De TTquote:
Dat snap ik dat jij hem voor mij opknapt, maar het is ook een beetje B. enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Die is aan jou gericht en ik vind m wel V&A eigenlijk
Nee joh, dat is Dokken of sop het je maar op!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snap ik dat jij hem voor mij opknapt, maar het is ook een beetje B. enzo
Ik denk dat ik hem in het weekend uit ga lezen, kan er nog een paar keer uit lezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is het met het tractorboek ondertussen trouwens Pisces?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ik zie het welke ik misteThanks Bos
Valentina en haar boobies! And poor papaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ondertussen al amper nog waar ie over ging geloof ik
Jaquote:
Ja, als ik er aan denk. Weet nog niet tot hoelang ik blijf werken, maar moet om 14.00 uur ergens hier in de stad zijn voor de sociale werkplaatsvoorzieningkeuring..quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Ik ben echt zo benieuwd hoe een vertaling van dit boek is, als dat er ook is, volgens mij kan het nooit zo droog en geniaal zijn als in het Engels
Niet in Nederlands, wel Engels en Duits!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was er ook al benieuwd naar.
Kijk es op Bol of die er is?
En dan zoeken op MP?
Ik twijfel zelfs of ik m niet terug wil, hoe erg is dat?
Ik stuur hem naar je terug!quote:Der 84-jährige Nikolaj hat sich verliebt. In Valentina. Ein ukrainisches, blondes Busenwunder.
Het is echt een boek met een lach en een traan, er zijn weinig boeken die ik écht grappig vind, heb ook bijna alleen maar drama in de kast liggen. Maar deze is echt tof. Zo leuk geschreven!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, het is ook wel echt een zeldzaam leuk boek vind ik hoor, ik moest echt vaak lachenOndanks de dwama
Dat ligt aan uw voorkeurquote:
Nou, eigenlijk alleen voor de Here en voor de koningin, dus voor Uquote:
Er is nog wel plek hoor, maar niet meer heeeeeeeeel veel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat de kringloop hier veel te ver weg is, volgens mij kan je er echt veel leuks halen.
Oh ja, dat bedacht ik me gister, hoeveel plek heb je nog op je walkin' fridge? Hoeveel magneten kun je nog kwijt?
Dat weet ik nog net zo niet, daar moet ik eerst voor scannenquote:
Story of my lifequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk alleen voor de Here en voor de koningin, dus voor U
Poooooor babyquote:
Ik weet het wel, maar scannen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog net zo niet, daar moet ik eerst voor scannen
Ja he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar scannen kan geen kwaad
Oh die is echt te leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh, geen mini, maar wel nog leuker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cuteness
Oude rakkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar scannen kan geen kwaad
Ja, als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |