niet snel, maar er zijn veel kleine en soms grote succesjes behaald. Dus dit topic bewijst wel zijn doel
Hoe gaat het met Iwannabehigh?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Precies. Waar jij helemaal gestopt was, ben ik maar een beetje meegegaan in het off-topic gedoe vaak. Tijddoden enzovoort. Mannetjes zoals Iwannabehigh in het gareel houden.
Het is zeker een mooi verhaal, maar het enige dat het bewijst is dat zij veel sterker in haar schoenen staatdan ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:
Benzin ik zal je een perfect voorbeeld geven!
Ik ken een vrouw.....Maar ze heeft nu alles waar ze vroeger van droomde. Elke tegenslag heeft ze overwonnen en staat nu steviger in haar schoenen dan een gemiddeld persoon.
Waarom moet ik boos worden? Ik ben nooit echt boos, dat is niet mijn ding.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:34 schreef Supersoep het volgende:
Good cop, bad cop.
Geen enkele vrouw? Zelfs je moeder niet? En dat vraag ik serieus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel idee hoeveel pijn ze me hebben gedaan. Ik laat liever al mijn tanden trekken zonder verdoving dan daar weer doorheen te moeten.
Maar daarnaast ben ik sindsdien ook collectief door alle vrouwen genegeerd en/of slecht behandeld. Voor mij bewijst dat gewoon dat de meeste vrouwen niet deugen. Er is nog nooit, in het echt, een vrouw aardig voor me geweest.
En misschien is het fout om dat als bewijs te zien dat alle vrouwen niet deugen, maar aan de andere kant, als ik me aan 20 brandende kaarsen heb verbrand, dan kan ik er van uit gaan dat ik mezelf aan alle brandende kaarsen zal branden.
[..]
Ik zeg ook niet dat anderen het niet moeilijk hebben, ik zeg alleen dat ik het ongelofelijk moeilijk heb en daar zelf ook heel slecht mee kan omgaan.
[..]
Waarom heb ik er geen recht op? Ik vind dat ik altijd mijn best heb gedaan voor andere mensen, ik heb nog nooit iets slechts gedaan. Ik wil gewoon graag dat anderen mij eens zouden behandelen zoals ik hun behandel.
Vind je echt dat ik me afsluit voor contact?
Wie geeft je dat recht? Een soort van karmatische, geschreven regel die het universum regeert? Dat goede dingen moeten toekomen aan de lieve mensen op de wereld? Een soort van Godheid die ziet dat jij altijd lief bent?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
Waarom heb ik er geen recht op? Ik vind dat ik altijd mijn best heb gedaan voor andere mensen, ik heb nog nooit iets slechts gedaan. Ik wil gewoon graag dat anderen mij eens zouden behandelen zoals ik hun behandel.
Precies. Ik vind mezelf een geweldige persoon en mijn moeder zal wel eens met me zijn. Maar andere mensen moet ik overtuigen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wie geeft je dat recht? Een soort van karmatische, geschreven regel die het universum regeert? Dat goede dingen moeten toekomen aan de lieve mensen op de wereld? Een soort van Godheid die ziet dat jij altijd lief bent?
Bij de vrouwen kan je dat in ieder geval niet leggen. Die weten niks van je, kennen niks van je en gaan je dus ook niet zomaar iets gunnen. Jij gunt het jezelf wel, maar daar schiet je niks mee op, of wel?
Ik wil ook wel tot in de eeuwigheid blijven zeggen dat ik recht heb op een leuke vriendin omdat ik geweldig ben. Maar newsflash, ik moet er hard voor werken soms.Dus stop nou gewoon eens met dat ''ik verdien het echt'' gezever en doe iets concreets.
Nee ik heb geen idee hoeveel pijn het je heeft gedaan. ik kan me er echter wel een voorstelling bij maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel idee hoeveel pijn ze me hebben gedaan. Ik laat liever al mijn tanden trekken zonder verdoving dan daar weer doorheen te moeten.
Maar daarnaast ben ik sindsdien ook collectief door alle vrouwen genegeerd en/of slecht behandeld. Voor mij bewijst dat gewoon dat de meeste vrouwen niet deugen. Er is nog nooit, in het echt, een vrouw aardig voor me geweest.
En misschien is het fout om dat als bewijs te zien dat alle vrouwen niet deugen, maar aan de andere kant, als ik me aan 20 brandende kaarsen heb verbrand, dan kan ik er van uit gaan dat ik mezelf aan alle brandende kaarsen zal branden.
[..]
jij vind dat. maar aan de andere kant zeg je ook dat de situatie nooit anders zal worden i.v.m je ervaringen. Dus blijkbaar doe je er niet zoveel moeite voor. Je gaat er maar gewoon vanuit dat je je zal branden aan de 21/22/23ste kaars. Je geeft het geen kans om te veranderen.quote:Ik zeg ook niet dat anderen het niet moeilijk hebben, ik zeg alleen dat ik het ongelofelijk moeilijk heb en daar zelf ook heel slecht mee kan omgaan.
[..]
Waarom je boos moet worden? omdat je anders NOOIT de drijfveer gaat vinden om uit dit dal te klimmen. Zelfmedelijden gaat het iig niet worden. Zeg tegen jezelf dat het niet langer zo kan. Stomp een keer tegen de muur en schreeuw de longen uit je lijf. En gebruik dat om concrete stappen te zetten naar een betere toekomst...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:03 schreef benzin het volgende:
Waarom moet ik boos worden? Ik ben nooit echt boos, dat is niet mijn ding.
Ik ga er ook niet van uit dat iedereen standaard dingen verdient, ik ga ervan uit dat iedereen verdient wat hij geeft. Zoals ik al meerdere keren zeg, ik heb altijd voor iedereen klaargestaan, ik heb nog nooit iets slechts gedaan, ik draag veel verantwoordelijkheid, haal goede cijfers. Ik ben een goed persoon en daarom verdien ik eens wat respect en wat mazzel.
Dit ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Jawel, maar ik denk dat mensen deze reeks gebruiken om te klagen of steun te zoeken.
Dit is waar, maar sommige mensen durven dat niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Waarom je boos moet worden? omdat je anders NOOIT de drijfveer gaat vinden om uit dit dal te klimmen. Zelfmedelijden gaat het iig niet worden. Zeg tegen jezelf dat het niet langer zo kan. Stomp een keer tegen de muur en schreeuw de longen uit je lijf. En gebruik dat om concrete stappen te zetten naar een betere toekomst...
Doe je dat niet, njah dan zal je het ook wel niet zo interessant vinden om zo te leven zoals je nu doet. Maar dan moet je ook niet zeiken erover.
Met mijn ouders heb ik sowieso niet een hele goede relatie om eerlijk te zijn. Mijn moeder is inderdaad wel een uitzondering en sommige meisjes hier op Fok zijn ook heel lief en begripol geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Geen enkele vrouw? Zelfs je moeder niet? En dat vraag ik serieus.
Ik heb niet het idee dat ik dat doe. Ik heb er bij voorbaat niet veel vertrouwen in, maar ik blijf altijd aardigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:07 schreef NaRRaToR het volgende:
Heb je er ooit bij stil gestaan dat die slechte ervaringen die je initieel hebt gehad met vrouwen hebt geprojecteerd (hoe ondedoeld dan ook) en dat dat zich dan weer uit het feit dat ze JOU slecht behandelen. "je krijgt wat je verdient" zeg maar. Als jij door die slechte ervaringen dat projecteert naar nieuwe contacten kan ik me goed voorstellen dat deze vrouwen zoiets hebben van "flikker effe een eind op. Dit hoef ik niet te pikken van een willekeurige gozer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |