De TTquote:
Dat snap ik dat jij hem voor mij opknapt, maar het is ook een beetje B. enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Die is aan jou gericht en ik vind m wel V&A eigenlijk
Nee joh, dat is Dokken of sop het je maar op!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snap ik dat jij hem voor mij opknapt, maar het is ook een beetje B. enzo
Ik denk dat ik hem in het weekend uit ga lezen, kan er nog een paar keer uit lezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is het met het tractorboek ondertussen trouwens Pisces?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ik zie het welke ik misteThanks Bos
Valentina en haar boobies! And poor papaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ondertussen al amper nog waar ie over ging geloof ik
Jaquote:
Ja, als ik er aan denk. Weet nog niet tot hoelang ik blijf werken, maar moet om 14.00 uur ergens hier in de stad zijn voor de sociale werkplaatsvoorzieningkeuring..quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Ik ben echt zo benieuwd hoe een vertaling van dit boek is, als dat er ook is, volgens mij kan het nooit zo droog en geniaal zijn als in het Engels
Niet in Nederlands, wel Engels en Duits!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was er ook al benieuwd naar.
Kijk es op Bol of die er is?
En dan zoeken op MP?
Ik twijfel zelfs of ik m niet terug wil, hoe erg is dat?
Ik stuur hem naar je terug!quote:Der 84-jährige Nikolaj hat sich verliebt. In Valentina. Ein ukrainisches, blondes Busenwunder.
Het is echt een boek met een lach en een traan, er zijn weinig boeken die ik écht grappig vind, heb ook bijna alleen maar drama in de kast liggen. Maar deze is echt tof. Zo leuk geschreven!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, het is ook wel echt een zeldzaam leuk boek vind ik hoor, ik moest echt vaak lachenOndanks de dwama
Dat ligt aan uw voorkeurquote:
Nou, eigenlijk alleen voor de Here en voor de koningin, dus voor Uquote:
Er is nog wel plek hoor, maar niet meer heeeeeeeeel veel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat de kringloop hier veel te ver weg is, volgens mij kan je er echt veel leuks halen.
Oh ja, dat bedacht ik me gister, hoeveel plek heb je nog op je walkin' fridge? Hoeveel magneten kun je nog kwijt?
Dat weet ik nog net zo niet, daar moet ik eerst voor scannenquote:
Story of my lifequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk alleen voor de Here en voor de koningin, dus voor U
Poooooor babyquote:
Ik weet het wel, maar scannen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog net zo niet, daar moet ik eerst voor scannen
Ja he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar scannen kan geen kwaad
Oh die is echt te leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh, geen mini, maar wel nog leuker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cuteness
Oude rakkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar scannen kan geen kwaad
Ja, als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag hoorquote:
Ja echt pure cuteness hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is echt te leukWat een snoepje!
Ja hij kwam meteen op de TT afquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag hoor
Van zo'n auto word je meteen vrolijk, echt een leukerd.quote:
Ik denk er ff over naquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag hoor
Geen, we doen niet aan sprookjesboekjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Hij stond bovenin mijn MAT, en ik vroeg me af welke heilige jullie hier aanbaden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen, we doen niet aan sprookjesboekjes
Da's geen sprookjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen, we doen niet aan sprookjesboekjes
Ik eet ook macaroni!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ff de warme pan macaroni doorklutsen
Nu je het zegt, het klinkt als zo'n pakje maden bij de Appie voor je magnetron, wat al 4 maanden geleden gemaakt isquote:
Goed zo Anietquote:
Tik tegen je vuist Hannie!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het klinkt als zo'n pakje maden bij de Appie voor je magnetron, wat al 4 maanden geleden gemaakt isKlutsen en PING!
Lekker, allemaal aan de klusserette of raggerij!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies
Ik ga dalijk naar huis wandelen met de posse, en dan kip met een of andere bumbu en cocosprut en rijst en een komkommersalade in elkaar raggen
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Heb jij al vakantieberichten van Den Duschk gekregen? Zou hij al aan die lekkere Duitse bratwursten zitten?
Sauerkraut mohhquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Denk dat ie lekker aan het sauerkrauten is met een chimeid!
Door die rol/film heb ik dus ook die foto op mijn bureaublad geplaatst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik moest meteen aan je denken toen ik net las dat zij in de film zit Bos
Oh straks ff luisteren!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:34 schreef oh-oh het volgende:
Morning!
Prince doet de Beatles:
Zn gitariste zet altijd stiekem van die leuke dingen op youtube, snel luisteren, ze zijn meestal ook heel snel weer weg
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Tis klit trouwens, ik neem aan dat ie geen clit heeft![]()
Tell me about it! Ben onderweg naar de da nu. Hij doet het nog welquote:
Nah, als je echt dom zou zijn zou je je eigen clit knippen.quote:
Oh, die hebben we dr bij zitten hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, als je echt dom zou zijn zou je je eigen clit knippen.
Nee post is bijna altijd laat in de middag hier!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 2 Mins, 57 Secs ]
Met onderbrekingen, die was idd niet moeilijk![]()
Pis hejje al post?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, die hebben we dr bij zitten hoor
quote:
Faler, ik was gewoon snellerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[Today's puzzle completed 4 Mins, 14 Secs ]
Kak, mijn tostie begon te sissen, dus ik heb een minuut zitten verkloten, maar toch gelukt
Tjaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik moest gelijk aan ElisaB ook denken
Oh ik geloof meteen dat ik altijd achter jou en Bos aansluit heur, maar ik ben al blij dat ik hem kon vindenquote:
Ah kak, moest hij blijven. Wat fijn dat het al bijna 3 uur isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]Die zit nog steeds bij de DA. Kan om 15u bellen of die wakker is. Dan kan ik hem halen.
Alstie thuis is volgt er een uitgebreid foto verslag
Thnx for asking, babe
Liegebeest!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik voelde me ook snel en goed hoor, normaal gaat t niet zo vlotjes
Jij bent gewoon snelle Japie!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik speel het pas sinds wat, maandag of dinsdag?
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah kak, moest hij blijven. Wat fijn dat het al bijna 3 uur is![]()
Zwabses!quote:
Pquote:
Tis ook vet moeilijk knippen met al die harenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jamoest gehecht worden. Het was echt best wel een groot gat
![]()
![]()
Zhe pressjurrr!quote:
HAJEEquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee, ze gaat voor poging 2, de bikkel
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
maar goed dat moet geen jaren duren natuurlijk
Je bent me net voor, ik wilde al gaan roepen dat je ons straks verslaatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
[Today's puzzle completed 3 Mins, 02 Secs ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik geloof meteen dat ik altijd achter jou en Bos en de hele bups aansluit heur, maar ik ben al blij dat ik hem kon vinden, die nummer 6
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Yaaaaaay , sneller dat Pisces![]()
You go girl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, je hebt vast andere talenten, dingen die zelfs wij niet kunnen of zo
Ik zit met een peuter in m'n nek, jij zit lekker rustig achter je tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik wilde zeggen : Ik zit met een kater, dus wat zeik je nouquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit met een peuter in m'n nek, jij zit lekker rustig achter je tafel
We zijn trots op je, zie het resultaatquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn trots op je, zie het resultaat
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]als ik die hoerige puzzel de volgende x niet kan maken ; korsakoff!
Ja Centraal onder, maar Glennis in je woonkamer linksquote:
Bellabipsje!quote:
Ha, jammer dat ik die kaart niet meer goedom heb, maar ik geloof wel dat je nu echt de hele collectie compleet hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks voor de muziek Postanaalvrouwe![]()
Mooie kaart
Yes, doet het!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ha, jammer dat ik die kaart niet meer goedom heb, maar ik geloof wel dat je nu echt de hele collectie compleet hebt![]()
Doet de cd t ook?
quote:
Verkopen ze zoiets leuks in een eurowinkelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja en die tape is opperdepop nu , en die eurowinkel is weggepeg
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh pleur op, ik zat al bellend te multitasken
quote:
Heb je eigenlijk een kek headsetje?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh pleur op, ik zat al bellend te multitasken
Nou, ik teken wel als een mallequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Jij had dat heul nooit zo netjes gedaan met een peuter in je nek
Gewoon om 08:00 op en om 5 uur afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
JEZUS FUCK NEE, weet je wat zo een headsetje doet met je haar?
Hij klinkt lekker!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat je van de cd vindt![]()
Luister ze![]()
Ik heb m nu ook op staan.
319![]()
![]()
U make me wanna DANCE
Heb je eigenlijk alles origineel van hem staan, vast wel toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Now vind ik echt geweldig ook. Ik luister m random nu
HOERA!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Anywayz, einde maand is af![]()
![]()
![]()
YAAAAAAAAAAAAY!
Niet eens overwerken vandaag.
I am so fucking great
Ja doe ik! Ik aai altijd de wangetjesquote:
Ja, ik zeg al maanden dat ik haar mee ga nemen als we gaan verhuizenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Heb je haar al verteld dat we haar mee gaan nemen naar Texel?
Ja dat is ook zo. Ik heb net wel boodschappen gedaan voor het eten van vanavond. Maar ik heb nog wat kant en klaar dingen liggen. Dat pak ik maar en daarna even in bad..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
Probeer vandaag goed je rust te pakken Bos
Ineens iemand in huis is sowieso gewoon lastig, je moet elkaar leren kennen, diegene weet niet alle regels/afspraken/gebruiken.. En je laat toch even iemand je privé in. En voor jou is het dan nog weer net wat lastiger
Uit interesse even opgezocht, het staat voor Neuro-Typicalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
Beide mag wmb. of gewoon Auti's
Auti's noemen niet Autisten NT-ers. Maar ik niet a ik vind het niks en b ik heb geen idee waar de letters voor staan
Ik voel het naar mijn zin te laat en ga dus weer over de grens..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Lekker chillen dan maar Bos![]()
Gelukkig voel je het zelf wel goed als het teveel is, dat is al heel wat toch?
Gespannen, onrustig, afwezig en somber..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok.
Hoe uit je je? Boos en druk?
Of wil je het er liever niet te veel over hebben?
Klinkt goed Bos, ff wat makkelijks voor vanavond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Ik heb net wel boodschappen gedaan voor het eten van vanavond. Maar ik heb nog wat kant en klaar dingen liggen. Dat pak ik maar en daarna even in bad..
Dat wat ik vandaag heb gehaald is morgen ook nog wel goed..
Ja Bos, ik heb er volgens mij een tijdje terug iets over gelezen, maar wij hebben er geen in de stadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Visje, Ben je ook bekend met de Big Bazar. Dat is een winkel die je een beetje kan vergelijken met de Action, dus ook spullen voor weinig, al denk ik dat de Action kwalitatief iets beter en dus voordeliger is, maar dat weet ik niet echt zeker.
Ik ben er gisteren voor de tweede keer geweest. Rotterdam is toch dichtbij voor jou? Die zit daar op de Jan Kwakplaats 22.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Bos, ik heb er volgens mij een tijdje terug iets over gelezen, maar wij hebben er geen in de stad
Kom jij er af en toe of regelmatig? Wel leuk meer van dat soort winkeltjes!
Ja, ik denk wel dat ik er vaker heen ga. Hij zit hier midden in het centrum (Heuvelgallerie, boven de Expo (ongeveer).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
Big Bazar zit hier in Uden, geweldige winkel! Haal er altijd knutselspul. En onder andere de pokerser en kaartenschudder en mijn gymtas komen er vandaan
Gewoon een leuke winkel voor dingen die je helemaal niet nodig hebt maar ja wie weet voor ooit![]()
Oh ja, maar de Action is bv een paar minuten fietsen nuquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren voor de tweede keer geweest. Rotterdam is toch dichtbij voor jou? Die zit daar op de Jan Kwakplaats 22.
Oeh, knutselspul is altijd goed Lut!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
Big Bazar zit hier in Uden, geweldige winkel! Haal er altijd knutselspul. En onder andere de pokerser en kaartenschudder en mijn gymtas komen er vandaan
Gewoon een leuke winkel voor dingen die je helemaal niet nodig hebt maar ja wie weet voor ooit![]()
Maar vond je de Action nou niks of was je nog niet geweest?quote:
Waarom dan wel een Big Bazar?quote:
Wat ik zo kan zien op de site en in hoeverre mijn geografische kennis rijkt, is voor jou die op de Maastrichterweg in Vaals het dichstbij..quote:
quote:
Mag ik het linkje nog een keer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nog de stats van SET van vandaag van iedereen?
Hier staat alle chocola en zoetigheid in het beginpad waar het altijd druk is, en ik kan dan niet snel kiezen, dus loop ik maar weer verderquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:54 schreef Lutte het volgende:
Ik moet ook naar de Xenos! Ze hebben hele handige bakken voor make-up nu, lijkt me beter dan het systeem wat ik nu heb (een grote bak en alles erin pleuren).
En je moet echt een keer gaan oh-oh, je raakt meteen verliefd. Protip: de chocola daarGewoon repen, en dan melk met caramelvulling.
Goedemorgen trouwens
Niet ontevreden voor de eerste keer en dan ook nog mobielquote:CONGRATULATIONS!
[Today's puzzle completed 3 Mins, 11 Secs ]
Note: time is for your personal information only, it has no bearing on the contest
Hier het laatste pad, sta je tussen de rij voor de kassa te winkelen. Maar het loontquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier staat alle chocola en zoetigheid in het beginpad waar het altijd druk is, en ik kan dan niet snel kiezen, dus loop ik maar weer verderMaar ik ben ook meer van de drop/snoep dan chocola.
Al had ik laatst wel een witte Toblerone, maar die stond bij een aanbieding-hoek-dichtbij-de-kassa, dat was smullen, al heb ik altijd meteen kiespijn van Toblerone, zal de noga wel zijn. Maar tis wel lekkah
Ik kom weer achteraan sluitenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet ontevreden voor de eerste keer en dan ook nog mobiel
Wat lief van haarquote:
quote:
Oh wat leuk die HK vormquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kon je wel gebruiken toch?
Ik ga zo ff Setten.
Druk hier![]()
Maar ik heb vandaag eindelijk de HK cakevorm gekocht bij Xenos![]()
![]()
EN een nieuwe bentobox
Ooooooh te lief!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gister Muumin cakevormpjes gekregenWel gewoon die papieren voor cupcakes, maar superleuk om wat te gaan maken.
quote:
Dat is dan nog één gelukje, dat je gelijk vervanging kon halen.. Balen Bosquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
pfff deze week zit er gelukkig op. Tot overmaat van ramp heeft mijn MP4 het gisteravond begeven. Begeleiding was hier, zag dat de nood hoog was, dus samen naar de kijkshop gegaan. Dat was beter dan op mijn kamer bezig zijn...
Beetje wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Een vaduz-look a like bij Hollands got Talent
Tja, duurde wel even voor ik er muziek op kreeg. Maar uiteindelijk is het gelukt, maar het had wel een rotgevoel kunnen uitstellen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is dan nog één gelukje, dat je gelijk vervanging kon halen.. Balen Bos![]()
Niet op gelet denk ik, ik was daar ook uhm , in 1997 of zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, wacht eens, je bent in Finland geweest, heb je nooit iets van Muumi gezien? Ook niet in een warenhuis ofzo?
Ja toch wel. Had eigenlijk willen wachten tot morgen als ik met pa boodschappen ga doen, maar tja eigenlijk hadden we een moment ingepland met de begeleiding om mijn kamer op te ruimen wat hard nodig is, maar daar was ik echt niet toe in staat..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
CONGRATULATIONS!
[Today's puzzle completed 1 Min, 13 Secs ]
Ik heb nog nooit een mp3 speler gehad, ik wil er eigenlijk wel een, want ik wil een fancy koptelefoon![]()
Fijn dat je snel een nieuwe kon halen Bos
Toen was het er al lang en breed overalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet op gelet denk ik, ik was daar ook uhm , in 1997 of zo
Alsof het niks isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
CONGRATULATIONS!
[Today's puzzle completed 1 Min, 13 Secs ]
Gelukkig dat het nu geregeld kon wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja toch wel. Had eigenlijk willen wachten tot morgen als ik met pa boodschappen ga doen, maar tja eigenlijk hadden we een moment ingepland met de begeleiding om mijn kamer op te ruimen wat hard nodig is, maar daar was ik echt niet toe in staat..
Paddyquote:
Zou ons Vaduschkje morgen weer thuis komen van vakantie? Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Een vaduz-look a like bij Hollands got Talent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |