Noem er eens een paar? Ik ben wel toe aan een goede Nederlandse filmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja dat niet eens. Er is genoeg dat heel goed is, maar die kent het volk dan weer niet.
Komt een vrouw bij de dokter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem er eens een paar? Ik ben wel toe aan een goede Nederlandse film
Simon, Diep, Zwartboek, Antonia, Karakter, De Aanslag, o.a.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
En toch deed ik het meteen uit toen je de screen postte
Allen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Simon, Diep, Zwartboek, Antonia, Karakter, De Aanslag, o.a.
Automatisch typ ik de equote:
quote:
Karakter is echt een hele mooie film met prachtig verhaal al een paar keer gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Diep maar eens kijken dan 14.gif. Heb je Bluebird toevallig gezien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet. Lijkt me heel mooi, al kreeg ik al een brok in mijn keel van de beschrijving.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Diep maar eens kijken dan 14.gif. Heb je Bluebird toevallig gezien?
Had jij naar je pm gekeken?quote:
Oorlogswinterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
oke schrok alquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks
Ging om de advertenties ernaast
Hij is ook heel mooi. En best hartverscheurend ja, had het ook even moeilijk de eerste keer dat ik hem zag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet. Lijkt me heel mooi, al kreeg ik al een brok in mijn keel van de beschrijving.
Neejohquote:
Deze auch.quote:
Sintquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
Nederland zou eens een toffe Horror moeten maken
Horror is genoeg gedaan maar allemaal barslecht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
Nederland zou eens een toffe Horror moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |