Platoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het internet van alle Singles de afgelopen tijd weggevallen
best wel ja, nu laptop aan de iphone gekoppeld om nog wat te kunnen doen hier..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
niet alle.. maar tis wel druk op t werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
'blameshifting'. goede methodiek jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
de regel bij fouten/problemen is toch:
Als je iemand anders aan kan wijzen, doe dat dan en kijk vooral niet naar jezelf! ??
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je iemand anders aan kan wijzen, doe dat dan en kijk vooral niet naar jezelf! ??
Doel je nu op haperende internetverbindingen of mijn haperende kind?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nog in slaap weten te vallen vannacht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doel je nu op haperende internetverbindingen of mijn haperende kind?
moet ie ook op spraakles dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doel je nu op haperende internetverbindingen of mijn haperende kind?
Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog in slaap weten te vallen vannacht?
Dan eerder op afspraaklesquote:
Uur of 4quote:
netzoals z'n moeder op afspraakjeslesquote:
Ik heb nooit afspraakjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef clevy het volgende:
[..]
netzoals z'n moeder op afspraakjesles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |