quote:We hadden het laatst toch over de microleningen van Kiva? Via deze link kunnen jullie 25 dollar uitlenen, om het uit te proberen: http://kiva.org/invitedby/renee5377
Kost je niks, dus allemaal meedoen!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Ow, gezellig; migraine! Dat heb ik een poos niet gehad
Nou de free loan had ik al gedaan en om de tetten van Rewimo te bedekken(zoals ElisaB zo keurig zei vanmorgenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou de free loan had ik al gedaan en om de tetten van Rewimo te bedekken(zoals ElisaB zo keurig zei vanmorgen) heb ik er ook nog maar een echte achteraan gedaan en nee niet alleen daarom hoor ,maar ik vind het ook een goede methode om mensen te helpen zodat ze zelf iets kunnen opbouwen
Ik heb het heul niet over Rewimo's tetten gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef indaha het volgende:
Nou de free loan had ik al gedaan en om de tetten van Rewimo te bedekken(zoals ElisaB zo keurig zei vanmorgen) heb ik er ook nog maar een echte achteraan gedaan en nee niet alleen daarom hoor ,maar ik vind het ook een goede methode om mensen te helpen zodat ze zelf iets kunnen opbouwen
Nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het heul niet over Rewimo's tetten gehad
Fijn dat het gezellig wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
aan de imigran Elies beterschap
Oognip en vriend zijn weer weg was gezellig en dit keer was ean beter in haar hum
Daarom sla ik terug. Stomme migraine.quote:
Dawazzik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het heul niet over Rewimo's tetten gehad
quote:
Deze zijn lekkerquote:
Te laatquote:
Egniequote:
Sorry Eliesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heeft ze de tetten nu in ieder geval bedekt.
Ja, dat is wel een heel bijzondere associatie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Sorry Elieshet was Cat, ik weet niet waaron ik jou associeerde met tetten
Nee, dat snap ik nou ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef indaha het volgende:
Sorry Elieshet was Cat, ik weet niet waaron ik jou associeerde met tetten
Hoe komt ze erop. Dat snap ik dan nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef Cat22 het volgende:
Ja, dat is wel een heel bijzondere associatie.
Alleen Ros was niet zo lief. Fire ligt nog steeds in kwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:54 schreef Oognip het volgende:
Het was gezellig frje hebt een stel leuke katten en een lekker meisje en je bent een hele lieve en goede mama
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:56 schreef Oognip het volgende:
Nog maar 20 minuten en we zijn op onze vakantiebestemming
Indaha balen van je schoonvaderhopelijk krijg je vanavond meer duidelijkheid.
Hubba hubba en zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe komt ze erop. Dat snap ik dan niet
Ik heb helemaal nix met tetten
Zou niet weten wat ik met tetten moest hebben
Nee, dat Cat! Die is pas van de tetten
is de taart al op? en de arretjescake?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand de nep jelly beans van me afpakken alsjeblieft?
Nee. Nee. Dat zijn gezonde alternatieven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
is de taart al op? en de arretjescake?
Zoja geniet er van zo nee die moeten eerst op hoor
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:56 schreef Oognip het volgende:
Nog maar 20 minuten en we zijn op onze vakantiebestemming
Indaha balen van je schoonvaderhopelijk krijg je vanavond meer duidelijkheid.
Bij de Aldi hebben ze ronde dozen maoam potpourriquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand de nep jelly beans van me afpakken alsjeblieft?
Nu pasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:13 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij zitten we goed; de eerste Jezus aan kruis hebben we al gezien
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij de Aldi hebben ze ronde dozen maoam potpourri
Ja, 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
Wilde Wieven, bedankt voor jullie (2?) kaarten!
![]()
Oh-oh, bedankt voor je leuke pakketje!
Lik-mossels![]()
![]()
En Biet is dol op het speelgoed. Alleen spookbang voor de piep die er in zit
Het leek mij wel lekker en ik vind niet snel iets vies maar dit , echt, kokhalzen, ik zeg het jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat lijkt mij echt niks he dat dropijs.
Ik hou wel van zoete drop maar niet zo van zoute
Ik vind het hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Oeh was het op tijd, geweldig![]()
Ik wist ff niks voor jou dus ik ben zaterdag maar de dierenwinkel binnen gerend![]()
Sorry
Ja, 2quote:
Ja maar ik heb geen Aldiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Likmossels vind ik ook niet zo lekker
Greys jij houdt toch van dropijs?
Awquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Aldi
Kijk
[ afbeelding ]
Ik zag ze vandeweek. Ik kan ze moeilijk voor je opsturenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:18 schreef ElisaB het volgende:
Ze hebben bij de Aldi dropijsjes. MammaElisaB is al drie keer geweest, maar ze hebben ze steeds niet. Arme mamma
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Die likmossels van mij zijn episch lekker
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Aldi
Kijk
[ afbeelding ]
Ja, ik wil wel, MM telkens niet.quote:
Ik weet het niet hoor; ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt vrij onsmakelijkquote:
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar moeders wil 3 dozenquote:
Als ik dat wil kan ik hier ook wel blijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Als je enkel wil bieren en in t zwembad liggen zou ik gewoon t goedkoopste boeken
Mijn ouders. Of die van MMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
En waar moet die arme arme BoeBoe dan heen?
Nee, dat gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik zag ze vandeweek. Ik kan ze moeilijk voor je opsturen
Mooie is, ik ben in principe niet gebonden aan het hoogseizoen. MM ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef Mama_Mia het volgende:
griekenland is volgens mij veel te heet als je in de zomer gaat toch?
Ja ik had al zo een vermoeden dat de cultuur en zo je aan je reet kunnen roesten, en die dingen die jij noemt die kun je overal wel doen , dus zoals ik al zei , gewoon de goedkoopste boekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik dat wil kan ik hier ook wel blijven.
Dingen zoals watersport e.d is ook haske leuk. Maar ik ga niet voor rondleidingen e.d. Ik ga voor lekker aan het strand/zwembad liggen, jet ski, ect ect.
Voorjaar of najaar is dan voor Griekenland het lekkerstquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooie is, ik ben in principe niet gebonden aan het hoogseizoen. MM ook niet.
Ik kan best wel in mei vrij krijgen van school. En MM zijn baas zal daar ook ws niet moeilijk over doen. Maar ik wil wel heen als er zomerse temperaturen zijn. 40 graden is ook niet nodig, maar 25, 26,27, minstens.
Beeb gaat volgende week met de kids All-Inclusieven in Turkije. Zal vragen of ze je even belt als ze terug isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
Wie van jullie hier is in Turkije geweest?
Ik hoef dan alleen bv in griekenland weer niet naar oh oh chersoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Voorjaar of najaar is dan voor Griekenland het lekkerst
Maar heerlijk dat je niet gebonden bent aan het hoogseizoen, scheelt ook weer in prijs natuurlijk
Dat zijn voor daar zeker geen zomerse temperaturenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooie is, ik ben in principe niet gebonden aan het hoogseizoen. MM ook niet.
Ik kan best wel in mei vrij krijgen van school. En MM zijn baas zal daar ook ws niet moeilijk over doen. Maar ik wil wel heen als er zomerse temperaturen zijn. 40 graden is ook niet nodig, maar 25, 26,27, minstens.
Ja, doe dat esquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beeb gaat volgende week met de kids All-Inclusieven in Turkije. Zal vragen of ze je even belt als ze terug is
Maar áls je dan niet gebonden bent... ga dan lekker voor een last minuten
Prima, warmer mag, kouder nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn voor daar zeker geen zomerse temperaturen
Dat had je werkelijk waar bij ieder ander hier niet gezegd als ze dr likmossels in het topic gemikt hadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor; ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt vrij onsmakelijk
Ik wil ook niet zover vliegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef ferrari_rood het volgende:
egypte is in mei ook goed te doen
Griekenland (Kos) vond ik in de zomer niet eens zo heel erg heet
Turkije nooit geweest
Spanje wel maar alleen in de zomer en dan zijn het prima temperaturen
Geen idee, maar ik weet niet of ik jouw likmossel wilquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag met je huilie smileys, ze zijn echt fucking lekker, ook van de Aldi trouwens
Het zou niet in me op komen je er een aan te bieden, don't worry !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet niet of ik jouw likmossel wil
Serieus?! Is egypte maar zo kort? Ik dacht rond de 6uquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Egypte is 3,5uur vliegen
Griekenland 2 of 3
Turkije volgens mij ook
Spanje geen idee maar het minst lang denk ik
Egypte is echt niet zo ver al zit er wel iets verschil in in de heen of de terug weg 30 min dacht ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus?! Is egypte maar zo kort? Ik dacht rond de 6u
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
We zijn erHet is echt een super appartement en veel groter dan ons eigen huis
We hebben wel kermis voor de deur, das een beetje jammer.
Why?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
Ik weet wel dat ik naar een reisbureau moet volgens mij als ik dat wil gaan uitvogelen
30 min overleef ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Egypte is echt niet zo ver al zit er wel iets verschil in in de heen of de terug weg 30 min dacht ik
Omdat ik er niet uitkomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Why?
Jij regelt toch alles via internet?
Ik heb geloof ik nog nooit een reis geboekt bij een reisbureau![]()
Maar goed, ik zou gewoon als ik jou was een poosje in de stad bijhouden wat je leuk lijkt en onderling vergelijken.
Tunesie is ook top heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik er niet uitkomSerieus hoor. Ik zie allerlei dingen, en dan denk ik : Wacht, das half pension... maar full dan? En dan kan ik Juni volgend jaar weer niet aanklikken,ect
Online boeken is even duur als reisbureau zelf toch?
Ja precies. Dan is het idd nog al een verschil voor bv Turkije 500 euro en Egypte 700 euro. Ik noem maar wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Nou Qwea, dat kun je echt in al die landen, en de meeste mensen in zo een all inclusive toestand doen die dingen zonder zich druk te maken over in welk land ze zitten, dus dan zou ik echt gewoon kijken wat je er aan uit wil geven en klaar hoor
quote:
Ja het is eng maar toch leuk, ze loopt ook kwispelend achteruitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is wel dapper genoeg om hem te pakken!
Sjon valt aan en bijt het dood als het eng isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is eng maar toch leuk, ze loopt ook kwispelend achteruit
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Q, als je iets ziet bij een reisbureau oid, check je daarna vakantiereiswijzer.nl want daar staan de eerlijke meningen op van mensen die er al geweest zijnAls ze dan allemaal unaniem roepen dat het eten niet te vreten is, dan moet je ff verder zoeken!
Nope. Idd 1 of 2x dan ben ik er wel flauw vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja in Egypte kun je mooi duiken, maar ik denk niet dat jij serieus elke dag wil gaan duiken en zo toch? Gewoon een keer kijken hoe dat gaat?
Je wil geen duikvakantie toch?
Ik zou Tunesie of Turkije doen als ik gedwongen werd all inclusive te gaan.
Spanje vind ik geen hol aan, ben ik wel tig keer geweest, en Griekenland is me echt te heet en te stoffig
Toen ik in Egypte een all inclusive zocht, keek ik gewoon op vakantiereiswijzer welke hotels in een bepaalde plaats bv gemiddeld een 7 of hoger kregen eerst. En dan viel het allemaal enorm mee met de reactiesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Die all inclusive klanten zijn wel de grootste zeikerds die je dr bij hebt zitten, willen allemaal voor een kwartje op de eerste rij zitten hoor
De kermis had afgelopen week moeten zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
We zijn erHet is echt een super appartement en veel groter dan ons eigen huis
We hebben wel kermis voor de deur, das een beetje jammer.
Ja maar die cheap ass all inclusive gangertjes die zeiken echt op allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik in Egypte een all inclusive zocht, keek ik gewoon op vakantiereiswijzer welke hotels in een bepaalde plaats bv gemiddeld een 7 of hoger kregen eerst. En dan viel het allemaal enorm mee met de reacties
Ik heb geluk gehad denk ik, want ik heb het één keer gedaan, AI, met zussie in Egypte.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die cheap ass all inclusive gangertjes die zeiken echt op alles![]()
![]()
Daar zou ik sowieso nog niet dood tussen gevonden willen worden op vakantie hoor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad denk ik, want ik heb het één keer gedaan, AI, met zussie in Egypte.
En daar liep iedereen juist alleen maar te jubelen over hoe tof het wasOok het eten was lekker en niemand - zelfs wij niet
- werd er ook ziek van enzo. Heel veel keuze.
Dus ik heb alleen maar één goede ervaring. Maar er zullen er ook zijn waar de Duitsers en Russen in de rij zullen staan om hun bord vol te laden en de Dutchies om de boel af te zeiken.
Ik zie het ja, die is vast speciaal voor mij blijven staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
De kermis had afgelopen week moeten zijn![]()
http://www.kermis.nu/index.php?bb=1&bbu=485&p=start
Hebben ze die voor jou laten staan.![]()
Maar normaal is op een dorp de dinsdag de laatste kermisdag dus dan zijn ze morgen misschien al weg.
Fijn dat het appartement goed is
Jij zat best exclusief toch? In welke plaats zat je ook alweer? Hurgharda?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad denk ik, want ik heb het één keer gedaan, AI, met zussie in Egypte.
En daar liep iedereen juist alleen maar te jubelen over hoe tof het wasOok het eten was lekker en niemand - zelfs wij niet
- werd er ook ziek van enzo. Heel veel keuze.
Dus ik heb alleen maar één goede ervaring. Maar er zullen er ook zijn waar de Duitsers en Russen in de rij zullen staan om hun bord vol te laden en de Dutchies om de boel af te zeiken.
Welk hotel in Egypte? Inclusief watersport, strand, bar, zwemmebad?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik in Egypte een all inclusive zocht, keek ik gewoon op vakantiereiswijzer welke hotels in een bepaalde plaats bv gemiddeld een 7 of hoger kregen eerst. En dan viel het allemaal enorm mee met de reacties
Ik wil best 600 euro p.p neertellen hoor voor 12 dagen. Ook wel 700. Maar dan wil ik ook in een geweldig hotel zitten, waarbij alles gratis is. Gebruik van stoelen, handdoeken, watersport, ect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je hebt van die voortweehonderdeuronaarspanje toestanden, dat is dramatisch, en die mensen betalen niks en verwachten 4 sterren dan daar.
Vriendin van me heeft heel lang op een reisbureau gewerkt, die werd dr gek van
In Den Helder dus ook +- op texel :quote:
Ik wil in oktober denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
In Den Helder dus ook +- op texel :
Temperatuur 25.8 °C
Ik ben ook niet van die all inclusive dingen, mij te druk.quote:
Ga je met het ov naar station zuid breng ik je naar de bootquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil in oktober denk ik.
Maar ik weet niet of ik veel zin heb om met het OV te gaan, het liefst ging ik wel alleen eigenlijk
Ja daar heb ik wat aan malle, de trein stopt ook bij de bootquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga je met het ov naar station zuid breng ik je naar de boot
Nou, vanaf het centrum naar de boot is wel wat verderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wat aan malle, de trein stopt ook bij de boot![]()
Volgens mij rijdt die ene buslijn die ze op Texel hebben maar 1 keer per uur een rondje buiten het seizoen
Whatsapp doet hier ook al niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
whatsapp doet het bij mij nietIk stuur berichtjes die niet aankomen
Jij hebt heul geen whatsappquote:
Zal wel weer een bugje zijn. Heb ik ook wel es.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
Ooooooow! Is dat het?quote:
Pleur jij eens even een reactie op die briljante review van mijn Turkije vakantie hier neer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal wel weer een bugje zijn. Heb ik ook wel es.
Over een uur oid doet ie het ws wel weer.
Pleur ff je internet uit en weer aan. En stuur er es 1 naar mij?
Nope, klopt. Vaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja Q, nu kreeg je mn eerste wel maar mn reacties op je foto niet dus he
Wasabi op je reviewquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:30 schreef Cat22 het volgende:
Een mens kan niet eens fatsoenlijk een ingetje doen of er springt wel een hongerige rooie kater PLOF op je buik.![]()
Q!
Jaaaaaaren geleden. Bodrum. All-in. September. 25 graden. Lekker eten. Leuke opties voor dagttrips. Duiken.Lekker hangen op de eigen pier op zitzakken. Na 7 dagen waren we er wel klaar mee. Viel mooi samen met onze terugreis.
Die ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:59 schreef Rewimo het volgende:
Q, Aqua Fantasy in TurkijeAll-inclusive, groot waterpark erbij (gratis voor hotelgasten), zandstrand, prima eten (tafels afgeladen vol met buffet en dan zijn er op vakantiereiswijzer nog mensen die niks lekker vinden
). Wij zijn er al een paar keer geweest. Kusadasi vlakbij (met minibus), gezellig stadje. Efese vlakbij (alweer met minibus maar dan de andere kant uit).
Doe je internet es weer aus und weer an? En doet nog es iets sturen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja Q, nu kreeg je mn eerste wel maar mn reacties op je foto niet dus he
quote:
Nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je internet es weer aus und weer an? En doet nog es iets sturen?
Flikker whatsapp er ff af en opniew op? f wacht ff tot morgen kijk of het over is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nietvlak ervoor wel 1 goed verzonden
Ik kan dus als ik mn telefoon uit doe en weer aan 1 bericht sturen
En alle vorige berichten gaan dan niet ff mee natuurlijk
Doe ik, zal ze doen, Side, ik krijg inderdaad het plaatje, 10 dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
Ja, doe dat esVraag gelijk dan es of ze wil opletten hoe duur alles is. Waar gaat ze heen?
Last minute, ja, maar ik ken MM... dan komt er niks van en ga ik volgend jaar weeeeeeeeeeeeer niet op vakantie. Hell, ik wilde vandaag uit eten, maar dat moet Zaterdag want die autist moet zich er ff op voorbereidenGet my point?
Hoelang gaat ze trouwens?
Nou, echt wel hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat had je werkelijk waar bij ieder ander hier niet gezegd als ze dr likmossels in het topic gemikt had
hij staat nu ff uit, mn telefoonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flikker whatsapp er ff af en opniew op? f wacht ff tot morgen kijk of het over is.
heb je de nieuwe update al binnengehaald?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de nieuwe update al binnengehaald?
je kunt via de market op de foon de update binnenhalen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
Ooooooooooooooooooohhhhh ik ben echt een muts, want ik weet heul niet hoe ik een download voor whatsapp moet installeren
Ik moet eerst de ovistore zelf nog updaten merk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt via de market op de foon de update binnenhalen.
nee die behoud je gewoonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet eerst de ovistore zelf nog updaten merk ik
Als ik die nieuwe Whatsapp installeer, ben ik dan niet al mn gespreksgeschiedenis kwijt?
dat zou eventueel met je netwerk te maken kunnen hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:48 schreef tombolafan het volgende:
Nou, mooi niks
De laatste versie staat er nu op, en weer kan ik steeds 1 bericht sturen als ik mn telefoon aanzet, de rest gaat gewoon niet verder dan 1 vinkje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Maes het volgende:
Ik heb net een boek gelezen over wat er allemaal fout kan gaan op een All-in vakantie maw ik ga niet![]()
![]()
Ik stuurde vanmiddag ook een Whatappje naar de meest fanatieke apper die ik ken en heb nog niks terug
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
goed boek
Jeroen en Chantal hebben met hun tweeling een all-inclusive vakantie naar Turkije geboekt. De eerste dagen zijn fantastisch. Maar dan slaat het noodlot toe. Jeroen, die heeft beloofd op de kinderen te letten, valt in slaap en in die tijd verdrinken de tienjarige Max en Dennis in het zwembad. De wereld van Jeroen en Chantal stort in. Totdat Chantal uit betrouwbare bron te horen krijgt dat de dood van Max en Dennis vermoedelijk geen incident was…
misschien dat t scheelt omdat hij bij mij voorgelezen werd in de auto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Niet echt een vreselijk goed boek ik vond de echte emotie ontbreken maar het was prima leesvoer voor op vakantie.
[ afbeelding ]
Dit boek heb ook net gelezen dat heeft wel indruk gemaakt.
nice!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ik, zal ze doen, Side, ik krijg inderdaad het plaatje, 10 dagen
jupquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
Yns of Q,
als ik whatsapp van mn telefoon afflikker raak ik dan wel al mn historie enzo kwijt?
bij verwijderen volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
Yns of Q,
als ik whatsapp van mn telefoon afflikker raak ik dan wel al mn historie enzo kwijt?
Ik neem geen kids mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
goed boek
Jeroen en Chantal hebben met hun tweeling een all-inclusive vakantie naar Turkije geboekt. De eerste dagen zijn fantastisch. Maar dan slaat het noodlot toe. Jeroen, die heeft beloofd op de kinderen te letten, valt in slaap en in die tijd verdrinken de tienjarige Max en Dennis in het zwembad. De wereld van Jeroen en Chantal stort in. Totdat Chantal uit betrouwbare bron te horen krijgt dat de dood van Max en Dennis vermoedelijk geen incident was…
misschien kun je hier t vragenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
Ja crap
En echt he, ik kan 1 whatsapp sturen pp
Heb je gelezen waar het over gaat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien dat t scheelt omdat hij bij mij voorgelezen werd in de auto.
opschrijft, om eens uit de bieb te halen
Wat ga je dan eten?quote:
Geen zorgen in het boek gebeuren er ook dingen met mensen zonder kinderenquote:
Geef het ff een dag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
Ja crap
En echt he, ik kan 1 whatsapp sturen pp
ja. daarom ook dat ik t wil lezenquote:
Ik ga hem niet lezen want ik wil op vakansiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen zorgen in het boek gebeuren er ook dingen met mensen zonder kinderen
Oeh cool, thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien kun je hier t vragen
We stellen uw reacties op prijs! Als u feedback, vragen of problemen hebt, stuur ons dan een e-mail:
support@whatsapp.com
of volg ons op Twitter:
http://twitter.com/WhatsAppINC
@WhatsAppINC
neh vast niet, ze hebben toch ook een nl sitequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh cool, thanksmoet dat in het engels denk je?
Ow ja, dat is graan en dus gezond.quote:
quote:wa_status WhatsApp Status
there is a message delivery issue with some Nokia clients. we are working on a fix.
3 minuten geleden
Das prima te drinken hoor, na 4 proef je het toch niet meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is graan en dus gezond.![]()
Veel plezer met het turkse bier he?
Stalkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Q en Yns jullie zijn evengoed mijn helden
Q, bereid je maar voor dat als de storing gefixed is en ze alle oude berichten gaan sturen je een shitload aan berichten krijgt
Laat me weten wat je van vondquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh kijk!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan heb je na 10.00 in de ochtend een prachtdag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das prima te drinken hoor, na 4 proef je het toch niet meer
Kijk misschien heeft de Hooz ook een Nokia, vandaar zijn niet reagerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Story of my life latelyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb je na 10.00 in de ochtend een prachtdag.
En hop hè? Wij zijn op vakantie in Pilsen in de bierbrouwerij geweest, dat was zelfs voor mij als niet bierdrinker leuk om te zien!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is graan en dus gezond.![]()
Veel plezer met het turkse bier he?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jouw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nokiaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeft hij niet naar het asiel?quote:
quote:
das mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heej! Een beetje lief zijn voor thuisloze tv kastjes ja!quote:
Oeh! Dat is fijn om te horen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik was aan het werk vandaag met een andere collega (leidinggevend), komt mn bazin langs, gingen ze het hebben over wie er "weg moest" en "wie er een tijdelijk contract had zodat ze weg konden" Nou ja, bijna niemand dusDus ik: "ja, eh... IK!
"
Zegt mn bazin; "maar jou willen we niet kwijt"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Dat is fijn om te horen!![]()
![]()
Oh, dat is mooi dat het groot is, maar wel balen dat het niet helemaal zeker is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hurghada idd. Even het hotel zoeken, momentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij zat best exclusief toch? In welke plaats zat je ook alweer? Hurgharda?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie is jarig hoera hoeraaaaa![]()
En ja, 2 kaarten idd, klein communicatie-storinkje![]()
Yns, bedankt voor je pakketje![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie is jarig hoera hoeraaaaa![]()
En ja, 2 kaarten idd, klein communicatie-storinkjeOmdat we zo van Greys houden.
![]()
![]()
Yns, bedankt voor je pakketje![]()
Als het maar tot 10.00 uur gratis is, is Q blij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, waarom wil je all-inclusive?
Drinken is vaak maar tot een bepaalde tijd gratis...
On the other hand, tegen die tijd ben jij ook vast wel lam![]()
![]()
Engelsen....huuuuuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Dat hotel heeft een eigen huisrif voor de deur trouwens, ik kan bv niet duiken (ivm oren) maar wel snorkelen en dat is daar echt geweldig. Alsof je in een aquarium zwemt
En dan zwem je een paar meter (!) naar het trapje op de pier, eet je ff een pizza punt en drink je ee sapjebiertje (Q) en ga je weer zonnen of snorkelen of de veel te witte Engelsen uitlachen
Omdat ik dan in principe nergens meer naar om hoef te kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, waarom wil je all-inclusive?
Drinken is vaak maar tot een bepaalde tijd gratis...
On the other hand, tegen die tijd ben jij ook vast wel lam![]()
![]()
Wij troffen het echt, want er waren gewoon geen vervelende mensen te vindenquote:
Klik!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Deze zat ik toen:
http://zon.sunweb.nl/egyp(...)abia_azur_resort.htm
Kijk Q, en dan zeggen ze dit op vakantiereiswijzert, 10 blz's recensies
http://www.vakantiereiswi(...)arabia-beach-resort/
Zo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij troffen het echt, want er waren gewoon geen vervelende mensen te vinden
Zelfs de paar Russen die er waren, waren kalm en beleefd![]()
KIJK NOU GREYSquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij troffen het echt, want er waren gewoon geen vervelende mensen te vinden
Zelfs de paar Russen die er waren, waren kalm en beleefd![]()
Lokaal = slap spul, dat weet je he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
KIJK NOU GREYS
-lokale alcoholische drankjes (8 bars) 11:00 - 24:00 uur
Ik wil heen
Nee serieus, ik ga hem onthouden. Als ik het ben vergeten trek ik je wel ff weer aan je oren!
Nou is Q wel iets gewend, maar mijn zus ook en die had niets te klagen qua slap spul, alcoholischgewijsgezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lokaal = slap spul, dat weet je he?![]()
Met je vochthuishouding komt het dan in ieder geval goed.
Oeh, dan zat ik in het verkeerde resort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou is Q wel iets gewend, maar mijn zus ook en die had niets te klagen qua slap spul, alcoholischgewijsgezien
Wat heeft Ing nou weer gedaan!quote:
Heb JIJ een zuipzus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou is Q wel iets gewend, maar mijn zus ook en die had niets te klagen qua slap spul, alcoholischgewijsgezien
Mike zegt : Egypte?! Nou daar wil ik niet naar toe hoor! (quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Dat hotel heeft een eigen huisrif voor de deur trouwens, ik kan bv niet duiken (ivm oren) maar wel snorkelen en dat is daar echt geweldig. Alsof je in een aquarium zwemt
En dan zwem je een paar meter (!) naar het trapje op de pier, eet je ff een pizza punt en drink je ee sapjebiertje (Q) en ga je weer zonnen of snorkelen of de veel te witte Engelsen uitlachen
Ik deel mijn bed met een diabeetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Ynske het volgende:
hmm dr komt een muggenplaag aan, ben benieuwd hoeveel ze me dit keer te pakken nemen
dat geld veelal alleen voor vrouwen alleenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike zegt : Egypte?! Nou daar wil ik niet naar toe hoor! (Alsof het ooit makkelijk zou gaan) want dan kun je eigenlijk alleen maar op het resort zitten van wat ik heb begrepen want her en der wordt het afgeraden om bv de binnenstad in te gaan. En het is een zwaar islamitisch land!
dat helpt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed met een diabeet
Lokaal = bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lokaal = slap spul, dat weet je he?![]()
Met je vochthuishouding komt het dan in ieder geval goed.
De Griekse eilanden hebben ook genoeg leuke all-inclusive opties.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike zegt : Egypte?! Nou daar wil ik niet naar toe hoor! (Alsof het ooit makkelijk zou gaan) want dan kun je eigenlijk alleen maar op het resort zitten van wat ik heb begrepen want her en der wordt het afgeraden om bv de binnenstad in te gaan. En het is een zwaar islamitisch land!
Wij bleven wel alleen op het resort, maar we waren dan ook zonder mannen en met 2 vrouwen is het echt niet tof daar buiten het resortquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze vinden hem altijd heerlijk en laten mij liggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat helpt?
op wensenlijstje voor vent zet
Zegt ze blij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed met een diabeet
quote:
Jezus, ik mag wel een lijstje bij gaan houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Griekse eilanden hebben ook genoeg leuke all-inclusive opties.
Corfu is bijv. maar 2,5 uur vliegen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, ik mag wel een lijstje bij gaan houden.
wacht, :
-Cherso
-Corfu
-Hara dinges van Greys
-Turkije
Van boven : ZIE JE NOU WEL! JE KOMT HET RESORT NIET AF VOLGENS GREYS!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij bleven wel alleen op het resort, maar we waren dan ook zonder mannen en met 2 vrouwen is het echt niet tof daar buiten het resort
Maar het was groot zat en we kwamen er toch niet om bruut te stappen en te shoppen.
Maar dan is Turkije misschien beter voor jullie, Alanya ofzo
Als je een beetje drukte buiten het resort wilt.
Nee die hebben genoeg gekregen!! Waren overigens twee dure bakjes tonijn, als ik katten eten geef, dan krijgen ze wel eten met stijlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Dizer, leuke foto
Kregen die linker en rechter ook wat van de tonijn, of vrat die grote in het midden alles op?
oh oh roepenquote:
Of "Laat je likkuuuuh! "quote:
quote:
Ah, je kent ze?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie moeten gewoon lekker 2 weken Alanya, de hele dag KUT! roepen, bier zuipen, en 's avonds mokken over de half warme gehaktballen, en dat er geen patat bij de sushi is
Mihiiiiiiiiiiike.... dat is alleen ALS JE MET ALLEEN VROUWEN BENT!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van boven : ZIE JE NOU WEL! JE KOMT HET RESORT NIET AF VOLGENS GREYS!*zucht*
nou, ik ga wel gewoon naar het reisbureau ook. Want ik wil een hele dag all inclusive
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of "Laat je likkuuuuh! "
En dan Qutje ervoor zeggen, hihi![]()
Dizer, wat een schetige poessies
Dat kan Mike niet aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Qut, waarom gaan jullie NU niet nog ff een weekie weg?
De last-minuteprijzen zijn eeeenig![]()
quote:Oh, over poessies gesproken....ik moet weer naar Rambootje
Ik word gek als ik 's nachts GEEN rust heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
Q, willen jullie midden in de drukte/herrie zitten met een discotheek graag 3 panden verder?
Of liever iets buiten de stad en dan met de taxi als je uit wilt?
M.a.w. worden jullie gek als je nog een BEETJE rust hebt, of zoek je dat juist?
Dat dus. En Mike moet volgende week beginnenquote:
Nou, hea, zal ik voor de verandering es niks zeggen?quote:
Als je 'snachts niet slaapt kun je de hele dag Ingetjes doen op de bedjes bij het zwembadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word gek als ik 's nachts GEEN rust heb.Dus nee, ik hoef geen hotel oid met ernaast een discotheek en mongolen die 's nachts alles bij elkaar lopen te schreeuwen.
je zou eens moeten wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Mihiiiiiiiiiiike.... dat is alleen ALS JE MET ALLEEN VROUWEN BENT!
Je bent toch geen wijf?
Ohquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word gek als ik 's nachts GEEN rust heb.Dus nee, ik hoef geen hotel oid met ernaast een discotheek en mongolen die 's nachts alles bij elkaar lopen te schreeuwen.
Ik geef ze gewoon 20 cent en ga erop stampen. Wat nou "HEY MIJN BEELDJE WAT DOE JE?!" ik heb het toch gekochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
En overigens valt Egypte echt reuze mee qua het 'niet over straat kunnen'. Het gebeurt amper in die resorts rond de Rode Zee omdat plaatsen als Hurghada en Sharm gewoon dorpjes van 500 inwoners zijn ofzo, en er dan in het hoogseizoen 10.000 toeristen komen. Dus er is gewoon niet echt veel te doen buiten het strand, duiken, en de resorts. Wij hebben in Luxor (binnenland) gewoon alles zelf gedaan, geen begeleide excursies, zelf op pad gegaan, taxi's gepakt, etc. etc. en we zijn echt geen enkele keer onheus bejegend of bedreigd ofzo.
Je moet gewoon als vrouw niet alles over straat, maar dat is meer omdat het raar is qua machtsverhouding. Er stond zelfs in de reisgids nog een stukje dat islamitische landen vaak qua mishandeling/verkrachting lagere 'cijfers' hebben (komt minder voor dus) dan Westerse landen. Juist omdat criminaliteit gewoon een grote zonde is.
Je hebt wel (in het binnenland dan) veel bedelaars en mensen die je allerlei troep wil verkopen, maar dat heb je in Turkije ook, als je denkt dat je daar rustig kan winkelen; vergeet het maar
Maar dat lijkt me ook wel weer leuk, Q vs. het koopmanschap van de gemiddelde Turk in een badplaats
Stiekem wil ik die linker mee naar huis nemenquote:
Ik kan echt heel chago ( en daar was asiel zwolle niks bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
(Dat valt me mee)
In Turkije spring je namelijk in de lokale Dolmus busjes en dat kost je dan 1,25 naar de stad ofzo, als je er iets buiten zit
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Goed, Greys! Mijn lichaam begint de hechtingen uit te drukken dus het jeukt lekkerhoe is het met de 3Bs?
Hoi Catje
Ja, nou dan kan ik ook wel thuis blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je 'snachts niet slaapt kun je de hele dag Ingetjes doen op de bedjes bij het zwembad
Wat een wijf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
Ik roep nog ff naar boven "Heb je het gelezen?"
-JAHAAAA
"je mag reageren hoor![]()
"
Ja ik heb geen idee wat normaal is. Ik wil +- 10 tot 11 dagen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
Q wat kan/wil je ongevéér uitgeven pp? (Er rekening mee houden, uiteraard, dat All Inclusive altijd duurder is maar je dan dus geen fuck meer uitgeeft verder, behalve als je elke avond op een terras elders gaat zitten zuipen).
En in welke periode wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |