Nee niet, vooral dat overdreven gedoe moet ik niet....quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
lijkt het je niet wat..?
Ik wist ook niet wat ik er van moest verwachten hoor maar ik heb een hele buld mooie vrouwen gezienEen vriendin, maat en ik zijn na de canalpride weggegaan en de rest bleef daar en sliep in Lelystad en 's avonds was 't wel iets gekker. Van die homo's die naar m'n maat wezen en riepen van "oohh da's een lekkertje, mag ik je zoenen?" enz enz. Gelukkig was ik toen al weg
Ja het is idd wel overdreven allemaal hoor. Maar voor een x was 't wel leuk. Mooi dikke ook. 10 uur 's ochtends al halve liter in de handenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee niet, vooral dat overdreven gedoe moet ik niet....
Misschien is dat wel het beste om zo'n dag vol te houdenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja het is idd wel overdreven allemaal hoor. Maar voor een x was 't wel leuk. Mooi dikke ook. 10 uur 's ochtends al halve liter in de handen
Ajuusquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef Redbaron het volgende:
Bedtijd!
Morgen weer een weekje rijden, tot volgende week!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
lijkt het je niet wat..?
Ik wist ook niet wat ik er van moest verwachten hoor maar ik heb een hele buld mooie vrouwen gezienEen vriendin, maat en ik zijn na de canalpride weggegaan en de rest bleef daar en sliep in Lelystad en 's avonds was 't wel iets gekker. Van die homo's die naar m'n maat wezen en riepen van "oohh da's een lekkertje, mag ik je zoenen?" enz enz. Gelukkig was ik toen al weg
Wrijf het maar inquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De zon.Je waardeert het ding pas als ie er niet meer is...
Je rug?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Je rug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je niet weggeweest?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Voor de tijd van het jaar wel ja.
Gelukkig krijgen we hier allemaal ansichtkaarten van collega's die in meer zonnige oorden vertoeven...
Ik heb geen Transporterquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb jij de Transporter al volgeladen dan, Teun?
Dat vind ik aardig van je.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb geen Transporter![]()
Maar in Servië heb ik wel even de groeten gedaan aan je landgenoten
Weet ik, maar da's m'n favoquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:45 schreef GimmeGore het volgende:
Ze hebben meer nummers dan alleen Riders hoor
quote:
Fargo kwam ik écht niet doorheen... maar dat kan aan mij liggen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ben weer 3 films rijker:
- Fargo
- Underworld
- I am Legend
Kostte me nog geen tientje
Goed hoor. Lekker op de bank liggen lezen. Hoe is 't met jou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe is het met mijn wulpse, blonde godinnetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |