SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Stiekem blauwe krachten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef nathan3020 het volgende:
Ik ging volgens mij door het slotje.
Schande!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef Martijn93 het volgende:
Hee je hebt de topictitel niet aangepast!!!
Ik heb het gecheckt bij GlowMouse (de Developer) en hij heeft het ook nog niet eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef nathan3020 het volgende:
Ik ging volgens mij door het slotje.
Nu nog een motorpakquote:
Ik heb het al vaker gezien. Het kan blijkbaar als je precies op hetzelfde moment post. Net zoals beide goud winnen met een wedstrijd als je precies op hetzelfde moment finishtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb het gecheckt bij GlowMouse (de Developer) en hij heeft het ook nog niet eerder meegemaakt.
Je ben de eerste blijkbaar.
Een X minder?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heb ik al, alleen niet in bovenstaande maat (gelukkig).
Maatje barbiepop dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja en een S in plaats van een L.
Doe eens een fotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja, minus al het roze.
Tijntje tijntje toch dit valt me tegen.quote:
Probeer ik een keertje te flirten krijg je dit. Ik zit hier in dit topic om te leren flirten en zelfvertrouwen te krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tijntje tijntje toch dit valt me tegen.
Is goed! Foto's zijn vast ook offtopic, dus helaas Tijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Crutch het volgende:
Oke, wel weer een beetje ontopic, sorry ik weet het ik begon ook te SC'en.![]()
Maar goed.
Je hebt een fobo, je kan mij een PM/DM sturenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is goed! Foto's zijn vast ook offtopic, dus helaas Tijn.
Ga jij mijn motordate een beetje zitten afpakken zeker? Dat kan ik heul niet toestaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Probeer ik een keertje te flirten krijg je dit. Ik zit hier in dit topic om te leren flirten en zelfvertrouwen te krijgen
Volgens mij heb je hem aardig afgeschrokken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga jij mijn motordate een beetje zitten afpakken zeker? Dat kan ik heul niet toestaan.
Vechten?
quote:
Epicnessquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb het gecheckt bij GlowMouse (de Developer) en hij heeft het ook nog niet eerder meegemaakt.
Is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga jij mijn motordate een beetje zitten afpakken zeker? Dat kan ik heul niet toestaan.
Vechten?
Die extra hoofdletter in "die" moet je bij m'n naam gebruiken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef Crutch het volgende:
DIe supersoep kan ook wel een kinnebakslaag gebruiken.
Sorry ik was een pissenquote:
Zo doen we dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat hij zijn blauwe krachten niet misbruikt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
Gezellig hier. Die meet gaat helemaal goed komen.Over de locatie hoeven we niet meer te discuzeuren, dat wordt een vechtkooi.
Zo? -> Iupersoep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die extra hoofdletter in "die" moet je bij m'n naam gebruiken.
Ik wou net zeggen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
Gezellig hier. Die meet gaat helemaal goed komen.Over de locatie hoeven we niet meer te discuzeuren, dat wordt een vechtkooi.
Die blauwe krachten zijn in de ring één tegen één niets waard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat hij zijn blauwe krachten niet misbruikt.
Nadat iedereen verslagen is, worden de vrouwen in de kooi losgelaten, gaat de kooi op slot en mag de winnaar zijn gang gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja
De winnaar mag de vrouwen meenemen?
True, gelukkig kan ik bedwelmende scheten laten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die blauwe krachten zijn in de ring één tegen één niets waard.
Vind je? Klinkt als een glijmiddel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klinkt nog best redelijk eigenlijk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vind je? Klinkt als een glijmiddel.
Ik weet niet of ik wel wil winnen dat overleef je nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nadat iedereen verslagen is, worden de vrouwen in de kooi losgelaten, gaat de kooi op slot en mag de winnaar zijn gang gaan.
Okay, bij deze kom ik niet naar de meet uit zelfbehoud.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nadat iedereen verslagen is, worden de vrouwen in de kooi losgelaten, gaat de kooi op slot en mag de winnaar zijn gang gaan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay, bij deze kom ik niet naar de meet uit zelfbehoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |