Kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:27 schreef Sylver_ het volgende:
En een hondenras geloof ik, maar ik ben de naam vergeten!
Voordat dit een gokwedstrijd wordt, degene die de hoofdstad van dit eiland of van Kyushu of Hokkaido kan noemen, kan ook het punt krijgenquote:
quote:
Je hebt altijd mooie festivals in Fukuoka, geen idee wanneer deze ook alweer waren, maar zeker de moeite waard om te kijken / mee te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:48 schreef MadMaster het volgende:
En in oktober hoop ik op Kyushu op Fukuoka te landen...
Die ga ik missen, die zijn een maand eerder volgens mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef Asap het volgende:
[..]
Je hebt altijd mooie festivals in Fukuoka, geen idee wanneer deze ook alweer waren, maar zeker de moeite waard om te kijken / mee te doen
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ga ik missen, die zijn een maand eerder volgens mij...
Wat bepaalt de kwaliteitsklasse van seishu?
Ja, maar welke bewerking?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:58 schreef Iridal het volgende:
Als het de soort niet is, dan de bewerking van de rijst?
Ja, maar waarom antwoord je dat dan niet meteen?quote:
Beetje dubieus natuurlijk, er zijn meerdere goede antwoorden gegeven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die zocht ik
Stand 2346
1 Madmaster
1 Iridal
1 PhysicsRules
1 ß
Is toch wel goed. Ik zocht eigenlijk Distinguished Service Cross maar dat is blijkbaar geen militaire onderscheiding maar een normale onderscheiding. Ik had de vraag anders moeten stellen.quote:
Stand 2346quote:
Wat isquote:4-hydroxybutaanzuur, veelal aangeduid met, is een stof die van nature in het menselijk lichaam voorkomt, met name in de hersenen. In 1961 werd 4-hydroxybutaanzuur in het laboratorium gesynthetiseerd. In de jaren '60 en '70 stond deze stof vooral in de belangstelling als slaapmiddel en anestheticum. Later werd het middel als drug geclassificeerd. Sinds de jaren '90 wordt 4-hydroxybutaanzuur voornamelijk gebruikt als partydrug.
Oh Oh Cherso?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:50 schreef Grumpey het volgende:
In ieder geval is het:
H H H O
C - C - C - C -OH
OH H H
Toch? (weergave is niet optimaal overigens, O zit op laatste C)
Stand 2346quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Asap het volgende:
Slapen en verdoofmiddel, klinkt meer als GHB
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
01. Monnickendam
02. Bodegraven
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09. Utrecht
10. Hindeloopen
11.
12.
13. Rotterdam
14.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:05 schreef HilarityEnsues het volgende:
4 Zwijndrecht
5 Roosendaal / Rozendael
12 Bruinisse
Bijna helemaal, alleen de laatste nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:05 schreef Iridal het volgende:
Monnickendam
Bodegraven
Vogelenzang
Zwijndrecht
Bloemendaal
Dodewaard
Zandvoort
Eibergen
Utrecht
Hindelopen
Heerhugowaard
Bruinisse
Rotterdam
En compleet, maar niet helemaal correct door de edit...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
01. Monnickendam
02. Bodegraven
03. Vogelenzang
04. Zwijndrecht
05. Roosendaal
06. Dodewaard
07. Zandvoort
08. Eibergen
09. Utrecht
10. Hindeloopen
11. Heerhugowaard
12. Bruinisse
13. Rotterdam
14. Schoonhoven
Die heb je geedit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
01. Monnickendam
02. Bodegraven
03. Vogelenzang
04. Zwijndrecht
05. Roosendaal
06. Dodewaard
07. Zandvoort
08. Eibergen
09. Utrecht
10. Hindeloopen
11. Heerhugowaard
12. Bruinisse
13. Rotterdam
14. Schoonhoven
14 stond ook rotterdam.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:16 schreef ß het volgende:
Dan zou ik het punt aan PR geven. schoonoord lijkt mij ook nog een beter antwoord.
Ik zag niet eens dat er Schoonhoven stond, ik zocht ook Schoonoord. Deze maakt het dus echt compleetquote:
Dat is niet te achterhalen. Daarom staat ook in de OP dat het niet magquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, toen er nog geen andere posts onder stonden.
Ga je op de andere regels ook streng toezien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is niet te achterhalen. Daarom staat ook in de OP dat het niet mag. Gewoon ff nieuwe post met je correctie eronder dus
.
Ik heb het idee dat dat wel de algemene wens is hier, dus jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je op de andere regels ook streng toezien?
Daar vlieg ik altijd overheenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe heet de zee tussen Groenland en het zuid-oosten van Canada?
Dan kijk je goed op het schermpje met de routequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar vlieg ik altijd overheenLabrador?
Je moet toch watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dan kijk je goed op het schermpje met de route![]()
Stand 2346
1 Madmaster
1 Iridal
2 PhysicsRules
2 ß
1 Wasknijper21
1 Bart
1 Asap
1 Puntenslijpsel
Andromeda?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je moet toch watNee ik onthield het omdat ik een hele dagdroom kreeg over een zee vol schattige toiletpapier hondjes
Hoe heette de boself die hopeloos verliefd werd op Narcissus? (mythologie)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je moet toch watNee ik onthield het omdat ik een hele dagdroom kreeg over een zee vol schattige toiletpapier hondjes
Slimme redenatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:41 schreef MadMaster het volgende:
Ook Narcissus?
Daar komt narcisme (zelfliefde) toch ook vandaan?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:
Kan ik helaas nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu je toch Mod bent, voeg deze dan even toe:
[ afbeelding ]
Don't judge. Afgelopen 2 jaar minstens 6 keer overheen gevlogen, je moet wat.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet. We zitten in ABO al te lobbyen om er een abo-functie van te maken, maar dat zit er waarschijnlijk ook niet in
.
Ik zou er best wat voor over hebben om in jouw koppie te mogen kijken. Jouw hersenkronkels zijn soms briljant.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Don't judge. Afgelopen 2 jaar minstens 6 keer overheen gevlogen, je moet wat.
Het is toch raar dat ze hetzelfde hetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou er best wat voor over hebben om in jouw koppie te mogen kijken. Jouw hersenkronkels zijn soms briljant.
Nee hoor, de Labrador komt uit (van?) Labrador (en New Foundland)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is toch raar dat ze hetzelfde heten
Wat gaat het mij kosten om in jouw koppie te kijken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is toch raar dat ze hetzelfde heten
quote:
Een ticket naar de USA kost tegenwoordig niet zo veel meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat gaat het mij kosten om in jouw koppie te kijken?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:23 schreef outtayourleague het volgende:
Ervan uitgaande dat iedereen hier in Europa woont
Maar nou snap ik wel waarom ik het hiet nooitkan vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:23 schreef outtayourleague het volgende:
Ervan uitgaande dat iedereen hier in Europa woont
quote:
Ik ook! Eergisterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:27 schreef outtayourleague het volgende:
was laatst nog in Chicago
OT: niemand een idee dus?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook! Eergister
En ik heb het dus al gegoogled....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Stand 2346quote:
papiamento mischien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef Sylver_ het volgende:
Bon = Frans voor 'goed'
Futuro = Spaans voor 'toekomst'
Vreemde samenstelling
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan zou ik denken politieke partij?
Ook bekend als Koraal Specht.quote:
Dat is alvast 1..quote:
quote:
Gamenquote:
Yep, door een longembolie die hij kreeg door blijkbaar erg vaak erg lang stil te zitten bij 't gamenquote:
Misschien kan jij of iemand anders mijn antwoord even opzoeken. Ik weet vrijwel zeker dat het goed is.quote:
quote:
Maakt niet uit. Bovenstaande is goed genoeg.quote:
quote:Ik zou best nog wel een keertje... ach, wat leg ik toch te dromen
Wantis door de jaren zo veranderd, voor mij toch veel te vlug. ..
Dat Nieuw Babylon, moest dat er trouwens eigenlijk nou wel zo nodig komen?
Zo komt die ooievaar op de Vijverberg dus never-nooit meer terug
kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daag ons niet uit, he? Anders stellen we een vraag over natuurkunde, scheikunde of Olivier Maingain.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:40 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Daag ons niet uit, he? Anders stellen we een vraag over natuurkunde, scheikunde of Olivier Maingain.![]()
Deventer?
Enkel Utrecht en A'dam hebben er 1quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef Baszh het volgende:
[..]
Enkel Utrecht en A'dam hebben er 1
Stand 2346
1 Madmaster
2 Iridal
3 PhysicsRules
2 ß
2 Wasknijper21
1 Bart
1 Asap
1 Puntenslijpsel
1 outtayourleague
1 Sylver_
2 HilarityEnsues
2 Baszh
1 Ireyon
1 tong80
Stand 2346quote:
Stand 2346quote:
Stand 2346quote:
zoiets ja....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Baszh het volgende:
Das dat boek over nazi's in zuid-amerika ofniet
quote:
quote:
dat jaquote:
ja dusquote:
Stand 2346quote:
quote:
Dit leek me te algemeen. Maar hier:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef lubje25 het volgende:
amerikaanse soldaten werven voor WOII?
had ik wel rekening mee mogen houden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef ß het volgende:
[..]
Die operatie werd zoveel mogelijk geheim gehouden.
ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef lubje25 het volgende:
amerikaanse soldaten werven voor WOII?
en hoe zag die steun er uit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef Baszh het volgende:
Om steun te werven onder de bevolking voor deelname in WO2?
vooruit ik reken het goed. Ik zocht eigenlijk dat ze war bonds/obligaties moesten kopen. Erg mooie posters allemaal.quote:
My Lai Massacre iddquote:
In essentie wel correct maar het is niet het begrip wat ik zoekquote:
Zet collaboratie in zijn stukje, dat past gewoon nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef ß het volgende:
Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
Het is niet een juist antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef ß het volgende:
Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
Stand 2346quote:
haiquote:
dank je , ßquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef ß het volgende:
endeavour
columbia
challenger
atlantis
en die ene
laatste aanvullingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel, er is (was) de Discovery...
geen idee baszhquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:36 schreef Baszh het volgende:
De verdediging vanging in beroep bij het Amerikaanse Hooggerechtshof, maar zonder resultaat. President Truman weigerde een gratieverzoek in behandeling te nemen en liet de zaak over aan generaal MacArthur, de opperbevelhebber van de Amerikaanse strijdkrachten in het Verre Oosten. MacArthur bevestigde het vonnis van de militaire commissie. Op 23 februari 1946 werd
in Los Banos Prison Camp bij Manilla opgehangen.
Welke Japanner?
Dat ging echt per ongelukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik zie nu dat puntenslijpsel hem wsch. heeft ingekopt
nee, hup, stel een vraag jijquote:
ben je gek, puntenslijpsel, jij verdient het punt! No prob at all, hoorquote:
ja stiekem wel, maar niet verder vertellen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Baszh het volgende:
Knijper maakte ook gebruik van B's lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |