abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100196474

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
pi_100196490

Mijn Frittata! Dit is 1/8, heb in totaal 3/8 op :9
Ja doei.
pi_100196508
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Frittata! Dit is 1/8, heb in totaal 3/8 op :9
mjam, ziet er lekker uit :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100196581
ja ok, het is duidelijk, niet doen...

ik heb nog nooit zoiets bij de hand gehad, dus ik heb ook geen idee waar op te letten behalve apk... :@ ik moet komend schooljaar pendelen op 2 dagen en dat is zonder auto een stuk lastiger. t kan wel met de fiets, maar dat is niet ideaal zeg maar... maar goed, ik heb er eigenlijk ook geen geld voor, behalve als t een goedkoop maar werkend barrel is.
Kwak
pi_100196660
dan zou ik eerder gaan voor dat barrel van Mo. Die loopt wss zuiniger en je weet dat je tot januari goed zit. En meestal vallen de reparaties met kleine jappanertjes wel mee :Y

/reclamemaaktvoorMod'rauto
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100196720
wat voor barrel heb je in de aanbieding, mo? O-)
Kwak
pi_100196746
Daihatsu Charade uit 1994 :P

Maar krijg net mail van m'n moeder dat er vanavond een potentiele koper komt kijken :o Dus is even afwachten... :)
Ja doei.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:19:40 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100196983
Gefietst! :)

*auto's uit OP opeet
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100197161
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Daihatsu Charade uit 1994 :P

Maar krijg net mail van m'n moeder dat er vanavond een potentiele koper komt kijken :o Dus is even afwachten... :)
nee, maakt niet uit. ik blijf wel rustig rondkijken :Y pas als t winter is wil ik denk ik echt wel een autootje voor t pendelen...
Kwak
pi_100197287
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, maakt niet uit. ik blijf wel rustig rondkijken :Y pas als t winter is wil ik denk ik echt wel een autootje voor t pendelen...
Kijk dan ook eens naar een Toyota Starlett. Twee vriendinnen van mij rijden daarin, beide voor zo'n ¤750 - ¤ 1000 gekocht en verbazingwekkend weinig onderhoud.

Als ik geen lease-auto meer heb (en spaargeld om uit te geven) wil ik zo'n oude vierkante Volvo O+
pi_100197318
ik ga eerst een paar maandjes sparen.

heb idd goeie dinge gehoord over de starlett :Y
Kwak
pi_100197372
Lijstje:

O: kwark met havermout, bosbessen en banaan
T: appel
L: dubbele boterham pindakaas
T: boterham hagelslag
T: boterham pindakaas
B: verdacht veel naar het toilet ipv test-stress
D: nader te bepalen, we eten laat, misschien BBQ of anders saai AGV.
T: bakje yoghurt
pi_100197672
Nou, Mr.Mo is weer op weg naar Nederland *snotter* :+
Ja doei.
pi_100197675
Een in-de-auto-meeschreeuw-nummer
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:42:34 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100197710
Anna! Wanneer heb je de test en wat zijn de gevolgen van het wel/niet halen? *aagje*

Ziet er goed uit, Mo :7

Heh, net gebeld door een meneer van een uitzendbureau, hij had iets klantenservice-achtigs in Verweggistan, en had aanvankelijk geloof ik nog niet echt door dat ik daar niet in de buurt woonde :+ Ik wil toch echt eerst iets proberen te krijgen met plus minus een uur reistijd maximaal :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100197970
Jaaaaah een oude vierkante volvo! Zo'n oude mannen bak O+. Mijn mams had die vroeger :7 met spoiler op de achterkant _O- .

Ik heb geen auto, kan ook niet waar ik woon. Als parkeren gratis wat had ik wel een kleintje gekocht denk ik....!
pi_100198114
Oh en simon & garfunkel O+
pi_100198156
Hello darkness my old friend!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100198199
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:53 schreef V1z0R het volgende:
Hello darkness my old friend!
O+
pi_100198291
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+
O+

Ik wou laatst nog iemand slaan omdat hij zei dat Niks & Simpel de nummers beter zongen...
pi_100198347
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

O+

Ik wou laatst nog iemand slaan omdat hij zei dat Niks & Simpel de nummers beter zongen...
Die ken ik niet maar het klopt per definitie al niet :P

Aah je bedoelt nick en simon? /waarismijnsteen
pi_100198451
Sorry :D Ja die bedoelde ik. :')

:W maar eens richting sportschool...
pi_100198465
Lijstje:

O: 2 croissantjes
L: kippensoep, 2 boterhammen met nutella
T: cashewnootjes
D: aardappeltjes (krieltjes), boontjes, schnitzel
T: ....
S: push-ups (voor de tweede keer les 1 van week 3, maar het lukt me nét niet :()
pi_100198872
Auto O+
Heb een verantwoord hondje, ze eet slakken voor after diner.

Net de achterbuuf mijn overschot aan courgettes meegegeven en de aardappeltjes in olijf-rozemarijn marinade gemikt. Nu de H&M doos uitpakken 8-)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:14:30 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100198904
O: twee sneetjes met rosbief
L: restje curry van kip/sperzies/krieltjes
T: snee brood met pindakaas
D: :?
S: Zumba
T: meloensalade als ze nog hebben @ supermercado

oO<

Oh en honingdropjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door MariaEtcetera op 01-08-2011 17:28:42 ]
pi_100199168
:W
TT :o *struisvogel*
pi_100199181
Voel je je nou beter nu je ontbijt Coco?

@Anna: succes en maak je niet te druk
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100199320
O: Drie crackers met geitenkaas en honing
L: Volkoren boterham met hagelslag
T: Twee wortels met knoflooksaus
T: Kwart watermeloen
D: Ceasarsalade van bie de Lidl, maar ik moet hem nog danig oppimpen zag ik, dus er zullen nog wel spekjes/kalkoennfilet etc doorheen gaan

Morgen moedervlekken uit mijn gezicht laten halen oO< hoop dat het een beetje netjes wordt en gaat meevallen qua littekens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100199577
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Voel je je nou beter nu je ontbijt Coco?
Niet echt. Voel me er ook niet slechter door overigens :P Ik ontbijt eigenlijk alleen omdat het moet.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:33:23 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100199635
Oeh Syrena, spannend! Sterkte :)

Mo, succes met je low-carb.

Morgen is de bedoeling om 40 km te wandelen *insmeert* :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100199673
oeh, leuk uniek! Veel plezier! En dank je wel!

Ik ga zo op pad met de motor *) Kijken bij triathlontraining. Hoop wel dat 't droog blijft :o
Ja doei.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:37:04 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100199739
Lijst:
O: kwark en vla
T's: appel, peer, wortel, 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen kaas, 1/2 liter chinese tomatensoep, beker melk
T's: 2 pruimen en nectarine, hand met zoute sticks
D: halve grote bloemkool, 150 gr. doperwten, gegrilde tonijn, 200 gr rabarber
T: Zoute sticks

Morgen eten we zuurkoolschotel, nu al voorbereid dus na het wandelen is het alleen afbakken in de oven :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:38:47 #33
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100199792
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
Jaaaaah een oude vierkante volvo! Zo'n oude mannen bak O+. Mijn mams had die vroeger :7 met spoiler op de achterkant _O- .
Zo eentje wil ik ook wel, maar XM vindt ze lelijk. ;(
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:38:57 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100199798
Mijn auto is als een foute man. Ik weet dat het niet goed zit, dat ik al veel te veel geïnvesteerd heb, en dat het me nog meer gaat kosten, maar het is toch moeilijk afscheid nemen, helemaal omdat we nog samen op vakantie willen volgende week. Wat waarschijnlijk een slecht plan is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:44:27 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100199975
Daglijstje
o. Boterham kaas x2
l. Kip tandoori + rijst + sperziebonen + drilpudding
t. vijg + mirabelle
s. 2 uur tuinwerk + 8 km fietsen
t. Magnum gold + bakje chips + tequila
d. Nog geen inspiratie
pi_100199989
:W

Mijn lijstje van vandaag:

O: koffie verkeerd en bak magere yoghurt met rode bessen
L: 4 volkorenbeschuiten met vache qui rit
T: 4 speltboterhammen met appelstroop
T: banaan
T: gekookt ei
D: groentesoep met 2 bruine bolletjes
pi_100200100
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef loveli het volgende:
Mwah, als je zonder schouders geboren wordt krijg je ook niet opeens brede schouders als je gaat zwemmen.
("mevrouw, doet u aan krachtsport?")
Klopt. Ik heb jaren wedstrijdzwemmen gedaan en er nooit brede schouders van gekregen.

O+ zwemmen O+
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:03:11 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100200668
quote:
18s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:38 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zo eentje wil ik ook wel, maar XM vindt ze lelijk. ;(
Cakeblik op wielen :{w
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:18:34 #39
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100201169
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Cakeblik op wielen :{w
Niet. :{w

OK, dan hier de foto's.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de toevoeging van XM dat "je nu kunt zien waarom ik geen korte rokjes en jurkjes draag".
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 18:20:23 #40
70532 loveli
N
pi_100201223
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
wie wist er hier wat van auto's? ik overweeg deze aan te schaffen van een vriend van me voor 500 euro. moet wel eind augustus weer APK... wil hij evt ook laten doen, incl reparaties maar dan gaat t wel op mijn kosten/issie duurder...

SPOILER
Je mg er 2 maanden voor verlopen van APK mee naar een keuringsstation, je kunt overwegen om 'em te laten keuren op jouw kosten, haalt 'ie het, dan issie de 500 euro waard en koop je 'em. Lak en kleurverschil: /care. Tape om de ruitenwisser is een beetje vaag.
crap in = crap out
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:20:29 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100201227
Dus ik ga nog even op dunne blauwe panty-jacht :).
pi_100201487
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus ik ga nog even op dunne blauwe panty-jacht :).
voor die paar plekjes? :o
Kwak
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:28:27 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100201501
Prachtige jurk. Staat je zeer goed. Overigens zien je benen er best toonbaar uit, al denk je er zelf waarschijnlijk anders over. Lang leve de zelfbruiner.
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 18:32:33 #44
70532 loveli
N
pi_100201616
Darling, staat je geweldig. En je benen heb je zelf meer last van dan de rest van de wereld.
crap in = crap out
pi_100201647
quote:
3s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:18 schreef Duvel het volgende:

[..]

Niet. :{w

OK, dan hier de foto's.

SPOILER
SPOILER
Met de toevoeging van XM dat "je nu kunt zien waarom ik geen korte rokjes en jurkjes draag".
Staat je erg goed XM!

En ik dacht serieus: "dat valt reuze mee met die plekjes" nog voordat ik de toevoeging las. Dus.

@Maria: heb de test net thuis gemaakt, het ging best ok. Als ik hem haal mag ik verder in de sollicitatieprocedure, haal ik hem niet dan is het bye bye anna en ga ik verder zoeken naar een andere baan :) Ik ga ook nog even op jouw PM van voor mijn internetloze weekend, reageren!
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:35:46 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100201707
O hai :W. Niet bijgelezen. Foon vergeten mee te nemen naar het werk, net thuis, nu koken.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:37:27 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100201758
Thnx :) Maar, hier zit al een laag zelfbruiner op. En ik weet gewoon dat ik me zonder panty zéér ongemakkelijk en opgelaten voel, dus ga toch maar voor de panty :Y.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:47:57 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202109
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx :) Maar, hier zit al een laag zelfbruiner op. En ik weet gewoon dat ik me zonder panty zéér ongemakkelijk en opgelaten voel, dus ga toch maar voor de panty :Y.
Ik vind panty's ongemakkelijk :D

Ik ben eens het de rest: de jurk staat je prachtig (omg want! :+ ) en de vlekjes vallen imo mee - kan ook met camouflagestick denk ik (doe ik ook bij mijn beenpukkeldiegeenpukkelis :') ). Je kijkt ook erg zwoel B-)
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:48:21 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100202121
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:48:28 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202128
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Staat je erg goed XM!

En ik dacht serieus: "dat valt reuze mee met die plekjes" nog voordat ik de toevoeging las. Dus.

@Maria: heb de test net thuis gemaakt, het ging best ok. Als ik hem haal mag ik verder in de sollicitatieprocedure, haal ik hem niet dan is het bye bye anna en ga ik verder zoeken naar een andere baan :) Ik ga ook nog even op jouw PM van voor mijn internetloze weekend, reageren!
Oeh! Duimmodus staat aan ^O^ *O*
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:50:45 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100202204
Enniewee, thnx allemaal :). En zwoele blik idd he :7. Beter dan mijn 'ik heb gesport, heb pukkels en geen make-up'-hoofd :Y.

En ik duim ook voor anna *O*.
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 18:51:20 #52
70532 loveli
N
pi_100202225
Hoed staat er ook leuk bij :')
crap in = crap out
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:52:12 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100202250
Als je vacht en snorhaar maar goed zit :7.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:58:59 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202501
Zeg low carb-kenners, hoe lang moest je dat ook weer mínimaal doen? :') :+

quote:
6s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je vacht en snorhaar maar goed zit :7.
*klauwhandje* rrrrr :7
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:00:30 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100202558
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg low carb-kenners, hoe lang moest je dat ook weer mínimaal doen? :') :+

Totdat je door je vrienden heen bent. Aangezien je die hebt verjaagd door je low-carb humeur :P.
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:02:55 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202654
quote:
12s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Totdat je door je vrienden heen bent. Aangezien je die hebt verjaagd door je low-carb humeur :P.
Het is maar goed dat ik zo méga-amicabel ende sociaal ben, dus ik kan wel wat jaartjes voort B-) :+

Ik had trouwens Co's eerdere uitleg opgeslagen zag ik, en zij zei 2 weken streng. Ik had gehoopt op 1 week _O-
pi_100202729
GB was in 2 weken, (of iets langer?) 6 kilo kwijt. En ik ruim 5 in 3 weken. Maar we deden het wel streng.
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:05:06 #58
70532 loveli
N
pi_100202740
Licht aan de horizon: als je het streng volhoudt, vergaat je de lust tot carbs snaaien.
crap in = crap out
pi_100202776
wauw XM O+
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:06:21 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202780
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef conleche het volgende:
GB was in 2 weken, (of iets langer?) 6 kilo kwijt. En ik ruim 5 in 3 weken. Maar we deden het wel streng.
Streng was ook geen fruit, toch? Ik heb in mn bestandje staan dat aardbeien en frambozen heel beperkt mochten en ik dacht aan Griekse yoghurt met aardbeien :9
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:07:23 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100202818
De jurk is er ook nog in het bruin B-) ...
pi_100202828
Yup. En niet vergeten dat je veel moet drinken, aangezien het vochtafdrijvend werkt. Dag 3 en/of 4 zijn moeilijk, wegens omschakeling van KH naar vetverbranding.
pi_100202917
Ik deed een paar lepels crème fraiche met zoetstof en citroensap. Voor de rest geen fruit. Maar als je in die 2 weken één of twee x wel frambozen neemt is het niet zo'n probleem. Je moet je KH's tellen en niet boven de 20 gram per dag uitkomen, dan gaat het het snelst.
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:10:54 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100202926
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:07 schreef conleche het volgende:
Yup. En niet vergeten dat je veel moet drinken, aangezien het vochtafdrijvend werkt. Dag 3 en/of 4 zijn moeilijk, wegens omschakeling van KH naar vetverbranding.
Crap _O- Griekse yoghurt zonder iets erdoor is niet lekker :+

Ik heb wel kaas in huis. En eieren. En groenten voor in omelet. En blikjes tonijn enzo. Ik ben geloof ik niet echt crea genoeg :')
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:12:53 #65
70532 loveli
N
pi_100202996
Goed voorbereiden, dan low carben. De meeste mensen zijn zo ingesteld op carbs, dat ze geen flauw idee hebbben wat ze kunnen eten als ze carbs moeten mijden.
crap in = crap out
pi_100203009
Oh en ik zie nu pas de foto van XM (zat in bad net :+ ) Staat je heel mooi!
pi_100203037
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef loveli het volgende:
Goed voorbereiden, dan low carben. De meeste mensen zijn zo ingesteld op carbs, dat ze geen flauw idee hebbben wat ze kunnen eten als ze carbs moeten mijden.
^^
pi_100203076
Mooie jurk XM! Staat je geweldig! O+

Nou, huis gekeken en vond het tegenvallen. Vooral qua ruimte.
Zo'n entresol is ook best leuk, maar zorgt ervoor dat je in je keuken en een deel van de slaapkamer maar een plafond hebt op 2.10 ofzo. En op het entresol zelf kun je net aan staan (1.88 hoog).
En dan de kelder, dat klinkt wel tof, maar het is wel een heeeeeeel erg eng trappetje naar de kelder.
Wel een geweldig tof gebouw overigens. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100203363
Mooi XM!
Beter dan de H&M jurkjes ;) heb wel 2 passende broeken *O*

Oh en ik begrijp je heel goed mbt panty. Spattende adertjes hier, ik weiger overigens een panty te dragen maar ze zitten bij mij op een enkeling na ook aan binnenkant been.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100203512
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.
Dit :Y Ik ben nu bewust beenplekjes gaan spotten, anders zou ik er heul niet op gelet hebben.

Jurkje staat je mooi O+ En goede tetten daaro :Y) Persoonlijk vind ik een panty hierbij jammer, je kunt het écht prima hebben hoor, zo zonder panty O+

Ik heb ook uitslag op mijn benen, maar op de een of andere manier vind ik het op benen niet zo storend :s)
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:28:31 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100203581
Ik haat mijn benen :'). Ik vind ze dik, vormeloos en ontzettend lelijk door die plekjes :'). Dus ik bedek ze maar al te graag :P.
pi_100203607
Mooi XM :) Staat goed ^O^
Edit: complimentjesvissert!!!!!!!!!!
pi_100203800
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mijn benen :'). Ik vind ze dik, vormeloos en ontzettend lelijk door die plekjes :'). Dus ik bedek ze maar al te graag :P.
Je vind jezelf ook te dik en je beweert dat je geen tetten hebt :{w

Ik zie tetten, goede benen en een gorgeous lijf *;
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:36:18 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100203898
De tetten zitten dankzij de plooitjes al in het jurkje :7. Daarachter zit lucht :D.

Maar, thnx O+
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:36:23 #75
70532 loveli
N
pi_100203902
Hoepeloorbellen erbij en je bent perfect!
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:36:41 #76
70532 loveli
N
pi_100203913
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
De tetten zitten dankzij de plooitjes al in het jurkje :7. Daarachter zit lucht :D.

Maar, thnx O+
crap in = crap out
pi_100203945
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als het je onzeker maakt: panty aandoen. Maar het is op zich echt niet nodig. Daarbij, je druk maken om je benen met zoveel gezichthaar :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:41:27 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100204118
:D :')

De 13e ga ik weer naar de schoonheidsspecialiste :Y)
pi_100204178
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als het je onzeker maakt: panty aandoen. Maar het is op zich echt niet nodig. Daarbij, je druk maken om je benen met zoveel gezichthaar :')
_O- _O- _O-
pi_100204384
Lijst
• muesli & yoghurt
• witlofsalade met ei
• 5 krekkers & beleg
• glaasje sap
• graven }:|
avondeten:
• vooraf: bak "soep" (gemalen snijmoes)
• hoofd: sperziebonen & bloemkool met pindasaus
• toe: agaragarpudding
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100204441
Vooral die hoed O+ :P

Mooie jurk, mooi figuur, en niet meer blauwe plekken dan ik heb, hoewel ik dan ietsjes sneller bruin ben denk ik ;)
Meestal met kortere jurkjes/rokjes (lees: hoger dan enkel) draag ik een panty, dan valt het een stuk minder op. Echt meis, als je ziet waar sommige vrouwen ondanks plekjes, slechte huid, sinaasappelhuid, rugtieten etc. in rond lopen, misschien moet je je minder druk gaan maken. Je bent prachtig! :*
pi_100204477
XM, ik vind het een mooi jurkje maar ik vind je er wel wat damesachtig in worden. En van die benen, ik kan me er wat bij voorstellen dat jij denkt dat die vlekjes lelijk zijn, maar dat van die vorm? Echt, je hebt prachtig gevormde benen. Met enkel en de hele reutemeteut.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100204647
oh btw mijn dramaandag is compleet..

Iets met uwv, uitkering die OMgezet zou worden en toen dacht UWV, eh, omgezet, stopgezet, welke ook alweer? En toen deden ze de verkeerde....

PEEUW PANIEK
en vooral: vloekscheldtierbelduizendkeerinderondte
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 19:55:05 #84
70532 loveli
N
pi_100204703
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:

Iets met uwv, uitkering die OMgezet zou worden en toen dacht UWV, eh, omgezet, stopgezet, welke ook alweer? En toen deden ze de verkeerde....

PEEUW PANIEK
...maar de rit naar het vliegveld is geregeld!
toch?
crap in = crap out
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:55:17 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100204710
Ik houd van damesachtig, dus dat is niet erg ;).

Dank allemaal :@. Denk dat ik 'm morgen wel aan durf naar de BBQ op het werk.
pi_100204721
quote:

PEEUW PANIEK
Je blijft toch wel dankbaar nietwaar?

SPOILER
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:57:41 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100204804
Dat is vervelend MarMar.. understatement. Ik hoop dat ze het snél rechtzetten!
pi_100204849
quote:

PEEUW PANIEK
Hoe typisch weer en voor je het weet duurt het wéken voor ze hun eigen fout hebben recht gezet -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:58:46 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100204850
Ennnn op dit moment denk ik: minderen met carbs. Maar niet helemaal low carb. Dus eens wat vaker een omelet of een soepje als lunch, en low carber avondeten :Y Verder proberen mn ass in gareel te krijgen met gezond eten. Want nouja, ik probeer het meestal korte tijd en dan weer niet :') En ik ben bang dat ik met opbouwen daarna te snel zou willen en dan prompt weer een dikkie ben. Dus sporten en eten, hoezee.

quote:

PEEUW PANIEK
-O- Wlaaaargh :*
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:00:46 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100204920
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat idd.

Zo gegeten, kleding voor morgen gestreken en nu heb ik nog de hele avond voor me tot ik weer ga slapen om een uur of 22:30 O+. Reizen viel me mee vandaag, al was het wel een gedoe met de fiets in de trein vanochtend. Maar dat is ook maar 1 keer :P. Het voelt ook niet als heel lang ofzo. Vanaf Utrecht is het nog maar 40 minuten en het fietsen tel ik niet mee, want dat doe ik in 5 minuten als ik heel snel ben (zoals vanochtend :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_100205058
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat idd.

Zo gegeten, kleding voor morgen gestreken en nu heb ik nog de hele avond voor me tot ik weer ga slapen om een uur of 22:30 O+. Reizen viel me mee vandaag, al was het wel een gedoe met de fiets in de trein vanochtend. Maar dat is ook maar 1 keer :P. Het voelt ook niet als heel lang ofzo. Vanaf Utrecht is het nog maar 40 minuten en het fietsen tel ik niet mee, want dat doe ik in 5 minuten als ik heel snel ben (zoals vanochtend :'))
Hoop dat je een fijne eerste dag hebt gehad! En fijn dat het reizen meeviel.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100205109
Janou, praise the lord en zulks meer, o zo dankbaar!
maar de fles rosé is wel op inmiddels *hips*

SPOILER
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:05:38 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100205140
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoop dat je een fijne eerste dag hebt gehad! En fijn dat het reizen meeviel.
:).

Ja, het was leuk. Druk, maar leuk :). Vandaag heel veel gelezen en morgen ga ik echt beginnen :). We hebben ook gefrisbeet in de pauze B-) .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:06:18 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100205173
Wut wut, een herkeuring omdat zíj een fout maken? Dat zou wel heel vreemd zijn.
  Vis een optie? maandag 1 augustus 2011 @ 20:07:04 #95
70532 loveli
N
pi_100205210
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef MarMar het volgende:
Janou, praise the lord en zulks meer, o zo dankbaar!
maar de fles rosé is wel op inmiddels *hips*

SPOILER
Darn, dat klinkt wel heel knullig. Wij maken een fout, kunt u even het traject opnieuw doorlopen? Hopelijk is er morgen een competente met bevoegdheden in de buurt die het regelt.
crap in = crap out
pi_100205278
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wut wut, een herkeuring omdat zíj een fout maken? Dat zou wel heel vreemd zijn.
Vreemd? Welnee! Het zou logisch zijn als MarMar nu eerst zou moeten bewijzen zich niet schuldig te hebben gemaakt aan fraude.

Overigens gaat die herkeuring gepland worden in haar vakantie, en wegens verwijtbare afwezigheid wordt de procedure daarna gestopt. Opnieuw aan te vragen in drievoud.

Serieus. Zorg dat je nooitnooitnooit afhankelijk wordt van die instanties!
pi_100205430
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Vreemd? Welnee! Het zou logisch zijn als MarMar nu eerst zou moeten bewijzen zich niet schuldig te hebben gemaakt aan fraude.

Overigens gaat die herkeuring gepland worden in haar vakantie, en wegens verwijtbare afwezigheid wordt de procedure daarna gestopt. Opnieuw aan te vragen in drievoud.

Serieus. Zorg dat je nooitnooitnooit afhankelijk wordt van die instanties!
Ik geloof niet dat ik daar lang zou werken :') Als iemand mij zou bellen dat het stopgezet is en omgezet had moeten worden zou ik dat meteen doen. En me diep schamen dat ik het verkeerd had gedaan ~O>
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:12:29 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100205435
Ik was het niet van plan, maar je hebt het ook niet helemaal zelf in de hand. Denk dat MarMar het ook liever anders zou zien :).
pi_100205455
mjah ehm, beentheredonethat..
Het begin van de uitkering ging ook niet zonder slag of stoot.. (heb een half jaar zonder inkomen gezeten na de 2 jaar ziektewet van mijn exwerkgever omdat men bij de WW hun adminstratie niet voor elkaar had)

Het is echt om gek van te worden! Ik snap iig wel hoe het kan dat mensen aan de grond raken in Nederland, niet iedereen houdt dit soort eindeloze gevechten vol, ik eigenlijk ook niet, maar ik moet wel.
pi_100205622
Overigens werken reintegratiebureaus hetzelfde. Wij hadden een herintreder gehad om een klus te doen. Zijn tijd liep af, maar klus was nog niet af. Na enig heen- en weer was er ineens toch weer geld om iemand in te huren om het af te maken. Bureau gebeld of ze meneer H weer naar ons wilden sturen. "Prima!" Maandag, geen meneer H. Bureau gebeld: Ja we hebben hem echt gemaild hoor!

Hm. Gelukkig had ik zijn privénummer en 06 ergens genoteerd. Mijn baas hem zelf gebeld. Hij dolblij dat hij weer kon komen, maar had geen email gezien. Dag erna start hij bij ons z'n werkmail op, heeeee, mail van het bureau :') dat hij gisteren had kunnen beginnen. Op zijn fucking WERKMAIL van werk dat hij niet meer had!!! Echt serieus 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')