Ik liet een scheetjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rook net al een bbq. Of er staat een huis in de fik ofzo.
nou, ik heb deze week en volgende week vakantie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik ga op 't terras zitten. Heb vandaag en morgen nog vakantie, dus 'k moet nog even een soort vakanatiegevoel creeëren.
Bij mij wel, kwam er gewoon door de 'volgende' knop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom staat deze niet in de reeks
Ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeie duikquote:
omdat david per se de lapo moet hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jupquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef GimmeGore het volgende:
Weet je zeker dat het het eerste jaar is? Ik moest op het HBO elk half jaar nieuwe boeken hebben...
Ik dacht ook: valt me mee. Tot ik na een half jaar weer 400 euro kon ophoesten aan schoolboeken
soms welquote:
quote:[Moredhel] zegt (1:27):
slaap lekker, prinsesje van me
Markooo zegt (1:27):
fijn
dankje
nu kan ik slapen
Trusten MarkoAlmeloquote:
Goedemorgen Ivoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen ratel en de rest die nu wakker is.
die van mij begint pas komend weekend en dan 3 weken lang.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Hallo allentesaam![]()
Vandaag mijn laatste dag vakantie.
Same herequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
die van mij begint pas komend weekend en dan 3 weken lang.
Ik voel me lekker op de trekker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net een stukje gereden op de trekker, geweldig
anders fiets je er toch niet normaal naar toequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef GimmeGore het volgende:
crap, ik moet zo naar de Grolsch veste, maar ik weet niet of je ondertussen al weer normaal die kant op kan fietsen...
Hoe moeten wij weten of jij onderhand normaal kan fietsen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef GimmeGore het volgende:
crap, ik moet zo naar de Grolsch veste, maar ik weet niet of je ondertussen al weer normaal die kant op kan fietsen...
Nathquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mr. Tquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
NathZullen we een keer samen rijden?
Waar is hier?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:52 schreef Daywalk3r het volgende:
En het giet hier uit de lucht. Ontwikkelt zich best hier boven OV die onweer.
Nijvurdal. Klein half uurtje regen als een malle en nu weer droog. Apeldoorn enzo krijgen volgens mij bakken regen en onweer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar is hier?
In Boekelo is t nog steeds droog
Ah, oke. Het regent hier nu ook idd. Naar niet echt hard ofzo..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nijvurdal. Klein half uurtje regen als een malle en nu weer droog. Apeldoorn enzo krijgen volgens mij bakken regen en onweer.
Dat kan hier weer door de straten. Bui nummer 2 over Nijverdal. Het spoelt er wederom weer uit.quote:
Wat een pechquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat kan hier weer door de straten. Bui nummer 2 over Nijverdal. Het spoelt er wederom weer uit.
Ja. Alleen nu staat m'n kont van de auto richting het water dus ik hoop niet dat het water de uitlaat inkomt.quote:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=128279quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was in Boekelo op een weilandquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:07 schreef Mdrop het volgende:
Avond, zo maar is kijken wat Twente er van gaat bakken...
[..]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=128279
Veel plezier!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen!
Ga zo zwemmen met mn lief in Preston Palace
Ik zit nu op kantoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey Syl en Ivo
@ Nath; zwem ze
Ik lig nu ook bij het zwembad. Zus heeft er een in de tuin. Wat een luxe he
dus nu moet je van de vloer eten??quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, de eettafel en stoelen zijn weg. Was ff in 5 min geregeld
Daarom koopt Justin nu altijd vloerbroodquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus nu moet je van de vloer eten??![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom koopt Justin nu altijd vloerbrood
Met veel diepe bierglazenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vast een diepzinnige vakantie dat
best een ideequote:
een man die niet wil BBQen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Vriendlief wil niet bbqen, mijn schoonouders hebben een bbq. Maarja beetje vreemd om met wildvreemd iemand bij je schoonouders te gaan bbqen
Idd, dat is geen manquote:
Wanneer? Meeten!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:13 schreef Sylvana het volgende:
@haakon Wij gaan ook naar Mallorcaaaa
kutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb nu maar een binnen-bbq gehouden door vlees te grillen, bijgerechten te maken en afbakbroodjes te bakkenWbt bbqen ben ik hier de man
Haakon, ik stuur je wel een pm over wanneer we op vakantie gaan, inbrekers lezen ook op internet mee
quote:
Nee, ik kreeg een brief waarin stond dat de resultaten van de psychologische test in combinatie met eerder behaalde resultaten voor hun aanleiding waren de procedure te beëindigenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:47 schreef norich het volgende:
Hoi![]()
oh das mooi kut davidzeiden ze nog waarom?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de inbreker is
Smeerlap.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 06:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen ToF
Veel te vroeg wakker. Zo douchen en eten en dan naar Duinrell
Ja ik las het ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef Sylvana het volgende:
Aha, dus dit doen ze bij Rietvogels in de zomerstop
Hennepkwekerij-in-opslagruimte
Moet je nagaan hoeveel spelers je moet hebben om dat geld in contributie te verdienen, als rietvogels moet je het er toch op kunnen gokkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo houden ze de club dus boven water
Lullig...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een brief waarin stond dat de resultaten van de psychologische test in combinatie met eerder behaalde resultaten voor hun aanleiding waren de procedure te beëindigen
Nu sprak ik een paar anderen die ik ken van de "testdagen" en zij hebben exact dezelfde brief gehad
Ze zouden idd samengaan met DVO. Maar dat is tot heden nog niet gebeurd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:00 schreef Mdrop het volgende:
Ik dacht dat rietvogels niet meer bestond, waren die niet samengevoegd ofzo??
Ja dat lijkt me wel, sowieso zal het de naam niet goed doen (Voor zover ze die nog hebben). Maar het zal sowieso wel iemand 'van de club' zijn, inbreken en daar zo'n plantage neerzetten zal sowieso opvallenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze zouden idd samengaan met DVO. Maar dat is tot heden nog niet gebeurd.
Maar mocht rietvogels hier achter zitten, dan is het afgelopen denk ik.
We zien t welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel, sowieso zal het de naam niet goed doen (Voor zover ze die nog hebben). Maar het zal sowieso wel iemand 'van de club' zijn, inbreken en daar zo'n plantage neerzetten zal sowieso opvallen.
Nee niets gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We zien t wel![]()
Heb je trouwens de boekenlijst gezien van het saxion? Slechts 200 euro he nieuw
https://sbc2009.noord4.nl(...)?id=BL005292&cj=2011quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee niets gezien, zal zondag is kijken.
Lidmaatschap Syntaxis, éénmalig ¤ 10,00 , neem aan dat je dat er ook bij 'doet'?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
https://sbc2009.noord4.nl(...)?id=BL005292&cj=2011
Nee ik niet. niks voor mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lidmaatschap Syntaxis, éénmalig ¤ 10,00 , neem aan dat je dat er ook bij 'doet'?
Zoveel gaat dat niet schelen als ik die prijzen zo bekijk, en die 10 euro boeit me ook echt niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik regel her en der wel wat 2e hands boeken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lullig...
Maar een pluspunt, nu mag ik je nog gewoon
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit bij Cementi van ABR en dat is wel een leuke/gezellige studievereniging met borrels en activiteiten zoals bezoek aan de rechtbank, rellen tegen de ME enzo
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Feyenoord pakt de kop positie, wat een kop voor de Telegraaf morgen.
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben 1 keer bij een feest geweest van Syntaxis. En ik voelde mij daar absoluut niet thuis.
Jij snapt 'm.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Redbaron het volgende:
Heracles wordt toch kampioen, kunnen we ze niet gelijk de schaal doen en dan bier drinken?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.
Maar wil je de volgende keer je auto niet op de drempel zetten? dan kan ik er normaal langs
'Whooooooooh'quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Het was leuk vandaag.
Overal in geweest en de laatste twee uurtjes gezwommen in het Tikibad![]()
[ afbeelding ]
Wat een zalig ding
Oe, vrije valquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Het was leuk vandaag.
Overal in geweest en de laatste twee uurtjes gezwommen in het Tikibad![]()
[ afbeelding ]
Wat een zalig ding
van koffie ook...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Achtbanen ftw
Van die "piratenschepen" ga ik kotsen
Niet altijdquote:
veel plezier!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:13 schreef GimmeGore het volgende:
Goeiemiddag! Zometeen naar W.A.S.P.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:13 schreef GimmeGore het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:13 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben weer thuis
@Sylvana: ik blijf lekker thuis dus.
Dat spul is zeker wel goed te drinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:47 schreef Redbaron het volgende:
tapje werkt goed, alleen de smaak van Oettinger is ff wennen.
nu al aan de vijfde Amsterdammer
Ow de A1, dat boeit geen donder, het gaat om het eerstequote:Op zondag 7 augustus 2011 03:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7970
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef Redbaron het volgende:
Goedemiddag, best wel brak vandaag.. weet niet eens meer hoe ik precies thuis ben gekomen vannacht
Niets geen vooroordelen tegen homo's hier, maar toch lijkt het me niet wat om op die dag in Amsterdam te zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik had gister ook een camouflage-broek aan. Evenals 8 anderen. We gingen in Army stijl naar de gaypride. Leuk om eens mee te maken.
lijkt het je niet wat..?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niets geen vooroordelen tegen homo's hier, maar toch lijkt het me niet om op die dag in Amsterdam te zijn.
Nee niet, vooral dat overdreven gedoe moet ik niet....quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
lijkt het je niet wat..?
Ik wist ook niet wat ik er van moest verwachten hoor maar ik heb een hele buld mooie vrouwen gezienEen vriendin, maat en ik zijn na de canalpride weggegaan en de rest bleef daar en sliep in Lelystad en 's avonds was 't wel iets gekker. Van die homo's die naar m'n maat wezen en riepen van "oohh da's een lekkertje, mag ik je zoenen?" enz enz. Gelukkig was ik toen al weg
Ja het is idd wel overdreven allemaal hoor. Maar voor een x was 't wel leuk. Mooi dikke ook. 10 uur 's ochtends al halve liter in de handenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee niet, vooral dat overdreven gedoe moet ik niet....
Misschien is dat wel het beste om zo'n dag vol te houdenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja het is idd wel overdreven allemaal hoor. Maar voor een x was 't wel leuk. Mooi dikke ook. 10 uur 's ochtends al halve liter in de handen
Ajuusquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef Redbaron het volgende:
Bedtijd!
Morgen weer een weekje rijden, tot volgende week!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
lijkt het je niet wat..?
Ik wist ook niet wat ik er van moest verwachten hoor maar ik heb een hele buld mooie vrouwen gezienEen vriendin, maat en ik zijn na de canalpride weggegaan en de rest bleef daar en sliep in Lelystad en 's avonds was 't wel iets gekker. Van die homo's die naar m'n maat wezen en riepen van "oohh da's een lekkertje, mag ik je zoenen?" enz enz. Gelukkig was ik toen al weg
Wrijf het maar inquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De zon.Je waardeert het ding pas als ie er niet meer is...
Je rug?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Je rug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je niet weggeweest?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Voor de tijd van het jaar wel ja.
Gelukkig krijgen we hier allemaal ansichtkaarten van collega's die in meer zonnige oorden vertoeven...
Ik heb geen Transporterquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb jij de Transporter al volgeladen dan, Teun?
Dat vind ik aardig van je.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb geen Transporter![]()
Maar in Servië heb ik wel even de groeten gedaan aan je landgenoten
Weet ik, maar da's m'n favoquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:45 schreef GimmeGore het volgende:
Ze hebben meer nummers dan alleen Riders hoor
quote:
Fargo kwam ik écht niet doorheen... maar dat kan aan mij liggen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ben weer 3 films rijker:
- Fargo
- Underworld
- I am Legend
Kostte me nog geen tientje
Goed hoor. Lekker op de bank liggen lezen. Hoe is 't met jou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe is het met mijn wulpse, blonde godinnetje?
Prima. Net even over de markt gelopen. Lekker indisch gegeten bij een kraampje...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed hoor. Lekker op de bank liggen lezen. Hoe is 't met jou?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Misschien werd jij gezocht.
Matig, gast. Weer last van de duizeligheid?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwa, nee. Lig de hele dag al wat slapjes op de bank en in bed
Kloptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet gaan doen?
Leraar Nederlands worden.
quote:
quote:
Jaa uuh..goede vraag. gewerktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom ben je nog wakker dan?
Tot hoelaat dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa uuh..goede vraag. gewerkt
Neu beetje uitslapen enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Morgen nog wat op de planning dan?
Hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Markooooooo uut Almeloooooooo
Heldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zo maar eens ( ik kan het wel david) slapen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |