Platoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het internet van alle Singles de afgelopen tijd weggevallen
best wel ja, nu laptop aan de iphone gekoppeld om nog wat te kunnen doen hier..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
niet alle.. maar tis wel druk op t werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
'blameshifting'. goede methodiek jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
de regel bij fouten/problemen is toch:
Als je iemand anders aan kan wijzen, doe dat dan en kijk vooral niet naar jezelf! ??
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je iemand anders aan kan wijzen, doe dat dan en kijk vooral niet naar jezelf! ??
Doel je nu op haperende internetverbindingen of mijn haperende kind?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nog in slaap weten te vallen vannacht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doel je nu op haperende internetverbindingen of mijn haperende kind?
moet ie ook op spraakles dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doel je nu op haperende internetverbindingen of mijn haperende kind?
Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog in slaap weten te vallen vannacht?
Dan eerder op afspraaklesquote:
Uur of 4quote:
netzoals z'n moeder op afspraakjeslesquote:
Ik heb nooit afspraakjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef clevy het volgende:
[..]
netzoals z'n moeder op afspraakjesles
Ja maar, slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mooie tijd toch.. Hoef je tenminste niet zo lang te slapen.
Ja doe het zelf ook te lang.. Eigenlijk alleen in het weekend.. Maar dat komt door de lange avonden.quote:
Je baas? Ik lees 't wel goed, tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Oj, kreeg ik net toch een heel fijn compliment van mijn baas.
En dat was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Oj, kreeg ik net toch een heel fijn compliment van mijn baas.
Bij de Dirk, deze week de Pampas in de aanbieding.. 2 flessen voor 5 euro..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
Woei, vijf flessen Syoss voor maar 14 euro.
I love de Action.
Is dat een beetje te zuipen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
Woei, vijf flessen Syoss voor maar 14 euro.
I love de Action.
Jaloers?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Er wordt hier volop gepraat over inknippen, kolven, lekkende uiers en koolbladen op de tepels
HELP ME!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ik was er ook even stil vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je baas? Ik lees 't wel goed, toch.
Dat hij altijd wel tekeer gaat als er iets mis gaat, maar dat hij vindt dat ik de organisatie van het congres in oktober echt heel goed doe en alles onder controle lijk te hebben (en hij het dus wel eens tijd vond voor complimentenquote:
Ja ik zou dolgraag een ingeknipte anus willen hebben en een kind aan m'n tepelquote:
*trekt zwembroekje aan*quote:
Mag dan ook wel gezegd worden, toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hij altijd wel tekeer gaat als er iets mis gaat, maar dat hij vindt dat ik de organisatie van het congres in oktober echt heel goed doe en alles onder controle lijk te hebben. En dat hij de uitnodigingen prachtig vond.
ach.. als het leven eerlijk verdeeld zou zijn dan zou een van ons niet bestaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zou dolgraag een ingeknipte anus willen hebben en een kind aan m'n tepel
Uhuh, maar zo vanzelfsprekend is dat niet bij hem. Wel fijn dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mag dan ook wel gezegd worden, toch?
Bommetje en achterover salto van de duikplank..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt zwembroekje aan*
YEEHHAAAAAAWWWW!
Er zijn van die mensen die het ook op film hebben. Misschien maken ze er een gezellig avondje van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik word een beetje misselijk van de verhalen hier.
Als straks de foto's komen val ik vast flauw
Ik spetter heul nie veel water met mijn bommetjes met die 62kgquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Bommetje en achterover salto van de duikplank..
BAM!!
Ja daar ging het dus over. Dat sommige vrouwen dat op film hebben en zo lekker met mensen gaan kijken. Of foto's van de uitgerekte poes tijdens de bevalling. Dat vonden ze hier gelukkig net als ik toch ECHT te ver gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn van die mensen die het ook op film hebben. Misschien maken ze er een gezellig avondje van.
Nu ben je over de magische 60 kg-grens heen. Nu word je moddervet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik spetter heul nie veel water met mijn bommetjes met die 62kg
JaIk ben 2kg aangekomen.
Nu ik een relatie heb kan ik gaan uitdijen
Jullie zijn een lekker stel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaIk ben 2kg aangekomen.
Ach kom iedereen kan toch een bommetje, ik ook met mijn 75 kg..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaIk ben 2kg aangekomen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jullie zijn een lekker stel!
[ afbeelding ]
Zulke mensen hadden zich niet moeten voortplanten. Have some pride, for crying out loud!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar ging het dus over. Dat sommige vrouwen dat op film hebben en zo lekker met mensen gaan kijken. Of foto's van de uitgerekte poes tijdens de bevalling. Dat vonden ze hier gelukkig net als ik toch ECHT te ver gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij negeert me.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik dan?![]()
Zeg je mij niet meer gedag?
Wil je me nooit, nooit, maar dan ook NOOIT meer vergelijken met Kwalbert Verlinde?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jullie zijn een lekker stel!
[ afbeelding ]
Allebei homo, wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je me nooit, nooit, maar dan ook NOOIT meer vergelijken met Kwalbert Verlinde?
De ene is het mannetje en de ander het vrouwtje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allebei homo, wat is het verschil dan?.
Jah. Ik bedoel.... je wordt 30 en meteen ga je van 58kg naar 62kg in 2 jaar!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu ben je over de magische 60 kg-grens heen. Nu word je moddervet.
psst, bij homo's zijn het altijd 2 mannen, nee echt waarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
De ene is het mannetje en de ander het vrouwtje?
Van 80 naar 90 in nog geen jaar. Tenminste, ik hoop dat het daar stopt bij mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Ik bedoel.... je wordt 30 en meteen ga je van 58kg naar 62kg in 2 jaar!
Waar stopt het?!?!!?!?
Ik geloof dat bij ons het rollenpatroon wel redelijk duidelijk is jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
De ene is het mannetje en de ander het vrouwtje?
Heul niet! Geloof ze niet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
psst, bij homo's zijn het altijd 2 mannen, nee echt waar.
Van 65 kilo naar 83 kilo in 2 jaar. Gr.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar stopt het?!?!!?!?
Hij heeft het recht om dit topic te openen ja!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef mathar1 het volgende:
ik ben een particulier geen bedrijf
en ik heb het recht om deze topic te plaatsen
Daar deed ik nog 4 jaar over. Het zit nu in een stroomversnelling.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Van 65 kilo naar 83 kilo in 2 jaar. Gr.
Hij heeft het recht om op te tievenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft het recht om dit topic te openen ja!
[..]
Na je 35e gaat het pas hard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar stopt het?!?!!?!?
Kijken of ik nou weer een PM of DM met klachten krijgquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft het recht om op te tieven.
Niet bij Ang3l, maar een paar jaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh maar dat duurt nog heeeel lang.
Die zijn niet lui of dom, die zijn dizzzlektiez.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
Waarom schrijven zo veel mensen toch 'deze topic'?
Ik zit me dat ook vaak af te vragen. Taalkundig zijn beide juist maar bij deze denk ik wel altijd dat je een allochtoon bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
Waarom schrijven zo veel mensen toch 'deze topic'?
Ja, het klinkt wel zo inderdaad. Maar mag 'deze'? Wat stom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit me dat ook vaak af te vragen. Taalkundig zijn beide juist maar bij deze denk ik wel altijd dat je een allochtoon bent.
Inderdaad heb ik gelukkig ook nog ff..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh maar dat duurt nog heeeel lang.
Stop scaring mequote:
Ik vind "De topic" ook stom klinken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit me dat ook vaak af te vragen. Taalkundig zijn beide juist maar bij deze denk ik wel altijd dat je een allochtoon bent.
Sorry babe, je kunt het maar beter weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stop scaring me
Ik ga vanavond alleen maar salade eten
"Dit topic" of "Deze topic" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind "De topic" ook stom klinken.
In mijn hoofd en oren is 't "het topic".
Geen idee welke klopt.
quote:Engelse leenwoorden hebben in de regel als lidwoord "de".
Er is echter een aantal Engelse leenwoorden die zowel de als het als lidwoord kunnen dragen. Daaronder bevinden zich o.a. de volgende voorbeelden:
de account - het account
de algoritme - het algoritme
de cover - het cover
de display - het display
de floppy - het floppy
de image - het image
de issue - het issue
de manual - het manual
de modem - het modem
de notebook - het notebook
de topic - het topic
de weblog - het weblog
Dus, deze topic is correct evenals dit topic.
Bij mij minder dan 10quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet bij Ang3l, maar een paar jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De algoritme klinkt al net zo stom.quote:
Bij weblog gaat het al beter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De algoritme klinkt al net zo stom.
Qua klank gebruik ik:quote:
nee idd. eerder gebruiksaanwijzing.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Manual gebruik ik in het NL gewoon helemaal niet.....
quote:Een vakantie is pas een leuke vakantie als er geile neukseks bij komt kijken en ook bij dit stel was het niet anders.
You don´t love the "Djeez-journalisms"?quote:
de brukshinvis of hoe zeggen ze dat bij de ikeaquote:
Te laag en simpel voor woordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You don´t love the "Djeez-journalisms"?
welke?quote:
Ach, tis mijn digitale equivalent van het lezen van de Nieuwe Revu op het toiletquote:
Djeez.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Oi....![]()
Hand afgerukt tijdens seks op wasbak
[..]
Daar lees ik Rolling Stone magazinequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis mijn digitale equivalent van het lezen van de Nieuwe Revu op het toilet
En ik vind dit een belediging voor de revu, NIet dat ikd ie graag lees maar het is eerder de aktueel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis mijn digitale equivalent van het lezen van de Nieuwe Revu op het toilet
Ik lees niet op de wc. Ik vind dat zo vreemdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo lang zit ik er ook nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees niet op de wc. Ik vind dat zo vreemd.
Sorry, Nieuwe Revuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik vind dit een belediging voor de revu, NIet dat ikd ie graag lees maar het is eerder de aktueel.
Met djees zou je e panorama nog beledigen
hoeft ook niet want meisjes poepen niet hequote:
Mja, het is wel een beetje een fok-niveau artikeltje iddquote:
Ik de Winqquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar lees ik Rolling Stone magazine
Ik neem er juist uitgebreid de tijd voor op het toiletquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees niet op de wc. Ik vind dat zo vreemd.
Je bent echt al 1 van de ladies op het werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Kwam net voor het eerst ter sprake bij m'n collega's dat ik een vriendje hebmeteen al die dames de foto bekijken
"Oeh! Houden Steeph!"
Hoe oud is ie?
Wat doet ie voor werk?
Kan ie je onderhouden?
Maar waarom op het toilet? Je kan ook gewoon in je blote reet op de bank gaan zitten of zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem er juist uitgebreid de tijd voor op het toilet
Dan kan ik nog wel pissen als een paard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef clevy het volgende:
[..]
hoeft ook niet want meisjes poepen niet he
Ja weet ik niet, op 1 of andere manier kom ik op het toilet even tot rustquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom op het toilet? Je kan ook gewoon in je blote reet op de bank gaan zitten of zo.
Dat doe ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom op het toilet? Je kan ook gewoon in je blote reet op de bank gaan zitten of zo.
Maar voor mij welquote:
ah wel leuk ding ja.quote:
Ik ben de enige man op deze kamerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent echt al 1 van de ladies op het werk
Ja denk 't welquote:Ga je zaterdag trouwens nog naar A'dam?
quote:
Ja, ik ook. Maar ik zit geen half uur op de plee met een boekjequote:
Het weer is zonnig met een kans op neerslag van 0 - 5%?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, Gayparade dit weekend natuurlijk. Met het verwachte weer denk ik dat ik maar ff oversla.
Volle maanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het weer is zonnig met een kans op neerslag van 0 - 5%?.
Ik zie 40% kans op regen max 20 gradenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het weer is zonnig met een kans op neerslag van 0 - 5%?.
Ik heb niet gekeken naar de weersvoorspelling. Ik dacht dat je doelde op naakte mannenlijven en zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie 40% kans op regen max 20 graden.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie 40% kans op regen max 20 graden.
Dat kan ik wel hebben hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken naar de weersvoorspelling. Ik dacht dat je doelde op naakte mannenlijven en zo
Nope, de Gaypride interesseert me echt geen flikkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hebben hoor. En er danst veel ander leuk spul mee vaak
.
Maar ik ga meestal gewoon ff de stad in, voor de gezelligheid enzo, zie vaak niet eens een boot, ga je mee?.
hihiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, de Gaypride interesseert me echt geen flikker.
Ik vind het sowieso maar een vaag evenement.
Ik zeg toch, het gaat niet om het evenement, het is gewoon druk en gezellig, we gaan wel gewoon zuipen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, de Gaypride interesseert me echt geen flikker.
Ik vind het sowieso maar een vaag evenement.
Ahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch, het gaat niet om het evenement, het is gewoon druk en gezellig, we gaan wel gewoon zuipen hoor.
Zeg dat dan gewoon, hoef ik ook niet al die moeite te doenquote:
Scherp!quote:
Whut? Waar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken naar de weersvoorspelling. Ik dacht dat je doelde op naakte mannenlijven en zo
Jahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, Gayparade dit weekend natuurlijk. Met het verwachte weer denk ik dat ik maar ff oversla.
Scherp? Geen flikker ergens om geven in combi met iets over homo's is wel 1 van de meest uitgekauwde woordspelingen everquote:
het is voor jou natuurlijk ook nog wel een pokke-eindquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahIk ga er ook alleen maar heen als het redelijk weer wordt.
Vorig jaar echt StB-nat geworden op de boot
Ik was wel benieuwd wat je zoal doet op zo'n dag. Maar het is eigenlijk gewoon een veredelde Koninginnedagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, hoef ik ook niet al die moeite te doen.
He, ik kom ook maar uit 't Oosten, hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scherp? Geen flikker ergens om geven in combi met iets over homo's is wel 1 van de meest uitgekauwde woordspelingen everDie is zo oud dat ie al weer terug in de mode is geweest en weer opnieuw uit is.
Het is jouw buurtgenootquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scherp? Geen flikker ergens om geven in combi met iets over homo's is wel 1 van de meest uitgekauwde woordspelingen everDie is zo oud dat ie al weer terug in de mode is geweest en weer opnieuw uit is.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, pizzaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:38 schreef dawg het volgende:
pizza onderweg
ham salami ui en champs
hola gueros
Meer ananas eten, dan wordt 't zoeter, schijnt.quote:
Dat vind ik niet lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer ananas eten, dan wordt 't zoeter, schijnt.
Je moet er iets voor over hebben.quote:
Kijk, CL bevestigt het. Alhoewel ik de combi met pizza wat dubieus vind.quote:
quote:
Ik weet ook niet wie het heeft verzonnen, maar ik ben hem dankbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, CL bevestigt het. Alhoewel ik de combi met pizza wat dubieus vind.
Op pizza is ananas wel lekker.quote:
Ananas ringen grillen en flamberen met bruine rum.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ananas ringen grillen en flamberen met bruine rum.Serveren met vanille ijs en geschaafde pure chocolade
Weet je trouwens hoe je een mongooltje met een ananas noemt?quote:
Moet je de rest van dat recept eens horen, dan haak ik ook afquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op pizza is ananas wel lekker.maar deze combi
Wil ik het wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je trouwens hoe je een mongooltje met een ananas noemt?
Jeweetquote:
Laat maar eens zien dat receptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je de rest van dat recept eens horen, dan haak ik ook af
Geen idee, zeg jij het maar.quote:
Mmm klinkt niet echt lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[Singles] Brengen wat lekkers mee!
Ik weet 't al namelijk.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De spanning is ondraaglijk, zeg het!
Een josti Hawaii.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef CherryLips het volgende:
De spanning is ondraaglijk, zeg het!
Geniaalquote:
Die smiley? Ja hè.quote:
Optie 3: het feit dat je het niet meer wist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Die kende ik al
Ik weet niet wat erger is: de grap of het feit dat ik 'm al kende
Het is al een wat dat je hem hebt onthoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kende ik al
Ik weet niet wat erger is: de grap of het feit dat ik 'm al kende
Echt welquote:
Goed geacteerd jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
Operation repo; wat blijft het toch grappig en triest tegelijk die "toneelstukjes"
Een vriend van mij uit Amerika heeft dat werk een paar jaar gedaan. Die is gestopt toen ie beschoten werd.....quote:
Wat is operatie repo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
Operation repo; wat blijft het toch grappig en triest tegelijk die "toneelstukjes"
Amerikaans programma over auto's die in beslag worden genomen omdat mensen hun lening niet betalen....quote:
Programma over lui die auto's enzo in beslag moeten nemen omdat de rekeningen niet zijn betaald. Slecht geacteerde ruzies en matpartijen enzo.quote:
Ach je moet toch wat kijkenquote:
Daarom download ik alleen nog maar seriesquote:
Ik doe het tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom download ik alleen nog maar seriessorry CL
![]()
CL downloaden? Live kijken niet leuker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom download ik alleen nog maar seriessorry CL
![]()
quote:
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL downloaden? Live kijken niet leuker?
Logisch toch, een conducteur knipt thuis ook geen kaartjes.quote:
In de trein ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch toch, een conducteur knipt thuis ook geen kaartjes.
quote:
quote:
Zullen we gaan discussiëren over waarom singles zo rustig is geworden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het weer een rustige en suffe avond worden hier?
Omdat ze allemaal neuken als konijnen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we gaan discussiëren over waarom singles zo rustig is geworden?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal neuken als konijnen?
Neuk jij ook constant als een konijntje, L-E?quote:
Dat geldt vast niet voor iedereen trouwens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of omdat ze op vakantie zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet constant. Nu bijvoorbeeld niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuk jij ook constant als een konijntje, L-E?
Omdat L-E er minder is en iedereen haar zo mist?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of omdat ze op vakantie zijn?![]()
Of omdat de sfeer verziekt is?![]()
Of omdat je wel heel sneu moet zijn als je op dit soort zwoele zomeravonden achter je pc zit?![]()
Of omdat de internetverbindingen collectief down zijn in half NL?![]()
Nog iemand ideëen?
Al dat zo was, dan zat iedereen hier wel te zeiken waar je in godsnaam bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat L-E er minder is en iedereen haar zo mist?
Dat stadium zijn ze al voorbij. Ze liggen nu in foetushouding te huilen. En te krassen, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al dat zo was, dan zat iedereen hier wel te zeiken waar je in godsnaam bent
Ik op het moment ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet constant. Nu bijvoorbeeld niet.
Jij?
Zet dan door en pleeg zelfmoord. Krassen is voor mietjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat stadium zijn ze al voorbij. Ze liggen nu in foetushouding te huilen. En te krassen, niet te vergeten.
Omg, dat gaat een slagveld wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Donderdag opent de VILA in Enschede. De eerste 100 klanten krijgen een gratis jurk.
Zal ik, of zal ik niet.
Dan moet ik om half acht al uit bed om er om half negen te zijn en dan ben ik waarschijnlijk nog te laatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omg, dat gaat een slagveld wordenGaan dus, en daarna de foto´s van je blauwe plekken showen, als de ekte fashion-warriorqueen die je bent
Sfeer verziekt? Ik ben er, de grootste Kumbajaaaa-Fok!ker hier!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of omdat ze op vakantie zijn?![]()
Of omdat de sfeer verziekt is?![]()
Of omdat je wel heel sneu moet zijn als je op dit soort zwoele zomeravonden achter je pc zit?![]()
Of omdat de internetverbindingen collectief down zijn in half NL?![]()
Nog iemand ideëen?
Zoek een betere baan, dit kan zo niet langer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik op het moment ook nietMaar ja, gedragsregels op kantoor he
![]()
Oh, wrede wereld, L-E die niet aan het neuken als een komijntje is
Baan je in dat geval hiermee een weg door naar binnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik om half acht al uit bed om er om half negen te zijn en dan ben ik waarschijnlijk nog te laat.
Als dat het ergste is om zo vroeg op te staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik om half acht al uit bed om er om half negen te zijn en dan ben ik waarschijnlijk nog te laat.
Zullen wij samen ons verdriet maar gaan wegneuken in het serverhok, L-E?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoek een betere baan, dit kan zo niet langer!
Jamaar, de gedragsregels dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zullen wij samen ons verdriet maar gaan wegneuken in het serverhok, L-E?
Gewoon zorgen dat de nerds elders bezig zijnquote:
Ik ben bereid de gevolgen ervan te ondergaan. We moeten toch echt een keer neuken, L-E, WE MOETEN!quote:
Mag ik jouw samurai lenen? Die van mij is eventjes naar de slijper en niet op tijd terugquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baan je in dat geval hiermee een weg door naar binnen.
[ afbeelding ]
En kies niks wits uit btw
Voor volk en vaderland of zo? Dat heeft L-E al gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bereid de gevolgen ervan te ondergaan. We moeten toch echt een keer neuken, L-E, WE MOETEN!
PULL YOURSELF TOGETHER!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bereid de gevolgen ervan te ondergaan. We moeten toch echt een keer neuken, L-E, WE MOETEN!
Nog niet voor het vaderland van Barbusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor volk en vaderland of zo? Dat heeft L-E al gedaan.
Volgens mij is dat ook gewoon Nederland, dus ik zie niet in waarom nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet voor het vaderland van Barbus
Nieuwe vaderland danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook gewoon Nederland, dus ik zie niet in waarom niet.
Ik vrees dat ik de mijne niet op tijd af kan leverenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik jouw samurai lenen? Die van mij is eventjes naar de slijper en niet op tijd terug.
En hoezo niks wit?
Heb ik geneukt voor het vaderland?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch sexy?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de mijne niet op tijd af kan leveren![]()
En niks wits? Moet je dat echt vragen?![]()
[ afbeelding ]
IK HOU VOL; MAAR HET IS ZWAAR!quote:
Maar niet met mij in het serverhok tijdens werktijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, ernstig...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Morgen gewoon weer vroeg op...... na 9 maanden thuis zitten weer aan het werk
Jij vind dat sexy? Really?quote:
Het klinkt wel leuker, 'Voor volk en vaderland'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Maar dat deed ik niet voor het volk hoor.
Voor jezelf?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Maar dat deed ik niet voor het volk hoor.
Dat is vrij egoïstisch van jouquote:
Het besluit om een kind te krijgen, is altijd egoistisch. Je doet dat nooit om de wereld te redden van de ondergang hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vrij egoïstisch van joumensen maken maar kinderen alsof het niets is.
Ach, je moet toch wat op een suffe dinsdagavond?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gevoel voor dramatiek is ontwapenend.
Dat kan ook de wereld gaat te onderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het besluit om een kind te krijgen, is altijd egoistisch. Je doet dat nooit om de wereld te redden van de ondergang hoor.
Optimist tot in de kist jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook de wereld gaat te onderde mensheid is heel hard bezig zichzelf kapot te maken. Ik kan haast niet wachten dat het excuus voor wat wij mensen beschaving en leven noemen in elkaar stort en deze wereld compleet naar de klote gaat.
Leuk Tijn. Wat heeft dat te maken met mijn zoon?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook de wereld gaat te onderde mensheid is heel hard bezig zichzelf kapot te maken. Ik kan haast niet wachten dat het excuus voor wat wij mensen beschaving en leven noemen in elkaar stort en deze wereld compleet naar de klote gaat.
Doorzichtige plastic zak mag ook als een kist te duur is.quote:
Nietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk Tijn. Wat heeft dat te maken met mijn zoon?
Oh, je wilde gewoon graag even kwijt dat het einde der tijden nabij is en gebruikte mijn moederschap als kapstok?quote:
Nee, dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.otto.nl/produc(...)n-look-Woerlein-Lego
![]()
![]()
![]()
Het einde der tijden is helemaal niet nabijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, je wilde gewoon graag even kwijt dat het einde der tijden nabij is en gebruikte mijn moederschap als kapstok?
Ja sorry voor de ietwat rare manier van het aankondigen einde der tijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, je wilde gewoon graag even kwijt dat het einde der tijden nabij is en gebruikte mijn moederschap als kapstok?
Ik hoop voor je dat ik het mis heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het einde der tijden is helemaal niet nabij
Dat weet Tijn nog niet. Laat hem maar even, de kleine ondeugd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het einde der tijden is helemaal niet nabij
Dan wrijft Barb alle seks die hij heeft gehad in zijn leven in jouw gezicht, en staan jullie weer quitte.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ik het mis heb.Als ik gelijk heb kan ik het helaas in je gezicht wrijven.
Wedden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet Tijn nog niet. Laat hem maar even, de kleine ondeugd.
Dan wint hijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan wrijft Barb alle seks die hij heeft gehad in zijn leven in jouw gezicht, en staan jullie weer quitte.
Opeten en als je niet meer lust het aan mij geven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
oke.... wat zal ik eens met een machtige quiche gaan doen?
Denk je dat zoiets wat lichter wordt in kleine stukken en met een salade van uhm veldsla en een uitje? ofzo?
Jeweetsquote:
En dan met een limoendressingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
oke.... wat zal ik eens met een machtige quiche gaan doen?
Denk je dat zoiets wat lichter wordt in kleine stukken en met een salade van uhm veldsla en een uitje? ofzo?
Een voordeel beschaving gaat niet verloren.quote:
Ten tijde van WOII dacht men daar anders over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het besluit om een kind te krijgen, is altijd egoistisch. Je doet dat nooit om de wereld te redden van de ondergang hoor.
Die mensen wilden hun pensioen veilig stellen....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ten tijde van WOII dacht men daar anders over.
En dankzij dat men dat toen dacht mogen wij langer doorwerken. Bedanktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ten tijde van WOII dacht men daar anders over.
Nou....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voordeel beschaving gaat niet verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |