Platoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het internet van alle Singles de afgelopen tijd weggevallen
best wel ja, nu laptop aan de iphone gekoppeld om nog wat te kunnen doen hier..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
niet alle.. maar tis wel druk op t werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
'blameshifting'. goede methodiek jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
de regel bij fouten/problemen is toch:
Als je iemand anders aan kan wijzen, doe dat dan en kijk vooral niet naar jezelf! ??
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je iemand anders aan kan wijzen, doe dat dan en kijk vooral niet naar jezelf! ??
Doel je nu op haperende internetverbindingen of mijn haperende kind?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nog in slaap weten te vallen vannacht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doel je nu op haperende internetverbindingen of mijn haperende kind?
moet ie ook op spraakles dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doel je nu op haperende internetverbindingen of mijn haperende kind?
Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog in slaap weten te vallen vannacht?
Dan eerder op afspraaklesquote:
Uur of 4quote:
netzoals z'n moeder op afspraakjeslesquote:
Ik heb nooit afspraakjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef clevy het volgende:
[..]
netzoals z'n moeder op afspraakjesles
Ja maar, slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mooie tijd toch.. Hoef je tenminste niet zo lang te slapen.
Ja doe het zelf ook te lang.. Eigenlijk alleen in het weekend.. Maar dat komt door de lange avonden.quote:
Je baas? Ik lees 't wel goed, tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Oj, kreeg ik net toch een heel fijn compliment van mijn baas.
En dat was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Oj, kreeg ik net toch een heel fijn compliment van mijn baas.
Bij de Dirk, deze week de Pampas in de aanbieding.. 2 flessen voor 5 euro..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
Woei, vijf flessen Syoss voor maar 14 euro.
I love de Action.
Is dat een beetje te zuipen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
Woei, vijf flessen Syoss voor maar 14 euro.
I love de Action.
Jaloers?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Er wordt hier volop gepraat over inknippen, kolven, lekkende uiers en koolbladen op de tepels
HELP ME!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ik was er ook even stil vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je baas? Ik lees 't wel goed, toch.
Dat hij altijd wel tekeer gaat als er iets mis gaat, maar dat hij vindt dat ik de organisatie van het congres in oktober echt heel goed doe en alles onder controle lijk te hebben (en hij het dus wel eens tijd vond voor complimentenquote:
Ja ik zou dolgraag een ingeknipte anus willen hebben en een kind aan m'n tepelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |