Nokiaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh kijk!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeft hij niet naar het asiel?quote:
quote:
das mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh kijk!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heej! Een beetje lief zijn voor thuisloze tv kastjes ja!quote:
Oeh! Dat is fijn om te horen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik was aan het werk vandaag met een andere collega (leidinggevend), komt mn bazin langs, gingen ze het hebben over wie er "weg moest" en "wie er een tijdelijk contract had zodat ze weg konden" Nou ja, bijna niemand dusDus ik: "ja, eh... IK!
"
Zegt mn bazin; "maar jou willen we niet kwijt"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Dat is fijn om te horen!![]()
![]()
Oh, dat is mooi dat het groot is, maar wel balen dat het niet helemaal zeker is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hurghada idd. Even het hotel zoeken, momentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij zat best exclusief toch? In welke plaats zat je ook alweer? Hurgharda?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie is jarig hoera hoeraaaaa![]()
En ja, 2 kaarten idd, klein communicatie-storinkje![]()
Yns, bedankt voor je pakketje![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie is jarig hoera hoeraaaaa![]()
En ja, 2 kaarten idd, klein communicatie-storinkjeOmdat we zo van Greys houden.
![]()
![]()
Yns, bedankt voor je pakketje![]()
Als het maar tot 10.00 uur gratis is, is Q blij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, waarom wil je all-inclusive?
Drinken is vaak maar tot een bepaalde tijd gratis...
On the other hand, tegen die tijd ben jij ook vast wel lam![]()
![]()
Engelsen....huuuuuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Dat hotel heeft een eigen huisrif voor de deur trouwens, ik kan bv niet duiken (ivm oren) maar wel snorkelen en dat is daar echt geweldig. Alsof je in een aquarium zwemt
En dan zwem je een paar meter (!) naar het trapje op de pier, eet je ff een pizza punt en drink je ee sapjebiertje (Q) en ga je weer zonnen of snorkelen of de veel te witte Engelsen uitlachen
Omdat ik dan in principe nergens meer naar om hoef te kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, waarom wil je all-inclusive?
Drinken is vaak maar tot een bepaalde tijd gratis...
On the other hand, tegen die tijd ben jij ook vast wel lam![]()
![]()
Wij troffen het echt, want er waren gewoon geen vervelende mensen te vindenquote:
Klik!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Deze zat ik toen:
http://zon.sunweb.nl/egyp(...)abia_azur_resort.htm
Kijk Q, en dan zeggen ze dit op vakantiereiswijzert, 10 blz's recensies
http://www.vakantiereiswi(...)arabia-beach-resort/
Zo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij troffen het echt, want er waren gewoon geen vervelende mensen te vinden
Zelfs de paar Russen die er waren, waren kalm en beleefd![]()
KIJK NOU GREYSquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij troffen het echt, want er waren gewoon geen vervelende mensen te vinden
Zelfs de paar Russen die er waren, waren kalm en beleefd![]()
Lokaal = slap spul, dat weet je he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
KIJK NOU GREYS
-lokale alcoholische drankjes (8 bars) 11:00 - 24:00 uur
Ik wil heen
Nee serieus, ik ga hem onthouden. Als ik het ben vergeten trek ik je wel ff weer aan je oren!
Nou is Q wel iets gewend, maar mijn zus ook en die had niets te klagen qua slap spul, alcoholischgewijsgezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lokaal = slap spul, dat weet je he?![]()
Met je vochthuishouding komt het dan in ieder geval goed.
Oeh, dan zat ik in het verkeerde resort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou is Q wel iets gewend, maar mijn zus ook en die had niets te klagen qua slap spul, alcoholischgewijsgezien
Wat heeft Ing nou weer gedaan!quote:
Heb JIJ een zuipzus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou is Q wel iets gewend, maar mijn zus ook en die had niets te klagen qua slap spul, alcoholischgewijsgezien
Mike zegt : Egypte?! Nou daar wil ik niet naar toe hoor! (quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Dat hotel heeft een eigen huisrif voor de deur trouwens, ik kan bv niet duiken (ivm oren) maar wel snorkelen en dat is daar echt geweldig. Alsof je in een aquarium zwemt
En dan zwem je een paar meter (!) naar het trapje op de pier, eet je ff een pizza punt en drink je ee sapjebiertje (Q) en ga je weer zonnen of snorkelen of de veel te witte Engelsen uitlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |