Ik deel mijn bed met een diabeetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Ynske het volgende:
hmm dr komt een muggenplaag aan, ben benieuwd hoeveel ze me dit keer te pakken nemen
dat geld veelal alleen voor vrouwen alleenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike zegt : Egypte?! Nou daar wil ik niet naar toe hoor! (Alsof het ooit makkelijk zou gaan) want dan kun je eigenlijk alleen maar op het resort zitten van wat ik heb begrepen want her en der wordt het afgeraden om bv de binnenstad in te gaan. En het is een zwaar islamitisch land!
dat helpt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed met een diabeet
Lokaal = bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lokaal = slap spul, dat weet je he?![]()
Met je vochthuishouding komt het dan in ieder geval goed.
De Griekse eilanden hebben ook genoeg leuke all-inclusive opties.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike zegt : Egypte?! Nou daar wil ik niet naar toe hoor! (Alsof het ooit makkelijk zou gaan) want dan kun je eigenlijk alleen maar op het resort zitten van wat ik heb begrepen want her en der wordt het afgeraden om bv de binnenstad in te gaan. En het is een zwaar islamitisch land!
Wij bleven wel alleen op het resort, maar we waren dan ook zonder mannen en met 2 vrouwen is het echt niet tof daar buiten het resortquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze vinden hem altijd heerlijk en laten mij liggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat helpt?
op wensenlijstje voor vent zet
Zegt ze blij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed met een diabeet
quote:
Jezus, ik mag wel een lijstje bij gaan houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Griekse eilanden hebben ook genoeg leuke all-inclusive opties.
Corfu is bijv. maar 2,5 uur vliegen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, ik mag wel een lijstje bij gaan houden.
wacht, :
-Cherso
-Corfu
-Hara dinges van Greys
-Turkije
Van boven : ZIE JE NOU WEL! JE KOMT HET RESORT NIET AF VOLGENS GREYS!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij bleven wel alleen op het resort, maar we waren dan ook zonder mannen en met 2 vrouwen is het echt niet tof daar buiten het resort
Maar het was groot zat en we kwamen er toch niet om bruut te stappen en te shoppen.
Maar dan is Turkije misschien beter voor jullie, Alanya ofzo
Als je een beetje drukte buiten het resort wilt.
Nee die hebben genoeg gekregen!! Waren overigens twee dure bakjes tonijn, als ik katten eten geef, dan krijgen ze wel eten met stijlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Dizer, leuke foto
Kregen die linker en rechter ook wat van de tonijn, of vrat die grote in het midden alles op?
oh oh roepenquote:
Of "Laat je likkuuuuh! "quote:
quote:
Ah, je kent ze?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie moeten gewoon lekker 2 weken Alanya, de hele dag KUT! roepen, bier zuipen, en 's avonds mokken over de half warme gehaktballen, en dat er geen patat bij de sushi is
Mihiiiiiiiiiiike.... dat is alleen ALS JE MET ALLEEN VROUWEN BENT!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van boven : ZIE JE NOU WEL! JE KOMT HET RESORT NIET AF VOLGENS GREYS!*zucht*
nou, ik ga wel gewoon naar het reisbureau ook. Want ik wil een hele dag all inclusive
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of "Laat je likkuuuuh! "
En dan Qutje ervoor zeggen, hihi![]()
Dizer, wat een schetige poessies
Dat kan Mike niet aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Qut, waarom gaan jullie NU niet nog ff een weekie weg?
De last-minuteprijzen zijn eeeenig![]()
quote:Oh, over poessies gesproken....ik moet weer naar Rambootje
Ik word gek als ik 's nachts GEEN rust heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
Q, willen jullie midden in de drukte/herrie zitten met een discotheek graag 3 panden verder?
Of liever iets buiten de stad en dan met de taxi als je uit wilt?
M.a.w. worden jullie gek als je nog een BEETJE rust hebt, of zoek je dat juist?
Dat dus. En Mike moet volgende week beginnenquote:
Nou, hea, zal ik voor de verandering es niks zeggen?quote:
Als je 'snachts niet slaapt kun je de hele dag Ingetjes doen op de bedjes bij het zwembadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word gek als ik 's nachts GEEN rust heb.Dus nee, ik hoef geen hotel oid met ernaast een discotheek en mongolen die 's nachts alles bij elkaar lopen te schreeuwen.
je zou eens moeten wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Mihiiiiiiiiiiike.... dat is alleen ALS JE MET ALLEEN VROUWEN BENT!
Je bent toch geen wijf?
Ohquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word gek als ik 's nachts GEEN rust heb.Dus nee, ik hoef geen hotel oid met ernaast een discotheek en mongolen die 's nachts alles bij elkaar lopen te schreeuwen.
Ik geef ze gewoon 20 cent en ga erop stampen. Wat nou "HEY MIJN BEELDJE WAT DOE JE?!" ik heb het toch gekochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
En overigens valt Egypte echt reuze mee qua het 'niet over straat kunnen'. Het gebeurt amper in die resorts rond de Rode Zee omdat plaatsen als Hurghada en Sharm gewoon dorpjes van 500 inwoners zijn ofzo, en er dan in het hoogseizoen 10.000 toeristen komen. Dus er is gewoon niet echt veel te doen buiten het strand, duiken, en de resorts. Wij hebben in Luxor (binnenland) gewoon alles zelf gedaan, geen begeleide excursies, zelf op pad gegaan, taxi's gepakt, etc. etc. en we zijn echt geen enkele keer onheus bejegend of bedreigd ofzo.
Je moet gewoon als vrouw niet alles over straat, maar dat is meer omdat het raar is qua machtsverhouding. Er stond zelfs in de reisgids nog een stukje dat islamitische landen vaak qua mishandeling/verkrachting lagere 'cijfers' hebben (komt minder voor dus) dan Westerse landen. Juist omdat criminaliteit gewoon een grote zonde is.
Je hebt wel (in het binnenland dan) veel bedelaars en mensen die je allerlei troep wil verkopen, maar dat heb je in Turkije ook, als je denkt dat je daar rustig kan winkelen; vergeet het maar
Maar dat lijkt me ook wel weer leuk, Q vs. het koopmanschap van de gemiddelde Turk in een badplaats
Stiekem wil ik die linker mee naar huis nemenquote:
Ik kan echt heel chago ( en daar was asiel zwolle niks bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
(Dat valt me mee)
In Turkije spring je namelijk in de lokale Dolmus busjes en dat kost je dan 1,25 naar de stad ofzo, als je er iets buiten zit
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Goed, Greys! Mijn lichaam begint de hechtingen uit te drukken dus het jeukt lekkerhoe is het met de 3Bs?
Hoi Catje
Ja, nou dan kan ik ook wel thuis blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je 'snachts niet slaapt kun je de hele dag Ingetjes doen op de bedjes bij het zwembad
Wat een wijf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
Ik roep nog ff naar boven "Heb je het gelezen?"
-JAHAAAA
"je mag reageren hoor![]()
"
Ja ik heb geen idee wat normaal is. Ik wil +- 10 tot 11 dagen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
Q wat kan/wil je ongevéér uitgeven pp? (Er rekening mee houden, uiteraard, dat All Inclusive altijd duurder is maar je dan dus geen fuck meer uitgeeft verder, behalve als je elke avond op een terras elders gaat zitten zuipen).
En in welke periode wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |