abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103866281
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:22 schreef JDx het volgende:

Het enige wat ik echt zou kunnen afsluiten is internet/tv, maar dat gaat om zo'n klein bedrag dat het alleen maar in gevaar kan brengen wat er in het contract staat, dat de huur inclusief is.
De huur die je niet krijgt. Zouden ze daar over durven klagen als je het afsloot?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 2 november 2011 @ 10:21:43 #202
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_103866462
Kun je geen beslag laten leggen op zijn loon/uitkering en/of spullen?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  woensdag 2 november 2011 @ 11:12:01 #203
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103867884
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:21 schreef Blue-eyes het volgende:
Kun je geen beslag laten leggen op zijn loon/uitkering en/of spullen?
Ja, ts, even met je vingers knippen en het is opgelost... |:(
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  woensdag 2 november 2011 @ 17:09:55 #204
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_103881146
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Ja, ts, even met je vingers knippen en het is opgelost... |:(
Dat zeg ik toch ook niet :(
Het gaat er nu om dat TS (een deel van) z'n geld krijgt en beslaglegging lijkt mij eenvoudiger dan een ontruiming.

En wat geef jij als tip: het inschakelen van een TV-programma :')
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_103884655
Aangezien ik een paar maanden geleden al besloten heb alles via de legale weg te doen, kan ik niets anders doen dan wachten tot ze er zelf uit gaan, of de rechter bepaald wanneer ze eruit moeten.
  woensdag 2 november 2011 @ 18:41:02 #206
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103884722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:09 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet :(
Het gaat er nu om dat TS (een deel van) z'n geld krijgt en beslaglegging lijkt mij eenvoudiger dan een ontruiming.

En wat geef jij als tip: het inschakelen van een TV-programma :')
Lieve schat, voor een beslaglegging is een gang naar de rechtbank ook noodzakelijk omdat je simpelweg minimaal een vonnis voor nodig hebt. Zo simpel als jij het voorstelt is het dus niet.
pi_103884880
Jezus, ik dacht altijd dat die huurbescherming in nederland iets goeds was, maar dit gaat helemaal nergens meer over... Sterkte nog even TS!
pi_103889389
Ik opende dit topic in de hoop op goede berichten, maar wat een ellende weer. Ik heb bewondering voor je vechtlust en doorzettingsvermogen JDx! Je moet maar zo denken, over een poos ben jij hier doorheen en van hun af. Zij blijven altijd met zichzelf opgescheept zitten. Sterkte!
  woensdag 2 november 2011 @ 20:14:55 #209
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_103889487
quote:
18s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Lieve schat, voor een beslaglegging is een gang naar de rechtbank ook noodzakelijk omdat je simpelweg minimaal een vonnis voor nodig hebt. Zo simpel als jij het voorstelt is het dus niet.
Lieve schat :r
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat het simpel zou zijn. Ik denk alleen dat een rechter sneller een loonbeslag toewijst dan een uitzetting.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:20:10 #210
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103889789
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Lieve schat :r
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat het simpel zou zijn. Ik denk alleen dat een rechter sneller een loonbeslag toewijst dan een uitzetting.
|:( |:( |:( :X :X :X
  woensdag 2 november 2011 @ 20:21:25 #211
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_103889851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

|:( |:( |:( :X :X :X
Als ik fout zit hoor ik graag je argumenten :{
pi_103890074
Niet elkaar haten :o that makes me sad ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef Pu22el het volgende:
Ik opende dit topic in de hoop op goede berichten, maar wat een ellende weer. Ik heb bewondering voor je vechtlust en doorzettingsvermogen JDx! Je moet maar zo denken, over een poos ben jij hier doorheen en van hun af. Zij blijven altijd met zichzelf opgescheept zitten. Sterkte!
Thanks, ik doe m'n best en inderdaad... uiteindelijk zal het allemaal goed komen! :%
  woensdag 2 november 2011 @ 20:27:18 #213
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_103890146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Ik begrijp het smileygebruik ook niet. Niets is makkelijk in deze maar waarom geen incasso en daarna deurwaarder erop af sturen. Vrees alleen dat TS hier helemaal geen geld voor heeft en hij dan ook weer zoveel weken verder is en nog meer geld kwijt is dat hij nooit kan verhalen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:27:24 #214
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103890151
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Met het vonnis kan hij zowel tot ontruiming overgaan als de verschuldigde bedragen innen, eventueel middels loonbeslag ja. Snap je het nu?
pi_103891107
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik begrijp het smileygebruik ook niet. Niets is makkelijk in deze maar waarom geen incasso en daarna deurwaarder erop af sturen. Vrees alleen dat TS hier helemaal geen geld voor heeft en hij dan ook weer zoveel weken verder is en nog meer geld kwijt is dat hij nooit kan verhalen.
Jawel incasso zijn we nu ook mee bezig.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:53:12 #216
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103891668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar ze zullen ook daar waarschijnlijk niet van onder de indruk zijn en het enige wat over blijft zijn dwangmaatregelen en dat moet met tussenkomst van een rechter... Jdx, ik snap niks van die brief van jouw advocaat. Als een huurcontract ontbonden wordt dan is een opzegtermijn toch niet relevant meer?
  woensdag 2 november 2011 @ 21:00:22 #217
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_103892074
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Met het vonnis kan hij zowel tot ontruiming overgaan als de verschuldigde bedragen innen, eventueel middels loonbeslag ja. Snap je het nu?
Het is maar net wat voor eis je bij de rechter neerlegt. Je kunt inderdaad eisen dat de huurder het pand verlaat en de betalingsachterstand moet voldaan. Zoals de advocaat al naar de TS heeft geschreven, is uitzetting heel moeilijk en zal dit een langlopend proces gaan worden.
Daarbij komt ook nog eens dat er dan minder bij de huurder te halen valt omdat hij elders gaat huren en daar ook weer verplichtingen heeft.

Als je "alleen" eist dat de huurder zijn betalingsachterstand moet voldoen dan is dat een veel minder zware eis en daar zal m.i. de rechter sneller mee accoord gaan.
pi_103892353
Je wil die mensen toch sowieso niet laten zitten? :{
  woensdag 2 november 2011 @ 21:11:54 #219
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103892805
@blue eyes dus dan zou ts elke paar maanden naar de rechtbank moeten, volgens jou? Met een vonnis alleen ben je er ook niet, je hebt ook nog te maken met een beslagvrije voet en wat als de huurder geen (wit betaalde) baan heeft? :N
  woensdag 2 november 2011 @ 21:13:13 #220
42366 Staal
pi_103892877
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Goed zo. En dat laten vervolgen met deurwaarder.

Je doet het goed trouwens op een nette manier. Knap want ik weet echt niet wat ik in jouw geval zou hebben gedaan. Zitten er nog wel mensen die je kent in de buurt van het huis? M.a.w. wonen ze er ook echt? Dikke kans namelijk dat ze zonder een spoor achter te laten op een gegeven moment met de noorderzon vertrokken zijn.

Dit soort oplichters zijn meestal niet de mensen die naar de rechtbank gaan om verweer te voeren. Als het te heet onder hun voeten wordt dan verhuizen ze wel weer.
Un certain jeune homme
pi_103893699
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Je wil die mensen toch sowieso niet laten zitten? :{
Nee ze moeten er sowieso uit, de reden waarmee ik ze er nu uit kan zetten is dat ze nooit op tijd betaald hebben en de achterstand nu meer dan 3 maanden is. Nu is het wachten tot ze zelf zeggen of we gaan weg, of de rechter moet een einddatum bepalen.

Eruit is prio 1. Geld komt daarna (of hopelijk tijdens), maar eruit moeten ze nu sowieso!
pi_103894127
Dabedoelik. :Y Weg ermee.

Ik zou bij de volgende huurders in elk geval niet inclusief verhuren, dat scheelt alweer wat...
pi_103895431
Niet inclusief, 2 maanden borg en wellicht een eurotje of 50 bij de huur op, als het dan mee zit kan ik in 100 maanden mijn schuld afbetalen :')

't is graag of niet dan hoor.

En natuurlijk loonstrookjes, referenties en alle andere bewijzen van goede huurders.

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn, ik vertrouw niemand zo snel meer.
pi_103896638
Loonstrookjes heb ik zelf niet om gevraagd, maar bij mij zijn het ook (expat) studentes. Zit je in een gebied waar expats zitten? Dan kan ik je nog wel aan een goeie site helpen waar je je woning aan de man kunt brengen. :Y
pi_103906913
Zucht... moet allemaal zo lang duren, nja heb nu wel een soort van einddatum, als ze niet akkoord gaan met 3 februari, dan zal de rechter wel bepalen dat ze er tegen die tijd uit moeten denk ik.

Verstuurde brief (naar beide huurders apart verstuurd, aangetekend en gewoon):

Mevrouw J. V******
********* 6*
7**** ** *******

******, 3 november 2011

inzake dossiernummer uw kenmerk
****/**** & **** 2011****

secretaresse rechtstreeks tel. nr. e-mail
mw. M.*.*. W*****-S***** (05**) 67 ** ** m.w*****@adv******.nl

Geachte mevrouw *******,

Ondanks mijn schrijven van 4 oktober jl. bent u niet overgegaan tot het betalen van de (achterstallige) huurpenningen.

U heeft van mijn cliënt met ingang van 1 juni 2011 voor de duur van minimaal 12 maanden in huur een gestoffeerde vierkamerwoning, gelegen aan de ******** 6* te *******, met de bestemming van woonruimte.

Deze huurovereenkomst wordt hierbij door mij namens cliënt aan u opgezegd tegen 3 februari 2012. Deze opzegging vindt plaats op grond van het feit, dat u uw huur niet (tijdig) betaalt. Inmiddels heeft u een achterstand van drie maanden opgelopen. Ondanks diverse toezeggingen bent u niet overgegaan tot betaling van de achterstallige huurpenningen. Vanaf het moment dat de huurovereenkomst tot stand is gekomen is het voor cliënt bijzonder moeilijk geweest om huurpenningen te innen. Pas na correspondentie mijnerzijds is er aanvankelijk mondjesmaat door anderen (!) betaald. Nadien in het geheel niet meer.

Cliënt beroept zich hierbij dan ook op art. 7: 274 lid 1 onder a BW. Gezien de ontstane betalingsachterstand heeft u zich niet gedragen zoals een goed huurder betaamt.

Ik vraag u hierbij binnen zes weken schriftelijk aan mij mede te delen of u en uw medehuurder al dan niet toestemmen in de beëindiging van deze huurovereenkomst. Ik wijs u er hierbij op, dat u de (achterstallige) huurpenningen verschuldigd bent en blijft.

Indien ik binnen deze periode van zes weken niet van u en uw medehuurder schriftelijk vernomen zal hebben, dat in de beëindiging van deze huurovereenkomst wordt toegestemd, zal ik voor de rechtbank, sector kanton, een vordering instellen tot vaststelling van het tijdstip, waarop deze huurovereenkomst zal eindigen, met nevenvorderingen.

Hoogachtend,

C.*.*. B*****-C*****

Ben benieuwd... heb ik straks mooi februari om de boel op te knappen etc en kan ik het vanaf hopelijk 1 maart weer verhuren. Zou het liefste niet meer verhuren, maar ik kan ook geen 2 huizen betalen.

Ben wel bezig met zoeken naar een goedkoper appartementje in het westen om wat meer geld over te houden elke maand zodat ik straks wat schulden af kan betalen, maar goed, dat is geen oplossing voor dit probleem.
  Redactie Frontpage donderdag 3 november 2011 @ 09:28:39 #226
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_103906973
Balen man, ook jammer dat je weg zou moeten aan de Bree, veel te leuke plek om te wonen... Maar goed, snap dat je hiertoe wordt gedwongen door die vuilakken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 3 november 2011 @ 10:23:29 #227
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_103908080
Kan je niet werk zoeken bij je oude woning? Voordat de geschiedenis zich herhaalt...
  donderdag 3 november 2011 @ 10:26:24 #228
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_103908145
En kan je niet beter even 2 jaar in de schuldsanering gaan? Dan kan je daarna weer fris beginnen.
  donderdag 3 november 2011 @ 10:30:00 #229
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103908217
"even in de schuldsanering"

:')

om nog geen 5k schuld (bij zijn ouders)? heb je ENIG idee waar je het over hebt?

Is het geen optie om weer in Emmen te gaan werken?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Frontpage donderdag 3 november 2011 @ 10:36:26 #230
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_103908334
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:23 schreef Mishu het volgende:
Kan je niet werk zoeken bij je oude woning? Voordat de geschiedenis zich herhaalt...
Denk dat TS nou juist naar het westen is verhuisd vanwege het feit dat hij in de omgeving van Drenthe geen werk kon vinden?

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:26 schreef Mishu het volgende:
En kan je niet beter even 2 jaar in de schuldsanering gaan? Dan kan je daarna weer fris beginnen.
Of je post serieus, of je post niet... Dit is geen GC.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_103909379
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:26 schreef Mishu het volgende:
Dan zal hij toch ook eerst zijn huis moeten verkopen en met een nog veel grotere schuld opgescheept moeten worden voordat hij in dat traject terecht kan komen.

Verder duurt het traject 3 tot 5 jaar.

Dus nee daar wil je liever niet in terecht komen.
  donderdag 3 november 2011 @ 15:56:56 #232
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_103917525
Wat ik niet snap: waarom nu niet gelijk al een rechtszaak aanspannen?
Niets opzeggen, gelijk naar de rechter ermee! Die verbreekt dat contract wel. Dat opzeggen kost je gewoon 3 maanden extra, want no way dat ze er vrijwillig uitgaan.

Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn van een kort geding, maar dat zou je moeten bekijken. Er is in ieder geval naar mijn idee wel een spoedeisend belang... desnoods overdrijf je het wat met dingen als overspannen, werk lijdt eronder, geestelijke spanningen. Het is niet niets; je wordt in feite gewoon de vernieling ingeholpen door deze lui.
Ook hoi !
  donderdag 3 november 2011 @ 16:00:10 #233
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_103917598
Oh, en waarom heeft die advocaat het over een medehuurder, terwijl deze er niet is?
Was dat maar waar, dan waren er twee mensen die je na een vonnis zou kunnen aanspreken.
Ook hoi !
  donderdag 3 november 2011 @ 16:08:05 #234
42366 Staal
pi_103917837
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:00 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, en waarom heeft die advocaat het over een medehuurder, terwijl deze er niet is?
Was dat maar waar, dan waren er twee mensen die je na een vonnis zou kunnen aanspreken.
Volgens mij heeft zij haar handtekening ook gezet, als ik het goed onthouden heb.
Un certain jeune homme
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2011 @ 16:19:52 #235
43556 miss_dynastie
pi_103918277
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:25 schreef JDx het volgende:
Ik vraag u hierbij binnen zes weken schriftelijk aan mij mede te delen of u en uw medehuurder al dan niet toestemmen in de beëindiging van deze huurovereenkomst. Ik wijs u er hierbij op, dat u de (achterstallige) huurpenningen verschuldigd bent en blijft.
Zes weken vanaf nu? Dan ben ik bang dat je 3 februari nog niet eens voor de rechter bent verschenen, laat staan dat dan de uitspraak er al is! Ze hebben tot 15 december om te reageren. Dan moet je advocaat nog een dagvaarding opstellen, die moet de deur uit, zit je al minimaal op begin januari, maar nog eerder half januari voor gedagvaard kan worden. Dan zal het twee weken later zo'n beetje op de rol staan, de huurders kunnen en zullen vier weken uitstel krijgen voor hun conclusie van antwoord, dan is het al half februari. Waarom zes weken en niet twee?
pi_103918507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zes weken vanaf nu? Dan ben ik bang dat je 3 februari nog niet eens voor de rechter bent verschenen, laat staan dat dan de uitspraak er al is! Ze hebben tot 15 december om te reageren. Dan moet je advocaat nog een dagvaarding opstellen, die moet de deur uit, zit je al minimaal op begin januari, maar nog eerder half januari voor gedagvaard kan worden. Dan zal het twee weken later zo'n beetje op de rol staan, de huurders kunnen en zullen vier weken uitstel krijgen voor hun conclusie van antwoord, dan is het al half februari. Waarom zes weken en niet twee?
Plus, dat als zij een dag voor de rechtzaak alles betalen, is de kans klein dat de huurder daadwerkelijk uit hun huis worden gezet.
Je raekt an de dinge geweun.
  Redactie Frontpage donderdag 3 november 2011 @ 16:27:41 #237
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_103918565
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is nou eenmaal de wettelijke termijn die voor reageren gereserveerd is, daar kan TS en ook zijn advocaat niets aan doen. Pas na 6 weken kan de kantonrechter worden ingezet.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:26 schreef Messina het volgende:

[..]

Plus, dat als zij een dag voor de rechtzaak alles betalen, is de kans klein dat de huurder daadwerkelijk uit hun huis worden gezet.
Nee hoor. Ze hebben nu een achterstand van 3 maanden en dan mag je tot deze procedure overgaan. Verder zal de rechter ook best wel in beschouwing nemen dat er vanaf het begin al niet betaald werd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 3 november 2011 @ 16:28:02 #238
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_103918583
Ik snap ook niet waarom niet meteen gedagvaard wordt. De gronden zijn er immers: 3 maanden achterstand en waarschuwingen zijn er genoeg geweest. En gezien betalingen uitblijven, waarschijnlijk niet zullen komen ook kun je er maar beter zo snel mogelijk een rechtzaak van maken. Die 6 weken zijn naar mijn idee alleen maar weer 1500 euro extra schuld voor TS en 6 weken gewaarborgd onderdak voor de huurder(s)...
Ook hoi !
  donderdag 3 november 2011 @ 16:28:37 #239
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_103918602
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat is nou eenmaal de wettelijke termijn die voor reageren gereserveerd is, daar kan TS en ook zijn advocaat niets aan doen. Pas na 6 weken kan de kantonrechter worden ingezet.
Bron?

Volgens mij kun je ieder moment iemand voor de rechter slepen? De vraag is alleen of de rechter meegaat in jouw verhaal. Maar wat ik heb begrepen is dat je vanaf dag 1 van te laat betalen al een deurwaarder in kan schakelen.
Ook hoi !
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2011 @ 16:29:29 #240
43556 miss_dynastie
pi_103918626
quote:

[..]

Een oprechte vraag mijnerzijds: welke wet is dat? :)
  Redactie Frontpage donderdag 3 november 2011 @ 16:30:09 #241
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_103918649
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Bron?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een oprechte vraag mijnerzijds: welke wet is dat? :)
Uit brief Advocaat aan Jdx
quote:
Ontruiming kan pas plaatsvinden na een rechtsgeldige beëindiging van de huurovereenkomst. Hiervoor is een opzegging vereist en een geldige opzeggingsgrond. In dit geval kan als opzeggingsgrond worden aangevoerd dat de huurder zich niet heeft gedragen als een goed huurder vanwege de betalingsachterstand.

Ik zal namens ***JDx*** de huur schriftelijk opzeggen met inachtneming van de opzegtermijn. Deze bedraagt drie maanden (zie huurovereenkomst). Geeft de huurder niet schriftelijk aan binnen 6 weken, dat hij akkoord gaat met de opzegging en heeft hij de huurwoning niet per datum opzegging verlaten, dan blijft de huurovereenkomst (helaas) in stand. Wel kan dan (na de 6 weken termijn) toestemming van de kantonrechter worden verzocht. Deze kan ook worden verzocht een datum vast te stellen waarop de woning moet zijn ontruimd. Uiteraard zullen de achterstallige huurpenningen ook gevorderd worden in rechte (met wettelijke rente en buitengerechtelijke kosten).
Neem aan dat deze man weet waar hij mee bezig is?

edit: hoeft dan ook geen wet te zijn, kan ook een contractclausule zijn?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2011 @ 16:32:54 #242
43556 miss_dynastie
pi_103918755
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:30 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

[..]

Uit brief Advocaat aan Jdx

[..]

Neem aan dat deze man weet waar hij mee bezig is?

edit: hoeft dan ook geen wet te zijn, kan ook een contractclausule zijn?
Er is mij geen wet bekend die verplicht zes weken te wachten alvorens tot actie over te gaan. Ik ben niet heel erg thuis in het huurrecht, vandaar dat ik benieuwd ben welke wet die zes weken regelt. Er moet een redelijke termijn voor reactie worden geboden, maar dat zou mijns inziens ook 2 weken kunnen zijn. Nu wacht de huurder als 'ie slim is tot 14 december of hij reageert helemaal niet en hop, weer zes weken gewonnen.
  donderdag 3 november 2011 @ 16:33:37 #243
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_103918777
Af en toe denk ik idd wel eens dat een in huurrecht gespecialiseerde advocaat beter zou zijn dan deze advocaat. Dat is dan deels onderbuikgevoel, dat dan weer wel maar volgens mij moet je zo snel mogelijk gaan procederen en de grond is er om ze eruit te krijgen.

Ik snap namelijk een ding niet: waarom de huur opzeggen, als je toch al 100% naar de rechter moet voor de betalingsachterstand en je via de rechter ook gelijk de huurovk kan laten verbreken.
Ook hoi !
  donderdag 3 november 2011 @ 16:34:38 #244
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103918805
Of het is juist slim gedaan, zodat ze er hoe dan ook uitgezet worden al betalen ze een dag van tevoren alsnog?
pi_103919344
Er is 3 maanden gewacht zodat er wettelijk een reden is dat ze slechte huurders zijn en ik ze aan de hand van die reden eruit kan trappen en het contract kan verbreken.

Het contract wordt nu hoe dan ook verbroken, ze kunnen betalen wat ze willen. Ze gaan akkoord met 3 februari of we laten de rechter een datum bepalen.

Die 6 weken is een wettelijke reageer termijn ofzo.
pi_103920164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:51 schreef JDx het volgende:
Er is 3 maanden gewacht zodat er wettelijk een reden is dat ze slechte huurders zijn en ik ze aan de hand van die reden eruit kan trappen en het contract kan verbreken.

Het contract wordt nu hoe dan ook verbroken, ze kunnen betalen wat ze willen. Ze gaan akkoord met 3 februari of we laten de rechter een datum bepalen.

Die 6 weken is een wettelijke reageer termijn ofzo.
Ik hoop voor jou dat ze betalen wat ze willen, dan hoeft je het langdurige traject van geld waar je reecht op hebt niet af te lopen. Maar de huurders kennende van je verhalen zal het wel niet.
pi_104211127
Deze week een brief gekregen van de raad van rechtsbijstand dat ik maar een eigen bijdrage heb van 125 euro (aangezien ik in 2009 een verzamelinkomen had van maar 14.000 euro) voor de advocaat, dat is weer een meevaller... voor zover je zoiets een meevaller kan noemen.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:39:13 #248
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_104211224
Zie het als een geluk bij een ongeluk! Nog iets gehoord van die lui?
pi_104211764
Nope, we gaan zaterdag langs, heb het ze net laten weten via sms (ze namen niet op) dat we zaterdagmiddag om 2uur de meterstanden op komen nemen en bij geen antwoord er van uit gaan dat het goed is.

Mooi excuus om even in het huis te kijken. Benieuwd of ze nu wel reageren.
pi_104212158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef JDx het volgende:
Deze week een brief gekregen van de raad van rechtsbijstand dat ik maar een eigen bijdrage heb van 125 euro (aangezien ik in 2009 een verzamelinkomen had van maar 14.000 euro) voor de advocaat, dat is weer een meevaller... voor zover je zoiets een meevaller kan noemen.
Nou ja, het scheelt een boel pegels in elk geval!
  donderdag 10 november 2011 @ 19:51:14 #251
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104214498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef JDx het volgende:
Nope, we gaan zaterdag langs, heb het ze net laten weten via sms (ze namen niet op) dat we zaterdagmiddag om 2uur de meterstanden op komen nemen en bij geen antwoord er van uit gaan dat het goed is.

Iets zegt me dat je zaterdagmiddag om 14.00 uur voor een gesloten deur komt te staan. Alleen het feit al dat ze de telefoon niet opnemen.

Misschien had het beter geweest als je had gezegd dat je zaterdagmiddag met een vrachtwagen zou komen om het huis leeg te halen. En dan ook daadwerkelijk met een vrachtwagen gaan... al zou het alleen maar zijn om ze schrik aan te jagen.
Ook hoi !
  donderdag 10 november 2011 @ 19:59:53 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104215022
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Iets zegt me dat je zaterdagmiddag om 14.00 uur voor een gesloten deur komt te staan. Alleen het feit al dat ze de telefoon niet opnemen.

Misschien had het beter geweest als je had gezegd dat je zaterdagmiddag met een vrachtwagen zou komen om het huis leeg te halen. En dan ook daadwerkelijk met een vrachtwagen gaan... al zou het alleen maar zijn om ze schrik aan te jagen.
Ja, want intimidatie terwijl je een zaak voor de rechter laat komen werkt altijd geweldig ^O^
Als er één ding is wat TS nu niet moet doen, is het buiten z'n boekje gaan, hij is eindelijk zover dat hij de boel voor kan laten komen, dan zou het zonde zijn als de rechter door het gedrag van TS toch nog sympathie voor de huurder zou krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 10 november 2011 @ 20:04:02 #253
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104215268
Voorlopig is het nog niet voor de rechter... maar uiteraard snap ik je punt. Dat met het vrachtwagentje had ie eerder moeten doen, ware het niet dat ie het via de officiele weg wilt doen. Waarvoor ik een diep respect heb.

Maar mijn vermoeden dat ie voor een dichte deur komt te staan blijft. Volgens mij durven die lui 'm niet eens te woord te staan. Laat staan dat ze 'm vrijwillig binnen laten in zn eigen huis.
Ook hoi !
pi_104215383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef JDx het volgende:

Het pand betreden mag je toch niet.. dat is huisvredebreuk.
dag
  donderdag 10 november 2011 @ 20:09:48 #255
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104215685
Ja, das ook weer zo. Ook met niet-betalende huurders mag je niet zomaar je huis betreden. Die zieltjes zullen dus toestemming moeten geven om binnen te komen.
Ook hoi !
pi_104216061
Diegene waar ik van huur doet het ook zo, stuurt mij een sms "morgen om 1uur kom ik langs met de verzekeraar voor wat dingen, bij geen antwoord ga ik er vanuit dat het goed is".

En als ik dan op mijn werk zit, is hij in m'n appartement.
pi_104216224
Dat mag echt niet zomaar volgens mij hoor, zou ik even goed nagaan.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:18:50 #258
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104216424
Ze zullen ongetwijfeld de sloten hebben vervangen. Dat maakt even binnenkomen ook wat lastiger als ze er niet zijn.

Overigens is het pas huisvredebreuk op het moment dat ze jouw hebben gevraagd het pand te verlaten. Meen 3 keer. Daarna kunnen ze de politie evt. bellen, die geen kont zal doen als je al buiten bent.
Ook hoi !
pi_104216736
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Inlognaam het volgende:
Ze zullen ongetwijfeld de sloten hebben vervangen. Dat maakt even binnenkomen ook wat lastiger als ze er niet zijn.

Overigens is het pas huisvredebreuk op het moment dat ze jouw hebben gevraagd het pand te verlaten. Meen 3 keer. Daarna kunnen ze de politie evt. bellen, die geen kont zal doen als je al buiten bent.
Nu is het een inbraak jah..
dag
pi_104280248
Kreeg vanmorgen een smsje (hoe weird, op smsjes over de huur reageren ze niet), dat ze vandaag niet thuis zijn en wel een foto van de meterkast willen nemen en die doormailen.

Heb gereageerd dat we liever zelf langs komen en of ze evetuele post voor mij bij de deur willen leggen.

Kreeg een uur later een smsje: "is goed, zal het wel klaarleggen, gr."

Toestemming dus.

Had trouwens niet verwacht dat ze thuis zouden zijn, neem ook aan dat het gewoon een smoes is en ze me niet willen zien.
  zaterdag 12 november 2011 @ 11:42:15 #261
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104280500
Ze zijn niet thuis op het moment dat je langs wilt komen. Hoe verbazend weer.

Ik zie geen toestemming en verwacht ook geen toestemming. Ze zullen waarschijnlijk bedoelen dat ze akkoord gaan dat ze de post bij de deur klaar willen leggen.

Als je voor de deur staat en ze zeggen 'nee', dan is het gewoon nee volgens mij. En dan zou ik me denk ik zorgen gaan maken. Kleine moeite om je even binnen te laten om de standen zelf op te nemen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Inlognaam op 12-11-2011 11:49:05 ]
Ook hoi !
pi_104280733
Mijn sms: "We komen liever zelf langs, trouwens als er nog post voor me is, wil je dat dan bij de deur leggen?"

Zijn sms: "Is goed, zal het wel klaarleggen, gr."

Als ik nu opgepakt wordt voor inbraak dan word ik gek :')
pi_104280763
lijkt mij dat je er zo wel redelijkerwijs vanuit mag gaan dat het ok is om die meterstanden op te nemen + de post op de halen. niks anders doen en die smsjes goed bewaren :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:07:36 #264
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104281009
Inbraak zal het sowieso nooit worden. Daarvoor moet je toch echt de boel openbreken of forceren.
Hooguit huisvredebreuk, maar dan moeten ze de politie bellen en je eerst driemaal sommeren het pand te verlaten. Die confrontatie zou ik dan aangaan. Levert hooguit een gesprek op met de politie ter plekke en dan kun je hen ook gelijk even inlichten over het hoe/wat/waar.

En als de politie dan komt zou ik gelijk even informeren bij ze of er niet een mogelijkheid is tot het doen van aangifte van oplichting / flessentrekkerij *? Dit hele gedoe lijkt me namelijk een vooropgezet plan.

* Weet niet zeker of die laatste mogelijk is, maar ik moest denken aan eten in restaurants en dan vervolgens niet betalen. Dat valt onder flessentrekkerij dacht ik.
Ook hoi !
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:14:08 #265
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_104285021
Ik ben deze topic even kwijt geweest. Echt erge shit waarin je nu zit TS. Ik hoop dat het zsm achter de rug is voor je. Kun je niet een kamer zoeken in den haag (daar werk je toch) bij een hospita. Dat kan je een paar honderd euro per maand Besparen. Niet ideaal om te wonen, maar verlicht je schuldenlast wel.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_104285875
Ik zit al aan zoiets te denken, maar dat komt wel, zit sowieso t/m december aan dit appartement vast.

Ben net in de woning geweest, vond een incassobrief voor een website van me (rekening werd nog naar mn oude adres gestuurd), gelukkig nog maar 104 euro, voor hetzelfde geld was dat ook opgelopen. Raar ook dat ik me meteen druk maak over zo'n rekening en die mensen niet over een veel hogere schuldenlast.

In het huis 2 honden, 2 katten, een hok vol puppies, 2 oude bankstellen buiten en 2 splinternieuwe bankstellen binnen (die kunnen ze blijkbaar wel betalen), verder was 1 raampje kapot van de voordeur, zat een plank voor. Voor de rest redelijk netjes allemaal nog. Op de tuin na, dat was ook net een jungle, maar dat verder niet zoveel uit.

Ps. kan me nu wel kwaad maken om het feit dat ik bij verhuizing naar het westen op zoek was naar een leuke nieuwe hoekbank, maar daar mee heb gewacht, omdat ik toen al geen huur kreeg. En zij hebben dus 2 nieuwe bankstellen.

Ps ps... ging even door m'n hoofd om hun honden mee te nemen en pas terug te geven na betaling, maar goed, dan zou ik zelf in de problemen komen waarschijnlijk. Van de nederlandse wet moet je houwe... :{
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:01:14 #267
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_104286004
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:54 schreef JDx het volgende:
Ps ps... ging even door m'n hoofd om hun honden mee te nemen en pas terug te geven na betaling, maar goed, dan zou ik zelf in de problemen komen waarschijnlijk. Van de nederlandse wet moet je houwe... :{
Nee jij bent lekker zeg. :')
pi_104286052
Jah duhh... gewoon even om aan te geven hoe kwaad ik was (ben). Mijn ma sprak trouwens iemand die die jongen waarschijnlijk kent en die zei: "dat geld krijg je nooit, die jongen zit nog liever in de bak dan dat ie een boete betaalt".
  Moderator zaterdag 12 november 2011 @ 15:04:34 #269
155227 crew  Guppy
dus
pi_104286078
Ik snap je redenatie ook wel... Je bent zo machteloos nu...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:15:22 #270
42366 Staal
pi_104286349
Zo te lezen doet zijn een huis nu ook dienst als een hondenfokkerij. TS, toevallig niets over het hoofd gezien in het contract dat je met ze hebt? M.b.t. huisdieren? Want je schreef het overgenomen te hebben van een oud huurcontract dat jij ooit had.

Overigens snap ik je redenatie ook goed. Ik vind het knap dat je zo netjes hebt kunnen blijven.
Zelf had ik waarschijnlijk uit woede andere sloten op de deur laten zetten.
Un certain jeune homme
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:16:02 #271
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104286363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:01 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Nee jij bent lekker zeg. :')
Die huurders zijn lekker wil je zeggen? Sommige mensen kun je maar op een manier terugpakken: door ze dingen af te nemen die voor hen belangrijk zijn. En dan kan er opeens wel betaald worden...

Geef een drugsdealer een boete van 10k en hij moet lachen. Maar neem z'n dure auto in beslag waar ie zn status aan ontleend en hij moet janken...

Die hond meenemen zou ook door mijn gedachten gegaan zijn. Voor de wet zijn honden niets anders dan bijv. dat bankstel: een zaak. Maar goed, dan heeft JDx weer een ander probleem: moet ie voor die honden zorgen.

Hoeveel en wat voor pups waren het? Misschien kun je daar verhaal op halen. Van die kuttenlikkende chihuahua's brengen zo een paar honderd euro per stuk op.\

Maar, hebben ze je nu binnengelaten, of kon je binnenkomen doordat de sloten niet vervangen waren?
Ook hoi !
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:17:41 #272
42366 Staal
pi_104286402
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:07 schreef Inlognaam het volgende:
Inbraak zal het sowieso nooit worden. Daarvoor moet je toch echt de boel openbreken of forceren.
Hooguit huisvredebreuk, maar dan moeten ze de politie bellen en je eerst driemaal sommeren het pand te verlaten. Die confrontatie zou ik dan aangaan. Levert hooguit een gesprek op met de politie ter plekke en dan kun je hen ook gelijk even inlichten over het hoe/wat/waar.

En als de politie dan komt zou ik gelijk even informeren bij ze of er niet een mogelijkheid is tot het doen van aangifte van oplichting / flessentrekkerij *? Dit hele gedoe lijkt me namelijk een vooropgezet plan.

* Weet niet zeker of die laatste mogelijk is, maar ik moest denken aan eten in restaurants en dan vervolgens niet betalen. Dat valt onder flessentrekkerij dacht ik.
Zoiets zou ik ook hebben gedaan. Dit is 1 van de zeldzame topics waarbij ik echt boos word.
Un certain jeune homme
pi_104286495
Moet jullie trouwens wel even bedanken voor het blijven volgen van dit topic, ik kan soms echt zo kwaad zijn en het hier even schrijven en dan weer wat tot rust komen. Ben gewoon blij dat ik het ergens een beetje kwijt kan zeg, pff... :)

Vanavond maar even flink stappen met wat vrienden hier.
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:23:47 #274
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104286562
Oh, vergeten te melden. Je kunt eens informeren bij anti-kraak organisaties voor een woning of bedrijfspandje in de buurt van Leiden. Scheelt je ook weer een paar honderd op maandbasis.
Ook hoi !
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:26:57 #275
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_104286655
quote:
Totale onzin, ik weet niet wat de advocaat hier denkt maar met een huurachterstand die enkel nog oploopt en de drie maanden reeds is gepasseerd had zonder meer een kort geding kunnen worden geëntameerd om de ontruiming te bewerkstelligen.
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:27:49 #276
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_104286681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:16 schreef Inlognaam het volgende:
Die huurders zijn lekker wil je zeggen? Sommige mensen kun je maar op een manier terugpakken: door ze dingen af te nemen die voor hen belangrijk zijn. En dan kan er opeens wel betaald worden...
Eigenrichting wijs ik totaal af, het wettelijk kader ligt er, maak er gebruik van.
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:30:23 #277
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_104286743
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:03 schreef JDx het volgende:
Jah duhh... gewoon even om aan te geven hoe kwaad ik was (ben). Mijn ma sprak trouwens iemand die die jongen waarschijnlijk kent en die zei: "dat geld krijg je nooit, die jongen zit nog liever in de bak dan dat ie een boete betaalt".
Ik vind dat ook vervelend voor je, maar sinds wanneer hebben ze nu de achterstand van drie maanden? En wat voor ei van een advocaat heb je dat hij/zij in dat geval geen kort geding adviseert?
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:34:23 #278
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_104286843
Ben je nu al bezig met een kort geding?
pi_104287088
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:03 schreef JDx het volgende:
"dat geld krijg je nooit, die jongen zit nog liever in de bak dan dat ie een boete betaalt".
Een boete betalen vind ik wat anders dan normaal je huur betalen. Echt wat een tuig zeg.
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:21:21 #280
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_104287978
Puppies? Bij bepaalde rassen makkelijk geld verdienen. Misschien zijn het broodfokkers om wat bij te verdienen.
pi_104290295
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:17 schreef Staal het volgende:

[..]

Dit is 1 van de zeldzame topics waarbij ik echt boos word.
Ik vrees dat heel veel verhuurders in Nederland op dit moment op deze manier genaaid worden...
Iets met rotte appels...
pi_104295750
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:48 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik vrees dat heel veel verhuurders in Nederland op dit moment op deze manier genaaid worden...
Iets met rotte appels...
Hypotheekversterkkers zien overigens ook een stijging in wanbetalers en overige bedrijven trouwens ook.
  zaterdag 12 november 2011 @ 21:05:16 #283
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104296407
Zou de huurders ook aansprakelijk stellen voor het gebroken ruitje. Kan er ook nog wel bij.
Ook hoi !
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2011 @ 21:07:55 #284
43556 miss_dynastie
pi_104296521
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef Inlognaam het volgende:
Zou de huurders ook aansprakelijk stellen voor het gebroken ruitje. Kan er ook nog wel bij.
Zou ik met de borg verrekenen aan het eind....
  zaterdag 12 november 2011 @ 21:21:58 #285
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104297038
Met die borg is al een maand huur verrekend.
Ook hoi !
pi_104297119
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zou ik met de borg verrekenen aan het eind....
Vraag me af of dat met de borg verrekend mag worden.
Ligt waarschijnlijk aan welk verhaal ze vertellen wanneer ze het opbiechten.

Zou me niks verbazen als ze ts de schuld geven dat hij ingebroken heeft om zijn post op te halen.
pi_104297811
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:23 schreef klipper het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als ze ts de schuld geven dat hij ingebroken heeft om zijn post op te halen.
Als hij die SMS-jes goed bewaart dan kan hij daar geen schuld van krijgen.
pi_104297976
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Als hij die SMS-jes goed bewaart dan kan hij daar geen schuld van krijgen.
De antwoord sms-jes bedoel je?
Moet het telefoonnummer wel naar hun leiden, met een prepaid zou die van iedereen kunnen zijn.
Vraag me overigens af, als het zover zou komen dat dat dan ook weer geaccepteerd zou worden.

Hoewel de vraag eigenlijk irrelevant is aangezien het voor ts belangrijker is om hier zo ongeschonden mogelijk uit te komen, en dat valt nog te bezien.
  zaterdag 12 november 2011 @ 21:58:30 #289
42366 Staal
pi_104298412
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:23 schreef klipper het volgende:

[..]

Vanwege dat gebroken ruitje bedoel je? :{.
Un certain jeune homme
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2011 @ 22:09:29 #290
43556 miss_dynastie
pi_104298786
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef Inlognaam het volgende:
Met die borg is al een maand huur verrekend.
Nee, die wordt gewoon gevorderd in de procedure, voor zover ik TS heb begrepen.
  zondag 13 november 2011 @ 19:06:58 #291
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_104325406
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:54 schreef JDx het volgende:
Ik zit al aan zoiets te denken, maar dat komt wel, zit sowieso t/m december aan dit appartement vast.

Ben net in de woning geweest, vond een incassobrief voor een website van me (rekening werd nog naar mn oude adres gestuurd), gelukkig nog maar 104 euro, voor hetzelfde geld was dat ook opgelopen. Raar ook dat ik me meteen druk maak over zo'n rekening en die mensen niet over een veel hogere schuldenlast.

In het huis 2 honden, 2 katten, een hok vol puppies, 2 oude bankstellen buiten en 2 splinternieuwe bankstellen binnen (die kunnen ze blijkbaar wel betalen), verder was 1 raampje kapot van de voordeur, zat een plank voor. Voor de rest redelijk netjes allemaal nog. Op de tuin na, dat was ook net een jungle, maar dat verder niet zoveel uit.

Ps. kan me nu wel kwaad maken om het feit dat ik bij verhuizing naar het westen op zoek was naar een leuke nieuwe hoekbank, maar daar mee heb gewacht, omdat ik toen al geen huur kreeg. En zij hebben dus 2 nieuwe bankstellen.

Dat mooie bankstel mee laten nemen. En als zij jou vragen waar het is, doen alsof je van niks weet.
  dinsdag 22 november 2011 @ 22:33:37 #292
42366 Staal
pi_104699103
Al nieuws?
Un certain jeune homme
pi_104709676
Even verder in deeltje 4...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')