Ja want man en makkelijk op z'n pik getrapt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm zou het heel erg zijn om als die meneer belt vast aan te geven dat er fouten in de Engelse tekst van hun website staan?![]()
Taal, dus dikkequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja want man en makkelijk op z'n pik getrapt.
als 'ie ze zelf heeft geschreven
Naais!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, mooi appartement gezien voor een goede prijs op een goede locatie. Dat wordt binnenkort even kijkje nemen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Goulash staat te pruttelen![]()
T: was een makreelfilet met creme fraiche
Linkje? Krijg jij van mij het linkje bij het volgende appartement wat ik wil bekijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, mooi appartement gezien voor een goede prijs op een goede locatie. Dat wordt binnenkort even kijkje nemen
Zie DMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Linkje? Krijg jij van mij het linkje bij het volgende appartement wat ik wil bekijken.
Ja, komt u maar!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Salarisvraagje (ja nu al!), wie mag ik PMen voor advies![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
De volwassen versie van "you show me yours and I'll show you mine".quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Linkje? Krijg jij van mij het linkje bij het volgende appartement wat ik wil bekijken.
Huid duurder verkopen, je hebt een bulquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zoiets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
De volwassen versie van "you show me yours and I'll show you mine".
Veel centjes is fijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Huid duurder verkopen, je hebt een bul
Sound like me! 1.68 ook, allen rond de 66 kilo dan. De rest klopt precies. Echt precies gewoon.. eng..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook 1.68 en 64.5. Check zachtHet zit wel overal verdeeld, I haz boobs now.
Ik blijf alleen dunne polsjes houden. En dikke kuiten had ik ook al toen ik 54 woog.
Heb nu wel een buik, dat had ik eerst nooit. Als ik afval gaat het daar wel als eerste weg (en de boobs), maar dat gaat alleen als ik enorm slecht ga eten. En ik luv eten net wat teveel.
En sporten haat ik teveel. Maar ik ben omringd door mensen die ouder en/of dikker zijn dan iken alle dunne studentenmeisjes tellen niet mee want die zijn <20.
En de vroegere BF van mijn zus die we tegenkwamen tel ik niet mee, want die is niet leuk qua persoonlijkheid. Dus.
Idd, zo dacht ik ook altijd, maar nu ik al wat jaartjes met M. heb, lijkt mij trouwen ook zooquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoofdpijn kan ook komen van het lowcarben. Na een paar dagen is dit over. Prima lijstje verder.
Wat trouwen betreft, ik sta daar een beetje ambivalent tegenover. Vroeger wilde ik nooit trouwen, maar sinds ik B. ken, heb ik wel het gevoel dat dit voor altijd zou kunnen zijn. Als we al gaan trouwen, wil ik een klein feestje met alleen de mensen die er echt voor ons toe doen en een feestje met BBQ en leuke dj op het strand.
Hij zou sowieso doorcarben overdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:25 schreef loveli het volgende:
Jij carbt gewoon door?
Oh wacht, op reis.
Vinger al in de aanslag?quote:
dat is nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vinger al in de aanslag?
Wolve, jij doet niets op brood?![]()
![]()
Hij is aan de lijn, jeweetz. Daarom eet 'ie boterammen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vinger al in de aanslag?
Wolve, jij doet niets op brood?![]()
![]()
De letter h zat in koolhydraten, dus die heb ik dan maar weggelaten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij is aan de lijn, jeweetz. Daarom eet 'ie boterammen.
Hm.. kay...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef Mixende_match het volgende:
Ow en lijstje. (die van gisteren doe ik maar nietwant dierentuin, en zondag ook niet want voetbal
) haha
O: Magere Yoghurt met Energy cruesli oid.
T: 2 thee met 1 kokoskaakje
L: 2 bruine bolletjes met surinaamse eiersalade.
T: 2 thee en een appel
D: nasi met groente en kipfilet met pindasaus.
T: 2 thee denk ik zo met 1 kokoskaakje denk ik zo eens...
Hoog in de koolhydraten. Maar waarom niet eens in plaats van een biskwietje een handje noten ofzö? En misschien wat meer groente. Ik val trouwens meer over de energy cruesli en de kokoskaakjes dan over de eiersalade.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef Mixende_match het volgende:
Ow en lijstje. (die van gisteren doe ik maar nietwant dierentuin, en zondag ook niet want voetbal
) haha
O: Magere Yoghurt met Energy cruesli oid.
T: 2 thee met 1 kokoskaakje
L: 2 bruine bolletjes met surinaamse eiersalade.
T: 2 thee en een appel
D: nasi met groente en kipfilet met pindasaus.
T: 2 thee denk ik zo met 1 kokoskaakje denk ik zo eens...
quote:
Okee, dus kan ik dan beter nootjes nemen? (geroosterde?) Ja die enegry cruesli, neem normaal vezelrijk, maar was op dus had deze maar gekocht. Niet meer doen dus? haha thx.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoog in de koolhydraten. Maar waarom niet eens in plaats van een biskwietje een handje noten ofzö? En misschien wat meer groente. Ik val trouwens meer over de energy cruesli en de kokoskaakjes dan over de eiersalade.
van milka?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jep stukjes pinda's en cornflakes met een laagje chocola
Er zit zo weinig nuttigs in. Yoghurt, beetje groente, kip. En dat na 2 dagen slecht eten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Niet goed dus? misschien commentaar? (geen eiersalade)
Sowieso was cruseli niet een suikerbom?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Okee, dus kan ik dan beter nootjes nemen? (geroosterde?) Ja die enegry cruesli, neem normaal vezelrijk, maar was op dus had deze maar gekocht. Niet meer doen dus? haha thx.
En groente, ik doe nog een potje erwtjes bij de nasi
Yup en yup. De ene nasi is de andere niet, bij sommige mensen krijg ik de indruk dat het rijst met een flintertje prei is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sowieso was cruseli niet een suikerbom?
Nasi is een uitgelezen gelegenheid om groente erdoor te snijden
Ow.. ik dacht dat er wel enigzins gezond was? (de vezelrijk versie is met noten dan he)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sowieso was cruseli niet een suikerbom?
Nasi is een uitgelezen gelegenheid om groente erdoor te snijden
bij mn moederquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup en yup. De ene nasi is de andere niet, bij sommige mensen krijg ik de indruk dat het rijst met een flintertje prei is.
huuuuuuuuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup en yup. De ene nasi is de andere niet, bij sommige mensen krijg ik de indruk dat het rijst met een flintertje prei is.
Mijn Mr verdenkt mij ervan de groentelade te legen erinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
huuuuuuuu
kerst 2006... mijn tante had nasi gemaakt en uren in de keuken gestaan..
toen ik het deksel optilde was het witte rijst met prij en hier en daar een flintertje ei..
Dat was de laatste keer dat ik er nog niet bij was!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
huuuuuuuu
kerst 2006... mijn tante had nasi gemaakt en uren in de keuken gestaan..
toen ik het deksel optilde was het witte rijst met prij en hier en daar een flintertje ei..
Jei blei!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ik er nog niet bij was!
Whutwait? Ik trek mijn pm in! Er kunnen geen rechten ontleend worden aan mijn vorige pm!quote:
Sure!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar ik ben hoog opgelijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whutwait? Ik trek mijn pm in! Er kunnen geen rechten ontleend worden aan mijn vorige pm!
Ik herhaal!...
Vispakketje met preiquote:
Hier gaat zo'n voordeelpak nasigroenten door de rijst heen (600 gram oid?). Daar eten we dan wel 2x van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hij staat al op facebook, maar ook nog even hier
I present to you: DA CAKE![]()
![]()
[ afbeelding ]GloriousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hij staat al op facebook, maar ook nog even hier
I present to you: DA CAKE![]()
![]()
[ afbeelding ]Geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
ik heb nasi van lassie. haha. Nasi goreng, zit al wat ienieminie groente in. hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
bij mn mama zit er wel alleen prei door qua groente, maar ook lekker gemarineerd vlees, en heel veel kruiden enzo. superlekker. dus. puh.
Welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Is meestal zo he! Oma'squote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Nasi Goreng is ook gewoon een restjes gerecht dus altijd goed al kan niemand het zo lekker maken als oma
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind 'm maar lelijk met al die hartjes en zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan te bedenken dat ik 'm heb gemaakt met jou in gedachten. Mijn hart. Wat doe je!!
![]()
Echt supertoevallig ook dat uit alle omas uit de hele wereld mijn oma de liefste en coolste is he, zoiets bedenk je niet als je nog in de buik zit van je moeder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is meestal zo he! Oma's![]()
Net als casuela - restjessoep van alles wat je in huis hebtAl was het bij veel families toch geëvolueerd naar een semi-vast recept
V1z0R is idd een erg roze manskerelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 'm heb gemaakt met jou in gedachten. Mijn hart. Wat doe je!!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 'm heb gemaakt met jou in gedachten. Mijn hart. Wat doe je!!
Daar ging m'n koffiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
V1z0R is idd een erg roze manskerelEn dat bedoel ik niet op een zangzaad-manier!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
noes! heb ik Coco verdriet maak
[..]
Daar ging m'n koffie
Gewoon op de andere kant verder tikken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
draai je toetsenbord maar even om dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |