quote:
Ja het is eng maar toch leuk, ze loopt ook kwispelend achteruitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is wel dapper genoeg om hem te pakken!
Sjon valt aan en bijt het dood als het eng isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is eng maar toch leuk, ze loopt ook kwispelend achteruit
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Q, als je iets ziet bij een reisbureau oid, check je daarna vakantiereiswijzer.nl want daar staan de eerlijke meningen op van mensen die er al geweest zijnAls ze dan allemaal unaniem roepen dat het eten niet te vreten is, dan moet je ff verder zoeken!
Nope. Idd 1 of 2x dan ben ik er wel flauw vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja in Egypte kun je mooi duiken, maar ik denk niet dat jij serieus elke dag wil gaan duiken en zo toch? Gewoon een keer kijken hoe dat gaat?
Je wil geen duikvakantie toch?
Ik zou Tunesie of Turkije doen als ik gedwongen werd all inclusive te gaan.
Spanje vind ik geen hol aan, ben ik wel tig keer geweest, en Griekenland is me echt te heet en te stoffig
Toen ik in Egypte een all inclusive zocht, keek ik gewoon op vakantiereiswijzer welke hotels in een bepaalde plaats bv gemiddeld een 7 of hoger kregen eerst. En dan viel het allemaal enorm mee met de reactiesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Die all inclusive klanten zijn wel de grootste zeikerds die je dr bij hebt zitten, willen allemaal voor een kwartje op de eerste rij zitten hoor
De kermis had afgelopen week moeten zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
We zijn erHet is echt een super appartement en veel groter dan ons eigen huis
We hebben wel kermis voor de deur, das een beetje jammer.
Ja maar die cheap ass all inclusive gangertjes die zeiken echt op allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik in Egypte een all inclusive zocht, keek ik gewoon op vakantiereiswijzer welke hotels in een bepaalde plaats bv gemiddeld een 7 of hoger kregen eerst. En dan viel het allemaal enorm mee met de reacties
Ik heb geluk gehad denk ik, want ik heb het één keer gedaan, AI, met zussie in Egypte.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die cheap ass all inclusive gangertjes die zeiken echt op alles![]()
![]()
Daar zou ik sowieso nog niet dood tussen gevonden willen worden op vakantie hoor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad denk ik, want ik heb het één keer gedaan, AI, met zussie in Egypte.
En daar liep iedereen juist alleen maar te jubelen over hoe tof het wasOok het eten was lekker en niemand - zelfs wij niet
- werd er ook ziek van enzo. Heel veel keuze.
Dus ik heb alleen maar één goede ervaring. Maar er zullen er ook zijn waar de Duitsers en Russen in de rij zullen staan om hun bord vol te laden en de Dutchies om de boel af te zeiken.
Ik zie het ja, die is vast speciaal voor mij blijven staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
De kermis had afgelopen week moeten zijn![]()
http://www.kermis.nu/index.php?bb=1&bbu=485&p=start
Hebben ze die voor jou laten staan.![]()
Maar normaal is op een dorp de dinsdag de laatste kermisdag dus dan zijn ze morgen misschien al weg.
Fijn dat het appartement goed is
Jij zat best exclusief toch? In welke plaats zat je ook alweer? Hurgharda?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad denk ik, want ik heb het één keer gedaan, AI, met zussie in Egypte.
En daar liep iedereen juist alleen maar te jubelen over hoe tof het wasOok het eten was lekker en niemand - zelfs wij niet
- werd er ook ziek van enzo. Heel veel keuze.
Dus ik heb alleen maar één goede ervaring. Maar er zullen er ook zijn waar de Duitsers en Russen in de rij zullen staan om hun bord vol te laden en de Dutchies om de boel af te zeiken.
Welk hotel in Egypte? Inclusief watersport, strand, bar, zwemmebad?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik in Egypte een all inclusive zocht, keek ik gewoon op vakantiereiswijzer welke hotels in een bepaalde plaats bv gemiddeld een 7 of hoger kregen eerst. En dan viel het allemaal enorm mee met de reacties
Ik wil best 600 euro p.p neertellen hoor voor 12 dagen. Ook wel 700. Maar dan wil ik ook in een geweldig hotel zitten, waarbij alles gratis is. Gebruik van stoelen, handdoeken, watersport, ect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je hebt van die voortweehonderdeuronaarspanje toestanden, dat is dramatisch, en die mensen betalen niks en verwachten 4 sterren dan daar.
Vriendin van me heeft heel lang op een reisbureau gewerkt, die werd dr gek van
In Den Helder dus ook +- op texel :quote:
Ik wil in oktober denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
In Den Helder dus ook +- op texel :
Temperatuur 25.8 °C
Ik ben ook niet van die all inclusive dingen, mij te druk.quote:
Ga je met het ov naar station zuid breng ik je naar de bootquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil in oktober denk ik.
Maar ik weet niet of ik veel zin heb om met het OV te gaan, het liefst ging ik wel alleen eigenlijk
Ja daar heb ik wat aan malle, de trein stopt ook bij de bootquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga je met het ov naar station zuid breng ik je naar de boot
Nou, vanaf het centrum naar de boot is wel wat verderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wat aan malle, de trein stopt ook bij de boot![]()
Volgens mij rijdt die ene buslijn die ze op Texel hebben maar 1 keer per uur een rondje buiten het seizoen
Whatsapp doet hier ook al niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
whatsapp doet het bij mij nietIk stuur berichtjes die niet aankomen
Jij hebt heul geen whatsappquote:
Zal wel weer een bugje zijn. Heb ik ook wel es.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
whatsapp doet het bij mij nietIk stuur berichtjes die niet aankomen
Ooooooow! Is dat het?quote:
Pleur jij eens even een reactie op die briljante review van mijn Turkije vakantie hier neer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal wel weer een bugje zijn. Heb ik ook wel es.
Over een uur oid doet ie het ws wel weer.
Pleur ff je internet uit en weer aan. En stuur er es 1 naar mij?
Nope, klopt. Vaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja Q, nu kreeg je mn eerste wel maar mn reacties op je foto niet dus he
Wasabi op je reviewquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:30 schreef Cat22 het volgende:
Een mens kan niet eens fatsoenlijk een ingetje doen of er springt wel een hongerige rooie kater PLOF op je buik.![]()
Q!
Jaaaaaaren geleden. Bodrum. All-in. September. 25 graden. Lekker eten. Leuke opties voor dagttrips. Duiken.Lekker hangen op de eigen pier op zitzakken. Na 7 dagen waren we er wel klaar mee. Viel mooi samen met onze terugreis.
Die ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:59 schreef Rewimo het volgende:
Q, Aqua Fantasy in TurkijeAll-inclusive, groot waterpark erbij (gratis voor hotelgasten), zandstrand, prima eten (tafels afgeladen vol met buffet en dan zijn er op vakantiereiswijzer nog mensen die niks lekker vinden
). Wij zijn er al een paar keer geweest. Kusadasi vlakbij (met minibus), gezellig stadje. Efese vlakbij (alweer met minibus maar dan de andere kant uit).
Doe je internet es weer aus und weer an? En doet nog es iets sturen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja Q, nu kreeg je mn eerste wel maar mn reacties op je foto niet dus he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |