die van mij begint pas komend weekend en dan 3 weken lang.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Hallo allentesaam![]()
Vandaag mijn laatste dag vakantie.
Same herequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
die van mij begint pas komend weekend en dan 3 weken lang.
Ik voel me lekker op de trekker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net een stukje gereden op de trekker, geweldig
anders fiets je er toch niet normaal naar toequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef GimmeGore het volgende:
crap, ik moet zo naar de Grolsch veste, maar ik weet niet of je ondertussen al weer normaal die kant op kan fietsen...
Hoe moeten wij weten of jij onderhand normaal kan fietsen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef GimmeGore het volgende:
crap, ik moet zo naar de Grolsch veste, maar ik weet niet of je ondertussen al weer normaal die kant op kan fietsen...
Nathquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mr. Tquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
NathZullen we een keer samen rijden?
Waar is hier?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:52 schreef Daywalk3r het volgende:
En het giet hier uit de lucht. Ontwikkelt zich best hier boven OV die onweer.
Nijvurdal. Klein half uurtje regen als een malle en nu weer droog. Apeldoorn enzo krijgen volgens mij bakken regen en onweer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar is hier?
In Boekelo is t nog steeds droog
Ah, oke. Het regent hier nu ook idd. Naar niet echt hard ofzo..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nijvurdal. Klein half uurtje regen als een malle en nu weer droog. Apeldoorn enzo krijgen volgens mij bakken regen en onweer.
Dat kan hier weer door de straten. Bui nummer 2 over Nijverdal. Het spoelt er wederom weer uit.quote:
Wat een pechquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat kan hier weer door de straten. Bui nummer 2 over Nijverdal. Het spoelt er wederom weer uit.
Ja. Alleen nu staat m'n kont van de auto richting het water dus ik hoop niet dat het water de uitlaat inkomt.quote:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=128279quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was in Boekelo op een weilandquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:07 schreef Mdrop het volgende:
Avond, zo maar is kijken wat Twente er van gaat bakken...
[..]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=128279
Veel plezier!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen!
Ga zo zwemmen met mn lief in Preston Palace
Ik zit nu op kantoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey Syl en Ivo
@ Nath; zwem ze
Ik lig nu ook bij het zwembad. Zus heeft er een in de tuin. Wat een luxe he
dus nu moet je van de vloer eten??quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, de eettafel en stoelen zijn weg. Was ff in 5 min geregeld
Daarom koopt Justin nu altijd vloerbroodquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus nu moet je van de vloer eten??![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom koopt Justin nu altijd vloerbrood
Met veel diepe bierglazenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vast een diepzinnige vakantie dat
best een ideequote:
een man die niet wil BBQen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Vriendlief wil niet bbqen, mijn schoonouders hebben een bbq. Maarja beetje vreemd om met wildvreemd iemand bij je schoonouders te gaan bbqen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |