Ik zie aan het eind ook nog na komen i.p.v. nakomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Oh wat slecht is dit zeg![]()
![]()
Hoe kom je er op...
Ook gewoon 3x dezelfde fout maken.
'Rijdende'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:23 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik mis volledig wat er in plaats van 'rijdenede' had moeten staan![]()
Wat slechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag hier komen werken, je moet alleen wel je eigen heftruck meenemen.
En de andere 80.000 fouten mis je? Ik vind zo snel geen zin zonder fouten in die tekst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zie aan het eind ook nog na komen i.p.v. nakomen
Altijd handig om die te hebben als je haast hebt.quote:
Zegt genoeg over het niveau daar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef exile79 het volgende:
Bij de Plus hier in Deventer:
[ afbeelding ]
3 fouten op zo'n klein papiertje...maar vooral de 'voorbaad' vind ik erg vermakelijk.
Deventerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
3 fouten op zo'n klein papiertje...maar vooral de 'voorbaad' vind ik erg vermakelijk.
Zwaluwenburgquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
Deventerwelke Plus? Beestenmarkt?
Ik heb het afgewogen, maar ik ga toch voor bloemkool.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Bronquote:Aan de testuitslag kunnen geen rechten worden ontleend.
De tester, de deelemende organistie, noch het laboratorium kan aansprakelijk gesteld worden voor de gevolgen van het gebruik van welke drugs dan ook.
Wat is de fout?quote:
Lees de titel eens.quote:
Ach jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |