abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100196474

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
pi_100196490

Mijn Frittata! Dit is 1/8, heb in totaal 3/8 op :9
Ja doei.
pi_100196508
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Frittata! Dit is 1/8, heb in totaal 3/8 op :9
mjam, ziet er lekker uit :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100196581
ja ok, het is duidelijk, niet doen...

ik heb nog nooit zoiets bij de hand gehad, dus ik heb ook geen idee waar op te letten behalve apk... :@ ik moet komend schooljaar pendelen op 2 dagen en dat is zonder auto een stuk lastiger. t kan wel met de fiets, maar dat is niet ideaal zeg maar... maar goed, ik heb er eigenlijk ook geen geld voor, behalve als t een goedkoop maar werkend barrel is.
Kwak
pi_100196660
dan zou ik eerder gaan voor dat barrel van Mo. Die loopt wss zuiniger en je weet dat je tot januari goed zit. En meestal vallen de reparaties met kleine jappanertjes wel mee :Y

/reclamemaaktvoorMod'rauto
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100196720
wat voor barrel heb je in de aanbieding, mo? O-)
Kwak
pi_100196746
Daihatsu Charade uit 1994 :P

Maar krijg net mail van m'n moeder dat er vanavond een potentiele koper komt kijken :o Dus is even afwachten... :)
Ja doei.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:19:40 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100196983
Gefietst! :)

*auto's uit OP opeet
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100197161
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Daihatsu Charade uit 1994 :P

Maar krijg net mail van m'n moeder dat er vanavond een potentiele koper komt kijken :o Dus is even afwachten... :)
nee, maakt niet uit. ik blijf wel rustig rondkijken :Y pas als t winter is wil ik denk ik echt wel een autootje voor t pendelen...
Kwak
pi_100197287
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, maakt niet uit. ik blijf wel rustig rondkijken :Y pas als t winter is wil ik denk ik echt wel een autootje voor t pendelen...
Kijk dan ook eens naar een Toyota Starlett. Twee vriendinnen van mij rijden daarin, beide voor zo'n ¤750 - ¤ 1000 gekocht en verbazingwekkend weinig onderhoud.

Als ik geen lease-auto meer heb (en spaargeld om uit te geven) wil ik zo'n oude vierkante Volvo O+
pi_100197318
ik ga eerst een paar maandjes sparen.

heb idd goeie dinge gehoord over de starlett :Y
Kwak
pi_100197372
Lijstje:

O: kwark met havermout, bosbessen en banaan
T: appel
L: dubbele boterham pindakaas
T: boterham hagelslag
T: boterham pindakaas
B: verdacht veel naar het toilet ipv test-stress
D: nader te bepalen, we eten laat, misschien BBQ of anders saai AGV.
T: bakje yoghurt
pi_100197672
Nou, Mr.Mo is weer op weg naar Nederland *snotter* :+
Ja doei.
pi_100197675
Een in-de-auto-meeschreeuw-nummer
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:42:34 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100197710
Anna! Wanneer heb je de test en wat zijn de gevolgen van het wel/niet halen? *aagje*

Ziet er goed uit, Mo :7

Heh, net gebeld door een meneer van een uitzendbureau, hij had iets klantenservice-achtigs in Verweggistan, en had aanvankelijk geloof ik nog niet echt door dat ik daar niet in de buurt woonde :+ Ik wil toch echt eerst iets proberen te krijgen met plus minus een uur reistijd maximaal :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100197970
Jaaaaah een oude vierkante volvo! Zo'n oude mannen bak O+. Mijn mams had die vroeger :7 met spoiler op de achterkant _O- .

Ik heb geen auto, kan ook niet waar ik woon. Als parkeren gratis wat had ik wel een kleintje gekocht denk ik....!
pi_100198114
Oh en simon & garfunkel O+
pi_100198156
Hello darkness my old friend!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100198199
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:53 schreef V1z0R het volgende:
Hello darkness my old friend!
O+
pi_100198291
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+
O+

Ik wou laatst nog iemand slaan omdat hij zei dat Niks & Simpel de nummers beter zongen...
pi_100198347
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

O+

Ik wou laatst nog iemand slaan omdat hij zei dat Niks & Simpel de nummers beter zongen...
Die ken ik niet maar het klopt per definitie al niet :P

Aah je bedoelt nick en simon? /waarismijnsteen
pi_100198451
Sorry :D Ja die bedoelde ik. :')

:W maar eens richting sportschool...
pi_100198465
Lijstje:

O: 2 croissantjes
L: kippensoep, 2 boterhammen met nutella
T: cashewnootjes
D: aardappeltjes (krieltjes), boontjes, schnitzel
T: ....
S: push-ups (voor de tweede keer les 1 van week 3, maar het lukt me nét niet :()
pi_100198872
Auto O+
Heb een verantwoord hondje, ze eet slakken voor after diner.

Net de achterbuuf mijn overschot aan courgettes meegegeven en de aardappeltjes in olijf-rozemarijn marinade gemikt. Nu de H&M doos uitpakken 8-)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:14:30 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100198904
O: twee sneetjes met rosbief
L: restje curry van kip/sperzies/krieltjes
T: snee brood met pindakaas
D: :?
S: Zumba
T: meloensalade als ze nog hebben @ supermercado

oO<

Oh en honingdropjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door MariaEtcetera op 01-08-2011 17:28:42 ]
pi_100199168
:W
TT :o *struisvogel*
pi_100199181
Voel je je nou beter nu je ontbijt Coco?

@Anna: succes en maak je niet te druk
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100199320
O: Drie crackers met geitenkaas en honing
L: Volkoren boterham met hagelslag
T: Twee wortels met knoflooksaus
T: Kwart watermeloen
D: Ceasarsalade van bie de Lidl, maar ik moet hem nog danig oppimpen zag ik, dus er zullen nog wel spekjes/kalkoennfilet etc doorheen gaan

Morgen moedervlekken uit mijn gezicht laten halen oO< hoop dat het een beetje netjes wordt en gaat meevallen qua littekens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100199577
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Voel je je nou beter nu je ontbijt Coco?
Niet echt. Voel me er ook niet slechter door overigens :P Ik ontbijt eigenlijk alleen omdat het moet.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:33:23 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100199635
Oeh Syrena, spannend! Sterkte :)

Mo, succes met je low-carb.

Morgen is de bedoeling om 40 km te wandelen *insmeert* :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100199673
oeh, leuk uniek! Veel plezier! En dank je wel!

Ik ga zo op pad met de motor *) Kijken bij triathlontraining. Hoop wel dat 't droog blijft :o
Ja doei.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:37:04 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100199739
Lijst:
O: kwark en vla
T's: appel, peer, wortel, 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen kaas, 1/2 liter chinese tomatensoep, beker melk
T's: 2 pruimen en nectarine, hand met zoute sticks
D: halve grote bloemkool, 150 gr. doperwten, gegrilde tonijn, 200 gr rabarber
T: Zoute sticks

Morgen eten we zuurkoolschotel, nu al voorbereid dus na het wandelen is het alleen afbakken in de oven :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:38:47 #33
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100199792
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
Jaaaaah een oude vierkante volvo! Zo'n oude mannen bak O+. Mijn mams had die vroeger :7 met spoiler op de achterkant _O- .
Zo eentje wil ik ook wel, maar XM vindt ze lelijk. ;(
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:38:57 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100199798
Mijn auto is als een foute man. Ik weet dat het niet goed zit, dat ik al veel te veel geïnvesteerd heb, en dat het me nog meer gaat kosten, maar het is toch moeilijk afscheid nemen, helemaal omdat we nog samen op vakantie willen volgende week. Wat waarschijnlijk een slecht plan is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:44:27 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100199975
Daglijstje
o. Boterham kaas x2
l. Kip tandoori + rijst + sperziebonen + drilpudding
t. vijg + mirabelle
s. 2 uur tuinwerk + 8 km fietsen
t. Magnum gold + bakje chips + tequila
d. Nog geen inspiratie
pi_100199989

Mijn lijstje van vandaag:

O: koffie verkeerd en bak magere yoghurt met rode bessen
L: 4 volkorenbeschuiten met vache qui rit
T: 4 speltboterhammen met appelstroop
T: banaan
T: gekookt ei
D: groentesoep met 2 bruine bolletjes
pi_100200100
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef loveli het volgende:
Mwah, als je zonder schouders geboren wordt krijg je ook niet opeens brede schouders als je gaat zwemmen.
("mevrouw, doet u aan krachtsport?")
Klopt. Ik heb jaren wedstrijdzwemmen gedaan en er nooit brede schouders van gekregen.

O+ zwemmen O+
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:03:11 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100200668
quote:
18s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:38 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zo eentje wil ik ook wel, maar XM vindt ze lelijk. ;(
Cakeblik op wielen :{w
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:18:34 #39
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100201169
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Cakeblik op wielen :{w
Niet. :{w

OK, dan hier de foto's.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de toevoeging van XM dat "je nu kunt zien waarom ik geen korte rokjes en jurkjes draag".
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 18:20:23 #40
70532 loveli
N
pi_100201223
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
wie wist er hier wat van auto's? ik overweeg deze aan te schaffen van een vriend van me voor 500 euro. moet wel eind augustus weer APK... wil hij evt ook laten doen, incl reparaties maar dan gaat t wel op mijn kosten/issie duurder...

SPOILER
Je mg er 2 maanden voor verlopen van APK mee naar een keuringsstation, je kunt overwegen om 'em te laten keuren op jouw kosten, haalt 'ie het, dan issie de 500 euro waard en koop je 'em. Lak en kleurverschil: /care. Tape om de ruitenwisser is een beetje vaag.
crap in = crap out
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:20:29 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100201227
Dus ik ga nog even op dunne blauwe panty-jacht :).
pi_100201487
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus ik ga nog even op dunne blauwe panty-jacht :).
voor die paar plekjes? :o
Kwak
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:28:27 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100201501
Prachtige jurk. Staat je zeer goed. Overigens zien je benen er best toonbaar uit, al denk je er zelf waarschijnlijk anders over. Lang leve de zelfbruiner.
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 18:32:33 #44
70532 loveli
N
pi_100201616
Darling, staat je geweldig. En je benen heb je zelf meer last van dan de rest van de wereld.
crap in = crap out
pi_100201647
quote:
3s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:18 schreef Duvel het volgende:

[..]

Niet. :{w

OK, dan hier de foto's.

SPOILER
SPOILER
Met de toevoeging van XM dat "je nu kunt zien waarom ik geen korte rokjes en jurkjes draag".
Staat je erg goed XM!

En ik dacht serieus: "dat valt reuze mee met die plekjes" nog voordat ik de toevoeging las. Dus.

@Maria: heb de test net thuis gemaakt, het ging best ok. Als ik hem haal mag ik verder in de sollicitatieprocedure, haal ik hem niet dan is het bye bye anna en ga ik verder zoeken naar een andere baan :) Ik ga ook nog even op jouw PM van voor mijn internetloze weekend, reageren!
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:35:46 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100201707
O hai :W. Niet bijgelezen. Foon vergeten mee te nemen naar het werk, net thuis, nu koken.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:37:27 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100201758
Thnx :) Maar, hier zit al een laag zelfbruiner op. En ik weet gewoon dat ik me zonder panty zéér ongemakkelijk en opgelaten voel, dus ga toch maar voor de panty :Y.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:47:57 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202109
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx :) Maar, hier zit al een laag zelfbruiner op. En ik weet gewoon dat ik me zonder panty zéér ongemakkelijk en opgelaten voel, dus ga toch maar voor de panty :Y.
Ik vind panty's ongemakkelijk :D

Ik ben eens het de rest: de jurk staat je prachtig (omg want! :+ ) en de vlekjes vallen imo mee - kan ook met camouflagestick denk ik (doe ik ook bij mijn beenpukkeldiegeenpukkelis :') ). Je kijkt ook erg zwoel B-)
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:48:21 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100202121
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:48:28 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202128
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Staat je erg goed XM!

En ik dacht serieus: "dat valt reuze mee met die plekjes" nog voordat ik de toevoeging las. Dus.

@Maria: heb de test net thuis gemaakt, het ging best ok. Als ik hem haal mag ik verder in de sollicitatieprocedure, haal ik hem niet dan is het bye bye anna en ga ik verder zoeken naar een andere baan :) Ik ga ook nog even op jouw PM van voor mijn internetloze weekend, reageren!
Oeh! Duimmodus staat aan ^O^ *O*
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:50:45 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100202204
Enniewee, thnx allemaal :). En zwoele blik idd he :7. Beter dan mijn 'ik heb gesport, heb pukkels en geen make-up'-hoofd :Y.

En ik duim ook voor anna *O*.
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 18:51:20 #52
70532 loveli
N
pi_100202225
Hoed staat er ook leuk bij :')
crap in = crap out
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:52:12 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100202250
Als je vacht en snorhaar maar goed zit :7.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:58:59 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202501
Zeg low carb-kenners, hoe lang moest je dat ook weer mínimaal doen? :') :+

quote:
6s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je vacht en snorhaar maar goed zit :7.
*klauwhandje* rrrrr :7
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:00:30 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100202558
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg low carb-kenners, hoe lang moest je dat ook weer mínimaal doen? :') :+

Totdat je door je vrienden heen bent. Aangezien je die hebt verjaagd door je low-carb humeur :P.
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:02:55 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202654
quote:
12s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Totdat je door je vrienden heen bent. Aangezien je die hebt verjaagd door je low-carb humeur :P.
Het is maar goed dat ik zo méga-amicabel ende sociaal ben, dus ik kan wel wat jaartjes voort B-) :+

Ik had trouwens Co's eerdere uitleg opgeslagen zag ik, en zij zei 2 weken streng. Ik had gehoopt op 1 week _O-
pi_100202729
GB was in 2 weken, (of iets langer?) 6 kilo kwijt. En ik ruim 5 in 3 weken. Maar we deden het wel streng.
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:05:06 #58
70532 loveli
N
pi_100202740
Licht aan de horizon: als je het streng volhoudt, vergaat je de lust tot carbs snaaien.
crap in = crap out
pi_100202776
wauw XM O+
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:06:21 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202780
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef conleche het volgende:
GB was in 2 weken, (of iets langer?) 6 kilo kwijt. En ik ruim 5 in 3 weken. Maar we deden het wel streng.
Streng was ook geen fruit, toch? Ik heb in mn bestandje staan dat aardbeien en frambozen heel beperkt mochten en ik dacht aan Griekse yoghurt met aardbeien :9
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:07:23 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100202818
De jurk is er ook nog in het bruin B-) ...
pi_100202828
Yup. En niet vergeten dat je veel moet drinken, aangezien het vochtafdrijvend werkt. Dag 3 en/of 4 zijn moeilijk, wegens omschakeling van KH naar vetverbranding.
pi_100202917
Ik deed een paar lepels crème fraiche met zoetstof en citroensap. Voor de rest geen fruit. Maar als je in die 2 weken één of twee x wel frambozen neemt is het niet zo'n probleem. Je moet je KH's tellen en niet boven de 20 gram per dag uitkomen, dan gaat het het snelst.
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:10:54 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202926
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:07 schreef conleche het volgende:
Yup. En niet vergeten dat je veel moet drinken, aangezien het vochtafdrijvend werkt. Dag 3 en/of 4 zijn moeilijk, wegens omschakeling van KH naar vetverbranding.
Crap _O- Griekse yoghurt zonder iets erdoor is niet lekker :+

Ik heb wel kaas in huis. En eieren. En groenten voor in omelet. En blikjes tonijn enzo. Ik ben geloof ik niet echt crea genoeg :')
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:12:53 #65
70532 loveli
N
pi_100202996
Goed voorbereiden, dan low carben. De meeste mensen zijn zo ingesteld op carbs, dat ze geen flauw idee hebbben wat ze kunnen eten als ze carbs moeten mijden.
crap in = crap out
pi_100203009
Oh en ik zie nu pas de foto van XM (zat in bad net :+ ) Staat je heel mooi!
pi_100203037
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef loveli het volgende:
Goed voorbereiden, dan low carben. De meeste mensen zijn zo ingesteld op carbs, dat ze geen flauw idee hebbben wat ze kunnen eten als ze carbs moeten mijden.
^^
pi_100203076
Mooie jurk XM! Staat je geweldig! O+

Nou, huis gekeken en vond het tegenvallen. Vooral qua ruimte.
Zo'n entresol is ook best leuk, maar zorgt ervoor dat je in je keuken en een deel van de slaapkamer maar een plafond hebt op 2.10 ofzo. En op het entresol zelf kun je net aan staan (1.88 hoog).
En dan de kelder, dat klinkt wel tof, maar het is wel een heeeeeeel erg eng trappetje naar de kelder.
Wel een geweldig tof gebouw overigens. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100203363
Mooi XM!
Beter dan de H&M jurkjes ;) heb wel 2 passende broeken *O*

Oh en ik begrijp je heel goed mbt panty. Spattende adertjes hier, ik weiger overigens een panty te dragen maar ze zitten bij mij op een enkeling na ook aan binnenkant been.
pi_100203512
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.
Dit :Y Ik ben nu bewust beenplekjes gaan spotten, anders zou ik er heul niet op gelet hebben.

Jurkje staat je mooi O+ En goede tetten daaro :Y) Persoonlijk vind ik een panty hierbij jammer, je kunt het écht prima hebben hoor, zo zonder panty O+

Ik heb ook uitslag op mijn benen, maar op de een of andere manier vind ik het op benen niet zo storend :s)
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:28:31 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100203581
Ik haat mijn benen :'). Ik vind ze dik, vormeloos en ontzettend lelijk door die plekjes :'). Dus ik bedek ze maar al te graag :P.
pi_100203607
Mooi XM :) Staat goed ^O^
Edit: complimentjesvissert!!!!!!!!!!
pi_100203800
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mijn benen :'). Ik vind ze dik, vormeloos en ontzettend lelijk door die plekjes :'). Dus ik bedek ze maar al te graag :P.
Je vind jezelf ook te dik en je beweert dat je geen tetten hebt :{w

Ik zie tetten, goede benen en een gorgeous lijf *;
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:36:18 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100203898
De tetten zitten dankzij de plooitjes al in het jurkje :7. Daarachter zit lucht :D.

Maar, thnx O+
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:36:23 #75
70532 loveli
N
pi_100203902
Hoepeloorbellen erbij en je bent perfect!
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:36:41 #76
70532 loveli
N
pi_100203913
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
De tetten zitten dankzij de plooitjes al in het jurkje :7. Daarachter zit lucht :D.

Maar, thnx O+
crap in = crap out
pi_100203945
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als het je onzeker maakt: panty aandoen. Maar het is op zich echt niet nodig. Daarbij, je druk maken om je benen met zoveel gezichthaar :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:41:27 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100204118
:D :')

De 13e ga ik weer naar de schoonheidsspecialiste :Y)
pi_100204178
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als het je onzeker maakt: panty aandoen. Maar het is op zich echt niet nodig. Daarbij, je druk maken om je benen met zoveel gezichthaar :')
_O- _O- _O-
pi_100204384
Lijst
• muesli & yoghurt
• witlofsalade met ei
• 5 krekkers & beleg
• glaasje sap
• graven }:|
avondeten:
• vooraf: bak "soep" (gemalen snijmoes)
• hoofd: sperziebonen & bloemkool met pindasaus
• toe: agaragarpudding
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100204441
Vooral die hoed O+ :P

Mooie jurk, mooi figuur, en niet meer blauwe plekken dan ik heb, hoewel ik dan ietsjes sneller bruin ben denk ik ;)
Meestal met kortere jurkjes/rokjes (lees: hoger dan enkel) draag ik een panty, dan valt het een stuk minder op. Echt meis, als je ziet waar sommige vrouwen ondanks plekjes, slechte huid, sinaasappelhuid, rugtieten etc. in rond lopen, misschien moet je je minder druk gaan maken. Je bent prachtig! :*
pi_100204477
XM, ik vind het een mooi jurkje maar ik vind je er wel wat damesachtig in worden. En van die benen, ik kan me er wat bij voorstellen dat jij denkt dat die vlekjes lelijk zijn, maar dat van die vorm? Echt, je hebt prachtig gevormde benen. Met enkel en de hele reutemeteut.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100204647
oh btw mijn dramaandag is compleet..

Iets met uwv, uitkering die OMgezet zou worden en toen dacht UWV, eh, omgezet, stopgezet, welke ook alweer? En toen deden ze de verkeerde....

PEEUW PANIEK
en vooral: vloekscheldtierbelduizendkeerinderondte
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:55:05 #84
70532 loveli
N
pi_100204703
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:

Iets met uwv, uitkering die OMgezet zou worden en toen dacht UWV, eh, omgezet, stopgezet, welke ook alweer? En toen deden ze de verkeerde....

PEEUW PANIEK
...maar de rit naar het vliegveld is geregeld!
toch?
crap in = crap out
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:55:17 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100204710
Ik houd van damesachtig, dus dat is niet erg ;).

Dank allemaal :@. Denk dat ik 'm morgen wel aan durf naar de BBQ op het werk.
pi_100204721
quote:

PEEUW PANIEK
Je blijft toch wel dankbaar nietwaar?

SPOILER
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:57:41 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100204804
Dat is vervelend MarMar.. understatement. Ik hoop dat ze het snél rechtzetten!
pi_100204849
quote:

PEEUW PANIEK
Hoe typisch weer en voor je het weet duurt het wéken voor ze hun eigen fout hebben recht gezet -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:58:46 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100204850
Ennnn op dit moment denk ik: minderen met carbs. Maar niet helemaal low carb. Dus eens wat vaker een omelet of een soepje als lunch, en low carber avondeten :Y Verder proberen mn ass in gareel te krijgen met gezond eten. Want nouja, ik probeer het meestal korte tijd en dan weer niet :') En ik ben bang dat ik met opbouwen daarna te snel zou willen en dan prompt weer een dikkie ben. Dus sporten en eten, hoezee.

quote:

PEEUW PANIEK
-O- Wlaaaargh :*
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:00:46 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100204920
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat idd.

Zo gegeten, kleding voor morgen gestreken en nu heb ik nog de hele avond voor me tot ik weer ga slapen om een uur of 22:30 O+. Reizen viel me mee vandaag, al was het wel een gedoe met de fiets in de trein vanochtend. Maar dat is ook maar 1 keer :P. Het voelt ook niet als heel lang ofzo. Vanaf Utrecht is het nog maar 40 minuten en het fietsen tel ik niet mee, want dat doe ik in 5 minuten als ik heel snel ben (zoals vanochtend :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_100205058
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat idd.

Zo gegeten, kleding voor morgen gestreken en nu heb ik nog de hele avond voor me tot ik weer ga slapen om een uur of 22:30 O+. Reizen viel me mee vandaag, al was het wel een gedoe met de fiets in de trein vanochtend. Maar dat is ook maar 1 keer :P. Het voelt ook niet als heel lang ofzo. Vanaf Utrecht is het nog maar 40 minuten en het fietsen tel ik niet mee, want dat doe ik in 5 minuten als ik heel snel ben (zoals vanochtend :'))
Hoop dat je een fijne eerste dag hebt gehad! En fijn dat het reizen meeviel.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100205109
Janou, praise the lord en zulks meer, o zo dankbaar!
maar de fles rosé is wel op inmiddels *hips*

SPOILER
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:05:38 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100205140
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoop dat je een fijne eerste dag hebt gehad! En fijn dat het reizen meeviel.
:).

Ja, het was leuk. Druk, maar leuk :). Vandaag heel veel gelezen en morgen ga ik echt beginnen :). We hebben ook gefrisbeet in de pauze B-) .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:06:18 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100205173
Wut wut, een herkeuring omdat zíj een fout maken? Dat zou wel heel vreemd zijn.
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 20:07:04 #95
70532 loveli
N
pi_100205210
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef MarMar het volgende:
Janou, praise the lord en zulks meer, o zo dankbaar!
maar de fles rosé is wel op inmiddels *hips*

SPOILER
Darn, dat klinkt wel heel knullig. Wij maken een fout, kunt u even het traject opnieuw doorlopen? Hopelijk is er morgen een competente met bevoegdheden in de buurt die het regelt.
crap in = crap out
pi_100205278
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wut wut, een herkeuring omdat zíj een fout maken? Dat zou wel heel vreemd zijn.
Vreemd? Welnee! Het zou logisch zijn als MarMar nu eerst zou moeten bewijzen zich niet schuldig te hebben gemaakt aan fraude.

Overigens gaat die herkeuring gepland worden in haar vakantie, en wegens verwijtbare afwezigheid wordt de procedure daarna gestopt. Opnieuw aan te vragen in drievoud.

Serieus. Zorg dat je nooitnooitnooit afhankelijk wordt van die instanties!
pi_100205430
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Vreemd? Welnee! Het zou logisch zijn als MarMar nu eerst zou moeten bewijzen zich niet schuldig te hebben gemaakt aan fraude.

Overigens gaat die herkeuring gepland worden in haar vakantie, en wegens verwijtbare afwezigheid wordt de procedure daarna gestopt. Opnieuw aan te vragen in drievoud.

Serieus. Zorg dat je nooitnooitnooit afhankelijk wordt van die instanties!
Ik geloof niet dat ik daar lang zou werken :') Als iemand mij zou bellen dat het stopgezet is en omgezet had moeten worden zou ik dat meteen doen. En me diep schamen dat ik het verkeerd had gedaan ~O>
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:12:29 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100205435
Ik was het niet van plan, maar je hebt het ook niet helemaal zelf in de hand. Denk dat MarMar het ook liever anders zou zien :).
pi_100205455
mjah ehm, beentheredonethat..
Het begin van de uitkering ging ook niet zonder slag of stoot.. (heb een half jaar zonder inkomen gezeten na de 2 jaar ziektewet van mijn exwerkgever omdat men bij de WW hun adminstratie niet voor elkaar had)

Het is echt om gek van te worden! Ik snap iig wel hoe het kan dat mensen aan de grond raken in Nederland, niet iedereen houdt dit soort eindeloze gevechten vol, ik eigenlijk ook niet, maar ik moet wel.
pi_100205622
Overigens werken reintegratiebureaus hetzelfde. Wij hadden een herintreder gehad om een klus te doen. Zijn tijd liep af, maar klus was nog niet af. Na enig heen- en weer was er ineens toch weer geld om iemand in te huren om het af te maken. Bureau gebeld of ze meneer H weer naar ons wilden sturen. "Prima!" Maandag, geen meneer H. Bureau gebeld: Ja we hebben hem echt gemaild hoor!

Hm. Gelukkig had ik zijn privénummer en 06 ergens genoteerd. Mijn baas hem zelf gebeld. Hij dolblij dat hij weer kon komen, maar had geen email gezien. Dag erna start hij bij ons z'n werkmail op, heeeee, mail van het bureau :') dat hij gisteren had kunnen beginnen. Op zijn fucking WERKMAIL van werk dat hij niet meer had!!! Echt serieus 8)7
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:16:52 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100205624
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef MarMar het volgende:
Het begin van de uitkering ging ook niet zonder slag of stoot.. (heb een half jaar zonder inkomen gezeten na de 2 jaar ziektewet van mijn exwerkgever omdat men bij de WW hun adminstratie niet voor elkaar had)

Het is echt om gek van te worden! Ik snap iig wel hoe het kan dat mensen aan de grond raken in Nederland, niet iedereen houdt dit soort eindeloze gevechten vol, ik eigenlijk ook niet, maar ik moet wel.
Dat het UWV zich tegenover werklozen zo opstelt, OK, daar kan ik nog enigszins inkomen (maar ook dan zijn ze zum kotzen :r), maar tegenover mensen zoals jij... :N.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 20:18:46 #102
70532 loveli
N
pi_100205704
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat het UWV zich tegenover werklozen zo opstelt, OK, daar kan ik nog enigszins inkomen (maar ook dan zijn ze zum kotzen :r), maar tegenover mensen zoals jij... :N.
Ze behandelen iedereen gelijk :')
crap in = crap out
pi_100205767
lol@loveli zoiets idd..

En sjah.. ik had een toffe baan+doordebaasbetaalde studie voordat mijn lijf het af liet weten.. ik was niet bepaald van plan ooit financieel afhankelijk te worden van wie of wat dan ook, maar sjah...
life happens.
pi_100205789
En dan nog de verhalen van iemand die bij een sociale werkplaats werkt als trajectbegeleider. Hij heeft eerst in de uitzendbranche gewerkt. Die staat echt regelmatig zo te kijken daar :o
Doet de hele dag vrij weinig en krijgt dan nog moppers van z'n collega's dat ie veel te hard werkt :')

Maar daar komt binnenkort een eind aan, ze gaan er een hoop mensen uitkieperen. En laatste bij, is eerste eruit oO<
pi_100205844
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef MarMar het volgende:

Ik heb eens 2000 gulden onterecht gekregen van een uitkeringsinstantie. Nu kan ik tellen en rekenen, ook al valt het niet mee om te berekenen wat volgens hun de uitkomst had moeten zijn, maar ik kon heus berekenen dat ik die 2000 niet had moeten hebben. Dus bezwaar aangetekend. Na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vijven en zessen had ik dan een brief van het hoofd van de juridische dienst, dat ik zeker weten beslist absoluut en nagerekend recht had op dat geld.

Toen ik terugkwam van vakantie lag er de brief dat ik moest bewijzen geen schuld te hebben aan fraude vanwege een onterecht ontvangen 2000 gulden..
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:24:16 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100205924
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:20 schreef Syrena het volgende:
En dan nog de verhalen van iemand die bij een sociale werkplaats werkt als trajectbegeleider. Hij heeft eerst in de uitzendbranche gewerkt. Die staat echt regelmatig zo te kijken daar :o
Doet de hele dag vrij weinig en krijgt dan nog moppers van z'n collega's dat ie veel te hard werkt :')

Maar daar komt binnenkort een eind aan, ze gaan er een hoop mensen uitkieperen. En laatste bij, is eerste eruit oO<
Niet per se hoor. Afspiegelingsbeginsel en zulks :).
Niet meer actief op Fok!
pi_100206038
Nah als ik niet al ziek was, konden ze me nu puur vanwege alle stress alsnog afkeuren :')
Klinkt idd heel erg als UWVbeleid Sig!!
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 20:29:14 #108
70532 loveli
N
pi_100206163
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb eens 2000 gulden onterecht gekregen van een uitkeringsinstantie. Nu kan ik tellen en rekenen, ook al valt het niet mee om te berekenen wat volgens hun de uitkomst had moeten zijn, maar ik kon heus berekenen dat ik die 2000 niet had moeten hebben. Dus bezwaar aangetekend. Na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vijven en zessen had ik dan een brief van het hoofd van de juridische dienst, dat ik zeker weten beslist absoluut en nagerekend recht had op dat geld.

Toen ik terugkwam van vakantie lag er de brief dat ik moest bewijzen geen schuld te hebben aan fraude vanwege een onterecht ontvangen 2000 gulden..
En hoe heb je dat aan kunnen tonen? :')
crap in = crap out
pi_100206470
Ik kon geen knolselderij vinden -O- maar hoe zit 't met koolraap? :o Wikipedia zegt 5 gram koolhydraten per 100 gram. :)

Net terug uit 'verweggistan', even gepraat met meneer van de club en op zich wel leuk, maar niet 45 minuten met de motor waard :@ Ze trainen in het winterseizoen wel in een zwembad in Hull, dus wellicht dat dat dan wel een optie is :)

Nu eerst avondeten, al weet ik nog niet precies wat ik zal eten. Heb salade, maar ook kippenvleugeltjes, neig naar die laatste. In de salade zouden blauwe bessen en geitenkaas en uitgebakken spekjes gaan...
Ja doei.
pi_100206509
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:29 schreef loveli het volgende:

[..]

En hoe heb je dat aan kunnen tonen? :')
Oh, terugstorten volstond.

Maar wat een eikels. En dan kon ik uit die warboel wijs worden en zien dat ik geen recht had op dat geld (veel! geld), dus ik had het netjes apart gezet, ook nadat er definitief beslist was dat ik er recht op had.

Het had al zoveel energie gekost dat ik geen zin had om er nog verder een principezaak van te maken - die ik bovendien ongetwijfeld verloren zou hebben, omdat ik werkelijk geen recht had op dat geld.

Maar je zal een armoedzaaier zijn, al jaren in de bijstand, en dan zo geflest worden door je uitkeringsinstantie :%.
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:40:29 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100206645
Ik ga zo na twee weken kwakkelen weer naar Zumba, dat wordt bikkelen :+
pi_100206698
Succes! *O*
Ja doei.
pi_100206702
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Helaasch, daar niet. Hij weet ook al dat ie weg moet, het is alleen de vraag wanneer en met hoeveel geld.
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:47:25 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100206979
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
Succes! *O*
Thankies! :D
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:48:19 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100207030
Je weet je plaats he! :P
pi_100207182
Ongelooflijk wat een verhaal MarMar, bah :*
pi_100207326
http://www.douglas.nl/dou(...)ale/index_c0004.html
Onderaan de pagina, het onthaarding van Vik, voor 99 euro.
Zou er bijna nieuwsgierig door worden :P
pi_100207338
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toch alleen bij collectief ontslag?

Men, wat frustrerend MarMar! Wel heel fijn dat het geregeld is met het vervoer naar vliegveld, maar het lijkt me zo kloterig dat wanneer je het ene oplost, het volgende probleem zich alweer aandient. Hopelijk staat dit het grote genieten op vakantie niet te veel in de weg!

En de duimendraaierij heeft geholpen: test gehaald! *O* Ze werken tot laat door daar :) Beetje bevestiging is toch wel prettig op zijn tijd.
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:56:03 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100207377
Wat goed anna! *O*
pi_100207396
Njah.. mijn uitkering is ons hoofdinkomen, dus ietwat stress brengt het wel..
pi_100207453
en gefeli anna!!! :*
pi_100207505
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef MarMar het volgende:
Njah.. mijn uitkering is ons hoofdinkomen, dus ietwat stress brengt het wel..
Begrijp ik. Zou alleen zo zonde zijn om dat de vakantie te laten overschaduwen. :*
pi_100207534

weer terug van vakantie! Even snel zwaaien, ben nog bij de schoonouders. Hoe gaat het met iedereen hier?
pi_100207559
Anna wat goed *O*
pi_100207672
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

Begrijp ik. Zou alleen zo zonde zijn om dat de vakantie te laten overschaduwen. :*
heb je gelijk in en de vakantie heeft me nu toch al geld gekost.. maar als ik niet weet of ik de maand erna nog alle rekeningen kan betalen, moet ik wel even de struisvogeltechniek leren van Viz om de vakantie door te kunnen komen. Dus Viz, please enlighten me!!!
pi_100207680
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Jagärtrut het volgende:

weer terug van vakantie! Even snel zwaaien, ben nog bij de schoonouders. Hoe gaat het met iedereen hier?
WB! Lekker gekampeerd? Nog een zonnetje gehad? En was het fijn met de duutser?

Ik ben niet tot een goede samenvatting in staat :D
pi_100207754
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tempting.....

Gefeliciteerd Anna!! *O*
Hi Jagar, hoe was de vakantie? Niet weggekleumd, tent nog heel? oO<
pi_100207806
Ohai jagar :* het gaat hier ehm. niezogoed :') maar nu ga ik nog even socializen met mijn lief en dan slapen.

pi_100207815
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

heb je gelijk in en de vakantie heeft me nu toch al geld gekost.. maar als ik niet weet of ik de maand erna nog alle rekeningen kan betalen, moet ik wel even de struisvogeltechniek leren van Viz om de vakantie door te kunnen komen. Dus Viz, please enlighten me!!!

Minus golfstick en dan op het strand? Moet je wel even goed leren staan.

Edit, misschien is deze afbeelding instructiever:
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:07:53 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100207992
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey ja dat is mijn onthaarding :P. Ze hebben nu wel mooiere en kleinere trouwens. Zodra ik weer wat geld heb, ga ik ook weer eens cartridges kopen en verder met ontharen :).

Pippa pist trouwens vrolijk door, op vooral de bank. Net de bekleding weer in de wasmachine gegooid en de kussens zelf behandeld met Biotex. En nu ligt er alufolie op de bank. Mark gaat morgen de DA bellen voor overleg, want we weten het niet meer -O-. Het is niet dat ze de bak niet fijn vindt, volgens mij, want daar gaat ze ook gewoon op.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 21:14:37 #131
70532 loveli
N
pi_100208342
Het allitereert wel lekker :')
crap in = crap out
pi_100208430
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

WB! Lekker gekampeerd? Nog een zonnetje gehad? En was het fijn met de duutser?

Ik ben niet tot een goede samenvatting in staat :D
Na een week regen tijdens het zeilen zijn we doorgereden naar Toscane. Heerlijk zonnetje! Gister de hele dag tussen de oflijbomen gelegen en boeken gelezen, en voor de rest veel steden gezien...Ook nog p het strand gelezen.

Nu ibj de schoonfamilie, en dat vind ik wat minder. Zaterdag hebben we hier nog een bruiloft, en overmorgen is het vrijgezellenfeest waar de duutser heen moet. Nu hebben ze het in hun hoofd gehaaald om morgen naar een pretpark te gaan. Na vandaag 10 uur in de auto te hebben gezeten moet ik morgen ook nog eens om 6 uur opstaan. Bah. Maar goed, het word vast leuk. Ik heb me nu in ieder geval heerlijk even teruggetrokken!

@ MarMar: ik heb dit topic bijgelezen, en sterkte!

Voor de rest, voor iedereen jompels en :* waar ze het nodig hebben...
pi_100209397
Marmar als ik iets kan doen qua UWV geef het even aan :)
Ken ze al iets langer dan vandaag en ze kunnen ook best redelijk zijn.
Al ken ik ook genoeg Sigme gevallen :N
pi_100210076
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Niet echt. Voel me er ook niet slechter door overigens :P Ik ontbijt eigenlijk alleen omdat het moet.
naja, goed van je dat je het met gepaste tegenzin toch doet :P
pi_100210815
Anna: Gefeli!

Marmar: Sterkte ik hoop dat het goedkomt :Y

Pff, ik ben wezen sporten, mijn vetjes zijn gemeten ik zit op 31%. 5% gedaald in 3 maanden, hoe bedoel je het gaat langzaam :')

Aan de andere kant er zit iedere keer wel vooruitgang in /positiefblijven.

Oh en ik moest voor mijn buikspieren ook nog ff 3x 1 minuut planken. Ik dacht dat ik dood ging :+
pi_100210990
Ik haat de plank!
Maar ik haatte pushups ook, maar nu ik met het pushup programma bezig ben, vind ik ze al minder dramatisch. :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:10:09 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100211072
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
Marmar als ik iets kan doen qua UWV geef het even aan :)
Ken ze al iets langer dan vandaag en ze kunnen ook best redelijk zijn.
Al ken ik ook genoeg Sigme gevallen :N
Je hebt er ook al eens één voor mij aan de foon gehad :P. Ik zou toen nog een brief krijgen, maar heb er nooit meer wat van gehoord :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_100211110
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt er ook al eens één voor mij aan de foon gehad :P. Ik zou toen nog een brief krijgen, maar heb er nooit meer wat van gehoord :o.
_O- die had er sowieso weinig zin in ;)
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:12:14 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100211159
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- die had er sowieso weinig zin in ;)
Ja, wat dacht je van mij? :'). Gelukkig heb ik ze niet meer nodig gehad en hopelijk ga ik ze ook nooit meer nodig hebben *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_100211287
Dames, iemand geinteresseerd in een vriendelijke Ethiopische berggids? Hij wil graag kinderen, van die leuke halfbloedjes zeg maar.
Doe wat je niet durft.
pi_100211422
Ja, daar zijn jullie stil van he?! :P
Ik ook. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 22:18:50 #142
70532 loveli
N
pi_100211471
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik ben wezen sporten, mijn vetjes zijn gemeten ik zit op 31%. 5% gedaald in 3 maanden, hoe bedoel je het gaat langzaam :')
Ben je van 36% naar 31% gegaan? Dat is geen daling van 5%, maar een daling van 14% van je totale vet%.

Leuk hoe je met cijfers dingen anders kunt voorspiegelen. Eigenlijk moet de berekening nog iets anders, maar 14% vetverlies komt dichter in de buurt dan 5% en ik weet niet hoe je spiermassa is veranderd.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 22:19:26 #143
70532 loveli
N
pi_100211500
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dames, iemand geinteresseerd in een vriendelijke Ethiopische berggids? Hij wil graag kinderen, van die leuke halfbloedjes zeg maar.
_O- _O-
Je bent nu toch niet in Ethiopie? Of mis ik iets..
crap in = crap out
pi_100211552
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- _O-
Je bent nu toch niet in Ethiopie? Of mis ik iets..
Facebook. Hij legt me nu uit dat het heel normaal is in Ethiopie om zoiets te vragen.
B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100211667
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
_O-

Weer iemand die je wil bezwangeren? Tough life you have :P
pi_100211811
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben je van 36% naar 31% gegaan? Dat is geen daling van 5%, maar een daling van 14% van je totale vet%.

Leuk hoe je met cijfers dingen anders kunt voorspiegelen. Eigenlijk moet de berekening nog iets anders, maar 14% vetverlies komt dichter in de buurt dan 5% en ik weet niet hoe je spiermassa is veranderd.
als ik ooit nog een dippie avondje heb dan bel ik jou O+

Heb er zo'n 2 kg spier aangeplakt :P Niet dat je er nog veel van ziet, maar ooit! :7
pi_100212087
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

_O-

Weer iemand die je wil bezwangeren? Tough life you have :P
Ja, en of ik graag halfbloedjes wil, als ik kinderen zou willen.
Jajaja, die afrikaanse mannen die diggen mij wel, jeweets! B-) >:O
Doe wat je niet durft.
pi_100212140
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Facebook. Hij legt me nu uit dat het heel normaal is in Ethiopie om zoiets te vragen.
B-)
Ah, bevestiging van wat ik al dacht :+ (mijn ouwe ex heeft een Ethiopische vrouw).
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 22:32:36 #149
70532 loveli
N
pi_100212149
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

als ik ooit nog een dippie avondje heb dan bel ik jou O+

Heb er zo'n 2 kg spier aangeplakt :P Niet dat je er nog veel van ziet, maar ooit! :7
Die percentages vertekenen de boel en maken het onduidelijk. Omrekenen naar kilo's vet en kilo's spier, dan heb je absolute getallen. Met percentages kun je ook leuk de boel anders voorspiegelen dan de werkelijkheid, tip voor als je met klanten onderhandelt. van 100 naar 125 is een toename van 25%. Van 125 naar 100 is een afname van 20%. Geen speld tussen te krijgen.

En die spieren werken voor je als je slaapt.
crap in = crap out
pi_100212311
Vraag 'm eens wat ie verdient Henk, want kindjes maken en onderhouden in NL is duur oO< Als het meer is dan wat ik verdien mag je m'n adres doorgeven :7

krijg ik die slaapkamers toch nog vol hier O+
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:43:13 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100212761
Henk :D

Zumba was zwaaaar _O- Vooral voor mn armen, pasjeswise was het geen probleem :P Maar wel weer goed. Nu meloensalade :9 :Y)

quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je weet je plaats he! :P
Nie nodig, die is sinds het voorval niet meer geweest :')
pi_100212769
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Syrena het volgende:
Vraag 'm eens wat ie verdient Henk, want kindjes maken en onderhouden in NL is duur oO< Als het meer is dan wat ik verdien mag je m'n adres doorgeven :7

krijg ik die slaapkamers toch nog vol hier O+
Hehehehe, nou, hij is wel een goede gids, staat zelfs genoemd in de Lonely Planet! B-)
En hij wil daar een hotel en reisbureau beginnen ofzo.
Dus ik vrees dat je daar naar toe zult moeten gaan.
Hou je een beetje van Injera's? :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:43:37 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100212784
Jammer dat je in Limburg woont syrena. De ex van mijn zus is volgens mij broeds en op zich nog wel een leuke kerel ook. En ik geloof dat hij op vol valt, dus je kunt eten wat je wilt.
pi_100212956
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, terugstorten volstond.

Maar wat een eikels. En dan kon ik uit die warboel wijs worden en zien dat ik geen recht had op dat geld (veel! geld), dus ik had het netjes apart gezet, ook nadat er definitief beslist was dat ik er recht op had.

Het had al zoveel energie gekost dat ik geen zin had om er nog verder een principezaak van te maken - die ik bovendien ongetwijfeld verloren zou hebben, omdat ik werkelijk geen recht had op dat geld.

Maar je zal een armoedzaaier zijn, al jaren in de bijstand, en dan zo geflest worden door je uitkeringsinstantie :%.
Vlak administratiekantoren ook niet uit... mijn moeder heeft enorm gedonder met de belasting gehad omdat het administratiekantoor van het bestuur christelijk onderwijs salaris van mijn tante op mijn moeder's rekening stortte. Hun achternaam was immers hetzelfde (adres, geboortedatum, meisjesnaam, voornamen en school maar even daargelaten).

Anyway, administratiekantoor zei: stort maar terug. Belastingdienst zei: u heeft fraude gepleegd met sociale verzekeringspremies, betaal maar bedrag x aan ons of we slepen u voor de rechter...

Gelukkig kan mijn moeder heel erg boos worden en had ze een aardige consulent die uiteindelijk alles achter de schermen regelde ipv via mijn moeder...

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakz0r op 01-08-2011 22:52:10 ]
Kwak
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:47:01 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100212958
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer dat je in Limburg woont syrena. De ex van mijn zus is volgens mij broeds en op zich nog wel een leuke kerel ook. En ik geloof dat hij op vol valt, dus je kunt eten wat je wilt.
Nou, dan heeft Syrena nog wel even te gaan, want die is voor zover ik me kan herinneren verre van vol! :D
pi_100213077
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
Als ie op vol valt heb ik wel nog een vriendin in de aanbieding :7
Henk, ik wil niet weg hier :'( En nu ik werk op een hotelschool zie ik ook de keerzijde van hotel/reisbureau runnen (ik ben dus echt niet gastvrij genoeg, 2 dagen trek ik prima, bij 24/7 zou ik flink aan de drank gaan om het vol te houden >:O )
pi_100213226
:* marmar, wat een gedoe (ik las achterstevoren bij, vandaar nu pas)

Jägar! Fijn dat Toscane zo mooi was, en succes morgen.

Heb net heerlijk bijgekletst en lekker gegeten met vriendinnetje van de studie. Simpele marinade van de karbonade was zeer geslaagd: olijfolie, knoflook, provencaalse kruiden, honing, citroensap. vlees was heerlijk mals, nom!
Kwak
pi_100213278
Ik vond de fysio van mijn moeder wel een leukerd. Sterker nog, mijn moeder vond 'm zelf ook erg leuk :D Helaas gelukkig getrouwd en 3 kinders. Met een vrouw die niet kan koken en de ramen wast ie zelf.

Ik doe toch echt iets verkeerd :'(
pi_100213513
Lijstje vandaag (was laat uit bed):
O: volle kwark met verse aardbeien
L: stukje quiche
D: quiche en een grote salade met sla, geraspte wortel, sjalot, puntpaprika, cheddar, spekjes en een dressing van verse tijm, olijfolie, knoflookazijn, honing en mosterd.
S: 1,5 uur gewandeld
T: bossche bol

Geplande lijstje morgen:
O: volle kwark met aardbeien
T: gekookt ei
L: zelfde salade als gisteren en wederom (laatste stuk) quiche
S: kwartier fietsen + 6 km hardlopen
D: pasta met kip, wilde spinazie, paprika, knof, truffelolie en geraspte kaas
T: citroenkwarktaart met slagroom.

Ik woog vanmorgen 56,9 kilo. Zo weinig heb ik niet meer gewogen sinds mensenheugnis. Toch ben ik bij lange na niet mager. Ik heb geloof ik het omgekeerde probleem van XM. Als ik zeg hoe weinig ik weeg, gelooft juist niemand me. Ik weet niet wat leuker is.
pi_100213607
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Die percentages vertekenen de boel en maken het onduidelijk. Omrekenen naar kilo's vet en kilo's spier, dan heb je absolute getallen. Met percentages kun je ook leuk de boel anders voorspiegelen dan de werkelijkheid, tip voor als je met klanten onderhandelt. van 100 naar 125 is een toename van 25%. Van 125 naar 100 is een afname van 20%. Geen speld tussen te krijgen.

En die spieren werken voor je als je slaapt.
ik houd 't sowieso wel bij qua gewicht en vet% :Y Meten is weten :P

Oh en 't andere jurkje is binnen, iz a p pretty :Y En handig, want ik hoef niet meer te strijken O+
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:59:49 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100213669
Zit het niet vooral in je eigen hoofd xennia? Ik vraag me bij xm trouwens af of haar weegschaal niet gewoon stuk is.
pi_100213757
oh en XM in jurkje is pretty as always :Y
pi_100214042
Zo, opleidingsinstituut gemaild om te vragen of ik een diploma krijg als ik nog twee modules doe. De andere vier die je nodig hebt voor het diploma heb ik al gevolgd voor een ander opleiding.

Na de vakantie dan maar eens kijken of de baas weer wil betalen :7 (hij zat bij m'n beoordelingsgesprek nog te knikken van ja, maar vanaf sept vallen we weer onder een ander organisatieonderdeel).
pi_100214649
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zit het niet vooral in je eigen hoofd xennia? Ik vraag me bij xm trouwens af of haar weegschaal niet gewoon stuk is.
Nee, helaas. Dan zouden mensen me wel geloven als ik mijn gewicht vertel.

Als ik in de spiegel kijk, trekken mijn ogen wel meer naar mijn probleemzones dan buitenstaanders zouden doen. Dat wel.
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:22:34 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100214748
Xennia, ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe je er nu uitziet! Je was ook niet heel klein dacht ik? 56,9 kilo lijkt me een slankig gewicht, but what do I know :P

Goed bezig, Syrena :7

Andere jurkje zien, Aurum? :Y)

Weebee Jätje!
pi_100215281
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Xennia, ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe je er nu uitziet! Je was ook niet heel klein dacht ik? 56,9 kilo lijkt me een slankig gewicht, but what do I know :P
iets van 1,68 m - 1,70 m. Ja, het gewicht klinkt prima, maar ik heb wel mijn zones. Ik zal over 2 weken op vakantie wel wat foto's door mijn vriend laten maken en pm-en.
pi_100215433
Ik weeg net een paar 100 gram meer en ik ben ook niet mager hoor. Nog wel zacht zeg maar. In kleding vind ik nog 2 kilo eraf eigenlijk mooier, maar in mijn nakie is het zo juist prima. Dus ik hou het zo. Afijn, dat probeer ik althans. :P

Ben ook wel benieuwd hoe dat er bij jou dan uitziet. :Y
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:47:49 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100216047
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

iets van 1,68 m - 1,70 m. Ja, het gewicht klinkt prima, maar ik heb wel mijn zones. Ik zal over 2 weken op vakantie wel wat foto's door mijn vriend laten maken en pm-en.
We're our own worst critics :Y

Ik ben ook 1.68! En ongeveer 12-14 kilo zwaarder, gok ik :+ Ik ben ook, euh, zacht :+

Slapiestijd! :z :W O+
pi_100216785
Ik ben ook 1.68 en 64.5. Check zacht :7 Het zit wel overal verdeeld, I haz boobs now.
Ik blijf alleen dunne polsjes houden. En dikke kuiten had ik ook al toen ik 54 woog.
Heb nu wel een buik, dat had ik eerst nooit. Als ik afval gaat het daar wel als eerste weg (en de boobs), maar dat gaat alleen als ik enorm slecht ga eten. En ik luv eten net wat teveel.

En sporten haat ik teveel. Maar ik ben omringd door mensen die ouder en/of dikker zijn dan ik :7 en alle dunne studentenmeisjes tellen niet mee want die zijn <20.

En de vroegere BF van mijn zus die we tegenkwamen tel ik niet mee, want die is niet leuk qua persoonlijkheid. Dus.
pi_100216908
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef conleche het volgende:
Ik weeg net een paar 100 gram meer en ik ben ook niet mager hoor. Nog wel zacht zeg maar. In kleding vind ik nog 2 kilo eraf eigenlijk mooier, maar in mijn nakie is het zo juist prima. Dus ik hou het zo. Afijn, dat probeer ik althans. :P

Dan krijg jij ook een pm. Ben ook wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet.
pi_100217077
Ik maak morgen wel even een foto. Maar nu eerst slapen! :W
pi_100217141
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef conleche het volgende:
Ik maak morgen wel even een foto. Maar nu eerst slapen! :W
Bij mij duurt het nog een paar weken tot na mijn vakantie.

Slaap lekker.
pi_100222716
:W mogge!!
Fleur nu nog op van passende broeken O+

Lijstje voor vandaag:

O: boterham kaas en boterham chorizo (*kauwgum erachteraan :P )
T: nootjes
L: Griekse yoghurt met aalbessen,bramen en aardbeien
T: nectarine
D: ehhh even denken Lasagne met veel courgette (overschot in de tuin) en mijn Mr om er tijdens het boodschappen doen op te letten ^O^ http://uitdekeukenvanarde(...)e-met-courgette.html
T: iets van de supermarkt/bakker

[ Bericht 9% gewijzigd door Ml-etje op 02-08-2011 07:45:39 ]
pi_100222735
Goedemorgen. Niet op tijd :(

[ Bericht 62% gewijzigd door MevrouwPuff op 02-08-2011 07:51:19 ]
pi_100222759
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 07:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen. Niet op tijd :-(
:D dat red je niet :P
Goedemorgen!
pi_100222769
Goedemorgen.

Mijn since forever BFF heeft net een huis gekocht met d'r vriendje :o
pi_100222807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 07:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D dat red je niet :P
Goedemorgen!
Dins- en donderdag om 8 uur beginnen voor de wondronde.

Klinkt leuk per! Maar... Zo volwassen allemaal inderdaad!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 08:02:17 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100222875
Goeiemorgen! Hardgelopen en nu weer in de trein richting Utrecht :)
Niet meer actief op Fok!
pi_100222899
Ik heb bonuspunten verdiend vandaag door om kwart over 6 al iets te doen voor mijn werk. Verder wordt het niets vandaag, ben ik bang.

Lijstje:
O: koffie met melk, 2 boterhammen, 1 pindakaas,1 kaas
T: 2 boterhammen,1 pindakaas, 1 kaas
L: yoghurt/kwark met aardbei, framboos en aalbessen, muesli en lijnzaad
T: tomaatjes
T: 2 boterhammen pindakaas
S: 45 min cardio,45 min kracht
T: banaan
D: bak sla
T: kwark
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 08:24:23 #180
70532 loveli
N
pi_100223037
Kudo's voor je bonuspunten. Het wordt een mooie dag, dus als je toch niets productiefs op je werk kunt doen... grijp je kans.
crap in = crap out
pi_100223041
Goodmorning!

Ik ga zo opstaan, ontbijten en dan poetsen. En daarna gamen ofzo :P

Perruche: zoiets mag je tegelijkertijd ook best niet leuk vinden hoor. Soms is het raar/eng/vervelend dat we allemaal zo volwassen worden :P Een van mijn vriendinnen heeft daar heel veel moeite mee, vooral dat iedereen om ons heen kinderen heeft.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 08:28:01 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100223074
Urgh. Sinds gisteravond weer hartstikke misselijk. Nu nog. Ik heb er zó genoeg van he. Vandaag geen tijd, maar morgen anders maar weer eens een tripje naar de huisarts ondernemen. Straks maar ff domperidon scoren bij de Etos. Geen zin om de werk-BBQ er door te laten verpesten.

Oh en mijn weegschaal is niet stuk. Ik weeg gewoon echt rond de 74 kg.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 08:31:28 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100223106
En ja, ik ben chaggo :').
pi_100223109
Mogge. :z

Bah, ik heb zo'n naar vol gevoel. En ik voel me licht in mijn hoofd.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 08:35:33 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100223148
Dan ben jij het levende bewijs dat gewicht niet alles zegt.

Was ook chaggo door ns maar door gewijzigd aankomstspoor toch mn overstap nog gehaald, jee.
Niet meer actief op Fok!
pi_100223163
XM: :*

En verder wat Vik ook zegt: je 'klinkt' zwaarder dan je er uitziet. Vind je echt een heel mooi figuur hebben :)

Ook een :* voor Ewelina.
pi_100223288
Wat vervelend XM! Bel anders even met de assistent van je huisarts om te overleggen?
En vergeet je niet tussendoor rustig aan te doen? Je lichaam is nog lang niet hersteld natuurlijk!

Ewelina, enig idee hoe het komt?
Klinkt vervelend, zeker het licht in je hoofd voelen!
Doe wat je niet durft.
pi_100223530
Hoelang was je ook alweer XM?
En getuige de foto's heb je een prachtfiguur en er zijn ook slankies die dat life hebben gezien en die kunnen het helemaal weten!

Verder heb ik ruk geslapen vannacht en doe ik mijn best om niet in paniek te schieten en veel koffie en straks struisvogelen in de tuin in de zon, vandaag krijg ik toch niets meer opgelost behalve hopelijk de thuiszorg....
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:08:50 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100223571
1.74 MarMar.
pi_100223605
Mogguh :W

Beetje meh wat betreft werken, ben toe aan vakantie volgens mij maar moet nog 2 weken.

Verder eens over XM, donders schier wichie :Y :@

Heerlijk naar werk gereden met dit:
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:12:57 #191
70532 loveli
N
pi_100223639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook 1.68 en 64.5. Check zacht :7 Het zit wel overal verdeeld, I haz boobs now.
Ik blijf alleen dunne polsjes houden. En dikke kuiten had ik ook al toen ik 54 woog.
Heb nu wel een buik, dat had ik eerst nooit. Als ik afval gaat het daar wel als eerste weg (en de boobs), maar dat gaat alleen als ik enorm slecht ga eten. En ik luv eten net wat teveel.

En sporten haat ik teveel. Maar ik ben omringd door mensen die ouder en/of dikker zijn dan ik :7 en alle dunne studentenmeisjes tellen niet mee want die zijn <20.

En de vroegere BF van mijn zus die we tegenkwamen tel ik niet mee, want die is niet leuk qua persoonlijkheid. Dus.
Ik dacht dat je langer was. En die oudere dikkere vrouwen zijn getrouwd, dus die mogen dat. Die dunne studentenmeisjes zijn je concurrentes :')

Als ik getrouwd ben ga ik ook tien kilo aankomen. Gewoon, omdat het kan.
crap in = crap out
pi_100223646
Waar ga je naartoe op vakantie Vaizor? Of blijf je gewoon in NL?

Oh en het weer O+, ik wil naar buiten!
pi_100223652
Nah prima toch? Dan ben je niet bepaald klein ook ;)
pi_100223659
:D loveli wil jij trouwen?
pi_100223665
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik dacht dat je langer was. En die oudere dikkere vrouwen zijn getrouwd, dus die mogen dat. Die dunne studentenmeisjes zijn je concurrentes :')

lol om vervolgens hier weer te komen posten omdat je je oude gewicht terugwilt :P
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:14:57 #196
70532 loveli
N
pi_100223666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
:D loveli wil jij trouwen?
Dat wil ieder meisje toch?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:15:07 #197
70532 loveli
N
pi_100223669
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol om vervolgens hier weer te komen posten omdat je je oude gewicht terugwilt :P
:Y
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:15:58 #198
70532 loveli
N
pi_100223678
LOVELI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
Ik hoef alleen maar "ja" te zeggen.
crap in = crap out
pi_100223680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:13 schreef Perruche het volgende:
Waar ga je naartoe op vakantie Vaizor? Of blijf je gewoon in NL?

Oh en het weer O+, ik wil naar buiten!
Nog niets gepland, denk dat het beetje rondtouren wordt.
Verder, wat jij zegt!

:o ik vraag mij wel af met wat voor soort kerel loveli dan aankomt :D
pi_100223685
ok lijstje gisteren
O: 150 yoghurt, 3 el muesli, aardbeien
T: 2 gekookt ei
L: focaccia met hummus en venkelsoep
T: 150 yoghurt met 1 banaan
B: 20 minuten fietsen
T: 2 handjes amandelen, 1 snee roggebrood, 3 bonbons
S: buikspieren, kracht training, 12 minuten crosstrainer
D: salade (sla, wortel, komkommer) en 3 gebakken aardappelen

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat wil ieder meisje toch?
Neuh ;)
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:18:04 #201
70532 loveli
N
pi_100223718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:16 schreef Perruche het volgende:
Neuh ;)
Geen jurk?!
crap in = crap out
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:20:23 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100223758
zo, net een half uur oefeningen gedaan. Ikweeg op het moment 59.5 bij 1.65 en vind het eigenlijk wel oké zo. Lager dan 57 wil ik nooit meer wegen. Op het moment zelf heb ik het niet zo door, maar later zie ik op foto's dat het net te slank is.te dun gezicht enzo.
pi_100223764
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen jurk?!
Idd, is dit niet jouw droom?!

of zoiets, met bruidsmeisjes
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:21:06 #204
70532 loveli
N
pi_100223772
O+
crap in = crap out
pi_100223773
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:12 schreef loveli het volgende:

Toen ik iets met Martijn kreeg, woog ik 53 kilo. Nu zit ik op 62/63, en heb 67 gewogen.

Ik was ooit zo sexy.. Sigh... :D

Overigens is me afgelopen zaterdag door meerdere mensen-van-vroeger gezegd dat ik er zo goed uitzag. Confidence boost ftw! :)

En een aangeschoten student deelde me mee dat ik er lekker uitzie en dat hij me zou doen. Nou, he, dan kan je avond toch niet meer stuk :P
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:21:49 #206
70532 loveli
N
pi_100223788
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toen ik iets met Martijn kreeg, woog ik 53 kilo. Nu zit ik op 62/63, en heb 67 gewogen.

Ik was ooit zo sexy.. Sigh... :D

Overigens is me afgelopen zaterdag door meerdere mensen-van-vroeger gezegd dat ik er zo goed uitzag. Confidence boost ftw! :)

En een aangeschoten student deelde me mee dat ik er lekker uitzie en dat hij me zou doen. Nou, he, dan kan je avond toch niet meer stuk :P
_O- _O- _O-
Maar dat wisten we eigenlijk allemaal al.
crap in = crap out
pi_100223816
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Idd, is dit niet jouw droom?!
[ afbeelding ]
of zoiets, met bruidsmeisjes
[ afbeelding ]
Ik wil best voor bruidsmeisje spelen dan :D Alle slankies in zo'n mooie jurk. Awesome! <3
pi_100223821
Planning:
O: 150 yoghurt met muesli, lijnzaad, aardbeien
T: koffie met melk, 2 plakjes roggebrood
L: uiensoep en een belegde pistolet met iets
T: 150 yoghurt en 2 fruit
B: 2x20 minuten fietsen
D: gele curry met sperziebonen en champignons, witte rijst
B: dag 2 situp/pushup/opdruk schema

quote:
11s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen jurk?!
Jurk: check. Feestje: check. Plechtigheid: niet check :D
pi_100223838
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wil best voor bruidsmeisje spelen dan :D Alle slankies in zo'n mooie jurk. Awesome! <3
Och, kijk er nu al naar uit! O+ :')
pi_100223844
Hahaha coco!! Was dat een van jouw studenten of een random student?

Oh en een mooie jurk en een feest daar teken ik voor maar dat kan ook zonder trouwen :7
pi_100223855
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:21 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Maar dat wisten we eigenlijk allemaal al.
Dronken schoonzusje stond naast me te bleren: "Ken je de film Bad Teacher?? Dat is zij, HAHAHA".

^^
pi_100223904
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wehhehehehe _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100223908
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:24 schreef Perruche het volgende:
Hahaha coco!! Was dat een van jouw studenten of een random student?

Oh en een mooie jurk en een feest daar teken ik voor maar dat kan ook zonder trouwen :7
Ik heb hem vorig jaar in de klas gehad :P
pi_100223926
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb hem vorig jaar in de klas gehad :P
Je had toen niet dat er bijzonder vaak aan de deur werd geklopt, zonder dat er ook maar iemand stond? :P
pi_100223927
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Och, kijk er nu al naar uit! O+ :')
Ik weet niet zeker of roze jouw kleur is, schat.

:P
pi_100223951
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ahw, hamburgers! }:|
pi_100223955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je had toen niet dat er bijzonder vaak aan de deur werd geklopt, zonder dat er ook maar iemand stond? :P
Gadverdamme.

Hij had het wel erover (stond een vriend van hem bij) dat alle tafeltjes van de kerels schuin stonden. Dus.
pi_100223961
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Roze *O* waar is het feestje?
pi_100223982
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ahw, hamburgers! }:|
Nom!

Seriously though: wut?
pi_100224010
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Roze *O* waar is het feestje?
Geen idee.. Loveli, waar ga je trouwen?
pi_100224047
Komt hier net een stunning type binnen gelopen met fraai jasje... (vrouw)

SPOILER
pi_100224054
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gadverdamme.

Hij had het wel erover (stond een vriend van hem bij) dat alle tafeltjes van de kerels schuin stonden. Dus.
_O-

Goedemorgen!
pi_100224072
Goedemorgen!

Mijn hoofd ontploft van de hoofdpijn ;( maar hopelijk gaat 't weg van ibuprofen, een goed ontbijt en wat fietsen door de stad O+

Ben ook veul te laat gaan slapen :@

Straks m'n goulash op 't vuur zetten en de hele dag laten pruttelen :9

Op m'n lijst staan vandaag iig:

O: Griekse Yoghurt met honing
L: kwart frittata van gisteren
D: goulash met bloemkool

S: spinnen
S: sit ups en push ups dag 2
B: fietsen

T's moet ik nog bedenken, maar ik heb tonijn, sperziebonen, makreel en genoeg groente, dus dat komt wel goed.
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:36:39 #224
70532 loveli
N
pi_100224081
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen idee.. Loveli, waar ga je trouwen?
In de kerk natuurlijk.

Zo, koffie.
crap in = crap out
pi_100224223
Lijstje:

O: kwark met bosbessen, banaan en havermout. Vriendje had magere kwark meegenomen, wat vies zuur is dat zeg.
T: boterham pindakaas
L: dubbele boterham pindakaas
T: boterham appelstroop
T: appeltje
D: belegd pistoletje op het werk

En omdat ik vanavond tot laat werk, heb ik besloten dat ik de ochtend thuis werk en dat zo af en toe buiten in de tuin doe. Zon O+

Ik was vanochtend best een beetje tevreden toen ik in de spiegel keek :o Benen kunnen nog een suk strakker, maar buik is, dankzij alle stress-wc-bezoeken van gister mooi plat!
pi_100224251
Mo, als je die honing nu niet doet, dan is het perfect.
pi_100224256
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gadverdamme.

:') _O-
Die paars gehelmde klopgeesten ook altijd...
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nom!

Seriously though: wut?
quote:
Butters has a warm personality that everyone finds comforting. Fans consider him one of the sweetest, most innocent, and most gullible characters on the show. He is generally much nicer and much more naive than the other four main characters. The kids actually seem to dislike Butters a little bit because he's not cruel, cold, gross and confident enough "like a normal little boy," and that fact that he is a "pussy".
Unlike nearly all South Park characters, he rarely curses and instead uses euphemisms such as "Aw, hamburgers" or "Son of a biscuit."
Als in 'Aw, fudgesicles!', een teken van teleurstelling dus :)
pi_100224311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:

Whaha, die kende ik nog niet!
pi_100224336
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:') _O-

Zomg! :D :X

En dat ik Butters niet herkende, wat slecht van mij :{
pi_100224353
Ik heb net een omelet gemaakt. Ben ik vergeten zout en peper erop te doen, boo! En een stuk ervan is in mn schoen gevallen :')

Toch denk ik nog steeds dat dit best een goede dag gaat worden O+
pi_100224436
Vandaag wordt een hele goede dag Coco, mijn wekkers gingen namelijk allemaal af èn de zon schijnt. *O*
Doe wat je niet durft.
pi_100224595
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef conleche het volgende:

Precies dat! Ik ben helemaal in de war over wat ik nu eigenlijk van m'n lijf vind. ;(.

En hallo allemaal. :W .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:01:01 #233
70532 loveli
N
pi_100224631
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Precies dat! Ik ben helemaal in de war over wat ik nu eigenlijk van m'n lijf vind. ;(.

Hello back at you en ongezien: je bent prima zo. Ask beard.
crap in = crap out
pi_100224657
Coco, I am disappoint! :P En geïntrigeerd, hoe krijg je nou omelet in je schoen?! :')

En mocht iemand verdrietig worden, gewoon het volgende filmpje afspelen, instant happyness <3
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:06:04 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100224765
XM, ik zou 'donders schier wichie' in je sig zetten O+

Coco :D Gij mwilf :7

Oh ik had nog niet woeiiii gedaan voor Anna he! Die de toets geowned heeft :7 :Y)
pi_100224770
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!

Mijn hoofd ontploft van de hoofdpijn ;( maar hopelijk gaat 't weg van ibuprofen, een goed ontbijt en wat fietsen door de stad O+

Ben ook veul te laat gaan slapen :@

Straks m'n goulash op 't vuur zetten en de hele dag laten pruttelen :9

Op m'n lijst staan vandaag iig:

O: Griekse Yoghurt met honing
L: kwart frittata van gisteren
D: goulash met bloemkool

S: spinnen
S: sit ups en push ups dag 2
B: fietsen

T's moet ik nog bedenken, maar ik heb tonijn, sperziebonen, makreel en genoeg groente, dus dat komt wel goed.
Hoofdpijn kan ook komen van het lowcarben. Na een paar dagen is dit over. Prima lijstje verder.

Wat trouwen betreft, ik sta daar een beetje ambivalent tegenover. Vroeger wilde ik nooit trouwen, maar sinds ik B. ken, heb ik wel het gevoel dat dit voor altijd zou kunnen zijn. Als we al gaan trouwen, wil ik een klein feestje met alleen de mensen die er echt voor ons toe doen en een feestje met BBQ en leuke dj op het strand.
pi_100224826
goedemorgen :W

ik slaap al een aantal nacht echt mega slecht... *gaap*
Hoop dat ik snel weer eens een nacht fatsoenlijk doorslaap.
pi_100224899
Goedemorgen!

Anna, gefeliciteerd!! Mag je nu op gesprek?

XM, mooi jurkje en eens met alles dat over je benen en figuur is gezegd :Y .

Maria, fijn dat je weer gezumbaad hebt *O*

Ik weeg nu weer 48,4. Waar die 2,5 kilo heen is gevlogen, schiet mij maar lek. Mijn buik is ook weer platter :? . Nou ja heel fijn natuurlijk!

DaD, hoe is het?
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:14:28 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100224977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!

Ik weeg nu weer 48,4. Waar die 2,5 kilo heen is gevlogen, schiet mij maar lek. Mijn buik is ook weer platter :? . Nou ja heel fijn natuurlijk!
Doe maar niet lek schieten, dan loop je leeg en blijft er nog minder Phaidra over :o

</slecht grapje> Nee maar goed zeg! Ik vergeet nog wel eens dat jij ieniemini bent :D
pi_100225047
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:02 schreef V1z0R het volgende:
Coco, I am disappoint! :P En geïntrigeerd, hoe krijg je nou omelet in je schoen?! :')
Simpel, het viel van mijn bord af, zo recht mijn schoen in. :)

...hoe anders? :? _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik had nog niet woeiiii gedaan voor Anna he! Die de toets geowned heeft :7 :Y)
Ow, hier heb ik overheen weten te lezen. Anna, wat goed :D *O*
pi_100225061
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef conleche het volgende:
Mo, als je die honing nu niet doet, dan is het perfect.
Heb er blauwe bessen doorheen gedaan ipv honing.
Ja doei.
pi_100225106
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoofdpijn kan ook komen van het lowcarben. Na een paar dagen is dit over. Prima lijstje verder.

Wat trouwen betreft, ik sta daar een beetje ambivalent tegenover. Vroeger wilde ik nooit trouwen, maar sinds ik B. ken, heb ik wel het gevoel dat dit voor altijd zou kunnen zijn. Als we al gaan trouwen, wil ik een klein feestje met alleen de mensen die er echt voor ons toe doen en een feestje met BBQ en leuke dj op het strand.
Een dagje geen/weinig carbs en dan al hoofdpijn? :o denk dat ik gewoon te laat ben gaan slapen...
Ja doei.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:20:37 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100225119
Ik ga eens ff kijken of het me lukt om niet in de supermarkt te kotsen :7.

Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:21:20 #244
70532 loveli
N
pi_100225140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga eens ff kijken of het me lukt om niet in de supermarkt te kotsen :7.

Beter dan in je bed.
sterkte
crap in = crap out
pi_100225151
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Doe maar niet lek schieten, dan loop je leeg en blijft er nog minder Phaidra over :o

</slecht grapje> Nee maar goed zeg! Ik vergeet nog wel eens dat jij ieniemini bent :D
_O-

Ja, daarom noem ik mijn gewicht ook niet zo vaak. Ik ben toch een beetje bang dat meelezers zich eraan gaan spiegelen, omdat ze niet weten dat ik echt klein ben.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100225171
Sterkte XM! En voor Ewelina ook nog beterschapjes.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100225178
Hier nog een lekker lowcarbrecept. Het beste is wel dat je de basterdsuiker weg laat, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Oosterse salade met biefstuk

Ingredienten
5 el. olie
2 rode chilipepers, zaadjes verwijderd, fijngesneden
3 teentjes knoflook, fijngesneden
1 el geraspte gemberwortel
4 sjalotjes, in dunne ringen
2 el bruine basterdsuiker
1-2 el lichte sojasaus
sap van 1-1/2 limoen of citroensap
zout
2 dikke plakken biefstuk á 175 g
1 komkommer, ongeschild, in plakjes
wat tauge
gemengde sla
1-2 el fijngesneden munt
30 verse korianderblaadjes

Bereiding
Voorbereiden (minimaal 1 uur van tevoren)
3 el olie in wok verhitten en hierin rode pepers, knoflook, gember en sjalotjes ± 5 min. zachtjes bakken. Op zacht vuur suiker, sojasaus en limoensap toevoegen, suiker laten oplossen en mengsel van vuur nemen. Mengsel(marinade) op smaak brengen met zout. Eventueel wat extra suiker of limoensap toevoegen.

Biefstuk in 2 el olie bakken. Biefstuk direct na bakken royaal met marinade bestrijken en in alu-folie laten rusten.

Bereiden
Biefstuk in dunne plakjes snijden en mengen met sla, tauge, komkommer, munt, koriander en overgebleven marinade.
pi_100225238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!

Anna, gefeliciteerd!! Mag je nu op gesprek?

XM, mooi jurkje en eens met alles dat over je benen en figuur is gezegd :Y .

Maria, fijn dat je weer gezumbaad hebt *O*

DaD, hoe is het?
Goed, thanks! Heerlijke vakantie gehad met de Baard. O+. Veel gezien en gedaan (parasailen was tof!). Nu weer proberen een beetje een ritme te vinden. :+.

XM nog steeds niet opgeknapt? Meid toch! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_100225406
Ik ben nog thuis :@ heb vanochtend wel m'n financiën goed op een rijtje gezet, iets met stufi uitgezocht, achter bladmuziek voor m'n project aangezeten ... maar nu moet ik echt in de benen: ontbijten en lunch maken, verkleden en de bibliotheek in. Wie weet krijg ik t gewoon vandaag al af en bleek t al die tijd ontzettend mee te vallen...

:( alleen jammer dat t zulk mooi buitenzitweer is vandaag...
Kwak
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:36:57 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100225512
Oei, op een freelancewebsite iemand die op een opdracht reageert met "hiervoor betaald u .." oO<
pi_100225533
Da's één concurrent minder *)
Ja doei.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:39:18 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100225572
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Da's één concurrent minder *)
Inderdeedio *) Ik moet alleen 11 uur wachten, de eerste uren mogen alleen pro-users reageren en dat kost monehz _O-

Ben trouwens benaderd voor een online marketing functie! :o Zo zie je maar, werkervaring is soms belangrijker dan opleiding _O-
pi_100225585
Dus dit was ook nog eens een pro user? :')
Ja doei.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:40:57 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100225604
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Dus dit was ook nog eens een pro user? :')
Schijnbaar wel! Ach ja, 't is maar waar je in wilt investeren :9
pi_100225624
is dat op proz.com?
Ja doei.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:43:32 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100225682
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
is dat op proz.com?
Nein, freelance.nl :Y Maar is geloof ik bij veel van die sites wel zo, freelancematch doet ongeveer hetzelfde.
pi_100225768
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

Simpel, het viel van mijn bord af, zo recht mijn schoen in. :)

...hoe anders? :? _O-
Terwijl je ze aanhad :?

Verlate ^O^ voor Anna en Maria!

@ MarMar, om goed te struisvogelen ben je jammer genoeg de fout al ingegaan :{ Het probleem heb je al erkend namelijk...
pi_100225780
Hoofdpijn wordt minder O+ eindelijk... :o
Ja doei.
pi_100225819
Thanks iedereen O+

En hoi DaD! :W

Phaidra, er worden nu inderdaad gesprekken ingepland, spannend! Ga je vandaag nog lekker naar het strand?

Een collega van mij liet vorige week vol trots de vacature zien die zijn bedrijfsonderdeel op i-net had geplaatst. Haalde er zo twee joekels van spelfouten uit (jou CV :X ).. Als ik spelfouten in een vacature zie, kan ik het toch niet meer zo goed serieus nemen.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:53:58 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100225931
De Jumbo is safe gebleven *).

Heb mn nieuwe jurkje aan en dat was wel een succes :7.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:55:05 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100225964
Wel stom, domperidon is blijkbaar alleen nog bij de apotheek te krijgen :(. Nouja, heb nog een paar pilletjes, dus red het wel tot morgen. Die ik een uurtje geleden heb ingenomen, beginnen eindelijk te werken O+.
pi_100226026
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel stom, domperidon is blijkbaar alleen nog bij de apotheek te krijgen :(. Nouja, heb nog een paar pilletjes, dus red het wel tot morgen. Die ik een uurtje geleden heb ingenomen, beginnen eindelijk te werken O+.
Kunt nu de kinderen en puppies een beetje binnenhouden dan? :P

Jezus wat een niveau heb ik weer vandaag, ga maar beter aan 't werk of zo :')
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:01:02 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100226081
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:48 schreef anna82 het volgende:

Een collega van mij liet vorige week vol trots de vacature zien die zijn bedrijfsonderdeel op i-net had geplaatst. Haalde er zo twee joekels van spelfouten uit (jou CV :X ).. Als ik spelfouten in een vacature zie, kan ik het toch niet meer zo goed serieus nemen.
Oi ja ;( Net als ál die bedrijven die zichzelf 'jong en dynamisch' noemen (vriendje maakte mooie typo laatst: 'jong en dymanisch' O+ ), dat wordt zoveel gebruikt dat het nauwelijks nog wat zegt :')

Maar goed, zij hebben de banen, en ik niet, dus dan moeten we het maar slikken he :+
pi_100226117
Anna goed zeg van je test! Wanneer heb je de gesprekken? Kunnen we gezellig koffie doen naderhand ;)
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:02:21 #265
70532 loveli
N
pi_100226131
'Uitdaging' doet ook mee in de bullshit-bingo.
crap in = crap out
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:02:28 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100226133
Tevens :') ! --> ik was gisteren al half overtuigd dat ik toch ging low carben vandaag, dus ik had al geen extra brood meegenomen zodat er alleen nog voor vriendje was, totdat ik dus gisteravond besloot eerst maar weer eens 'normaal' gezond te gaan eten, maar nu heb ik dus geen brood _O-
Ik ontbijt dus maar met gekookte eitjes en een paar plakjes worst >:O
pi_100226283
En waar ze zoeken naar een gepassioneerde teamplayer met een hands-on mentaliteit die niet bang is om out of the box te denken ;(
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:10:23 #268
70532 loveli
N
pi_100226316
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
En waar ze zoeken naar een gepassioneerde teamplayer met een hands-on mentaliteit die niet bang is om out of the box te denken ;(
Met hoofdpijn was je leuker.
grapje he?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:10:49 #269
70532 loveli
N
pi_100226331
Wanneer denk je in the box?
crap in = crap out
pi_100226349
Zonder 9 tot 5 mentaliteit, met een proactieve instelling die wil werken in een bedrijf met een gedreven werksfeer?
pi_100226350
Als je dakloos bent?
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:12:39 #272
70532 loveli
N
pi_100226380
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Zonder 9 tot 5 mentaliteit, met een proactieve instelling die wil werken in een bedrijf met een gedreven werksfeer?
Onbetaalde overuren, ook het werk van je collega's doen, een eikel als baas?
crap in = crap out
pi_100226400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Als je dakloos bent?
_O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Pretty much sums it up... :D
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:13:54 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100226415
*stil

*mooi
pi_100226437
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

De eikel van de baas als overuren rekenen.... ?
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:16:19 #276
70532 loveli
N
pi_100226469
Gut, dat homomannenkoor (met dank aan Maria) kan niet echt zingen...
http://www.zangzaad.info/
crap in = crap out
pi_100226478
Haha, wel handig dit! Ik mag/moet dus de vacaturetekst schrijven voor ons onderdeel en nu weet ik wat ik in ieder geval moet vermijden ;)

Perruche, ik laat het je weten, leuk!

Maria! :D Vanwaar de omslag van low-carb naar "gewoon gezond"? (ik snap hem heel goed trouwens, ik ben geen mens zonder koohlydraatjes)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:16:57 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100226487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Gut, dat homomannenkoor (met dank aan de zus van Maria) kan niet echt zingen...
Maar ze hebben wel een toffe naam bedacht! *) :D
pi_100226499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Gut, dat homomannenkoor (met dank aan Maria) kan niet echt zingen...
OMGWTFBBQ! @ die naam! :') _O-

Zullen ze wel goed gesmeerde keeltjes hebben trouwens :')
pi_100226504
Die naam :D! _O-
Ja doei.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:20:06 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100226565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

OMGWTFBBQ! @ die naam! :') _O-

Zullen ze wel goed gesmeerde keeltjes hebben trouwens :')
Mental... imagery.... ;( _O-

Zangzaad, hoe kom je er op O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:

Maria! :D Vanwaar de omslag van low-carb naar "gewoon gezond"? (ik snap hem heel goed trouwens, ik ben geen mens zonder koohlydraatjes)
Nouja, eigenlijk vooral omdat ik me voortdurend allemaal dingen bedacht ("Omg dan neem ik *insert voedingsiets* als ontbijt! :D") en daarna me bedacht dat dat fruitsuiker/ook carbs/etc waren :') Dus toen werd ik knorrig en ik dacht, tja, ik kan maar beter een normale gezonde lifestyle met mínder carbs proberen :+
pi_100226659
*vacatureteksten gaat checken.

Mijn Mr stuurde me net dit... dat helpt zo net voor lunchtijd }:|

http://www.csmadeiraatlan(...)aurants-gallery.html
pi_100226998
Ja, nu krijg ik dus ook trek }:|
pi_100227057
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Ja, nu krijg ik dus ook trek }:|
_O- en dan te bedenken dat wij daar alleen ontbijten.
Volgens mij wil hij daar gewoon hele dagen daar eten :P
pi_100227212
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- en dan te bedenken dat wij daar alleen ontbijten.
Volgens mij wil hij daar gewoon hele dagen daar eten :P
't is wel zeker dat je daar geen english breakfast krijgt...
En gezien die drankverzameling achter de bar kan ik mij in die gedachte van je Mr vinden.
pi_100227317
@anna, ik ga vanavond met een vriendin naar het strand en vanmiddag gewoon lekker in de tuin O+ . Is ook erg fijn. Net nog wat huishoudelijke dingetjes gedaan en nu lekker een kopje koffie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100227343
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

't is wel zeker dat je daar geen english breakfast krijgt...
En gezien die drankverzameling achter de bar kan ik mij in die gedachte van je Mr vinden.
:D nee inderdaad heb ik even geluk ;)

Maar dat gaan we niet doen want de prijs kwaliteit verhouding is er voor Madeira een beetje scheef plus dat ik niet iedere avond opgeprikt wil zitten.
pi_100227349
Oeh, Ml, ziet er goed uit!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100227350
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:45 schreef Phaidra het volgende:
@anna, ik ga vanavond met een vriendin naar het strand en vanmiddag gewoon lekker in de tuin O+ . Is ook erg fijn. Net nog wat huishoudelijke dingetjes gedaan en nu lekker een kopje koffie!
Oeh klinkt heerlijk!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:47:33 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100227351
Bwoh zou toch wat zijn als ik als literatuurmiepje terecht zou komen in de marketingwereld vanwege een random bijbaan _O-
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:48:06 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100227377
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:45 schreef Phaidra het volgende:
O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:23 schreef Ml-etje het volgende:
*vacatureteksten gaat checken.

Mijn Mr stuurde me net dit... dat helpt zo net voor lunchtijd }:|

http://www.csmadeiraatlan(...)aurants-gallery.html
O+
pi_100227557
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwoh zou toch wat zijn als ik als literatuurmiepje terecht zou komen in de marketingwereld vanwege een random bijbaan _O-
Als je het maar leuk gaat vinden toch?
pi_100227629
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Marketing is leuk O+

Ik heb een cake in de oven staan en ga nu de volgende lijst met klusjes afwerken:

• wc poetsen
• was doen
• afwas doen
• keuken poetsen (kastjes afnemen e.d.)
• kamer poetsen (zie 'keuken poetsen')
• beneden stofzuigen
• beneden dweilen
• boven opruimen
• boven stofzuigen

Hurrah! *O*

En tussendoor mijn cake/taart-ding glazuren O+
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:59:01 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100227640
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Aye, en dat hangt denk ik veelal af van het bedrijf en de collega's :Y Hij schijnt meerdere vacatures te hebben die aan zouden sluiten bij mijn kennis, dus ben benieuwd!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:59:49 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100227667
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Marketing is leuk O+

Ik heb een cake in de oven staan en ga nu de volgende lijst met klusjes afwerken:

• wc poetsen
• was doen
• afwas doen
• beneden stofzuigen
• beneden dweilen
• boven opruimen
• boven stofzuigen

Hurrah! *O*

Hmm kan ik ook wel gaan doen! (klusjes dan, niet cake bakken :+ )

Glazuren O+ Met prinsessensprinkles? :D
pi_100227694
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Marketing is leuk O+

• wc poetsen
• was doen
• afwas doen
• beneden stofzuigen
• beneden dweilen
• boven opruimen
• boven stofzuigen

Hurrah! *O*

* A wild Perruche appears!
pi_100227753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hmm kan ik ook wel gaan doen! (klusjes dan, niet cake bakken :+ )

Glazuren O+ Met prinsessensprinkles? :D
Ik heb wél prinsessensprinkles O+

Maar ik heb het beslag zelf paars/roze gekleurd, en ga 'm bekleden met roze rolfondant O+ Oh ja, tis een hartjesvorm *;

En wil 'm vullen met een laagje botercrème, waarschijnlijk in het felblauw. Gewoon, omdat het kan :P
pi_100227765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lol ^^
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:04:44 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100227804
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb wél prinsessensprinkles O+

Maar ik heb het beslag zelf paars/roze gekleurd, en ga 'm bekleden met roze rolfondant O+ Oh ja, tis een hartjesvorm *;

En wil 'm vullen met een laagje botercrème, waarschijnlijk in het felblauw. Gewoon, omdat het kan :P
Oe naais! :D Psycho cake ^^ Stukje in envelop richting Alkmaar? :9 :+
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:08:21 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100227880
Ja.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:08:26 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100227882
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')