best wel erg voor iemand die 2 weken single isquote:
"chillen" <--- gaat er dan geenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja all1 chillen en genieten vind ik niet echt iets om je vies van te voelen.
Ik had liever dat je reageerde op mijn prachtige liedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ik houd alle opties open, maar voorlopig zit het er niet in. Ze weet wat er aan de hand is en ze begrijpt het
welke liedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had liever dat je reageerde op mijn prachtige lied.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA! Met zo'n slettenbak als jij maak je volle kroegen blij,
van voor tot achter in de zaak sla jij de chicks aan de haak!
En ook al lopen er dan soms enkele hypocrieten,
de hele tent die kan en mag van jou geniehiieeeeten!
*Zingt verder
quote:
ach ja afhankelijk van situatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
"Chillen" lees ik niet als neuken hoor!
"Chillen" lees ik niet als neuken hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
best wel erg voor iemand die 2 weken single is
[..]
"chillen" <--- gaat er dan geen [ afbeelding ] bij jou branden?
Hehehe klopt, ik had het gelezen toen hij dat zei!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ToT, volgens Drizzt is Iron Maiden geen metal maar Hard Rock. Dat je het even weet.
You screeeewed herquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
best wel erg voor iemand die 2 weken single is
[..]
"chillen" <--- gaat er dan geen [ afbeelding ] bij jou branden?
Euh, jij begint ermee te pochenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Viro het volgende:
maar waarom is iedereen geïnteresseerd in mijn leven als mannelijk slet?
Ik vind plas en poepseks wel degelijk viesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je dan vies hoeft te voelen hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Viro het volgende:
maar waarom is iedereen geïnteresseerd in mijn leven als mannelijk slet?
quote:
sorry Samzz, IM is heavy metal, wel latere Britse metal, maar toch metal. Hoor je aan de zangstem, gitaarsolo's en thema's in de songs.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ToT, volgens Drizzt is Iron Maiden geen metal maar Hard Rock. Dat je het even weet.
Heeft Viro dat gedaan met zn buurmeisje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind plas en poepseks wel degelijk vies.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft Viro dat gedaan met zn buurmeisje?![]()
Ja dan mag hij zich wel vies voelen ja.![]()
ik meld me af voor marathon als jij het kinky vind om bij iemand in de bakkes te schijtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je niet even lekker in haar bek gescheten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |