Ja ik las het ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef Sylvana het volgende:
Aha, dus dit doen ze bij Rietvogels in de zomerstop
Hennepkwekerij-in-opslagruimte
Moet je nagaan hoeveel spelers je moet hebben om dat geld in contributie te verdienen, als rietvogels moet je het er toch op kunnen gokkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo houden ze de club dus boven water
Lullig...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een brief waarin stond dat de resultaten van de psychologische test in combinatie met eerder behaalde resultaten voor hun aanleiding waren de procedure te beëindigen
Nu sprak ik een paar anderen die ik ken van de "testdagen" en zij hebben exact dezelfde brief gehad
Ze zouden idd samengaan met DVO. Maar dat is tot heden nog niet gebeurd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:00 schreef Mdrop het volgende:
Ik dacht dat rietvogels niet meer bestond, waren die niet samengevoegd ofzo??
Ja dat lijkt me wel, sowieso zal het de naam niet goed doen (Voor zover ze die nog hebben). Maar het zal sowieso wel iemand 'van de club' zijn, inbreken en daar zo'n plantage neerzetten zal sowieso opvallenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze zouden idd samengaan met DVO. Maar dat is tot heden nog niet gebeurd.
Maar mocht rietvogels hier achter zitten, dan is het afgelopen denk ik.
We zien t welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel, sowieso zal het de naam niet goed doen (Voor zover ze die nog hebben). Maar het zal sowieso wel iemand 'van de club' zijn, inbreken en daar zo'n plantage neerzetten zal sowieso opvallen.
Nee niets gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We zien t wel![]()
Heb je trouwens de boekenlijst gezien van het saxion? Slechts 200 euro he nieuw
https://sbc2009.noord4.nl(...)?id=BL005292&cj=2011quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee niets gezien, zal zondag is kijken.
Lidmaatschap Syntaxis, éénmalig ¤ 10,00 , neem aan dat je dat er ook bij 'doet'?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
https://sbc2009.noord4.nl(...)?id=BL005292&cj=2011
Nee ik niet. niks voor mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lidmaatschap Syntaxis, éénmalig ¤ 10,00 , neem aan dat je dat er ook bij 'doet'?
Zoveel gaat dat niet schelen als ik die prijzen zo bekijk, en die 10 euro boeit me ook echt niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik regel her en der wel wat 2e hands boeken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lullig...
Maar een pluspunt, nu mag ik je nog gewoon
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit bij Cementi van ABR en dat is wel een leuke/gezellige studievereniging met borrels en activiteiten zoals bezoek aan de rechtbank, rellen tegen de ME enzo
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Feyenoord pakt de kop positie, wat een kop voor de Telegraaf morgen.
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben 1 keer bij een feest geweest van Syntaxis. En ik voelde mij daar absoluut niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |