mjam, ziet er lekker uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Frittata! Dit is 1/8, heb in totaal 3/8 op
nee, maakt niet uit. ik blijf wel rustig rondkijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Daihatsu Charade uit 1994
Maar krijg net mail van m'n moeder dat er vanavond een potentiele koper komt kijkenDus is even afwachten...
Kijk dan ook eens naar een Toyota Starlett. Twee vriendinnen van mij rijden daarin, beide voor zo'n ¤750 - ¤ 1000 gekocht en verbazingwekkend weinig onderhoud.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, maakt niet uit. ik blijf wel rustig rondkijkenpas als t winter is wil ik denk ik echt wel een autootje voor t pendelen...
quote:
Die ken ik niet maar het klopt per definitie al nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik wou laatst nog iemand slaan omdat hij zei dat Niks & Simpel de nummers beter zongen...
Niet echt. Voel me er ook niet slechter door overigensquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Voel je je nou beter nu je ontbijt Coco?
Zo eentje wil ik ook wel, maar XM vindt ze lelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
Jaaaaah een oude vierkante volvo! Zo'n oude mannen bak. Mijn mams had die vroeger
met spoiler op de achterkant
.
Klopt. Ik heb jaren wedstrijdzwemmen gedaan en er nooit brede schouders van gekregen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef loveli het volgende:
Mwah, als je zonder schouders geboren wordt krijg je ook niet opeens brede schouders als je gaat zwemmen.
("mevrouw, doet u aan krachtsport?")
Cakeblik op wielenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo eentje wil ik ook wel, maar XM vindt ze lelijk.
Niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de toevoeging van XM dat "je nu kunt zien waarom ik geen korte rokjes en jurkjes draag".Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
wie wist er hier wat van auto's? ik overweeg deze aan te schaffen van een vriend van me voor 500 euro. moet wel eind augustus weer APK... wil hij evt ook laten doen, incl reparaties maar dan gaat t wel op mijn kosten/issie duurder...Je mg er 2 maanden voor verlopen van APK mee naar een keuringsstation, je kunt overwegen om 'em te laten keuren op jouw kosten, haalt 'ie het, dan issie de 500 euro waard en koop je 'em. Lak en kleurverschil: /care. Tape om de ruitenwisser is een beetje vaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
voor die paar plekjes?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus ik ga nog even op dunne blauwe panty-jacht.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet.
OK, dan hier de foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je erg goed XM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de toevoeging van XM dat "je nu kunt zien waarom ik geen korte rokjes en jurkjes draag".
En ik dacht serieus: "dat valt reuze mee met die plekjes" nog voordat ik de toevoeging las. Dus.
@Maria: heb de test net thuis gemaakt, het ging best ok. Als ik hem haal mag ik verder in de sollicitatieprocedure, haal ik hem niet dan is het bye bye anna en ga ik verder zoeken naar een andere baanIk ga ook nog even op jouw PM van voor mijn internetloze weekend, reageren!
Ik vind panty's ongemakkelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
ThnxMaar, hier zit al een laag zelfbruiner op. En ik weet gewoon dat ik me zonder panty zéér ongemakkelijk en opgelaten voel, dus ga toch maar voor de panty
.
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
ThnxMaar, hier zit al een laag zelfbruiner op. En ik weet gewoon dat ik me zonder panty zéér ongemakkelijk en opgelaten voel, dus ga toch maar voor de panty
.
Oeh! Duimmodus staat aanquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Staat je erg goed XM!
En ik dacht serieus: "dat valt reuze mee met die plekjes" nog voordat ik de toevoeging las. Dus.
@Maria: heb de test net thuis gemaakt, het ging best ok. Als ik hem haal mag ik verder in de sollicitatieprocedure, haal ik hem niet dan is het bye bye anna en ga ik verder zoeken naar een andere baanIk ga ook nog even op jouw PM van voor mijn internetloze weekend, reageren!
*klauwhandje* rrrrrquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je vacht en snorhaar maar goed zit.
Totdat je door je vrienden heen bent. Aangezien je die hebt verjaagd door je low-carb humeurquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg low carb-kenners, hoe lang moest je dat ook weer mínimaal doen?![]()
Het is maar goed dat ik zo méga-amicabel ende sociaal ben, dus ik kan wel wat jaartjes voortquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Totdat je door je vrienden heen bent. Aangezien je die hebt verjaagd door je low-carb humeur.
Streng was ook geen fruit, toch? Ik heb in mn bestandje staan dat aardbeien en frambozen heel beperkt mochten en ik dacht aan Griekse yoghurt met aardbeienquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef conleche het volgende:
GB was in 2 weken, (of iets langer?) 6 kilo kwijt. En ik ruim 5 in 3 weken. Maar we deden het wel streng.
Crapquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:07 schreef conleche het volgende:
Yup. En niet vergeten dat je veel moet drinken, aangezien het vochtafdrijvend werkt. Dag 3 en/of 4 zijn moeilijk, wegens omschakeling van KH naar vetverbranding.
^^quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef loveli het volgende:
Goed voorbereiden, dan low carben. De meeste mensen zijn zo ingesteld op carbs, dat ze geen flauw idee hebbben wat ze kunnen eten als ze carbs moeten mijden.
Ditquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.
Je vind jezelf ook te dik en je beweert dat je geen tetten hebtquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mijn benen. Ik vind ze dik, vormeloos en ontzettend lelijk door die plekjes
. Dus ik bedek ze maar al te graag
.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
De tetten zitten dankzij de plooitjes al in het jurkje. Daarachter zit lucht
.
Maar, thnx
Als het je onzeker maakt: panty aandoen. Maar het is op zich echt niet nodig. Daarbij, je druk maken om je benen met zoveel gezichthaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mijn benen. Ik vind ze dik, vormeloos en ontzettend lelijk door die plekjes
. Dus ik bedek ze maar al te graag
.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het je onzeker maakt: panty aandoen. Maar het is op zich echt niet nodig. Daarbij, je druk maken om je benen met zoveel gezichthaar
...maar de rit naar het vliegveld is geregeld!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:
oh btw mijn dramaandag is compleet..
Iets met uwv, uitkering die OMgezet zou worden en toen dacht UWV, eh, omgezet, stopgezet, welke ook alweer? En toen deden ze de verkeerde....
PEEUW PANIEK
en vooral: vloekscheldtierbelduizendkeerinderondte
Je blijft toch wel dankbaar nietwaar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:
Iets met uwv, uitkering die OMgezet zou worden en toen dacht UWV, eh, omgezet, stopgezet, welke ook alweer? En toen deden ze de verkeerde....
PEEUW PANIEK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hoe typisch weer en voor je het weet duurt het wéken voor ze hun eigen fout hebben recht gezetquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:
PEEUW PANIEK
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:
PEEUW PANIEK
Dat idd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan gewoon een panty aan. Maar je verontschuldigen voor je benen is echt niet nodig. Als je het er nooit over zou hebben gehad was het mij niet opgevallen. Nu wel omdat je er zelf de aandacht op vestigt.
Hoop dat je een fijne eerste dag hebt gehad! En fijn dat het reizen meeviel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Zo gegeten, kleding voor morgen gestreken en nu heb ik nog de hele avond voor me tot ik weer ga slapen om een uur of 22:30. Reizen viel me mee vandaag, al was het wel een gedoe met de fiets in de trein vanochtend. Maar dat is ook maar 1 keer
. Het voelt ook niet als heel lang ofzo. Vanaf Utrecht is het nog maar 40 minuten en het fietsen tel ik niet mee, want dat doe ik in 5 minuten als ik heel snel ben (zoals vanochtend
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoop dat je een fijne eerste dag hebt gehad! En fijn dat het reizen meeviel.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef MarMar het volgende:
Janou, praise the lord en zulks meer, o zo dankbaar!
maar de fles rosé is wel op inmiddels *hips*Darn, dat klinkt wel heel knullig. Wij maken een fout, kunt u even het traject opnieuw doorlopen? Hopelijk is er morgen een competente met bevoegdheden in de buurt die het regelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Vreemd? Welnee! Het zou logisch zijn als MarMar nu eerst zou moeten bewijzen zich niet schuldig te hebben gemaakt aan fraude.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wut wut, een herkeuring omdat zíj een fout maken? Dat zou wel heel vreemd zijn.
Ik geloof niet dat ik daar lang zou werkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Vreemd? Welnee! Het zou logisch zijn als MarMar nu eerst zou moeten bewijzen zich niet schuldig te hebben gemaakt aan fraude.
Overigens gaat die herkeuring gepland worden in haar vakantie, en wegens verwijtbare afwezigheid wordt de procedure daarna gestopt. Opnieuw aan te vragen in drievoud.
Serieus. Zorg dat je nooitnooitnooit afhankelijk wordt van die instanties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |