mjam, ziet er lekker uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Frittata! Dit is 1/8, heb in totaal 3/8 op
nee, maakt niet uit. ik blijf wel rustig rondkijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Daihatsu Charade uit 1994
Maar krijg net mail van m'n moeder dat er vanavond een potentiele koper komt kijkenDus is even afwachten...
Kijk dan ook eens naar een Toyota Starlett. Twee vriendinnen van mij rijden daarin, beide voor zo'n ¤750 - ¤ 1000 gekocht en verbazingwekkend weinig onderhoud.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, maakt niet uit. ik blijf wel rustig rondkijkenpas als t winter is wil ik denk ik echt wel een autootje voor t pendelen...
quote:
Die ken ik niet maar het klopt per definitie al nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik wou laatst nog iemand slaan omdat hij zei dat Niks & Simpel de nummers beter zongen...
Niet echt. Voel me er ook niet slechter door overigensquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Voel je je nou beter nu je ontbijt Coco?
Zo eentje wil ik ook wel, maar XM vindt ze lelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
Jaaaaah een oude vierkante volvo! Zo'n oude mannen bak. Mijn mams had die vroeger
met spoiler op de achterkant
.
Klopt. Ik heb jaren wedstrijdzwemmen gedaan en er nooit brede schouders van gekregen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef loveli het volgende:
Mwah, als je zonder schouders geboren wordt krijg je ook niet opeens brede schouders als je gaat zwemmen.
("mevrouw, doet u aan krachtsport?")
Cakeblik op wielenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo eentje wil ik ook wel, maar XM vindt ze lelijk.
Niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de toevoeging van XM dat "je nu kunt zien waarom ik geen korte rokjes en jurkjes draag".Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
wie wist er hier wat van auto's? ik overweeg deze aan te schaffen van een vriend van me voor 500 euro. moet wel eind augustus weer APK... wil hij evt ook laten doen, incl reparaties maar dan gaat t wel op mijn kosten/issie duurder...Je mg er 2 maanden voor verlopen van APK mee naar een keuringsstation, je kunt overwegen om 'em te laten keuren op jouw kosten, haalt 'ie het, dan issie de 500 euro waard en koop je 'em. Lak en kleurverschil: /care. Tape om de ruitenwisser is een beetje vaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
voor die paar plekjes?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus ik ga nog even op dunne blauwe panty-jacht.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet.
OK, dan hier de foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je erg goed XM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de toevoeging van XM dat "je nu kunt zien waarom ik geen korte rokjes en jurkjes draag".
En ik dacht serieus: "dat valt reuze mee met die plekjes" nog voordat ik de toevoeging las. Dus.
@Maria: heb de test net thuis gemaakt, het ging best ok. Als ik hem haal mag ik verder in de sollicitatieprocedure, haal ik hem niet dan is het bye bye anna en ga ik verder zoeken naar een andere baanIk ga ook nog even op jouw PM van voor mijn internetloze weekend, reageren!
Ik vind panty's ongemakkelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
ThnxMaar, hier zit al een laag zelfbruiner op. En ik weet gewoon dat ik me zonder panty zéér ongemakkelijk en opgelaten voel, dus ga toch maar voor de panty
.
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
ThnxMaar, hier zit al een laag zelfbruiner op. En ik weet gewoon dat ik me zonder panty zéér ongemakkelijk en opgelaten voel, dus ga toch maar voor de panty
.
Oeh! Duimmodus staat aanquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Staat je erg goed XM!
En ik dacht serieus: "dat valt reuze mee met die plekjes" nog voordat ik de toevoeging las. Dus.
@Maria: heb de test net thuis gemaakt, het ging best ok. Als ik hem haal mag ik verder in de sollicitatieprocedure, haal ik hem niet dan is het bye bye anna en ga ik verder zoeken naar een andere baanIk ga ook nog even op jouw PM van voor mijn internetloze weekend, reageren!
*klauwhandje* rrrrrquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je vacht en snorhaar maar goed zit.
Totdat je door je vrienden heen bent. Aangezien je die hebt verjaagd door je low-carb humeurquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg low carb-kenners, hoe lang moest je dat ook weer mínimaal doen?![]()
Het is maar goed dat ik zo méga-amicabel ende sociaal ben, dus ik kan wel wat jaartjes voortquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Totdat je door je vrienden heen bent. Aangezien je die hebt verjaagd door je low-carb humeur.
Streng was ook geen fruit, toch? Ik heb in mn bestandje staan dat aardbeien en frambozen heel beperkt mochten en ik dacht aan Griekse yoghurt met aardbeienquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef conleche het volgende:
GB was in 2 weken, (of iets langer?) 6 kilo kwijt. En ik ruim 5 in 3 weken. Maar we deden het wel streng.
Crapquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:07 schreef conleche het volgende:
Yup. En niet vergeten dat je veel moet drinken, aangezien het vochtafdrijvend werkt. Dag 3 en/of 4 zijn moeilijk, wegens omschakeling van KH naar vetverbranding.
^^quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef loveli het volgende:
Goed voorbereiden, dan low carben. De meeste mensen zijn zo ingesteld op carbs, dat ze geen flauw idee hebbben wat ze kunnen eten als ze carbs moeten mijden.
Ditquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.
Je vind jezelf ook te dik en je beweert dat je geen tetten hebtquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mijn benen. Ik vind ze dik, vormeloos en ontzettend lelijk door die plekjes
. Dus ik bedek ze maar al te graag
.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
De tetten zitten dankzij de plooitjes al in het jurkje. Daarachter zit lucht
.
Maar, thnx
Als het je onzeker maakt: panty aandoen. Maar het is op zich echt niet nodig. Daarbij, je druk maken om je benen met zoveel gezichthaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mijn benen. Ik vind ze dik, vormeloos en ontzettend lelijk door die plekjes
. Dus ik bedek ze maar al te graag
.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het je onzeker maakt: panty aandoen. Maar het is op zich echt niet nodig. Daarbij, je druk maken om je benen met zoveel gezichthaar
...maar de rit naar het vliegveld is geregeld!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:
oh btw mijn dramaandag is compleet..
Iets met uwv, uitkering die OMgezet zou worden en toen dacht UWV, eh, omgezet, stopgezet, welke ook alweer? En toen deden ze de verkeerde....
PEEUW PANIEK
en vooral: vloekscheldtierbelduizendkeerinderondte
Je blijft toch wel dankbaar nietwaar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:
Iets met uwv, uitkering die OMgezet zou worden en toen dacht UWV, eh, omgezet, stopgezet, welke ook alweer? En toen deden ze de verkeerde....
PEEUW PANIEK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hoe typisch weer en voor je het weet duurt het wéken voor ze hun eigen fout hebben recht gezetquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:
PEEUW PANIEK
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:
PEEUW PANIEK
Dat idd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.
Hoop dat je een fijne eerste dag hebt gehad! En fijn dat het reizen meeviel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Zo gegeten, kleding voor morgen gestreken en nu heb ik nog de hele avond voor me tot ik weer ga slapen om een uur of 22:30. Reizen viel me mee vandaag, al was het wel een gedoe met de fiets in de trein vanochtend. Maar dat is ook maar 1 keer
. Het voelt ook niet als heel lang ofzo. Vanaf Utrecht is het nog maar 40 minuten en het fietsen tel ik niet mee, want dat doe ik in 5 minuten als ik heel snel ben (zoals vanochtend
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoop dat je een fijne eerste dag hebt gehad! En fijn dat het reizen meeviel.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef MarMar het volgende:
Janou, praise the lord en zulks meer, o zo dankbaar!
maar de fles rosé is wel op inmiddels *hips*Darn, dat klinkt wel heel knullig. Wij maken een fout, kunt u even het traject opnieuw doorlopen? Hopelijk is er morgen een competente met bevoegdheden in de buurt die het regelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Vreemd? Welnee! Het zou logisch zijn als MarMar nu eerst zou moeten bewijzen zich niet schuldig te hebben gemaakt aan fraude.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wut wut, een herkeuring omdat zíj een fout maken? Dat zou wel heel vreemd zijn.
Ik geloof niet dat ik daar lang zou werkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Vreemd? Welnee! Het zou logisch zijn als MarMar nu eerst zou moeten bewijzen zich niet schuldig te hebben gemaakt aan fraude.
Overigens gaat die herkeuring gepland worden in haar vakantie, en wegens verwijtbare afwezigheid wordt de procedure daarna gestopt. Opnieuw aan te vragen in drievoud.
Serieus. Zorg dat je nooitnooitnooit afhankelijk wordt van die instanties!
Dat het UWV zich tegenover werklozen zo opstelt, OK, daar kan ik nog enigszins inkomen (maar ook dan zijn ze zum kotzenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef MarMar het volgende:
mjah ehm, beentheredonethat..
Het begin van de uitkering ging ook niet zonder slag of stoot.. (heb een half jaar zonder inkomen gezeten na de 2 jaar ziektewet van mijn exwerkgever omdat men bij de WW hun adminstratie niet voor elkaar had)
Het is echt om gek van te worden! Ik snap iig wel hoe het kan dat mensen aan de grond raken in Nederland, niet iedereen houdt dit soort eindeloze gevechten vol, ik eigenlijk ook niet, maar ik moet wel.
Ze behandelen iedereen gelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat het UWV zich tegenover werklozen zo opstelt, OK, daar kan ik nog enigszins inkomen (maar ook dan zijn ze zum kotzen), maar tegenover mensen zoals jij...
.
Ik heb eens 2000 gulden onterecht gekregen van een uitkeringsinstantie. Nu kan ik tellen en rekenen, ook al valt het niet mee om te berekenen wat volgens hun de uitkomst had moeten zijn, maar ik kon heus berekenen dat ik die 2000 niet had moeten hebben. Dus bezwaar aangetekend. Na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vijven en zessen had ik dan een brief van het hoofd van de juridische dienst, dat ik zeker weten beslist absoluut en nagerekend recht had op dat geld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef MarMar het volgende:
mjah ehm, beentheredonethat..
Het begin van de uitkering ging ook niet zonder slag of stoot.. (heb een half jaar zonder inkomen gezeten na de 2 jaar ziektewet van mijn exwerkgever omdat men bij de WW hun adminstratie niet voor elkaar had)
Het is echt om gek van te worden! Ik snap iig wel hoe het kan dat mensen aan de grond raken in Nederland, niet iedereen houdt dit soort eindeloze gevechten vol, ik eigenlijk ook niet, maar ik moet wel.
Niet per se hoor. Afspiegelingsbeginsel en zulksquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:20 schreef Syrena het volgende:
En dan nog de verhalen van iemand die bij een sociale werkplaats werkt als trajectbegeleider. Hij heeft eerst in de uitzendbranche gewerkt. Die staat echt regelmatig zo te kijken daar![]()
Doet de hele dag vrij weinig en krijgt dan nog moppers van z'n collega's dat ie veel te hard werkt![]()
Maar daar komt binnenkort een eind aan, ze gaan er een hoop mensen uitkieperen. En laatste bij, is eerste eruit![]()
En hoe heb je dat aan kunnen tonen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb eens 2000 gulden onterecht gekregen van een uitkeringsinstantie. Nu kan ik tellen en rekenen, ook al valt het niet mee om te berekenen wat volgens hun de uitkomst had moeten zijn, maar ik kon heus berekenen dat ik die 2000 niet had moeten hebben. Dus bezwaar aangetekend. Na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vijven en zessen had ik dan een brief van het hoofd van de juridische dienst, dat ik zeker weten beslist absoluut en nagerekend recht had op dat geld.
Toen ik terugkwam van vakantie lag er de brief dat ik moest bewijzen geen schuld te hebben aan fraude vanwege een onterecht ontvangen 2000 gulden..
Oh, terugstorten volstond.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:29 schreef loveli het volgende:
[..]
En hoe heb je dat aan kunnen tonen?
Helaasch, daar niet. Hij weet ook al dat ie weg moet, het is alleen de vraag wanneer en met hoeveel geld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet per se hoor. Afspiegelingsbeginsel en zulks.
Toch alleen bij collectief ontslag?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet per se hoor. Afspiegelingsbeginsel en zulks.
Begrijp ik. Zou alleen zo zonde zijn om dat de vakantie te laten overschaduwen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef MarMar het volgende:
Njah.. mijn uitkering is ons hoofdinkomen, dus ietwat stress brengt het wel..
heb je gelijk in en de vakantie heeft me nu toch al geld gekost.. maar als ik niet weet of ik de maand erna nog alle rekeningen kan betalen, moet ik wel even de struisvogeltechniek leren van Viz om de vakantie door te kunnen komen. Dus Viz, please enlighten me!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Begrijp ik. Zou alleen zo zonde zijn om dat de vakantie te laten overschaduwen.
WB! Lekker gekampeerd? Nog een zonnetje gehad? En was het fijn met de duutser?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
weer terug van vakantie! Even snel zwaaien, ben nog bij de schoonouders. Hoe gaat het met iedereen hier?
Tempting.....quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.douglas.nl/dou(...)ale/index_c0004.html
Onderaan de pagina, het onthaarding van Vik, voor 99 euro.
Zou er bijna nieuwsgierig door worden![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
heb je gelijk in en de vakantie heeft me nu toch al geld gekost.. maar als ik niet weet of ik de maand erna nog alle rekeningen kan betalen, moet ik wel even de struisvogeltechniek leren van Viz om de vakantie door te kunnen komen. Dus Viz, please enlighten me!!!
Hey ja dat is mijn onthaardingquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.douglas.nl/dou(...)ale/index_c0004.html
Onderaan de pagina, het onthaarding van Vik, voor 99 euro.
Zou er bijna nieuwsgierig door worden![]()
Na een week regen tijdens het zeilen zijn we doorgereden naar Toscane. Heerlijk zonnetje! Gister de hele dag tussen de oflijbomen gelegen en boeken gelezen, en voor de rest veel steden gezien...Ook nog p het strand gelezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
WB! Lekker gekampeerd? Nog een zonnetje gehad? En was het fijn met de duutser?
Ik ben niet tot een goede samenvatting in staat
naja, goed van je dat je het met gepaste tegenzin toch doetquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet echt. Voel me er ook niet slechter door overigensIk ontbijt eigenlijk alleen omdat het moet.
Je hebt er ook al eens één voor mij aan de foon gehadquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
Marmar als ik iets kan doen qua UWV geef het even aan
Ken ze al iets langer dan vandaag en ze kunnen ook best redelijk zijn.
Al ken ik ook genoeg Sigme gevallen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt er ook al eens één voor mij aan de foon gehad. Ik zou toen nog een brief krijgen, maar heb er nooit meer wat van gehoord
.
Ja, wat dacht je van mij?quote:
Ben je van 36% naar 31% gegaan? Dat is geen daling van 5%, maar een daling van 14% van je totale vet%.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik ben wezen sporten, mijn vetjes zijn gemeten ik zit op 31%. 5% gedaald in 3 maanden, hoe bedoel je het gaat langzaam
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dames, iemand geinteresseerd in een vriendelijke Ethiopische berggids? Hij wil graag kinderen, van die leuke halfbloedjes zeg maar.
Facebook. Hij legt me nu uit dat het heel normaal is in Ethiopie om zoiets te vragen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent nu toch niet in Ethiopie? Of mis ik iets..
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dames, iemand geinteresseerd in een vriendelijke Ethiopische berggids? Hij wil graag kinderen, van die leuke halfbloedjes zeg maar.
als ik ooit nog een dippie avondje heb dan bel ik jouquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je van 36% naar 31% gegaan? Dat is geen daling van 5%, maar een daling van 14% van je totale vet%.
Leuk hoe je met cijfers dingen anders kunt voorspiegelen. Eigenlijk moet de berekening nog iets anders, maar 14% vetverlies komt dichter in de buurt dan 5% en ik weet niet hoe je spiermassa is veranderd.
Ja, en of ik graag halfbloedjes wil, als ik kinderen zou willen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Weer iemand die je wil bezwangeren? Tough life you have
Ah, bevestiging van wat ik al dachtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Facebook. Hij legt me nu uit dat het heel normaal is in Ethiopie om zoiets te vragen.
Die percentages vertekenen de boel en maken het onduidelijk. Omrekenen naar kilo's vet en kilo's spier, dan heb je absolute getallen. Met percentages kun je ook leuk de boel anders voorspiegelen dan de werkelijkheid, tip voor als je met klanten onderhandelt. van 100 naar 125 is een toename van 25%. Van 125 naar 100 is een afname van 20%. Geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als ik ooit nog een dippie avondje heb dan bel ik jou![]()
Heb er zo'n 2 kg spier aangeplaktNiet dat je er nog veel van ziet, maar ooit!
Nie nodig, die is sinds het voorval niet meer geweestquote:
Hehehehe, nou, hij is wel een goede gids, staat zelfs genoemd in de Lonely Planet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Syrena het volgende:
Vraag 'm eens wat ie verdient Henk, want kindjes maken en onderhouden in NL is duurAls het meer is dan wat ik verdien mag je m'n adres doorgeven
![]()
krijg ik die slaapkamers toch nog vol hier![]()
Vlak administratiekantoren ook niet uit... mijn moeder heeft enorm gedonder met de belasting gehad omdat het administratiekantoor van het bestuur christelijk onderwijs salaris van mijn tante op mijn moeder's rekening stortte. Hun achternaam was immers hetzelfde (adres, geboortedatum, meisjesnaam, voornamen en school maar even daargelaten).quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, terugstorten volstond.
Maar wat een eikels. En dan kon ik uit die warboel wijs worden en zien dat ik geen recht had op dat geld (veel! geld), dus ik had het netjes apart gezet, ook nadat er definitief beslist was dat ik er recht op had.
Het had al zoveel energie gekost dat ik geen zin had om er nog verder een principezaak van te maken - die ik bovendien ongetwijfeld verloren zou hebben, omdat ik werkelijk geen recht had op dat geld.
Maar je zal een armoedzaaier zijn, al jaren in de bijstand, en dan zo geflest worden door je uitkeringsinstantie.
Nou, dan heeft Syrena nog wel even te gaan, want die is voor zover ik me kan herinneren verre van vol!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer dat je in Limburg woont syrena. De ex van mijn zus is volgens mij broeds en op zich nog wel een leuke kerel ook. En ik geloof dat hij op vol valt, dus je kunt eten wat je wilt.
Als ie op vol valt heb ik wel nog een vriendin in de aanbiedingquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer dat je in Limburg woont syrena. De ex van mijn zus is volgens mij broeds en op zich nog wel een leuke kerel ook. En ik geloof dat hij op vol valt, dus je kunt eten wat je wilt.
ik houd 't sowieso wel bij qua gewicht en vet%quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Die percentages vertekenen de boel en maken het onduidelijk. Omrekenen naar kilo's vet en kilo's spier, dan heb je absolute getallen. Met percentages kun je ook leuk de boel anders voorspiegelen dan de werkelijkheid, tip voor als je met klanten onderhandelt. van 100 naar 125 is een toename van 25%. Van 125 naar 100 is een afname van 20%. Geen speld tussen te krijgen.
En die spieren werken voor je als je slaapt.
Nee, helaas. Dan zouden mensen me wel geloven als ik mijn gewicht vertel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zit het niet vooral in je eigen hoofd xennia? Ik vraag me bij xm trouwens af of haar weegschaal niet gewoon stuk is.
iets van 1,68 m - 1,70 m. Ja, het gewicht klinkt prima, maar ik heb wel mijn zones. Ik zal over 2 weken op vakantie wel wat foto's door mijn vriend laten maken en pm-en.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Xennia, ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe je er nu uitziet! Je was ook niet heel klein dacht ik? 56,9 kilo lijkt me een slankig gewicht, but what do I know![]()
We're our own worst criticsquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
iets van 1,68 m - 1,70 m. Ja, het gewicht klinkt prima, maar ik heb wel mijn zones. Ik zal over 2 weken op vakantie wel wat foto's door mijn vriend laten maken en pm-en.
Dan krijg jij ook een pm. Ben ook wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef conleche het volgende:
Ik weeg net een paar 100 gram meer en ik ben ook niet mager hoor. Nog wel zacht zeg maar. In kleding vind ik nog 2 kilo eraf eigenlijk mooier, maar in mijn nakie is het zo juist prima. Dus ik hou het zo. Afijn, dat probeer ik althans.
Ben ook wel benieuwd hoe dat er bij jou dan uitziet.
Bij mij duurt het nog een paar weken tot na mijn vakantie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef conleche het volgende:
Ik maak morgen wel even een foto. Maar nu eerst slapen!
quote:
Dins- en donderdag om 8 uur beginnen voor de wondronde.quote:
Ik dacht dat je langer was. En die oudere dikkere vrouwen zijn getrouwd, dus die mogen dat. Die dunne studentenmeisjes zijn je concurrentesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook 1.68 en 64.5. Check zachtHet zit wel overal verdeeld, I haz boobs now.
Ik blijf alleen dunne polsjes houden. En dikke kuiten had ik ook al toen ik 54 woog.
Heb nu wel een buik, dat had ik eerst nooit. Als ik afval gaat het daar wel als eerste weg (en de boobs), maar dat gaat alleen als ik enorm slecht ga eten. En ik luv eten net wat teveel.
En sporten haat ik teveel. Maar ik ben omringd door mensen die ouder en/of dikker zijn dan iken alle dunne studentenmeisjes tellen niet mee want die zijn <20.
En de vroegere BF van mijn zus die we tegenkwamen tel ik niet mee, want die is niet leuk qua persoonlijkheid. Dus.
lol om vervolgens hier weer te komen posten omdat je je oude gewicht terugwiltquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik dacht dat je langer was. En die oudere dikkere vrouwen zijn getrouwd, dus die mogen dat. Die dunne studentenmeisjes zijn je concurrentes
Als ik getrouwd ben ga ik ook tien kilo aankomen. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol om vervolgens hier weer te komen posten omdat je je oude gewicht terugwilt
Nog niets gepland, denk dat het beetje rondtouren wordt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:13 schreef Perruche het volgende:
Waar ga je naartoe op vakantie Vaizor? Of blijf je gewoon in NL?
Oh en het weer, ik wil naar buiten!
Neuhquote:
Idd, is dit niet jouw droom?!quote:
Toen ik iets met Martijn kreeg, woog ik 53 kilo. Nu zit ik op 62/63, en heb 67 gewogen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:12 schreef loveli het volgende:
Als ik getrouwd ben ga ik ook tien kilo aankomen. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik iets met Martijn kreeg, woog ik 53 kilo. Nu zit ik op 62/63, en heb 67 gewogen.
Ik was ooit zo sexy.. Sigh...
Overigens is me afgelopen zaterdag door meerdere mensen-van-vroeger gezegd dat ik er zo goed uitzag. Confidence boost ftw!
En een aangeschoten student deelde me mee dat ik er lekker uitzie en dat hij me zou doen. Nou, he, dan kan je avond toch niet meer stuk
Ik wil best voor bruidsmeisje spelen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Idd, is dit niet jouw droom?!
[ afbeelding ]
of zoiets, met bruidsmeisjes
[ afbeelding ]
Jurk: check. Feestje: check. Plechtigheid: niet checkquote:
Och, kijk er nu al naar uit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil best voor bruidsmeisje spelen danAlle slankies in zo'n mooie jurk. Awesome! <3
Dronken schoonzusje stond naast me te bleren: "Ken je de film Bad Teacher?? Dat is zij, HAHAHA".quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:21 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar dat wisten we eigenlijk allemaal al.
Wehhehehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En een aangeschoten student deelde me mee dat ik er lekker uitzie en dat hij me zou doen. Nou, he, dan kan je avond toch niet meer stuk
Ik heb hem vorig jaar in de klas gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:24 schreef Perruche het volgende:
Hahaha coco!! Was dat een van jouw studenten of een random student?
Oh en een mooie jurk en een feest daar teken ik voor maar dat kan ook zonder trouwen
Je had toen niet dat er bijzonder vaak aan de deur werd geklopt, zonder dat er ook maar iemand stond?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar in de klas gehad
Ahw, hamburgers!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of roze jouw kleur is, schat.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je had toen niet dat er bijzonder vaak aan de deur werd geklopt, zonder dat er ook maar iemand stond?
Rozequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of roze jouw kleur is, schat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Hij had het wel erover (stond een vriend van hem bij) dat alle tafeltjes van de kerels schuin stonden. Dus.
In de kerk natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen idee.. Loveli, waar ga je trouwen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Hij had het wel erover (stond een vriend van hem bij) dat alle tafeltjes van de kerels schuin stonden. Dus.
quote:
Als in 'Aw, fudgesicles!', een teken van teleurstelling dusquote:Butters has a warm personality that everyone finds comforting. Fans consider him one of the sweetest, most innocent, and most gullible characters on the show. He is generally much nicer and much more naive than the other four main characters. The kids actually seem to dislike Butters a little bit because he's not cruel, cold, gross and confident enough "like a normal little boy," and that fact that he is a "pussy".
Unlike nearly all South Park characters, he rarely curses and instead uses euphemisms such as "Aw, hamburgers" or "Son of a biscuit."
Whaha, die kende ik nog niet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Die paars gehelmde klopgeesten ook altijd...
Zomg!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Die paars gehelmde klopgeesten ook altijd...
Precies dat! Ik ben helemaal in de war over wat ik nu eigenlijk van m'n lijf vind.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef conleche het volgende:
Ik weeg net een paar 100 gram meer en ik ben ook niet mager hoor. Nog wel zacht zeg maar. In kleding vind ik nog 2 kilo eraf eigenlijk mooier, maar in mijn nakie is het zo juist prima. Dus ik hou het zo. Afijn, dat probeer ik althans.
Ben ook wel benieuwd hoe dat er bij jou dan uitziet.
Hello back at you en ongezien: je bent prima zo. Ask beard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Precies dat! Ik ben helemaal in de war over wat ik nu eigenlijk van m'n lijf vind..
En hallo allemaal..
Hoofdpijn kan ook komen van het lowcarben. Na een paar dagen is dit over. Prima lijstje verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Mijn hoofd ontploft van de hoofdpijnmaar hopelijk gaat 't weg van ibuprofen, een goed ontbijt en wat fietsen door de stad
Ben ook veul te laat gaan slapen
Straks m'n goulash op 't vuur zetten en de hele dag laten pruttelen![]()
Op m'n lijst staan vandaag iig:
O: Griekse Yoghurt met honing
L: kwart frittata van gisteren
D: goulash met bloemkool
S: spinnen
S: sit ups en push ups dag 2
B: fietsen
T's moet ik nog bedenken, maar ik heb tonijn, sperziebonen, makreel en genoeg groente, dus dat komt wel goed.
Doe maar niet lek schieten, dan loop je leeg en blijft er nog minder Phaidra overquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Ik weeg nu weer 48,4. Waar die 2,5 kilo heen is gevlogen, schiet mij maar lek. Mijn buik is ook weer platter. Nou ja heel fijn natuurlijk!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Precies dat! Ik ben helemaal in de war over wat ik nu eigenlijk van m'n lijf vind..
En hallo allemaal..
Simpel, het viel van mijn bord af, zo recht mijn schoen in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:02 schreef V1z0R het volgende:
Coco, I am disappoint!En geïntrigeerd, hoe krijg je nou omelet in je schoen?!
Ow, hier heb ik overheen weten te lezen. Anna, wat goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik had nog niet woeiiii gedaan voor Anna he! Die de toets geowned heeft![]()
Heb er blauwe bessen doorheen gedaan ipv honing.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef conleche het volgende:
Mo, als je die honing nu niet doet, dan is het perfect.
Een dagje geen/weinig carbs en dan al hoofdpijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoofdpijn kan ook komen van het lowcarben. Na een paar dagen is dit over. Prima lijstje verder.
Wat trouwen betreft, ik sta daar een beetje ambivalent tegenover. Vroeger wilde ik nooit trouwen, maar sinds ik B. ken, heb ik wel het gevoel dat dit voor altijd zou kunnen zijn. Als we al gaan trouwen, wil ik een klein feestje met alleen de mensen die er echt voor ons toe doen en een feestje met BBQ en leuke dj op het strand.
Beter dan in je bed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga eens ff kijken of het me lukt om niet in de supermarkt te kotsen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe maar niet lek schieten, dan loop je leeg en blijft er nog minder Phaidra over![]()
</slecht grapje> Nee maar goed zeg! Ik vergeet nog wel eens dat jij ieniemini bent
Goed, thanks! Heerlijke vakantie gehad met de Baard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Anna, gefeliciteerd!! Mag je nu op gesprek?
XM, mooi jurkje en eens met alles dat over je benen en figuur is gezegd.
Maria, fijn dat je weer gezumbaad hebt![]()
Ik weeg nu weer 48,4. Waar die 2,5 kilo heen is gevlogen, schiet mij maar lek. Mijn buik is ook weer platter. Nou ja heel fijn natuurlijk!
DaD, hoe is het?
Inderdeedioquote:
Schijnbaar wel! Ach ja, 't is maar waar je in wilt investerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Dus dit was ook nog eens een pro user?
Nein, freelance.nlquote:
Terwijl je ze aanhadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Simpel, het viel van mijn bord af, zo recht mijn schoen in.![]()
...hoe anders?![]()
![]()
Kunt nu de kinderen en puppies een beetje binnenhouden dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel stom, domperidon is blijkbaar alleen nog bij de apotheek te krijgen. Nouja, heb nog een paar pilletjes, dus red het wel tot morgen. Die ik een uurtje geleden heb ingenomen, beginnen eindelijk te werken
.
Oi jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:48 schreef anna82 het volgende:
Een collega van mij liet vorige week vol trots de vacature zien die zijn bedrijfsonderdeel op i-net had geplaatst. Haalde er zo twee joekels van spelfouten uit (jou CV).. Als ik spelfouten in een vacature zie, kan ik het toch niet meer zo goed serieus nemen.
Met hoofdpijn was je leuker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
En waar ze zoeken naar een gepassioneerde teamplayer met een hands-on mentaliteit die niet bang is om out of the box te denken
Onbetaalde overuren, ook het werk van je collega's doen, een eikel als baas?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Zonder 9 tot 5 mentaliteit, met een proactieve instelling die wil werken in een bedrijf met een gedreven werksfeer?
quote:
Pretty much sums it up...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Onbetaalde overuren, ook het werk van je collega's doen, een eikel als baas?
De eikel van de baas als overuren rekenen.... ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Onbetaalde overuren, ook het werk van je collega's doen, een eikel als baas?
Maar ze hebben wel een toffe naam bedacht!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Gut, dat homomannenkoor (met dank aan de zus van Maria) kan niet echt zingen...
http://www.zangzaad.info/
OMGWTFBBQ! @ die naam!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Gut, dat homomannenkoor (met dank aan Maria) kan niet echt zingen...
http://www.zangzaad.info/
Mental... imagery....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ! @ die naam!![]()
Zullen ze wel goed gesmeerde keeltjes hebben trouwens
Nouja, eigenlijk vooral omdat ik me voortdurend allemaal dingen bedacht ("Omg dan neem ik *insert voedingsiets* als ontbijt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
Maria!Vanwaar de omslag van low-carb naar "gewoon gezond"? (ik snap hem heel goed trouwens, ik ben geen mens zonder koohlydraatjes)
quote:
't is wel zeker dat je daar geen english breakfast krijgt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat wij daar alleen ontbijten.
Volgens mij wil hij daar gewoon hele dagen daar eten
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
't is wel zeker dat je daar geen english breakfast krijgt...
En gezien die drankverzameling achter de bar kan ik mij in die gedachte van je Mr vinden.
Oeh klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:45 schreef Phaidra het volgende:
@anna, ik ga vanavond met een vriendin naar het strand en vanmiddag gewoon lekker in de tuin. Is ook erg fijn. Net nog wat huishoudelijke dingetjes gedaan en nu lekker een kopje koffie!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:45 schreef Phaidra het volgende:
@anna, ik ga vanavond met een vriendin naar het strand en vanmiddag gewoon lekker in de tuin. Is ook erg fijn. Net nog wat huishoudelijke dingetjes gedaan en nu lekker een kopje koffie!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:23 schreef Ml-etje het volgende:
*vacatureteksten gaat checken.
Mijn Mr stuurde me net dit... dat helpt zo net voor lunchtijd![]()
http://www.csmadeiraatlan(...)aurants-gallery.html
Als je het maar leuk gaat vinden toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwoh zou toch wat zijn als ik als literatuurmiepje terecht zou komen in de marketingwereld vanwege een random bijbaan
Marketing is leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je het maar leuk gaat vinden toch?
Aye, en dat hangt denk ik veelal af van het bedrijf en de collega'squote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je het maar leuk gaat vinden toch?
Hmm kan ik ook wel gaan doen! (klusjes dan, niet cake bakkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Marketing is leuk![]()
Ik heb een cake in de oven staan en ga nu de volgende lijst met klusjes afwerken:
• wc poetsen
• was doen
• afwas doen
• keuken poetsen (kastjes afnemen e.d.)
• kamer poetsen (zie 'keuken poetsen')
• beneden stofzuigen
• beneden dweilen
• boven opruimen
• boven stofzuigen
Hurrah!![]()
En tussendoor mijn cake/taart-ding glazuren
* A wild Perruche appears!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Marketing is leuk![]()
Ik heb een cake in de oven staan en ga nu de volgende lijst met klusjes afwerken:
• wc poetsen
• was doen
• afwas doen
• keuken poetsen (kastjes afnemen e.d.)
• kamer poetsen (zie 'keuken poetsen')
• beneden stofzuigen
• beneden dweilen
• boven opruimen
• boven stofzuigen
Hurrah!![]()
En tussendoor mijn cake/taart-ding glazuren
Ik heb wél prinsessensprinklesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm kan ik ook wel gaan doen! (klusjes dan, niet cake bakken)
GlazurenMet prinsessensprinkles?
quote:
Oe naais!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb wél prinsessensprinkles![]()
Maar ik heb het beslag zelf paars/roze gekleurd, en ga 'm bekleden met roze rolfondantOh ja, tis een hartjesvorm
![]()
En wil 'm vullen met een laagje botercrème, waarschijnlijk in het felblauw. Gewoon, omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |